تحقیق و پروژه رایگان - 579

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

پرسشنامه افسردگی

بازديد: 49

پرسشنامه افسردگی


 فرمول واريانس رويهم نمونه : 

فرمول واريانس محاسبة مقدار t مشاهده شده : 
در اين فرمول (X1-X2) معرف تفاوت مشاهده شده بين دو ميانگين نمونه ، جمله (uO1-uO2) معرف تفاوت بين ميانگينهاي دو جامعة مورد نمونه برداري است . در اين شرايط چون :‌ uO1-uO2=O است صورت كسر تبديل به مقدار ساده تفاوت دو ميانگين نمونه يعني (X1-X1^2) مي شود . پس خواهيم داشت : 
جدول : فراواني نسبي و مطلق افراد بر حسب بومي و غير بومي بودن به تفكيك امتياز بدست آمده . 


در اين پرسشنامه 21 گروه سئوال وجود دارد و هر سئوال بيان كننده حالتي در فرد است . شما بايد سئوال هاي هر گروه را به ترتيب و با دقت بخوانيد . سپس سئوالي را انتخاب كنيد كه بهتر از همه احساس كنوني شما را بيان مي كند ، يعني آنچه درست زمان اجراي پرسشنامه احساس مي كنيد . سپس دور عدد مقابل آن سئوال يك دايره بكشيد
0 غمگين نيستم 
     1 غمگين هستم
     2 غم دست بردار نيست 
     3 تحملم را از دست داده ام 
0 به آينده اميدوارم 
     1 به آينده اميدي ندارم 
     2 احساس مي كنم آينده اميد بخشي در انتظارم نيست 
     3 كمترين روزنه اميدواري ندارم 
0 ناكام نيستم 
     1 ناكام تر از ديگرانم 
     2 به زندگي گذشته ام كه نگاه مي كنم ، هرچه مي بينم شكست و ناكامي است 
     3 آدم كاملاً شكست خورده اي هستم 
0 مثل گذشته از زندگي ام راضي هستم 
     1 مثل سابق از زندگي لذت نمي برم 
     2 از زندگي رضايت واقعي ندارم 
     3 از هر كس و هر چيز كه بگويي ناراضي هستم 
0 احساس تقصير نمي كنم 
   1 گاهي اوقات احساس تقصير مي كنم 
   2 اغلب احساس تقصير مي كنم 
   3 هميشه احساس تقصير مي كنم 
0 انتظار مجازات ندارم 
     1 احساس مي كنم ممكن است مجازات شوم 
     2 انتظار انتظار مجازات دارم 
0 از خود راضي هستم 
     1 از خود ناراضي ام 
     2 از خود بدم مي آيد 
     3 از خود متنفرم 
0 بدتر از سايرين نيستم 
     1 از خود بخاطر خطاهايم انتقاد مي كنم 
     2 هميشه خودم را به خاطر خطاهايم سرزنش مي كنم 
     3 براي هر اتفاق بدي خود را سرزنش مي كنم 
0 هرگز به فكر خودكشي نمي افتم 
     1 فكر خودكشي به سرم زده اما اقدامي نكرده ام 
     2 به فكر خودكشي هستم 
     اگر بتوانم خودكشي مي كنم 
0 بيش از معمول گريه نمي كنم 
         1 بيش از گذشته گريه مي كنم 
         2 هميشه گريانم 
         3 قبلاً گريه مي كردم ، اما حالا با آنكه دلم مي خواهد نمي توانم گريه كنم 
0 كم حوصله تر از گذشته نيستم 
      1 كم حوصله تر گذشته هستم 
      2 اغلب كم حوصله هستم
      3 هميشه كم حوصله هستم 
 0 مثل هميشه مردم را دوست دارم
           1 به نسبت گذشته كمتر از مردم خوشم مي آيد 
           2 تاحدود زيادي علاقه ام را به مردم از دست داده ام    
           3 از مردم قطع اميد كرده ام ، به آنها علاقه اي ندارم 
0 مانند گذشته تصميم ميگيرم
          1 كمتر از گذشته تصميم ميگيرم 
          2 نسبت به گذشته تصميم گيري ام را از دست داده ام 
          3 قدرت تصميم گيري ام را از دست داده ام 
0 جذابيت گذشته ها را دارم 
          1 نگران هستم كه جذابيتم را از دست بدهم 
          2 احساس مي كنم هر روز كه مي گذرد جذابيتم را بيشتر از دست مي دهم 
          3 زشت هستم 
0 به خوبي گذشته كار مي كنم 
         1 به خوبي گذشته كار نمي كنم 
         2 براي اينكه كاري بكنم به خودم فشار زيادي وارد مي آورم 
         3 دستم به هيچ كاري نمي رود 
0 مثل هميشه خوب مي خوابم 
         1 مثل گذشته خوابم نمي برد 
        2 يكي دو ساعت زودتر از معمول بيدار مي شوم ، خوابيدن دوباره برايم مشكل است 
        3  چند ساعت زودتر از معمول از خواب بيدار مي شوم و ديگر خوابم نمي برد 
0 بيشتر از گذشته خسته نمي شوم 
          1 بيشتر از گذشته خسته مي شوم 
          2 انجام هر كاري خسته ام مي كند 
          3 از شدت خستگي هيچ كاري از عهده ام ساخته نيست 
0 اشتهايم تغييري نكرده است 
          1 اشتهايم به خوبي گذشته نيست 
          2 اشتهايم خيلي كم شده است 
          3 به هيچ چيزي اشتها ندارم 
0 اخيراً وزن كم نكرده ام 
          1 بيش از دو كيلو و نيم وزن كم نكرده ام 
          2 بيش از پنج كيلو از وزن بدنم كم شده است 
          3 بيش از هفت كيلو وزن كم كرده ام 
0 بيش از گذشته بيمار نمي شوم  
          1 از سردرد و دل درد و يبوست كمي ناراحتم 
          2 به شدت نگران سلامتي خود هستم 
          3 آنقدر نگران سلامتي خود هستم كه دستم به هيچ كاري نمي رود 
0 ميل جنسي ام تغييري نكرده است 
          1 ميل جنسي ام كمتر شده است 
          2 ميل جنسي ام خيلي كم تر شده است 
          3 كمترين ميل جنسي در من نيست 
درجات افسردگي بر اساس پرسشنمه افسردگي بك 
جمع امتيازات                      ميزان افسردگي 
                          10ـ1                           طبيعي 
                         16ـ11                        كمي افسرده 
                         20ـ17                        نيازمند مشورت با روانپزشك
                        30ـ21                         به نسبت افسرده 
                        40ـ31                         افسردگي شديد 
                        بيشتر از 40                    افسردگي بيش از حد
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:11 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه تست اضطراب

بازديد: 57

پرسشنامه تست اضطراب


پرسشنامة شخصيتي تيپ ‎A يا ‎B

پرسشنامة زير را، با كشيدن دايره دور پاسخي كه با ويژگيهاي شخصيتي شما منطبق است، پر كنيد. تا مي‎توانيد سريع پاسخ دهيد و هيچ سؤالي را بدون پاسخ نگذاريد. 
1- آيا در مكالمات روزمرة‌خود روي برخي كلمات تأكيد مي‎كنيد؟بلي   خير  ؟
2- آيا به طور سريع غذا مي‎خوريد و به طور سريع حرف مي‎زنيد؟بلي   خير  ؟
3- به نظر شما بايد به كودكان ياد داد تا بهترين باشند؟بلي   خير  ؟
4- آيا وقتي كسي كند كار مي‎كند بي‎حوصلگي نشان مي‎دهيد؟بلي   خير  ؟
5- آيا وقتي ديگران حرف مي‎زنند آنها را وادار مي‎كنيد كه زود باشند؟بلي   خير  ؟
 

 

6- آيا وقتي احساس مي‎كنيد محدود شده‎ايد يا بايد در رستوران منتظر خالي شدن ميز باشيد، خيلي عصباني مي‎شويد؟
 

 

بلي   خير  ؟
7- آيا وقتي كسي براي شما حرف مي‎زند، همچنان ادامة افكار شخصي خود را دنبال مي‎كنيد؟
بلي   خير  ؟
8- آيا سعي مي‎كنيد در حال اصلاح كردن يا آرايش كردن، صبحانه نيز بخوريد؟بلي   خير  ؟
9- آيا اتفاق مي‎افتد كه در تعطيلات تابستان كار كنيد؟بلي   خير  ؟
10- آيا بحثهاي مربوط به موضوعهاي مورد علاقه خود را هدايت مي‎كنيد؟بلي   خير  ؟
11- آيا، اگر وقت گذراني كنيد خود را گنهكار مي‎دانيد؟‌بلي   خير  ؟
12- آيا آن قدر مشغول كار هستيد كه متوجه اطراف يا تغيير دكوراسيون خانه نمي‎شويد؟
بلي   خير  ؟
13- آيا با ماديات بيشتر از مسائل اجتماعي درگير هستيد؟‌بلي   خير  ؟
14- آيا سعي مي‎كنيد فعاليتهاي خود را در كمترين زمان برنامه‎ريزي كنيد؟بلي   خير  ؟
15- آيا هميشه به موقع سرقرار حاضر مي‎شويد؟بلي   خير  ؟
16- آيا اتفاق افتاده است كه براي بيان نظر خود، مشت گره كنيد يا مشت بزنيد؟بلي   خير  ؟
17- آيا موفقيتهاي خود را به توانايي سريع كار كردن خود نسبت مي‎دهيد؟بلي   خير  ؟
18- آيا احساس مي‎كنيد كارها بايد همين حالا و سريع انجام گيرد؟بلي   خير  ؟
19- آيا براي انجام دادن كارهاي خود، هميشه سعي مي‎كنيد ابزارهايي به كار ببريد كه بيشترين بازده را دارند؟
بلي   خير  ؟
20- آيا به هنگام بازي، بيشتر سعي مي‎كنيد ببريد نه اين كه سرگرم شويد؟بلي   خير  ؟
21- آيا اغلب حرف ديگران را قطع مي‎كنيد؟بلي   خير  ؟
22- آيا وقتي ديگران تأخير مي‎كنند، عصباني مي‎شويد؟بلي   خير  ؟
23- آيا پس از غذا خوردن، بلافاصله از سر ميز يا از سر سفره بلند مي‎شويد؟بلي   خير  ؟
24- آيا احساس مي‎كنيد عجله داريد؟بلي   خير  ؟
25- آيا از عملكرد فعلي خود ناراضي هستيد؟بلي   خير  ؟
 

ب- پرسشنامة تست اضطراب كتل 

1- توجه من نسبت به اشخاص يا سرگرميها تقريباً به سرعت تغيير مي‎كند.
درست       بين اين دو       غلط
2- اگر اشخاص نظر خوبي به من ندارند اين امر مانع آرامش فكري كامل من نمي‎شود.
درست       بين اين دو       غلط
3- دوست دارم نسبت به صحت آنچه مي‎خواهم بگويم كاملاً مطمئن باشم قبل از اينكه عقيدة خود را ابراز كنم.
بله           بين اين دو        نه 
4- تمايل دارم كه خود را به دست احساسات حسادت‎آميز بسپارم.
گاهي        به ندرت         هرگز
5- اگر قرار باشد كه زندگيم را دوباره شروع كنم:
الف- آن را به گونه‎اي متفاوت سازمان خواهم داد
ب- دلم مي‎خواهد همانطور باشد كه قبلاً بوده است. الف         بين اين دو        ب
 6- والدينم را در مورد همة مسائل تحسين مي‎كنم. بله           بين اين دو        نه
7- اگر پاسخ «نه» بشنوم ناراحت مي‎شوم حتي وقتي مي‎دانم كه آن چيزي كه مي‎خواهم غيرممكن است.
درست       بين اين دو       غلط
8- در مورد درستكاري اشخاصي ترديد مي‎كنم كه با من رفتاري دوستانه‎تر از آن دارند كه انتظار داشته‎اند.
درست       بين اين دو       غلط

9- وقتي دستوراتي مي‎دادند يا اطاعت مرا خواستار مي‎شدند، والدينم (يا كساني كه مرا بزرگ كرده‎اند):
الف‎- همواره بسيار معقول بوده‎اند.
ب- غالباً نامعقول بوده‎اند. الف         بين اين دو        ب
10- نياز من به دوستانم بيشتر از نياز آنها به من است. به ندرت       گاهي         غالباً
11- من يقين دارم كه مي‎توانم نيروهايم را بسيج كنم تا با يك مشكل ناگهاني مقابله نمايم.
هميشه        گاهي        به ندرت 
12- وقتي بچه بودم از تاريكي مي‎ترسيدم غالباً           گاهي         هرگز
13- ديگران گاهي به من مي‎گويند كه به آساني هيجانم را در صدايم و رفتارم نشان مي‎دهم.
بله               مردد            نه
14- اگر اشخاص از ملاطفت من به طور ناشايسته استفاده كنند:
الف- جريحه‎دار مي‎شوم و كينه به دل مي‎گيرم
ب- به زودي فراموش مي‎كنم و مي‎بخشم الف         بين اين دو        ب
15- انتقادات شخصي بسياري از اشخاص مرا ناراحت مي‎كنند به جاي آن كه به من كمك كنند.
غالباً          گاهي         هرگز 
16- برايم غالباً اتفاق مي‎افتد كه خيلي زود عليه اشخاص خشمگين مي‎شوم.
درست       بين اين دو       غلط

17- احساس اضطراب مي‎كنم مثل اينكه چيزي مي‎خواهم بدون آنكه بدانم چيست.
بندرت         گاهي           غالباً
18- گاهي از خود مي‎پرسم كه آيا اشخاصي كه با آنها صحبت مي‎كنم نسبت به آنچه مي‎گويم واقعاً علاقه‎مند هستند.
درست       بين اين دو       غلط
19- من هرگز احساس مبهم ناراحتي‎هائي مانند دردهاي نامعين، اختلالات هاضمه، احساس ضربان قلب و غيره را نداشته‎ام.
درست       بين اين دو       غلط
20- در موقع صحبت با بعضي اشخاص، آنقدر ناراحت مي‎شوم كه به سختي جرأت حرف زدن دارم.
گاهي        به ندرت         هرگز
21- من بيشتر از اغلب اشخاص،‌ به هنگام انجام كاري،‌ نيرو مصرف مي‎كنم، چون آن را با «تمام قوا» انجام مي‎دهم.
درست       بين اين دو       غلط
22- همواره به خود مي‎گويم كه حواس پرت نباشم و جزئيات را فراموش نكنم.
درست       بين اين دو       غلط
23- هر اندازه موانع، مشكل و ناخوشايند باشند من ايستادگي مي‎كنم و هدف‎هاي نخستين خود را حفظ مي‎كنم.
بله           بين اين دو        نه
24- من در موقعيت‎هاي مشكل، هيجان‎زده و سر درگم مي‎شوم. بله           بين اين دو        نه
25- من گاه به‏‎گاه خواب‎هائي مي‎بينم كه خوابم را مختل مي‎كنند.
بله           بين اين دو        نه

26- من همواره به اندازة كافي نيرو دارم وقتي در مقابل مشكلات قرار مي‎گيرم.
بله           بين اين دو        نه
27- گاهي خود را مجبور مي‎بينم كه چيزها را بدون دليل موجه، بشمارم.
درست       بين اين دو       غلط
28- غالب اشخاص تا حدي روحيه‎اي عجيب دارند هرچند مايل به پذيرش آن نيستند.
درست       بين اين دو       غلط
29- وقتي در مقابل ديگران مرتكب اشتباه مي‎شوم مي‎توانم آن را سريعاً فراموش كنم.
بله           بين اين دو        نه
30- من احساس بد خقي مي‎كنم و نمي‎خواهم كسي را ببينم:
الف- گاهي
ب- تقريباً هميشه الف         بين اين دو        ب
 31- در مقابل بدبياري‎ها، تقريباً به گريه مي‎افتم. هرگز       بسياربندرت      گاهي
32- حتي در ميان جمع گاهي احساس تنهائي و بي‎ارزشي بر من چيره مي‎شود.
بله           بين اين دو        نه
33- به هنگام شب بيدار مي‎شوم و به دليل اشتغالات فكري، به سختي مي‎توانم بخوابم.
غالباً             گاهي          هرگز
34- مشكلاتي كه برايم پيش مي‎آيند هر چه باشند، ‌معمولاً حالم كاملاً خوب است.
بله           بين اين دو        نه
35- گاهي براي چيزهاي بسيار كوچك، احساس گناه يا پشيماني مي‎كنم.
بله            بين اين دو       نه 
36- اعصابم آنقدر تحريك است كه بعضي صداها مثل صداي در، به نظرم غيرقابل تحم مي‎آيند و مرتعشم مي‎كنند.
غالباً            گاهي           هرگز
37- اگر چيزي به شدت ناراحتم كند، معمولاً آرامشم را خيلي زود به دست مي‎آورم.
بله           بين اين دو        نه
38- تمايل به لرزيدن و يا غرق كردن دارم وقتي به كار مشكلي فكر مي‎كنم كه بايد انجام دهم.
بله           بين اين دو        نه
39- معمولاً به سرعت، در عرض چند دقيقه خوابم مي‎برد،‌ وقتي به رختخواب مي‎روم.
بله           بين اين دو        نه
40- گاهي دچار حالت تنش يا ناآرامي مي‎شوم وقتي به چيزهائي فكر مي‎كنم كه اندكي پس فكرم را مشغول كرده و توجهم را به خود جلب كرده بوده‎اند.

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:08 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه سنجش خلاقیت

بازديد: 65

پرسشنامه سنجش خلاقیت



 پرسشنامه 

آزمون مدد كاغذي چند گزينه اي سنجش خلاقيت (MPPT)
وقتي كه با مسئله خيلي دشواري روبرو مي شويد،معمولاً چه مي كنيد؟
الف- گريه مي كنم،چون فكر نمي كنم بتوانم مسئله را حل كنم.
ب- گريه نمي كنم،اما ناراحت مي شوم.
ج- سعي مي كنم راه مناسب براي حل مسئله بيابم.
اگر سرگرم ساختن وسيله اي باشيد و ناگهان دريابيد قطعه مهمي از آن را گم كرده ايد چه مي كنيد؟
الف- كار را متوقف مي سازم
ب- سعي مي كنم قطعه گم شده را پيدا كنم و اگر نتوانم آن را پيدا كنم كار را متوقف مي كنم
ج- سعي مي كنم قطعه گم شده را پيدا كنم و اگر بتوانم به جاي آن يك قطعه ديگر مي سازم.
وقتي كه در مكاني عمومي هستيد آيا هرگز سعي مي كنيد تا حدس بزنيد افرادي كه دور شما هستند دربارة چيزي بحث مي كنند؟
الف- هرگز علاقمند نيستم حدس بزنم ديگران دربارة چه چيز بحث مي كنند.
ب- گاهي دوست دارم حدس بزنم ديگران دربارة چه چيز بحث مي كنند.
ج- هميشه دوست دارم حدس بزنم ديگران دربارة چه چيزي بحث مي كنند.
آيا از حل مسائل دشوار لذت مي بريد؟
الف- خير از حل مسائل دشوار لذت نمي برم.
ب- به ندرت از حل مسائل دشوار لذت مي برم.
ج- اغلب از حل مسائل دشوار لذت مي برم.
اگر عضو گروهي باشيد كه مسئله اي را با همكاري حل كند،چه مي كنيد؟
الف- خودم كاري نمي كنم و نمي گذارم اعضاي ديگر گروه مسئله را حل كنند.
ب- گاهي در آنچه گروه انجام مي دهد،شركت مي كنم.
ج- به طور فعال در آنچه گروه انجام مي دهد شركت مي كنم.
وقتي كه با مسئله تازه اي روبه رو مي شويد معمولاً چه مي كنيد؟
الف- از كس ديگري مي خواهم آن را برايم حل كند.
ب- سعي مي كنم با كمك كس ديگر آن را حل كنم.
ج- سعي مي كنم اطلاعات بيشتري بدست آورم،تا بتوانم خودم آنرا حل كنم.
اگر درگير حل يك مسئله مشكل رياضي باشيد چه مي كنيد؟
الف- از يك معلم يا شخص ديگر مي خواهم كه به من كمك كند.
ب- يك كتاب رياضي مربوط به مسئله را مي خوانم.
ج- از همه منابعي كه در دسترس دارم،استفاده مي كنم.
وقتي در گروه براي حل يك مسئله كار مي كنيم اعضاي گروه چگونه از نظرهاي مبتكرانه شما استقبال مي كنند؟
الف- به ندرت از نظرات مبتكرانه من استفاده مي كنند.
ب- گاهي از نظرات مبتكرانه من استقبال مي كنند.
ج- اغلب از نظرات مبتكرانه من استقبال مي كنند.
وقتي با مشكلي غيرعادي مواجه مي شويد معمولاً آن را چگونه رفع مي كنيد؟
الف- اغلب،از كسي كمك مي گيرم.
ب- قبل از اينكه از كسي كمك بگيرم مدت كوتاهي تلاش مي كنم تا خودم آن را حل كنم.
ج- مدتي بسيار طولاني تلاش مي كنم تا خودم آن را حل كنم.
10-آيا به نظر ديگران شما سئوالات مشكلي طرح مي كنيد؟
الف- خير،اين طور فكر نمي كنند.
ب- گاهي اين طور فكر مي كنند.
ج- اغلب اين طور فكر مي كنند.
11-آيا معمولاً دوست داريد به كارهاي تازه دست بزنيد؟
الف- معمولاً به كارهاي تازه دست نمي زنم.
ب- گاهي به كارهاي تازه دست مي زنم.
ج- اغلب به كارهايي تازه دست مي زنم.
12- وقتي با مسئله پيچيده اي روبه رو مي شويد چه مي كنيد؟
الف- سعي مي كنم خود را درگير حل آن نكنم.
ب- ممكن است كوتاه زماني براي حل آن تلاش كنم.
ج- زماني بسيار طولاني براي حل آن تلاش مي كنم.
13- آيا از تجارب تازه لذت مي بريد؟
الف- از تجارب تازه لذت نمي برم.
ب- گاهي از تجارب تازه لذت مي برم.
ج- از تجارب تازه لذت مي برم.
14-وقتي در موقعيتي قرار مي گيريم كه از عهدة آن بر نمي آييد چقدر به ديگران متوسل مي شويد؟
الف- اغلب به ديگران متوسل مي شوم.
ب- گاهي به ديگران متوسل مي شوم.
ج- معمولاً ترجيح مي دهم به خودم متكي باشم.
15- آنچه مستقلاً‌انجام مي دهيد،چقدر اطمينان داريد؟
الف- به آنچه خودم مستقلاً انجام مي دهم اطمينان زيادي ندارم.
ب- به آنچه خودم مستقلاً انجام مي دهم تا حدودي اطمينان دارم.
ج- به آنچه خودم مستقلاً انجام مي دهم اطمينان زيادي دارم.
16- آيا از انجام آزمايشات علمي لذت مي بريد؟
الف- از انجام آزمايش لذت نمي برم.
ب- ازانجام آزمايش تا حدودي لذت مي برم.
ج- از انجام آزمايش خيلي لذت مي برم.
17- هرگز به رؤيا فرو مي رويد؟
الف- خير من به رؤيا فرو نمي روم.
ب- گاهي اگر وقت داشته باشم به رؤيا فرو مي روم.
ج- اغلب اگر وقت داشته باشم به رؤيا فرو مي روم.
18- در بيان مطالب خود با چه سهولتي از كلمات استفاده مي كنيد؟
الف-معمولاً اشكال دارم.
ب- گاهي اشكال دارد.
ج- به ندرت،اشكال دارد.
19- بيان شما چه اندازه خوب است؟
الف – مطالب را به خوبي بيان نمي كنم.
ب- گهي مطالبم را به خوبي بيان نمي كنم.
ج- اغلب مطالبم را به خوبي بيان مي كنم.
20- نوشتن شما تا چه اندازه خوب است؟
الف- در نوشتن نظراتم اشكال دارم.
ب- شايد بتوانم نظراتم را بنويسم.
ج- كاملاً مي توانم نظراتم را بنويسم.
21- اگر عده اي از افراد به نحوي غيرمنتظره از شما بخواهند كه بيش از پنج دقيقه درباره موضوعي صحبت كنيد تا چه اندازه از عهده اين كار بر خواهيد آمد؟
الف- از عهده اش بر نخواهيم آمد زيرا براي آن آمادگي نداشته ام.
ب- نهايت سعي خود را خواهم كرد تا از عهده آن برآيم.
ج- به خوبي از عهده آن بر خواهم آمد.
22-براي توصيف چيزي با چه سهولتي به كلمات دست پيدا مي كنيد؟
الف- معمولاً اين كار برايم دشوار است.
ب- گاهي اين كار برايم آسان است.
ج- اغلب اين كار برايم آسان است.
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:07 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه توانمندی کارکنان و پرسنل

بازديد: 137

پرسشنامه توانمندی کارکنان و پرسنل


پرسشنامه دارای بیست سوال است و هر سوال دارای پنج گزینه است. بعد از تکمیل کادر زیر در هریک از سوالات  یکی از گزینه ها را انتخاب نموده و هر گونه نظر یا پیشنهادی را در انتهای پرسشنامه ذکر نمائيد.

 

جنسيت :                                                                                          سن :

 

ميزان تحصيلات :                                                                           پست سازماني:

 

شغل كنوني:                                                                                    سابقه كار:  

 

مدرک تحصیلی:      
 
سوالات پرسشنامه   

 

   1- قابليت وتبحر لازم براي انجام موفقيت آميز كارم را دارم:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
2- اطمينان دارم كارم را ميتوانم با كفايت دارم :
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
3- باور دارم هيچ مانع خارجي مرا از انجام دادن كارم باز نخواهد داشت :
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
4- معتقدم كه مي توانم براي رويارويي با چالشهاي تازه  رشد كنم و بياموزم:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
5- در اجرا و نظام بخشيدن به فعاليتهاي مربوط به كارم حق انتخاب دارم:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
6- به صورت داوطلباته در وظايف خويش درگير ميشوم :
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
7- در مورد فعليتهاي خويش احساس مسؤوليت و مالكيت مي كنم:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
8- نسبت به ساماندهي فعاليتهاي مربوط به كارم  ازاد هستم:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
9- به جاي احساس كنترل از بيرون  خود را كانون كنترل ميدانم:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
10-توانايي ايجاد تغييروتاثير در نتايج كارم را دارم:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
11- بر آنچه برايم در محل كار اتفاق مي افتد احساس كنترل دارم:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
12- در مورد چگونگي انجام كار و سرعت انجام آن خودم تعيين كننده ميباشم
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
13- انجام فعاليتهاي كاري برايم لذت بخش است:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
14- از تمام تو انم براي انجام كار استفاده مي كنم وبه آن متعهد هستم: 
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
15- كاري را كه به آن اشتغال دارم برايم ارزشمند است:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
16- كار و فعاليتم با آرمانهاو اهدافم متجانس است:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
17- اطمينان دارم كه با ما منصفانه رفتار خواهد شد:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
18- در شغلم احساس امنيت شخصي ميكنم :
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
19- به همكارانم علاقه دارم و آنها را دوست خود ميدانم
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0  
20- همكارانم را براي خود تهديدي به حساب نمي آورم:
بسيار مخالف 0  مخالف 0  بي نظر 0  موافق 0    بسيار موافق 0 
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:06 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

پرسشنامه مهارتهای روانی حرکتی سازگاری

بازديد: 155

 پرسشنامه مهارتهای روانی حرکتی سازگاری

رفتار خشونت آميز و مخرب                              گاهي                        اوقات              مكرراً

1- تهديد مي كند يا آزار جسمي مي رساند

الف) ايماء و اشارات تهديدآميز به كار مي برد.

ب) غيرمستقيم به ديگران صدمه مي زند.

ج) به ديگران تف مي اندازد.

د) ديگران را هل مي دهد، ناخن مي زند يا نيشگون مي گيرد.

ه) مو، گوش و يا قسمتهاي ديگر بدن افراد مي كشد.

و) ديگران را گاز مي گيرد.

ز) به ديگران را لگد، مشت يا سيلي مي زند.

ح) اشياء را به طرف ديگران پرت مي كند.

ط) ديگران را خفه مي كند.

ي) اشياء را به صورت حربه بر ضد ديگران به كار مي گيرد.

ك) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ل) هيچ كدام از موارد بالا

2- به وسايل شخصي خود ضرر مي زند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) لباسهاي خود را مي درد، پاره مي كند يا مي جود.

ب) اشياء متعلق به خود را كثيف مي كند.

ج) مجله، كتاب يا متعلقات ديگر خود را پاره مي كند.

د) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ه) هيچ كدام از موارد بالا

3- به اموال ديگران ضرر مي زند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) لباسهاي ديگران را مي درد، پاره مي كند يا مي جود.

ب) اشياء ديگران را كثيف مي كند.

ج) مجله، كتاب يا متعلقات ديگران را پاره مي كند.

د) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ه) هيچ كدام از موارد بالا

4- به اموال عمومي ضرر مي زند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) مجله، كتاب يا اموال عمومي ديگر را پاره مي كند.

ب) نسبت به وسايل كلاس با خشونت رفتار مي كند. (آنها را مي زند، خراب مي كند يا به زمين مي اندازد)

ج) شيشه پنجره ها را مي شكند.

د) كاغذ، دستمال كاغذي يا چيزهاي ديگر را در توالت مي اندازد.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

5- تندخوست يا كنترل خود را از دست مي دهد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) گريه مي كند و جيغ مي زند.

ب) ضمن زدن روي اشياء يا به هم كوبيدن در، پا به زمين مي كوبد.

ج) پا به زمين مي كوبد و جيغ و فرياد مي كشد.

د) خود را روي زمين مي اندازد و جيغ و فرياد مي كشد.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

II رفتار ضد اجتماعي

6- سر به سر ديگران مي گذارد يا درباره آنها غيبت مي كند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) درباره ديگران غيبت مي كند.

ب) درباره ديگران داستانهاي غيرواقعي و اغراق آميز مي گويد.

ج) سربه سر ديگران مي گذارد.

د) از ديگران ايراد مي گيرد.

ه) ديگران را مسخره مي كند.

و) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ز) هيچ كدام از موارد بالا

7- به ديگران حكم مي راند و آنها را بازي مي دهد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) براي ديگران تعيين وظيفه مي كند.

ب) از ديگران توقع خدمت دارد.

ج) به ديگران فرمان مي دهد.

د) بين افراد دعوا مي اندازد.

ه) ديگران را بازي مي دهد و آنها را به دردسر مي اندازد.

و) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ز) هيچ كدام از موارد بالا

8- فعاليتهاي ديگران را برهم مي زند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) هميشه مزاحم است.

ب) در فعاليتهاي ديگران مداخله مي كند، از قبيل سد راه شدن.

ج) كار ديگران را برهم مي زند.

د) اسبابهايي را كه ديگران با آن كار مي كنند به اطراف پرتاب مي كند. (براي مثال مداد رنگي، كتاب و غيره)

ه) اشياء را از دست ديگران مي ربايد.

و) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ز) هيچ كدام از موارد بالا

9- ملاحظه ديگران را نمي كند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) درجه حرارت را در محلهاي عمومي طوري نگه مي دارد تا ديگران راحت نباشند، براي مثال پنجره را باز مي كند يا مي بندد و ترموستات را تغيير مي دهد.

ب) وقتي ديگران مشغول خواندن هستند، سر و صدا راه مي اندازد.

ج) با صداي بلند حرف مي زند.

د) روي نيمكت يا محلي كه مورد نياز ديگران است به صورت فراخ مي‏نشيند.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

10- به اموال ديگران بي حرمتي مي كند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) چيزهايي را كه قرض گرفته، برنمي گرداند.

ب) از اموال ديگران بدون اجازه آنها استفاده مي كند.

ج) متعلقات ديگران را گم مي كند.

د) به اموال ديگران ضرر مي زند.

ه) فرق بين اموال خود و ديگران را تشخيص نمي دهد.

و) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ز) هيچ كدام از موارد بالا

11- كلمات خشم آلود به كار مي برد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) كلمات خصمانه، براي مثال «احمق» ، «نادان» ، «بي شعور» به كار مي‏برد.

ب) فحش مي دهد، نفرين مي كند يا كلمات زشت به كار مي برد.

ج) تهديدات خشونت آميز را با جيغ و فرياد به زبان مي آورد.

د) ديگران را با زبان طوري تهديد مي‏كند كه گوياي آسيب رساندن جسمي است.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

III رفتار طغياني

12- قوانين يا كارهاي عادي معين را ناديده مي گيرد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) نسبت به قوانين گرايش منفي دارد، منتهي معمولاً سازش مي كند.

ب) بايد او را وادار كرد كه در صف انتظار، از قبيل صف كلاس و غيره بايستد.

ج) قوانين و مقررات را نقض مي‏كند، براي مثال در محلهاي ممنوع غذا مي‏خورد.

د) از شركت در فعاليتهاي مقرر، از قبيل كار، مدرسه و غيره امتناع مي‏كند.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

13- تن به تبعيت از راهنمايي، تقاضا يا فرمان نمي دهد:گاهي اوقاتمكرراً

الف) اگر فرمان مستقيمي به او بدهند، آشفته مي شود.

ب) خود را به كري مي زند و به راهنمايي عمل نمي كند.

ج) به راهنمايي توجهي نمي كند.

د) از انجام كار محوله خودداري مي كند.

ه) قبل از انجام وظايف محوله براي مدت طولاني ترديد مي كند.

و) خلاف آنچه از او خواسته شده عمل مي كند.

ز) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ح) هيچ كدام از موارد بالا

14- نگرش گستاخانه يا طغياني به اولياي امور دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) از اولياي امور، به عنوان مثال آموزگاران و رهبران گروه، بيزار است.

ب) با اولياي امور رفتار خصمانه دارد.

ج) اولياي امور را مسخره مي كند.

د) مي گويد: «مي توانم اولياء را اخراج كنم».

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

15- براي حاضر شدن در وعده گاه يا انجام تكاليف به خصوص تاخير يا غيبت مي‏كند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) در انجام كارها يا حاضر شدن در جاي مقرر تاخير مي كند.

ب) پس از ترك مكان مثل رفتن به دستشويي، رساندن پيغام، از برگشتن به محل خودداري مي‏كند.

ج) محل فعاليت محوله را از قبيل كار، كلاس و غيره بدون اجازه ترك مي‏كند.

د) از فعاليتهاي روزمره، از كار، كلاس و غيره غيبت مي كند.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

16- فرار مي كند يا سعي در فرار دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) سعي مي كند از محيط مدرسه فرار كند.

ب) از فعاليتهاي گروهي، از قبيل گردش، اتوبوس، مدرسه و غيره فرار مي‏كند.

ج) از محيط مدرسه فرار مي كند.

د) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ه) هيچ كدام از موارد بالا

17- در اجتماعات بدرفتاري مي كند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) با صحبت درباره موضوعات بي ربط در ميان بحثهاي گروهي درمي‏آيد.

ب) بدون توجه به مقررات بازيها را به هم مي زند.

ج) فعاليتهاي گروهي را با داد و فرياد يا مرتكب عملي شدن به هم مي زند.

د) در خلال درس يا جلسه هاي گروهي روي صندلي بند نمي شود.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ز) هيچ كدام از موارد بالا

VI رفتار غيرقابل اعتماد

18- اموال ديگران را بدون اجازه برمي دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) متعلقات ديگران را اگر در دسترس او باشد برمي دارد.

ب) متعلقات ديگران را از جيب، كيف، كشو و غيره برمي دارد.

ج) متعلقات ديگران را با باز كردن و شكستن قفل برمي دارد.

د) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ه) هيچ كدام از موارد بالا

19- دروغ مي گويد و تقلب مي كند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) واقعيت ها را به نفع خود تغيير مي دهد.

ب) در بازي، امتحان، انجام تكاليف وغيره تقلب مي كند.

ج) در مورد خود دروغ مي گويد.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

V كناره گيري

20- فعال نيست.گاهي اوقاتمكرراً

الف) براي مدت زيادي در يك حالت مي نشيند يا مي ايستد.

ب) كاري به جز نشستن و ديگران را تماشا كردن انجام نمي دهد.

ج) روي صندلي به خواب مي رود.

د) تمام وقت سرش را به نيمكت تكيه مي دهد.

ه) به نظر نمي رسد به چيزي عكس العمل نشان دهد.

و) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ز) هيچ كدام از موارد بالا

21- كناره گير است.گاهي اوقاتمكرراً

الف) به نظر مي رسد از محيط اطراف خود آگاهي ندارد.

ب) دست يابي و تماس با او دشوار است.

ج) بي احساس و بي تفاوت است.

د) نگاهش مات است.

ه) بيان يكنواختي دارد.

و) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ز) هيچ كدام از موارد بالا

22- كمرو است.گاهي اوقاتمكرراً

الف) در معاشرتهاي اجتماعي كمرو و ترسو است.

ب) در معارشتهاي گروهي، از قبيل جشن، گردهمايي غيررسمي صورت خود را مي پوشاند.

ج) با ديگران خوب نمي جوشد.

د) ترجيح مي دهد، تنها باشد.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

VI رفتار قالبي (ثابت) و اطوار عجيب

23- رفتار قالبي دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) با انگشت روي چيزي ضربه ميزند.

ب) با پا مرتباً ضربه ميزند.

ج) دستهايش را مرتب حركت مي دهد.

د) مدام خودش را مي زند، ناخن مي زند يا مي مالد.

ه) قسمتي از بدنش را دايم تكان مي دهد يا مي چرخاند.

و) سرش را به جلو و عقب حركت مي دهد يا مي چرخاند.

ز) بدنش را به جلو و عقب مي جنباند.

ح) در مسير مشخصي مرتب قدم مي زند.

ط) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ي) هيچ كدام از موارد بالا

24- ژست خاص يا اطوار عجيبي دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) سر را خم مي كند.

ب) زانو در بغل مي گيرد.

ج) با نوك پا راه مي رود.

د) هنگام راه رفتن دستش را در گوش يا روي سرش مي گذارد.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

VII رفتارهاي اجتماعي نامناسب

25- رفتارهاي اجتماعي ناجوري دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) هنگام صحبت كردن به ديگران خيلي نزديك مي شود.

ب) به صورت ديگران فوت مي كند.

ج) جلو ديگران آروغ مي زند.

د) ديگران را مي بوسد يا مي ليسد.

ه) ديگران را بغل مي كند يا در بغل فشار مي دهد.

و) بي مورد ديگران را لمس مي كند.

ز) به ديگران مي چسبد و مانع حركت آنها مي شود.

ح) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ط) هيچ كدام از موارد بالا

VIII عادات صوتي ناپسند

26- عادات صوتي يا گويايي آشفته اي دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) با حالت تشنجي مي خندد.

ب) بلند حرف مي زند يا سر ديگران فرياد مي كشد.

ج) با خودش بلند صحبت مي كند.

د) بي مورد مي خندد.

ه) خرناس مي كشد، وزوز مي كند يا صداي ناخوشايندي درمي آورد.

و) عبارت يا كلمه اي را خيلي تكرار مي كند.

ز) صداي ديگران را تقليد مي كند.

ح) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ط) هيچ كدام از موارد بالا

IX عادات ناپسند يا عجيب

27- عادات عجيب و ناپسندي دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) همه چيز را بو مي كند.

ب) اشياء را بي مورد د رجيب پيراهن لباس يا كفش جمع مي كند.

ج) نخ لباس خود را مي كشد.

د) با لباس و چيزهاي ديگر از قبيل بند كفش، دكمه و كفش خود بازي مي‏كند.

ه) چيزهاي غيرعادي، از قبيل سنجاق قفلي، درب بطري و غيره را جمع مي كند و به خود آويزان ميكند.

و) چيزها را ذخيره ميكند (از جمله غذا)

ز) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ح) هيچ كدام از موارد بالا

28- عادات دهاني ناپسند داردگاهي اوقاتمكرراً

الف) از دهانش آب مي ريزد.

ب) دندان قورچه مي كند.

ج) روي ميز تف مي كند.

د) ناخنهاي خود را مي جود.

ه) انگشت يا قسمتهاي ديگر بدنش را مي مكد يا مي جود.

و) مواد غيرخوردني را مي خورد.

ز) هر چيز را در دهانش مي گذارد.

ح) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ط) هيچ كدام از موارد بالا

29- لباسهاي خود را درمي آورد يا پاره مي كند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) دكمه يا زيپ لباسش را مي كند.

ب) بي جهت كفش يا جوراب خود را درمي آورد.

ج) در مواقع نامناسب لباسهايش را درمي آورد.

د) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ه) هيچ كدام از موارد بالا

30- تمايلات يا عادات عجيب ديگري دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) براي نشستن يا خوابيدن جاهاي معيني را انتخاب مي كند.

ب) در نقطه بخصوصي، از قبيل پنجره، در و غيره مي ايستد.

ج) كنار هر چيزي كه تكان مي خورد مي نشيند.

د) از بالا رفتن يا پايين آمدن از پله ها مي ترسد نمي خواهد كسي او را لمس كند.

ه) اگر او را لمس كنند جيغ مي كشد.

و) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ز) هيچ كدام از موارد بالا

X گرايش بيش فعالي

31- گرايش بيش فعالي دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) بي اندازه حرف مي زند.

ب) لحظه اي آرام نمي نشيند.

ج) هميشه دور و بر اتاق يا سالن مي دود يا مي پرد.

د) مرتباً حركت مي كند يا وول مي خورد.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

XI آشفتگيهاي رواني

32- معمولاً تواناييهاي خود را بيشتر از آن چه كه هست تخمين مي‏زند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) ناتوانيهاي خود را تشخيص نمي دهد.

ب) خيلي خودپسند است.

ج) از برنامه هاي غيرواقع بينانه آينده حرف مي زند.

د) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ه) هيچ كدام از موارد بالا

33- در پاسخ به انتقاد واكنش نادرست نشان مي دهد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) وقتي اشتباهات او را گوشزد مي كنند صحبت نمي كند.

ب) وقتي مورد انتقاد قرار مي گيرد عصباني مي شود.

ج) وقتي مورد انتقاد قرار مي گيرد كناره گيري يا اخم مي كند.

د) وقتي اشتباه او را تصحيح مي كنند جيغ مي زند و گريه مي كند.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

34- در پاسخ به ناكامي واكنش نادرست نشان مي دهد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) اشتباهات خود را به گردن ديگران مي اندازد.

ب) وقتي با او مخالفت مي شود كناره گيري يا اخم مي كند.

ج) هنگامي كه با او مخالفت مي شود عصباني مي شود.

د) وقتي كارش پيش نمي رود تندخو مي شود.

ه) موارد ديگر (مشخص كنيد)

و) هيچ كدام از موارد بالا

35- نياز به توجه و تحسين بيش از اندازه دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) به تحسين بيش از اندازه نياز دارد.

ب) از اينكه به ديگران توجه مي شود حسادت مي كند.

ج) براي جلب توجه به طور احمقانه اي رفتار مي كند.

د) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ه) هيچ كدام از موارد بالا

36- به نظر مي‏رسد احساس مي‏كند ديگران مي‏خواهند به او گزند و آسيب برسانند.گاهي اوقاتمكرراً

الف) از حق‏كشي حتي وقتي كه سهم مساوي يا امتياز بيشتري دارد شكايت مي‏كند.

ب) شكايت مي كند كه «هيچ كس او را دوست ندارد.»

ج) مي گويد «همه مرا سرزنش مي كنند.

د) مي گويد «مردم راجع به من حرف مي زنند»

ه) مي گويد «مردم با من مخالفند»

و) رفتارش نشان مي دهد كه به ديگران مشكوك است.

ز) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ح) هيچ كدام از موارد بالا

37- گرايش هيپوكندري دارد.گاهي اوقاتمكرراً

الف) از امراض جسماني خيالي شكايت دارد.

ب) تظاهر به بيماري مي كند.

ج) بعد از بهبود حالش، خود را به بيماري مي زند.

د) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ه) هيچ كدام از موارد بالا

38- علايم ديگري بي ثباتي در او مشاهده مي شود.گاهي اوقاتمكرراً

الف) بدون دليل آشكاري خلق و خوي او عوض مي شود.

ب) از خوابهاي بدي كه مي بيند شكايت دارد.

ج) بدون دليل آشكار گريه مي كند.

د) به نظر مي رسد كنترل عاطفي ندارد.

ه) وقتي ناراحت است استفراغ مي كند.

و) به نظر مي رسد در فعالتيهاي روزانه ناامن است و مي ترسد.

ز) از افراد يا جيزهايي كه باعث ترس غيرواقعي مي شوند صحبت مي‏كند.

ح) از خودكشي حرف مي زند.

ط) موارد ديگر (مشخص كنيد)

ي) هيچ كدام از موارد بالا

 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 10:05 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1652

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس