تحقیق و پروژه رایگان - 577

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

پرسشنامه ایجاد انگیزه مطالعه

بازديد: 203

پرسشنامه ایجاد انگیزه مطالعه

 

همانطور که می دانید گرایش به مطالعه می تواند افقهای تاریک ذهن انسان را به روشنایی تبدیل کند. ولی متأسفانه در جامعه ی امروزی خصوصاً بین جوانان و نوجوانان عادت مطالعه همواره کمرنگ گردیده است. خواهشمند است به سؤالات زیر که جهت تحقیق پیرامون راه های ایجاد انگیزه به مطالعه کتب غیر درسی تدوین شده است با دقت نظر کافی پاسخ دهید.


رديف

سوالات تحقیق

خيلي كم

كم

بي تفاوت

زياد

خيلي زياد

1

تعداد تحصیل کرده های جامعه دلیجان عامل مؤثری در گرایش دانش آموزان دوره ی متوسطه به مطالعه ی کتب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

وجود کتابخانه های عمومی در شهرستان و ارائه خدماتی مانند کتب مورد نیاز و سالن مطالعه مناسب می تواند دانش آموزان را به مطالعه کتب درسی تشویق نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

کتاب فروشی ها و نوع کتاب های آنها در مطالعه کتب غیر درسی دانش آموزان مؤثر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

ترغیب و تشویق و ایجاد فرهنگ مطالعه به عنوان یک ارزش از رسانه های گروهی مانند رادیو، تلویزیون در گرایش به مطالعه نقش دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

بالا بردن قیمت کتاب های غیر درسی از علاقه ی دانش آموزان به مطالعه ی این گونه کتاب ها می کاهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

جهت گیری مسئولان فرهنگی جامعه در ترغیب و تشویق دانش آموزان به مطالعه ی آن گونه کتب غیر درسی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

پدیده ی بیکاری در جامعه انگیزه و علاقه ی دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی را کاهش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

گسترش پدیده ی اعتیاد در جامعه از علاقه ی دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی مؤثرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

مساجد و مبلغین مذهبی در گرایش علاقه ی دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی مؤثرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

برنامه های تلویزیون عامل کاهش علاقه ی دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

فرهنگ مطالعه به طور عام جزء سنین و فرهنگ جامعه نبوده است لذا پافشاری بر آن تأثیری در تقویت انگیزه ی مطالعه ی کتب غیر درسی ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

رفع تبعیضات در جامعه می تواند گرایش دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی تقویت کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

مسئولین جامعه در هدایت دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی نقش دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

دبیران دبیرستان عامل مؤثری برای ایجاد انگیزه ی دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی دانش آموزان هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

مطالعه و ادامه تحصیل معلمان به ویژه دبیران دبیرستان ها در تقویت انگیزه ی مطالعه ی دانش آموزان به کتی غیر درسی مؤثر می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

کتابخانه ی مدرسه، نوع کتاب و منظم بودن آنها وسیله ای برای تشویق دانش آموزان به کتب غیر درسی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

برگزاری مسابقات کتابخوانی می تواند در مطالعه ی دانش آموزان به کتب غیر درسی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

حجم زیاد کتاب های درسی سبب کاهش مطالعه ی دانش آموزان در کتب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

معرفی یک کتاب در هر هفته در تابلوی مدرسه عامل ایجاد انگیزه ی دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

بیان خلاصه ی کتاب در یک روز هفته به طور منظم در مراسم صبحگاهی و دادن جایزه یکی از عوامل گرایش دانش آموزان به مطالعه ی کتاب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

تحصیلات اعضاء خانواده عامل مؤثری در ترغیب دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

وضعیت اقتصادی خانواده عامل مؤثری در ترغیب دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

وجود کتابخانه و اتاق مطالعه ی مخصوص دانش آموزان در خانه عامل مؤثری در تشویق آنها به مطالعه ی کتب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

برنامه ی منظم پدر و مادر در شبانه روز برای مطالعه در فرزندان آنها انگیزه ی مطالعه را تقویت می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

ترغیب و تشویق والدین و اعضاء خانواده انگیزه ی مطالعه ی کتب غیر درسی را در فرزندان تقویت می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

شغل پدر و مادر یکی از عوامل مهم در ترغیب فرزندان به مطالعه ی کتب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

اصرار بیش از حد پدر و مادر به بالا بردن نمرات درسی فرزندان به مطالعه ی کتب غیر درسی را کاهش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

اختلاف خانوادگی مخصوصا بین پدر و مادر میزان مطالعه ی فرزندان در کتب غیر درسی را کاهش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

معتاد بودن پدر گرایش به مطالعه ی کتب غیر درسی را در فرزندان کاهش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

علاقه ی شدید دانش آموزان به ورزش مخصوصا فوتبال یکی از عوامل مهم کاهش مطالعه ی کتب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

رفع ضعف قوای جسمانی مانند بینایی و شنوائی می تواند انگیزه به مطالعه ی کتب غیر درسی را افزایش دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

سطح هوش و استعداد دانش آموزان در تقویت انگیزه ی مطالعه ی کتب غیر درسی را افزایش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33

پافشاری بیش از حد والدین جهت قبولی در کنکور دانشگاه ها انگیزه ی آنها به مطالعه ی کتب غیر درسی را کاهش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

دانش آموزی که علاقه ی شدید به مطالعه ی کتب غیر درسی دارد به نوعی توسط همکلاسان خود تحقیر می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35

خصوصیت دوست پذیری و نفوذ هم کلاسان عامل تقویت انگیزه ی مطالعه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

دادن تحقیق توسط دبیران پیرامون دروس مربوطه عامل مؤثری در برانگیختن دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37

برگزاری کنفرانس های مربوط به دروس در کلاس توسط دبیران عاملی برای تشویق دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

38

انتخاب کتاب نامناسب برای مطالعه از علاقه ی  دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیردرسی می کاهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

39

ارائه الگوهای علمی و تربیتی توسط پدر و مادر عامل مؤثری در ترغیب دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40

مربی امور تربیتی و اجرایی برنامه های پرورشی در مدرسه عامل مؤثری در ترغیب دانش آموزان به مطالعه ی کتب غیر درسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 11:55 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه اعتیاد به مواد مخدر

بازديد: 294

پرسشنامه اعتیاد به مواد مخدر


 با عرض سلام و خسته نباشيد. پرسشنامه‌اي كه هم اكنون در مقابل شما قراردارد، مربوط به يك كار تحقيق است. خواهشمند است، با پاسخگوئي دقيق خودتان ما را در انجام اين تحقيق ياري دهد. قبلاً از همكاري صميمانه شما سپاسگزارم.

1- جنس:زن مرد 
2- سن:20-15 25-21 25 سال و بيشتر 
3- ميزان تحصيلات:زير ديپلم ديپلم و فوق ديپلم ليسانس و بالاتر 
4- ميزان تحصيلات پدر:زيرديپلم ديپلم و فوق ديپلم ليسانس و بالاتر 
5- ميزان تحصيلات مادر:زيرديپلم ديپلم و فوق ديپلم ليسانس و بالاتر 
6- آيا شاغل هستيد:بلي خير 
7- ميزان درآمد:
ندارم زير 50 هزار تومان 100-50 هزار تومان 100 هزار تومان به بالا 
8- وضعيت سكونت:
شخصي استيجاري رهني غيره … 
9- آيا پدر و مادرتان با هم زندگي مي‌كنند:بلي خير 
10- در صورت مثبت بودن سئوال قبل، آيا با هم مشاجره لفظي دارند؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
11- آيا مشاجره والدينتان به كتك كاري مي‌انجامد؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
12-  نوع مواد مخدري كه مصرف مي‌كنيد؟
ترياك هروئين شيره غيره با ذكر نام … 
13- به چه طريق اين مواد را مصرف مي‌كنيد؟ …
14- تعداد دفعات مصرفي شما، روزانه چه ميزان است؟…
15- تا چه حد نسبت به اداي نماز و خواندن قرآن پايبند هستيد؟
بسيار زياد زياد  تاحدودي كم بسيار كم 
16- تا چه حد پايبند به رعايت شئونات اسلامي هستيد؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم
17- آيا در مراسم‌هاي مذهبي از قبيل عزاداري عاشورا و … شركت مي‌كنيد؟ بلي خير 
18- شما تا چه حد مورد توجه والدينتان قرار مي‌گيريد؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
19- والدين شما تا چه حد وقتشان را به شما اختصاص مي‌دهند؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
20- شما  چه مقدار از وقتتان را در روز به تنهاي سپري مي‌كنيد؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
21- تعداد دوستان صميمي شما…؟
هيچ يا 1 نفر 2-4 نفر 5 نفر و بيشتر 
22- شما تا چه حد با دوستان و همسالان خود در ارتباط هستيد؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
23- آيا زود عصباني مي‌شويد؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
24- تا چه حد ميل به كتك زدن و آسيب رساندن به ديگران داريد؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
25- تا چه حد ميل به پرت كردن، شكستن و خرد كردن اشياء داريد؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
26- تا چه ميزان احساس ترس مي‌كنيد؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
27- آيا بي جهت دلشوره داريد؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
28- تا چه ميزان دچار هول و وحشت ناگهاني مي‌شويد؟
بسيار زياد زياد تا حدودي كم بسيار كم 
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:28 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه انطباق محتوای کتاب انگلیسی درسی

بازديد: 122

پرسشنامه انطباق محتوای کتاب انگلیسی درسی

 

1- ازديدگاه دبيران، محتواي كتاب زبان انگليسي سال سوم تا چه حد با هدفهاي آموزشي اين درس تناسب دارد؟

سوال 1: در كتاب زبان سال سوم تا چه حد به مهارتهاي خواندن اهميت داده شده است؟
 سوال 2 
در کتاب زبان سال سوم تا چه حد به مهارتهاي نوشتن اهميت داده شده است ؟ 
سوال 3 : 
در کتاب زبان سال سوم تا چه حد به مهارتهاي گوش دادن اهميت داده شده است ؟ 
سوال 4: 
در کتاب زبان سوم تا چه حد به مهارتهاي صحبت کردن اهميت داده شده است ؟ 

2- از ديدگاه دبيران ، محتواي کتاب زبان انگليسي سال سوم تا چه حد با ويژگي هاي سني و توانايي ذهني دانش آموزان تناسب دارد ؟ 
سوال 5 : 
محتواي کتاب زبان سال سوم تا چه حد با قوه درک و فهم و توانايي يادگيري دانش آموزان تناسب دارد؟
سوال 6:
متن هر درس ( Reading ) تا چه حد با ويژگي هاي سني دانش آموزان تناسب دارد ؟
3- ازديدگاه دبيران،محتواي کتاب زبان انگليسي سال سوم تاچه حدبامعيارهاي تنظيم محتواتناسب دارد؟
سوال 7: 
محتواي کتاب تا چه حد بر انگيزاننده تفکر خلاق در دانش آموزان است ؟ 
سوال 10: 
تا چه حد محتواي کتاب زبان سال سوم ، زمينه يادگيري مداوم و مستمر را براي دانش آموزان فراهم مي سازد ؟ 
سوال 11 :
بخش مکالمه تا چه حد از لحاظ کاربرد زبان انگليسي براي دانش آموزان سودمند و قابل استفاده است ؟ 
سوال 12 :
بخش تلفظ تا چه حد در بهبود تلفظ کلمات و جملات انگليسي براي دانش آموزان سودمند و قابل استفاده است ؟ 
سوال 18 : 
محتواي کتاب زبان سال سوم تا چه حد در بر گيرنده علايق دانش آموزان است ؟ 
سوال 21: 
محتواي کتاب زبان سال سوم تا چه حد داراي تنوع محيطي ، جغرافيايي است ؟ 
سوال 22 : 
مطالب دروس تا چه حد به اطلاعات عمومي دانش آموزان مي افزايد ؟ 
سوال 23 : 
محتواي کتاب تا چه حد در ارتباط با اعتبار و مساله انفجار دانش است ؟ 
سوال 24: 
محتواي کتاب تا چه حد با ساير دروس ارتباط افقي دارد ؟ 
سوال 25:
محتواي کتاب تا چه حد با ساير دروس ارتباط عمومي دارد ؟ 
سوال 31: 
تا چه ميزان بين محتواي کتاب زبان انگليسي سال سوم دبيرستان با کتاب سال هاي قبل ارتباط منطقي وجود دارد ؟ 
سوال 32: 
محتواي کتاب تا چه حد دانش آموزان را براي يادگيري مطالب انگليسي سال بعد اماده مي سازد ؟ 
4- از ديدگاه دبيران ، محتواي کتاب زبان انگليسي سال سوم تا چه حد با زمان اختصاص يافته براي آموزش  تناسب دارد ؟ 
سوال 13: 
طبق برنامه هفتگي ، زمان اختصاص داده شده براي اموزش نکات دستوري کتاب زبان سال سوم چگونه است ؟ 
سوال 14:
طبق برنامه هفتگي ، زمان اختصاص داده شده براي تدريس متن ( Reading ) ، مکالمه و تلفظ چگونه است ؟ 
5- از ديدگاه دبيران ، محتواي کتاب زبان انگليسي سال سوم تا چه حد با ارزشهاي فرهنگي و نيازهاي روزمره دانش آموزان تناسب دارد ؟ 
سوال 16 : 
محتواي کتاب زبان سال سوم تا چه حد با زندگي روزمره دانش آموزان تناسب دارد ؟ 
سوال 17 : 
محتواي کتاب زبان سال سوم تا چه حد با نيازهاي دانش آموزان تناسب دارد ؟ 
سوال 20 : 
محتواي کتاب زبان سال سوم تا چه حد با ارزشهاي فرهنگي جامعه تناسب دارد ؟ 
6- از ديدگاه دبيران ، محتواي کتاب زبان انگليسي سال سوم تا چه حد با دشواري مطالب بخشهاي مختلف آن تناسب دارد ؟ 
. سوال 8 : 
تا چه حد نکات دستوري به ترتيب از درس اول تا ششم از ساده شروع و به تدريج به مطالب مشکلتر ختم شده اند ؟ 
سوال 9 : 
تا چه حد مطالب متن ( Reading ) به تدريج از درس اول تا ششم دشوارتر مي شود ؟ 
7- از ديدگاه دبيران ، محتواي کتاب زبان سال سوم تا چه حد با عوامل موثر در يادگيري تناسب دارد ؟ 
سوال 19 : 
مطالب کتاب تا چه ميزان انگيزه و شوق به يادگيري زبان را در دانش آموزان ايجاد مي کند ؟ 
سوال 26 : 
تا چه ميزان مطالب و تمرينهاي کتاب ، فرصت شرکت فعال دانش آموزان در جريان ياددهي – يادگيري را فراهم مي کند ؟ 
سوال 27: 
تا چه ميزان مطالب کتاب موجب مي شود تا دانش اموزان بتوانند با يکديگر به زبان انگليسي صحبت نمايند ؟ 
سوال 28 : 
تا چه ميزان تصاوير کتاب باعث افزايش انگيزه دانش آموزان جهت يادگيري بهتر مطالب کتاب 
مي شود؟ 
سوال 29 : 
تا چه ميزان خصوصيات ظاهري کتاب ( جلد ، رنگ و ... ) براي دانش آموزان از جذابيت و گيرايي برخوردار است ؟ 
سوال 30: 
تا چه ميزان محتواي کتاب زمينه راجهت يادگيري کلمات مترادف براي دانش آموزان فراهم مي نمايد ؟

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:26 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه لباس متحد الشکل

بازديد: 180

پرسشنامه لباس متحد الشکل


 بسمه تعالي

از آنجا که پس از نهاد گرانقدر خانواده، مدارس در تعليم و تربيت دانش آموزان مؤثر هستند و نقش ممتاز دبيران و معلمان به عنوان الگو، که منبع علم و تجربه و آشنا به روحيات جوانان و نوجوانان هستند واضح و انکارناپذير است، لذا لازم ديديم از نظرات شما عزيزان جهت انجام تحقيق راجع به اجراي طرح لباس متحدالشکل در مدارس متوسطه دخترانه استفاده کنيم. لطفاً با پاسخ صحيح به سئوالات ما را در دستيابي به نتايج اين پژوهش ياري نماييد.
لطفاً مشخصات فردي زير را تکميل نماييد.
سال تولد:
سابقه خدمت:
مدرک تحصيلي:
فوق ديپلم•ليسانس •فوق ليسانس
رشته تحصيلي
شيمي•فيزيک•رياضي•زبان•
معارف•کامپيوتر•برق•ساير•
 

عنوان پرسش

موافق

مخالف

تا اندازه اي موافق

 
1) با اجراي طرح لباس متحدالشکل در مدرسه چه نظري داريد؟
2) دانش آموزان با رشته هاي مختلف تحصيل ديدگاه هاي متفاوتي در زمينه اجراي طرح لباس متحدالشکل دارند؟
3) دانش آموزان رشته ي کاردانش حس تنوع طلبي قوي تري داشته و تمايل چنداني به اجراي طرح ندارند.
4) دانش آموزان رشته ي انساني علاقه مندي بيشتري نسبت به اجراي طرح دارند؟
5) دانش آموزاني که در پايه هاي تحصيلي بالاتر (سوم) مشغول به تحصيل اند کمتر پوشش اسلامي را رعايت مي کنند؟
6) دانش آموزاني که در پايه هاي تحصيلي پايين تر (اول و دوم) مشغول به تحصيل اند بيشتر پوشش اسلامي را رعايت مي کنند، پس علاقه ي بيشتري به اجراي طرح دارند؟
7) دانش آموزاني که سن کمتر دارند، علاقه ي بيشتري به پوشش يکسان و مشابه دارند؟
8) دبيراني که در رشته ي معارف اسلامي تدريس مي کنند علاقه مندي بيشتري نسبت به اجراي طرح لباس متحدالشکل دارند؟
9) دبيراني که داراي مدرک تحصيلي بالاتري هستند علاقه ي کمتري نسبت به اجراي طرح دارند؟
10) دبيراني که سابقه خدمت کمتري دارند تمايل کمتري به اجراي طرح دارند؟
11) دبيران با سابقه بالا (بيشتر از 10 سال) تمايل بيشتري نسبت به اجراي طرح دارند.
12) دبيراني که سن بيشتري دارند (بالاي 30 سال) ميل بيشتري نسبت به اجراي طرح دارند؟
13) دانش آموزاني با وضعيت اقتصادي خوب، تنوع طلب بوده و با اجراي طرح مخالفند؟
14) دانش آموزاني که وضعيت اقتصادي خوبي ندارند عموماً تنوع طلب بوده و با اجراي طرح مخالفند؟
15) اجراي طرح لباس متحدالشکل در مدارس باعث مي شود دانش آموزان در وظايف خود از جمله درس خواندن بيشتر کوشش کنند؟
16) يکسان بودن لباس باعث مي شود دانش آموز ضعيف و غني به يک اندازه مورد توجه قرار گيرند؟
17) يکسان بودن لباس دانش آموز را به سمت پوشش مناسب در داخل و خارج از مدرسه سوق مي دهد؟
18) اجراي طرح لباس متحدالشکل باعث مي شود دانش آموز خود را با ديگران مقايسه نکند؟
19) در اجراي اين طرح تفاوت هاي طبقاتي به چشم نمي آيد و ضعف هاي تحصيلي جبران مي گردد؟
با تشکر و سپاس فراوان
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:24 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه مکان کنترل شیوه فرزند پروری

بازديد: 114

پرسشنامه مکان کنترل شیوه فرزند پروری


 این پرسشنامه 40 سوال دارد هر سوال را با دقت بخوانید و برحسب تطبیق یا عدم تطبیق با نظر و رفتار شما در برگه لیست پاسخها در قسمتهای بلی  یا خیر علامت × بگذارید.


1- آیا فکر می کنید که اگر مشکلات را به حال خود بگذارید خود بخود حل خواهند شد؟
2- آیا فکر می کنید که می توانید جلو سرماخوردن خودتان را بگیرید؟
3- آیا فکر می کنید که بعضی از کودکان ذاتاً خوشبخت به دنیا آمده اند؟
4- آیا بیشتر اوقات احساس می کنید که گرفتن نمره خوب برای شما ارزش زیادی دارد؟
5- آیا اغلب به خاطر کارهایی که تقصیر شما نبوده مورد سرزنش قرار می گیرید؟
6- آیا فکر می کنید که اگر کسی به اندازه کافی مطالعه کند، می تواند در هر درسی موفق شود؟
7- آیا احساس می کنید که بیشتر مواقع ارزش ندارد سخت کوشش کنیم، زیرا بالاخره کارها هیچ وقت درست نخواهند شد؟
8- آیا احساس می کنید بدون توجه به آنچه که شما انجام می دهید، اگر صبح همه چیز با خوبی شروع شود، آن روز، روز خوبی خواهد بود؟
9- آیا فکر می کنید که والدین اکثر اوقات به حرف بچه هایشان گوش می دهند؟
10- آیا فکر می کنید که آرزو کردن می تواند باعث بوجود آمدن پیشامدهای خوب بشود؟
11- آیا وقتی که تنبیه می شوید معمولاً فکر می کنید که این کار بی دلیل و بی مورد بوده است؟
12- آیا اکثر اوقات برای شما خیلی مشکل است که فکر یا نظر دوستتان را در مورد چیزی عوض کنید؟
13- آیا فکر می کنید که تشویق کردن، بیشتر از شانس به برنده شدن یک تیم کمک می کند؟
14- آیا فکر می کنید که تقریباً غیر ممکن است که فکر یا نظر پدپر ومادرتان را در مورد چیزی عوض کنید؟
15- آیا فکر می کنید که والدین باید به فرزندان خود اجازه دهند که در بیشتر امور، خودشان تصمیم بگیرند؟
16- آیا فکر می کنید که اگر کاری را اشتباه انجام دهید، احتمال اینکه بتوانید آن را درست کنید کم است؟
17- آیا فکرمی کنید که بیشتر مردم، ذاتاً ورزشکارهای خوبی آفریده شده اند؟
18- آیا اکثر همسالان شما از شما قوی تر هستند؟
19- آیا فکر می کنید که یکی از بهترین راههای حل مشکلات این است که درباره آنها فکر کنید؟

20-آیا فکر می کنید که در انتخاب دوستتان آزادی زیادی دارید؟
21- آیا فکر می کنید که اگر یک قاصدک پیدا کنید، برای شما خوشبختی می آورد؟
22- آیا اغلب احساس می کنید که انجام دادن یا ندادن تکلیف درسی، روی نمره شما اثر می گذارد؟
23- آیا فکر می کنید که اگر یک فرد هم سن شما از شما عصابی شود، شما نمی توانید جلو عصبانیت او را بگیرد؟
24- آیا تابحال یک طلسم خوشبختی داشته اید؟
25- آیا فکر می کنید که علاقه مردم به شما، به نوع رفتار شما بستگی دارد؟
26- آیا در صورتیکه از والدین خود کمک بخواهید، آنها به شما کمک می کنند؟
27- آیا تا به حال احساس کرده اید که وقتی مردم از دست شما عصبانی شده اند معمولاً رفتارشان بدون دلیل بوده است؟
28- آیا اغلب اوقات فکر می کنید که می توانید آنچه فردا اتفاق خواهد افتاد را با فعالیت های امروزتان تغییر دهید؟
29- آیا فکر می کنید که وقتی حوادث بدی می خواهد اتفاق بیفتد، تلاش کردن برای جلوگیری از آن بدون فایده است؟
30- آیا فکر می کنید که اگر مردم پیوسته تلاش نمایند می توانند به هدف مورد نظر خودشان برسند؟
31- آیا اغلب اوقات فکر می کنید که سعی در رفتار کردن به میل خود در خانه بدون فایده است؟
32- آیا فکر می کنید که علت اتفاقهای خوب سخت کوشی است؟
33- آیا فکر می کنید که اگر یک شخص هم سن شما بخواهد با شما دشمنی کند، شما نمی توانید کاری انجام دهید؟
34- آیا فکر می کنید که می توانید دوستانتان را به کاری که می خواهید وادار کنید؟
35- آیا فکر معمولاً احساس می کنید که در مورد غذاهایی که در خانه می خورید، کمتر اظهار نظر می توانید بکنید؟
36- آیا فکر می کندی که وقتی کسی شما را دوست ندارد کار چندانی در مورد آن نمی توانید انجام دهید؟
37- آیا فکر می کنید که معمولاً بی فایده است که در مدرسه تلاش کنید زیرا که اکثر بچه های دیگر از شما با هوشتر هستید؟
38- آیا شما از اشخاص هستید که فکر می کنند که اگر از قبل برنامه ریزی کنند بهتر می توانند به نتیجه برسند؟
39-آیا بیشتر مواقع احساس می کنید که در مورد  تصمیم های خانواده خود کمتر می توانید اظهار نظر کنید؟ 
40- آیا فکر می کنید که اگر باهوش باشید. بهتر از این است که خوش شانس باشید.

به نام خدا
برگ ثبت پاسخها
دانش آموز گرامی
ضمن آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما عزیزان از درگاه خداوند متعال، خواهشمندیم از طریق پاسخگویی به سوالات این پرسشنامه ها ما را در این تحقیق یاری نمائید. از همکاری شما بسیار سپاسگزارم لطفاً قبل از شروع به پاسخگویی به نکات زیر توجه فرمائید:
1- هر سوال را با دقت بخوانید.
2- شماره هر سوال را عیناً در برگه ثبت پاسخها رعایت کنید.
5- مطمئن باشید که اطلاعات شما کاملاً محرمانه خواهند ماند.
6- مشخصات خودتان را حتماً در جدول زیر بنویسید.

نام و نام خانوادگی:                                      تاریخ تولد:                             جنس: مذکر  ð  مونث  ð

نام مدرسه:                                                  کلاس:                                 تاریخ تکمیل

 


1-              بله   ð     خیر     ð                                          21-                بله   ð     خیر     ð

2-              بله   ð     خیر     ð                                           22-                بله   ð     خیر     ð

3-              بله   ð     خیر     ð                                           23-                بله   ð     خیر     ð

4-              بله   ð     خیر     ð                                          24-                 بله   ð     خیر     ð

5-               بله   ð     خیر     ð                                        25-                 بله   ð     خیر     ð

6-               بله   ð     خیر     ð                                        26-                 بله   ð     خیر     ð

7-               بله   ð     خیر     ð                                        27-                  بله   ð     خیر     ð

8-               بله   ð     خیر     ð                                        28-                  بله   ð     خیر     ð

9-               بله   ð     خیر     ð                                        29-                  بله   ð     خیر     ð

10-              بله   ð     خیر     ð                                       30-                  بله   ð     خیر     ð

11-              بله   ð     خیر     ð                                       31-                  بله   ð     خیر     ð

12-              بله   ð     خیر     ð                                      32-                   بله   ð     خیر     ð

13-              بله   ð     خیر     ð                                       33-                  بله   ð     خیر     ð

14-              بله   ð     خیر     ð                                       34-                  بله   ð     خیر     ð

15-               بله   ð     خیر     ð                                      35-                  بله   ð     خیر     ð

16-               بله   ð     خیر     ð                                      36-                  بله   ð     خیر     ð

17-               بله   ð     خیر     ð                                      37-                  بله   ð     خیر     ð

18-               بله   ð     خیر     ð                                      38-                  بله   ð     خیر     ð

19-               بله   ð     خیر     ð                                      39-                  بله   ð     خیر     ð

20-                بله   ð     خیر     ð                                      40-                  بله   ð     خیر     ð

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:18 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1652

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس