پروژه و تحقیق رایگان - 142

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

تیز هوشی و دردسر های آن

بازديد: 79

تیز هوشی و دردسر های آن

هوش یک مفهوم انتزاعی است و در واقع هیچ گونه پایه محسوس و عینی و فیزیکی ندارد. هوش یک برچسب کلی برای گروهی از فرایندهاست که از رفتارها و پاسخ های آشکار افراد استنباط می شود. و کسلر در 1958 هوش را به عنوان یک استعداد کلی شخص برای درک جهان خود و برآورده ساختن انتظارات آن تعریف کرد. بنابراین از نظر وی هوش شامل تواناییهای فرد برای تفکر منطقی، اقدام هدفمندانه و برخورد مؤثر با محیط است.
 
ویژگی های دانش آموزان تیزهوش
حیطه توانایی های ذهنی و شناختی: آنان را دارای دقت و تنوع در ادراک، سرعت کسب اطلاعات، وسعت اطلاعات، رشد فوق العاده در حل مسأله و برتری در حل مسائل کلامی و فضایی معرفی می کنند.
 
حیطه عاطفی و شخصیتی و اجتماعی: انتظارات نابه جای جامعه که موجب تخریب شخصیتی افراد تیزهوش می گردد . تعامل اجتماعی فرد تیزهوش تحت تأثیر انتظارات اجتماعی وی و ویژگی های خانواده شکل می گیرد. زندگی اجتماعی مطلوب برای فرد تیزهوش در گرو ارضای انتظارات متقابل (تیزهوش و جامعه) است. که عمده ترین این انتظارات اجتماعی، پذیرش اجتماعی، تعدیل انتظارات جامعه، حمایت اجتماعی و امنیت محیطی است.

علاوه بر آن مشکلات آموزشی از قبیل خستگی ناشی از عدم رقابت در دوره تحصیلی و یا اقناع نشدن از نظر علمی و محرومیت از داشتن هم شاگردانی هم سطح خود، برنامه ریزی آموزشی بدون انگیزه و هدف، توقع بیش از حد و غیرمنطقی والدین و آموزگاران در توانایی یادگیری وی نیز می تواند به بروز مشکلاتی مشابه در میان این افراد منجر گردد.

به جای اسباب بازی های پیچیده، اسباب بازی های ساده ای تهیه کنید که با قوه تخیل کودکتان تکمیل شوند.
 
کودکان پرهوش و وظایف والدین
همه والدین در مرحله ای از رشد کودک خود تصور می کنند که کودکشان پرهوش است. بیشتر کودکان در زمان خاصی از لحاظ یک یا دو جنبه رشد جلوتر از سن خود می افتند ولی برتری در یکی دو زمینه به این معنی نیست که کودک استعداد درخشانی دارد. مشخصه یک کودک با هوش این است که تقریباً از نظر تمام جنبه های پیشرفت و کسب مهارت ها از سن خود جلوتر است و از هر لحاظ پیشرفته تر از کودکان دیگر است. کودک با هوش در رویارویی با موقعیت ها و اطلاعاتی که غیرمعمول است و در ظاهر تناسبی با یکدیگر ندارند احساس راحتی می کند و به آسانی سازگاری می یابد. او از هر گونه تمرین مغزی و چیستانی لذت می برد، به سرعت یاد می گیرد و آموخته ها را به طور وسیعی به کار می گیرد برخی والدین، کودک خود را درک نمی کنند و برخی از کودکان والدین را، و به این ترتیب کودک پرهوش درونگرا می شود.
 
از آنجا که استعداد سرشار استثنایی مثل توانایی هنری، موسیقی، ریاضی، تجسم فضایی و ... است که به کودک امکان می دهد مثلاً در سطح بسیار بالا به یک فعالیت ذهنی بپردازد، مشکلاتی را در فراهم کردن محرک های کافی برای کودک با هوش افزایش می یابد. تحقیقات گسترده نشان داده است کودکان با هوش غیر از وضعیت درسی از بسیاری جهات دیگر نیز برترند لذا شما از بابت گذاشتن کودک باهوش در کلاس بالاتر بدلیل احتمال عدم سازگاری با محیط نگران نباشید. پدر و مادر یک کودک پرهوش بودن انرژی بسیار زیادی را نیز می طلبد و لازم است همواره انرژی خود را تجدید کنند. انتظاری که از آنها می رود این است که شیوه جدیدی بیابند تا قادر به در نظر گرفتن تمام جنبه های رشد کودک اعم از جسمانی، احساسی، عقلی یا روحانی باشند. نکته مهم این است که کودک استثنایی شما یک بزرگسال کوچولو نیست. او عمدتاً از طریق نمونه و تقلید می آموزد و به همین دلیل باید به چگونگی محیط زندگی او و وقایعی که برای او رخ می دهد دقت کنیم.
 
شرکت کودک شما در فعالیت های روزانه و همکاری با شما مهارت های زندگی را به او می آموزد.
 
چگونه مشوق استعداد سرشار در کودک خود باشیم؟
 
- اوقات آزادی برای بازی کودک در نظر بگیرید و همیشه مزاحم او نشوید، بیشتر مشاهده و کمتر دخالت کنید.
- زمینه های فعالیتی را فراهم آورید که در آنها بتوان ترتیبی داد تا کودک بیشتر تشویق به دخالت و درگیر شدن گردد.
- به جای اسباب بازی های پیچیده، اسباب بازی های ساده ای تهیه کنید که با قوه تخیل کودکتان تکمیل شوند.
- کودک خود را به بازی در بیرون از منزل تشویق کنید تا با دنیای طبیعت در تماس باشد و فرصتی برای بازی با شن، خاک، آب و هوا داشته باشد.
- نمونه هایی از کارهای واقعی به کودک خود ارائه کنید تا بتواند از آنها تقلید کند. اجازه دهید در گردگیری شستن ظرف ها و پخت و پز به شما کمک کند. این فعالیت ها جزئی از بازی های او می شوند و به او کمک می کند چیزهایی در مورد زندگی بیاموزد.
- به کودکتان بیاموزید، افکار، کشفیات و سئوال های خود را روی کاغذ یا نوارهای صوتی یا تصویری ضبط کند.
- برای کودک داستان بخوانید، بخصوص داستان های خیالی، زیرا تصاویر خلاقه ای را که سنگ بنای قوه تخیل اوست مهیا می کنند.
- امکان فعالیت های هنری را فراهم آورید که به کودکتان مجال می دهند احساسات خود را به راحتی اظهار کند، مثل نقاشی با انگشت، قلم مو، یا اسفنج، با استفاده از رنگ های جذاب و درخشان، این کار نه تنها به کودکتان کمک می کند احساسات خود را بیان کند بلکه چیزهایی در مورد رنگ ها نیز به وی می آموزد.
- میزان وقتی را که کودک شما صرف تماشای تلویزیون، نوارهای ویدئوئی و فیلم می کند، محدود کنید
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت: 9:43 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

تكنیك‌های فعال كننده مكانیزم خلاقیت

بازديد: 77

تكنیك‌های فعال كننده مكانیزم خلاقیت

انسان برای رشد و تعالی، همه ابزارهای موفقیت را در اختیار دارد، اما باید بداند چگونه از آن‌ها استفاده نماید. آری ای عزیز خدا! تو همه سرمایه‌ها و ابزارهای موفقیت را در اختیار داری اما آیا تاكنون از آن‌ها استفاده بهینه‌ نموده‌ای؟ آیا می‌دانی چگونه باید از آن‌ها بهره برد؟  قدرت تفكر و اندیشه از ابزارهای مهم موفقیت انسان است، مهم‌‌تر از آن‌، قدرت خلاقیت اندیشه است كه خدای مهربان به تو هدیه كرده است. خلاقیت، شكوفاكننده استعدادها و قدرت‌های نهفته در وجود توست. با بهره‌مندی از مكانیزم خلاقیت فكر، می‌توانی همه بن‌بست‌ها را بگشایی و اهداف خود را محقق نمایی. ابتكار و نوآوری، نتیجه بهره‌مندی از خلاقیت است، با كمك گرفتن از خالق مهربان، هر آن چه را اراده كنی، با تمركز بر اهداف می‌توانی خلق كنی، زیرا خالق مهربان تو را خلاق آفریده است. 
 
خلاقیت فقط متعلق به نابغه‌ها نیست، همه انسان‌ها از آن بهره‌مند هستند، برایان تریس می‌نویسد: 
نخستین قدم برای اتصال به نبوغ خفته، پذیرفتن این نكته است كه در درون ما خزانه‌ای بیكران از هوش، حكمت و خلاقیت وجود دارد و ما تاكنون از روی عادت در بهره‌برداری از این منابع عظیم غفلت ورزیده‌ایم. 
 
تكنیك‌های فعال كننده مكانیزم خلاقیت 
1ـ باور داشته باشید كه خالق مهربان در وجود شما گنجینه‌ای از خلاقیت به ودیعه نهاده است. 
2ـ هدف گذاری و برنامه‌ریزی مكانیزم موفقیت را فعال كنید. 
3ـ بر اهداف تمركز كنید تا انرژی متراكم شده و راهبردهای جدیدی را مكانیزم خلاقیت به شما اهدا نماید. 
4ـ برای تمركز از مكانی خلوت و زمانی ویژه استفاده نمایید. 
5ـ هر چه مطالعه، تحقیق و تمركز بر موضوع مورد نظر بیشتر باشد مكانیزم خلاقیت شما تحرك بیشتری خواهد داشت، از پراكندگی در امور جداً بپرهیزید. 
6ـ از قدرت تخیل برای تجسم اهداف استفاده كنید، ادیسون می‌گوید: 
وسعت نبوغ و خلاقیت انسان به پهناوری نحوه تخیل و توانایی اوست. 

تكنولوژی مدرن و فوق مدرن، نتیجه استفاده بشر از قدرت خلاقیت خویش است، هر آنچه را كه از ابتكارات و نو‌آوری مشاهده می‌كنید، در علوم فیزیك، شیمی، ریاضیات، زیست‌شناسی، فیزیولوژی، پزشكی و... همه ظهور و تجلی قدرت خلاقیت انسان است. 

و تو ای عزیز، همه این توانایی‌ها را در اختیار داری، كافی است با اشتیاق،‌ مطالعه، هدف‌گذاری، تمركز، برنامه‌ریزی و بالاخره تلاش مستمر به بهره‌مندی از آن‌ها اقدام نمایی. آری گنجینه پربهای وجود را ابزارهایی كه ذكر آن گذشت، استخراج كرده، خود و جهان را از آن بهره‌مند نما. 

گر در طلب گوهر كانـی، كانـی *** ور زنده ببوی وصل جانی جانی 
القصه حدیث مطلق از من بشنو *** هر چند كه در جستن آنی، آنـی 
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت: 9:42 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

به مناسبت روز بین المللی خلاقیت

بازديد: 105

به مناسبت روز بین المللی خلاقیت

روز بین المللی خلاقیت را جشن بگیریم
۱۵ سپتامبر روز بین المللی "نقطه" است، روز جهانی جشن گرفتن خلاقیت، جسارت و همکاری. این روز از ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۹ هنگامی که یک آموزگار  داستان "نقطه" اثر کلاسیک پیتر اچ رینولدز را به دانش آموزانش معرفی کرد، آغاز شد. نقطه داستان آموزگاری است که به دانش آموزش کمک می کند تا شجاعت این را پیدا کند که "فقط یک خط یا علامت بکشد". در روز بین المللی نقطه این پیام  داستان گسترش پیدا می کند و الهام بخش افراد بیشتری می شود. داستانی که بر روی یک کاغذ آغاز شد اکنون به مردم سراسر دنیا و در هر سنی کمک می کند تا قدرت و پتانسیل خلاقیت را دوباره کشف کنند.
 
افرادی که مایل به برگزاری روز بین المللی نقطه هستند می توانند در سایت www.thedotclub.org نام نویسی کنند و با افراد دیگری که همانند آن ها این روز را جشن می گیرند در ارتباط باشند و یکدیگر را در تجربه هایشان سهیم کنند. در این سایت یک دستنامه به زبان انگلیسی ایده هایی را برای برگزاری این روز در دسترس افرادی که مایلند این روز را جشن بگیرند قرار می دهد. تاکنون بیش از ۱ میلیون نفر از ۷۳ کشور جهان برای برگزاری این روز نام نویسی کرده اند. امسال به مناسبت این روز بسته ی ویژه ای شامل نسخه ای از داستان نقطه با جلد سخت، یک دفترچه جلد سخت و شش عدد مداد آبرنگی منتشر خواهد شد.
 
 رینولدز همیشه در پاسخ به کودکانی که از او درباره کتاب مورد علاقه اش می پرسند، از کتاب چارلی و کارخانه شکلات سازی رولد دال به عنوان دومین کتاب محبوب خود نام می برد. او سپس یک دفترچه سفید و نانوشته را از کیفش بیرون می کشد و رو به کودکان می گوید: "این محبوبترین کتاب من است. " او می گوید: کمی طول می کشد تا کودکان منظور من را درک کنند. سپس من به ان ها می گویم این دفترچه می تواند جایی برای هنرنمایی و داستان سرایی شما باشد. این می تواند هر چیزی باشد که شما دوست دارید. زندگی شما یک کتاب نانوشته است و شما می توانید یا خودتان داستان خود را بنویسید یا دیگری این کار را خواهد کرد."
 
همان طور که پیتر رینولدز می گوید داستان "نقطه" استعاره ای از آغاز است، شروع به نوشتن یک کتاب، شروع یک شغل تازه، آغاز یک رابطه جدید. از دیدگاه او نقطه به معنای هر گونه ای ماجراجویی جدید است. امسال ۱۵ سپتامبر در موزه اریک کارل برنامه ای با حضور پیتر رینولدز نیز برگزار خواهد شد. در این برنامه پویانمایی که از این داستان ساخته شده است به نمایش در خواهد آمد.
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت: 9:41 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

کودکان و نقش مطالعه در آینده آنها

بازديد: 135

کودکان و نقش مطالعه در آینده آنها

"بر اساس ماده ۱۷ کنوانسیون سازمان ملل در زمینه حقوق کودک، از چاپ و انتشار کتاب کودک باید حمایت شود. از آنجایی که این قرارداد سندی بین المللی است، تمامی اعضای سازمان ملل ملزم به رعایت آن هستند."


بررسی های دانشمندان حاکی از آن است که کودکانی که اهل مطالعه هستند در آینده در دانشگاه، کار و اجتماع موفق تر هستند. بر اساس مطالعات صورت گرفته از سوی محققان دانشگاه ایالتی نیویورک کسانی که در دوران کودکی بیشتر مطالعه می کنند در زندگی آینده خود بسیار موفق تر هستند.البته این محققان می گویند: مشکل این جاست که کودکان را نمی توان به مطالعه کردن واداشت و تا خود آنها به این کار علاقه پیدا نکنند، هیچ اجباری در این زمینه موفقیت آمیز نیست.

راهکارهای زیر برای تسهیل مطالعه کودکان پیشنهاد می شود:

▪ کارشناسان دمای ۲۰ درجه را مناسب ترین دما برای مطالعه کودکتان می دانند.

▪ هنگام مطالعه لباس راحت به کودکان خود بپوشانید. لباسی که نه زیادی زبر باشد و نه زیادی نرم، نه بسیار گشاد و نه بسیار تنگ.

▪ بهترین حالت برای مطالعه کودکتان، حالت نشسته است، بعد از آن حالت ایستاده و بدترین حالت، حالت خوابیده یا درازکش است. مطالعه در حالت هایی نظیر درازکش روی شکم، به پشت خوابیدن، در حال راه رفتن، تکیه زدن به دیوار و امثال این ها را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم، زیرا کودکتان در چنین موقعیت هایی به سختی می تواند تمرکز حواس خود را حفظ کند.

▪ هنگام مطالعه باید قوس طبیعی ستون فقرات کودکتان حفظ شود. مطالعه در حالت خمیده به جلو، به ویژه برای یک مدت طولانی، با خطر ایجاد تغییر شکل در ستون فقرات و کمردرد همراه است.

▪ بهترین وضعیت پاها به هنگام مطالعه، وضعیتی است که فشار کمتری روی عضلات پا وارد شود. ترجیحاً از یک صندلی راحت به کودکتان اختصاص دهید که پاهایش روی آن راحت باشد و بتواند کمی هم به سمت جلو مایل شود. بهتر است در فواصل مطالعه از آنها بخواهید که به چشمانشان استراحت دهند و وضع نشستن شان را تغییر دهند تا خون در پاهایشان حرکت داشته باشد.

▪ یه خاطر داشته باشید که فرایند یادگیری یک فرایند شرطی است، هر کسی می تواند خودش را به محیط یا زمانی خاص عادت بدهد و به اصطلاح، خودش را شرطی کند. عادت های تمرکز هر شخص هم با اشخاص دیگر متفاوت است. فرزندتان را عادت دهید تمام آنچه را که برای مطالعه نیاز دارند، از ابتدا فراهم کنند و هر کار متفرقه ای را که دارند قبل از مطالعه انجام دهند.

▪ در جایی که کودکتان مطالعه می کند، حتماً باید هوا به خوبی جریان داشته باشد و تنفس در آن محیط، راحت صورت گیرد.

نور متوسط ، برای مطالعه مناسب تر است. نور اطراف و قسمت هایی که در زاویه ی دید چشم ها هستند باید یکنواخت باشد. هرگز از لامپ های مهتابی در اتاق مطالعه کودکتان استفاده نکنید زیرا اینگونه لامپ ها نوسان دارد و برای مطالعه مناسب نیست. بهترین فاصله ی کتاب تا چشم نیز حداقل ۳۰ سانتی متر است. استفاده همیشگی از چراغ مطالعه خوب نیست، زیرا نوری که فقط روی کتاب می افتد، باعث خستگی چشم کودک می شود.

▪ حواس پرتی کودک شما ممکن است ناشی از گرسنگی و تشنگی شدید، بی خوابی، خستگی یا علل درونی دیگر باشد. در چنین موقعیتی هرگز مطالعه نکنند. محرک های محیطی از قبیل صدای رادیو، تلویزیون، تلفن و... باعث حواس پرتی می شوند. آن ها را از موقعیت مطالعه ی آنها حذف کنید. ذهن کودک شما نمی تواند در یک لحظه بر دو موضوع تمرکز داشته باشد.

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت: 9:41 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

ریاضیات و فلسفه

بازديد: 129

ریاضیات و فلسفه

عقلی مذهبان از جمله دکارت اصول ریاضی را به عنوان اصولی بدیهی، متمایز و حقیقی می پنداشتند که همیشه بدون تغییر و ثابت هستند و لذا هیچ شک و شبهه ای در آنها راه ندارد و اصول آن همواره در تمام شرایط ثابت و یکسان هستند. اما تاریخ ریاضیات حاکی از آن است که در علوم ریاضی نیز پیشرفت ها و تحولاتی رخ داده و بعضی قضایا و براهینی که حقیقی تلقی می شد تغییر یافته و منسوخ شده است.
 
حتی امروزه ریاضی دانان در این باره که کدام یک از رشته های ریاضی و کدام قضایا واقعا یقینی است متفق القول نیستند. بی شک اختلاف عقیده در اینجا کمتر از سایر زمینه های تحقیق و پژوهش انسانی است و به همین دلیل ریاضیات همواره به عنوان نمونه ای برای یقین کاملی که فلاسفه عقلی مذهب در جستجوی آن بوده اند به کار رفته است.
 
یک پیشرفت مهم جدید اغلب صاحبنظران ریاضیات را برباره دعاوی عقلی مذهبان به شک انداخته است. در ابتدای قرن نوزدهم کشف شد که ممکن است نظام های گوناگون غیر اقلیدسی در هندسه به وجود آید که در آنها قضایای دیگری حقیقی باشد. اگر کسی به حای اصل موضوع هندسه اقلیدسی که بنابر آن از نقطه معلومی خارج از یک هط تنها یک خط به موازات آن می توان رسم کرد، اصل موضوع دیگری بگذارد با این بیان که از نقطه ای معین یا هیچ خطی نمی توان موازی با خط دیگر رسم کرد یا از آن نقطه بی نهایت خط می توان به موازات خط دیگر رسم کرد، در آن صورت نظام های کاملا منطقی دیگری در هندسه ساخته می شود.

اما این نظام های موسوم به هندسه نااقلیدسی مشتمل بر قضایای است که در هندسه اقلیدسی درست و حقیقی نیست. اگر کسی بپرسد کدام یک از این هندسه ها شامل حقایق عالم واقعی است؟ به نظر نیم رسد که جواب رضایت بخشی وجود داشته باشد. هر یک از این هندسه ها به اندازه دیگری منطقی است. اینکه دسته ای از قاضایا را مطلقا حقیقی بنامیم و دیگر قضایا را غیر حقیقی به نظر می رسد کاملا غیر موجه باشد. بدین گونه پیشرفت  و تو سعه نظام های نااقلیدسی هندسه این اعدا را که ریاضیات عبارت از سلسله واحدی از حقایق مطلقا یقینی درباره عالم واقعی است شدیدا مورد شک و تردید ساخته است.
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت: 9:40 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1554

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس