سایت علمی و پژوهشی آسمان - مطالب ارسال شده توسط mahin

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

شخصیت معلم

بازديد: 427

شخصیت معلم

معلم نماینده ی محتوای درسی و مدرسه است . دانش آموزان اغلب تمایل خود را برای یک موضوع درسی به معلم و روش آموزش آن درس ربط می دهند . به نظر می رسد شور و اشتیاق و قابلیت های معلم در ارایه ی یک محتوا می تواند به دانش آموزان منتقل شود . ویژگی های شخصیتی معلم یکی از اولین مجموعه ویژگی هایی است که باید در یک معلم موثر جست و جو کرد . بسیاری از جنبه های آموزشی موثر قابل پرورش و ترویج است اما تغییر در شخصیت فرد مشکل است .

شاخص های مثبت

·          مسئولیت کلاس و موفقیت دانش آموز را به عهده می گیرد .

·          در تدریس از تجربیات شخصی خود مثال می زند .

·          احساسات شاگردانش را درک می کند .

·          ارتباطات روشن و واضح برقرار می کند .

·          به اشتباهات خود اقرارمی کند و فوراٌ آن ها را اصلاح می کند .

·          درباره ی روش کار به تعمق و تفکر می پردازد .

·          حس شوخ طبعی از خود بروز می دهد .

·          لباس های مناسب موقعیتش می پوشد .

·          اعتماد و احترام متقابل را حفظ می کند .

·          منظم است و در عین حال انعطاف پذیر و خودجوش است .

·          نسبت به موقعیت ها و نیازهای دانش آموزان پاسخ گو ست .

·          از تدریس لذت می برد و انتظار دارد که دانش آموزان از یادگیری لذت ببرند .

·          در موقعیت های تناقض برانگیز به راه حل برنده – برنده توجه دارد .

·          به سئوال ها و اظهار نظرهای دانش آموزان با دقت گوش می دهد .

·          به دانش آموزان حتی در موقعیت های دشوار با احترام پاسخ می گوید .

·          همواره انتظارات بالا برای پیشرفت را به دانش آموزان منتقل می کند .

·          با تک تک دانش آموزان گفت و گو می کند .

·          با دانش آموزان با برابری و عدل رفتار می کند .

·          در خارج از کلاس با دانش آموزان گفت و گو می کند و ارتباط دو طرفه ی مثبت دارد .

·          در خارج از کلاس برای تک تک دانش آموزان یا گروه های کوچک آنان وقت صرف می کند .

·          در تمام اوقات رفتار حرفه ای خود را حفظ می کند .

·          دانش آموزان را با نام آن ها صدا می زند .

·          آهنگ و بلندی صدایش مناسب است .

شاخص های منفی شخصیتی در تدریس غیر موثر

·          اعتقاد دارد که تدریس صرفاٌ یک شغل است .

·          معمولاٌ دیر به مدرسه و کلاس می رسد .

·          در کلاس مشکلات انضباطی دارد .

·          نسبت به فرهنگ و پیشینه ی دانش آموزان حساسیت ندارد .

·          نسبت به دانش آموزان تعصب مثبت یا منفی نشان می دهد .

·          در طول کلاس بیش از کار با دانش آموزان به تکالیف کتبی آنان رسیدگی می کند .

·          والدین از آن چه در کلاس می گذرد اظهار نارضایتی می کنند .

·          از کلام نامناسب استفاده می کند .

·          دانش آموزان  را تحقیر می کند یا مورد تمسخر قرار می دهد .

·          بدون هیچ دلیل مشخصی ، تدافعی رفتار می کند .

·          با دانش آموزان رفتار ستیزه جویانه دارد .

·          فاقد مهارت های حل تعارض است .

·          برای آن چه در کلاسش اتفاق می افتد ، قبول مسئولیت نمی کند .

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 27 فروردین 1394 ساعت: 2:04 منتشر شده است
برچسب ها : ,,
نظرات(0)

سازماندهی آموزش و جهت دهی به آن

بازديد: 217

سازماندهی آموزش و ج هت دهی به آن

در بسیاری از مدارس از معلمین خواسته می شود که طرح درس های هفتگی را ارایه دهند . این طرح درس ها معمولاٌ به تدابیری برای سبک های یادگیری و نیازهای متفاوت دانش آموزان توجه  دارد . هم چنین در این طرح درس ها به گوناگونی روش های آموزشی  نیز توجه می شود . توجه به این نکته حایز اهمیت است که یک طرح درس ، تام و تمام نیست و صرفاٌ توصیفی از آن چیزی است که در کلاس باید رخ دهد . بنا بر این یک طرح درس خوب تضمین کننده ی آموزشی با کیفیت مناسب نیست ولی یک طرح درس ضعیف به طور حتم به آموزشی غیر موثر منجر می شود .

شاخص های مثبت

·          برای هر روز مدرسه یک طرح درس نوشته می شود .

·          دانش آموزان طرح روزانه را می دانند زیرا فهرست اهداف و فعالیت ها به آن ها ارایه می شود .

·          ارزیابی دانش آموزان و داده های تشخیصی در دسترس هستند .

·          نمونه ی کارهای دانش آموزان در دسترس هستند و بررسی می شوند .

·          طرح درس ها با راهنمای تقسیم بندی برنامه ی درسی مطابقت دارد .

·          ارزشیابی های معلم ساخته با راهنمای برنامه ی درسی هماهنگ هستند .

·          طرح درس ها دربرگیرنده ی اهداف یادگیری تدوین شده در آموزش و پرورش هستند .

·          طرح درس ها به وضوح اهداف را بیان می کنند .

·          طرح درس ها شامل مواد آموزشی در دسترس هستند .

·          طرح درس ها شامل فعالیت ها و استراتژی هایی است که بتواند دانش آموزان با توانایی های متفاوت را فعال کند .

·          طرح درس ها به انواع سبک ها و هنجارها ی یادگیری می پردازد .

·          طرح درس ها شامل تدابیر لازم برای رفع نیازهای خاص دانش آموزان است .

·          استانداردهای وزارتی در کلاس نصب می شود .

·          طرح درس ها شامل اطلاعات گام به گام است .

·          طرح درس ها برای مواقع اضطراری و جانشین شدن ، به راحتی در دسترس هستند و شامل اطلاعات لازم برای اداره ی کلاس در این مواقع می باشند .

شاخص های منفی سازماندهی آموزش و جهت دهی به آن

·          تعداد طرح درس های آنان بسیار کم است و یا اصلاٌ وجود ندارد .

·          ارزشیابی دانش آموزان و داده های تشخیصی در دسترس نیستند .

·          هیچ ارتباطی بین داده های ارزشیابی و طرح درس ها مشاهده نمی شود .

·          هیچ گونه تمایزی در آموزش قایل نمی شود .

·          طرح درس ها با راهنمای برنامه ی درسی و اهداف یادگیری تدوین شده در آموزش و پرورش هماهنگی ندارد .

·          فعالیت هایی انتخاب می شوند که به اهداف یادگیری مربوط نیستند .

·          برای پیش بینی مسایل بالقوه و ناشناخته طرح و برنامه ای وجود ندارد .

·          عمدتاٌ طرح درس ها شامل متن کتاب درسی یا تمرین است .

·          دانش آموزان درگیر یادگیری نمی شوند .

·          طرح درس ها به سبک های گوناگون یادگیری دانش آموزان نمی پردازد .

·          طرح درس ها با نیازهای ویژه ی دانش آموزان انطباق ندارد .

·          اطلاعات گام به گام در طرح درس قابل تشخیص نیستند .

·          طرح درس ها  آشفته و بدون نظم هستند .

·          طرح درس ها کوتاه و بریده بریده هستند و انتقال آرام از فعالیتی به فعالیت دیگر در نظر گرفته نمی شود .

·          الگوی حاکم بر کلاس  ضعیف یا عدم ثبات در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است .

·          طرح درس های اضطراری در دسترس نیست .

·          مواد آموزشی برای معلمین جانشین در دسترس نیست . ( لیست حضور و غیاب ، روال های کلاس ، طرح درس ها ) .

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 27 فروردین 1394 ساعت: 2:02 منتشر شده است
برچسب ها : ,,
نظرات(0)

اجرای آموزش

بازديد: 177

اجرای آموزش

آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس ، سازماندهی ، طراحی موثر و ویژگی های شخصیتی معلم است . ارایه ی مواد درسی به دانش آموزان در کلاس و فراهم کردن تجاربی برای آنان تا با مواد درسی ارتباطی واقعی ایجاد کنند ، حیاتی است . معلم موثر مانند یک  رهبر ارکستر سمفونی که بهترین اجرا را از هر نوازنده برای تولید صوتی زیبا به کار می گیرد ، تسهیل کننده ی کلاس است . در کلاس درس هر یک از دانش آموزان در محیط مثبت کلاس که حمایت کننده ، چالش برانگیز و پرورش دهندهی اهداف آموزشی است ، به آن اهداف نایل می شود . بهترین طرح درس در غیاب عامل مدیریت کلاس و یا عدم وجود رابطه ی صمیمی معلم با دانش آموزان ، از کارایی بسیار کمی برخوردار خواهد بود . اجرای آموزش مانند اجرای نمایش است که در آن همه ی عوامل پشت صحنه پنهانند و حضار فقط ، صحنه ی نمایش را می بینند .

شاخص های مثبت در اجرای آموزش

·          از سوال های دانش آموزان برای جهت دادن به درس استفاده می کند .

·          از پیش آزمون برای جهت دادن به آموزش استفاده می کند .

·          از عوامل یک تدریس موثر استفاده می کند .

·          برای استفاده ی بیشتر از زمان از روال های ثابت استفاده می کند ( برای مثال ، دانش آموزان دارای نقش هایی برای انجام کارها می باشند ، مانند پخش کردن مواد آموزشی بین بچه ها که معلم مجبور نباشد فرایند تدریسش را متوقف کند ) .

·          استراتژی های سطوح بالاتر تفکر  را در هم می آمیزد .

·          برای فعال کردن دانش آموزان از استراتژی ها و فعالیت های مختلفی استفاده می کند .

·          تعداد زیادی از دانش آموزان را به طور مستمر در کلاس فعال می کند .

·          مطابق با نشانه  ها یی که از دانش آموزان می گیرد ارایه و سرعت درس را تنظیم می کند .

·          از تمام فضای کلاس به نحو موثری استفاده می کند .

·          کلاس به جای معلم محور ، دانش آموز محور است .

·          بازخورد ( کلاسی ، غیر کلاسی و کتبی ) ارایه می دهد .

·          تکالیف درسی بر اساس اهداف طراحی می شود .

·          به دانش آموزان در طراحی برای انجام تکالیف منزل کمک می کند .

شاخص های منفی در اجرای آموزش

·          مواجه با مشکلات رفتاری دانش آموزان می شود .

·          دانش آموزانی منفعل دارد . ( برای مثال : کسل ، حواس پرت ، خواب آلود ) .

·          عملکرد دانش آموزانش در کلاس و در ارزیابی ها ضعیف است .

·          برای کارهای کلاسی ، پروژه ها و فعالیت ها ، دستورالعمل های مبهم ارایه می دهد .

·          به علایم و سرنخ هایی که دانش آموزان می دهند و نشانه ی غیر موثر بودن آموزش است بی توجه است .

·          فاقد روش های متفاوت آموزشی است .

·          فردی کردن آموزش برایش مشکل است .

·          از مواد و واژگان تاریخ گذشته ، استفاده می کند .

·          توصیه هایی را که همکاران یا سرپرستانش گوشزد می کنند ، نمی تواند اجرا کند .

·          به دانش آموزانش می گوید  « درس را یاد بگیرید » .

·          از استراتژی های به روز و بهترین روش ها استفاده نمی کند .

·          از مثال های ضعیف و کلام نا مناسب استفاده می کند .

·          انتقال از یک فعالیت به فعالیت دیگر یا یک درس دیگر را به کندی انجام می دهد .

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 27 فروردین 1394 ساعت: 1:58 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,
نظرات(0)

نظارت بر پیشرفت و توان بالقوه ی دانش آموزان

بازديد: 171

نظارت بر پیشرفت و توان بالقوه ی دانش آموزان 

معلمین موثر درباره ی نوع عملکرد هر یک از دانش آموزان کلاسی که درس می دهند  ، درک مشخصی دارند ، آن ها از روش های اندازه گیری رسمی و غیر رسمی گوناگونی استفاده می کنند تا تسلط دانش آموزانشان را بریک مفهوم یا مهارت ، کنترل و ارزیابی کنند .  وقتی که دانش آموزی مشکل دارد ، معلم آن بخش از دانش یا مهارتی که دانش آموز را به دردسر انداخته است هدف قرار می دهد و برای پر کردن آن شکاف کارهای ترمیمی لازم را انجام می دهد . در واقع یک معلم موثر به دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند عملکرد خویش را ارزیابی کنند . به این معنا که به آن ها در فراشناخت یاری می رساند . از آن جا که مسئولیت نهایی متوجه معلم است ، مستند کردن پیشرفت و عملکرد دانش آموز باید محقق شود . معلم موثری که دانش آموز را  مشاهده کرده و با وی کار کرده است توان بالقوه ی او را  درک می کند ، او را تشویق به  بهتر شدن می کند و برایش انگیزه ای را فراهم می کند تا وی در زمان لازم تلاشی پیگیر از خود نشان دهد .

شاخص های مثبت در نظارت بر پیشرفت و توان بالقوه ی دانش آموزان

·          دانش آموزان را قادر می سازد  تا مسیر عملکرد خویش را دنبال کنند .

·          به تکالیف نمره می دهد .

·          بازخورد شفاهی و کتبی ارایه می دهد .

·          پیشرفت دانش آموزان و دستاوردهای آنان را مستند می کند .

·          تصمیمات آموزشی را بر اساس تحلیل داده های مربوط به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اتخاذ می کند .

·          برای کمک به دانش آموزان و تشویق آنان در کلاس گردش می کند .

·          پیش آزمون می گیرد و نتایج آن را تبدیل به نمودار می کند .

·          ارزیابی های چند گانه را بررسی می کند تا تعیین کند که آیا دانش آموز به مهارت مورد نظر تسلط پیدا کرده است یا نه ؟

·          ارتباط با اولیا را ثبت  می کند .

·          از طرح های پیشنهادی دانش آموزان استفاده می کند و گزارش اجرای آن طرح ها را ثبت می کند .

·          جلسات تیم ها و جلسات معلم با دانش آموزان را ثبت می کند .

·          مرتباٌ  ارزشیابی می کند .

·          از روش های ارزیابی متنوعی استفاده می کند .

·          برای تکالیف ، تولیدات و پروژه های دانش آموزان از معیارهای توصیفی استفاده می کند .

·          بر اساس تحلیل ارزشیابی ها ، آموزش متفاوت ارایه می دهد .

·          در آزمون ها برای دانش آموزانی که نیازهای خاص دارند ، تمهیداتی به کار می برد .

·          نسخه ای از همه ی مکاتبات مربوط به پیشرفت دانش آموزان را نگه داری می کند .

·          جلسات و ملاقات هایی با حضور اولیا و دانش آموزان برگزار می کند .

·          خبرنامه ی کلاسی تهیه می کند .

·          اولیای دانش آموزان را برای فعالیت های خاص کلاس دعوت می کند .

·          در صفحه گسترده ی کلاس (  Web Page) کار دانش آموزان و تکالیف منزل را قرار می دهد .

·          با ارایه ی گزارش غیر رسمی از پیشرفت دانش آموزان ، با آن ها ارتباط برقرار می کند .

·          در ارتباطاتش از بیانی روشن و کلامی مناسب استفاده می کند .

·          در جلساتی که برای کسب آمادگی و مهارت در کار با دانش آموزان ، با نیازهای خاص تشکیل می شود ، شرکت می کند .

شاخص های منفی در نظارت بر پیشرفت و توان با القوه ی دانش آموزان

·          پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را کنترل نمی کند و امکان سوال پرسیدن به آن ها نمی دهد .

·          به ندرت تجزیه و تحلیل می کند و با فاقد داده های مناسب است .

·          روند پیشرفت دانش آموزان را به ندرت  کنترل می کند و یا اصلاٌ  این کار را انجام نمی دهد .

·          گزارش ارتباطات  را نگه داری نمی کند .

·          جلساتی را که با دانش آموزان یا اولیا و سرپرستان آنان دارد ثبت نمی کند .

·          در نمره گذاری جانب افراط را می پیماید – نمرات ردی فاحش  یا در صد غیر واقع بینانه ای نمرات عالی .

·          از ارزشیابی های متنوع به ندرت استفاده می کند یا هیچ بهره ای از آن ها نمی گیرد .

·          آزمون ها را با نیازهای خاص دانش آموزان منطبق نمی کند .

·          ارتباطات با اولیا را مستند نمی کند یا تعداد کمی از آن ها را ثبت می کند . ( ارتباطات شامل : جلسات ، تماس های تلفنی ، پست الکترونیکی  ( e-mail ) ، خبرنامه و صفحه گسترده (  Web Page) . )

·          در ارتباطاتش از کلام نا مناسب ، فنی و مبهم استفاده می کند .

·          برای شناخت نیازهای خاص دانش آموزان در برنامه های آموزشی خاص شرکت نمی کند .

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 27 فروردین 1394 ساعت: 1:55 منتشر شده است
برچسب ها : ,,
نظرات(0)

مهارت حرفه ای

بازديد: 181

مهارت حرفه ای

معلمین در وسایل ارتباط جمعی به شیوه های گوناگونی تصویر می شوند  - از تصاویری زیان بخش گرفته تا استادی دوست داشتنی در حرفه ی خودشان که دانش آموزان را به عملکردی برتر تشویق می کنند . صدای معلمین موثر را همواره می توان شنید و احساس کرد . معلم موثر در گفت و گو ی با دانش آموزان ، همکاران ، اولیا و مدیریت شرکت می کند ، در دسترس است ، با دیگران با احترام برخورد می کند و در کار خود  متخصص است . معلم حقیقی استاد آموزش است .

شاخص های مثبت در مهارت حرفه ای

·          ارتباطات دو طرفه ی صادقانه ای  را با کادر اداری برقرار می کند .

·          با خانواده های دانش آموزان ارتباط برقرار می کند .

·          پرونده  های دقیق از دانش آموزان تهیه می کند .

·          به صورت فردی و در گروه با همکارانش درباره ی چگونگی تدریس تفکر و بحث می کند .

·          در جلسات مربوط به پایه ی خود شرکت می کند ، مانند یک بازیکن تیم است که در تمام تمرینات تیم شرکت می کند .

·          در ملاقات های هیأت علمی و سایر کمیته های مدرسه حضور می یابد و شرکت فعالانه دارد .

·          روی دانش آموزان تمرکز دارد .

·          وظایف محوله را انجام می دهد .

·          سیاست ها و اهداف منطقه و مدرسه را محقق می سازد .

·          کل مدرسه را در نظر دارد .

·          داوطلبانه به دیگران کمک می کند .

·          گرفتاری های مردم را جویا می شود .

·          در تیم ها و کمیته های مدرسه به دنبال نفش رهبری است .

·          با کارکنان دفتر مرکزی در موقع لزوم تماس می گیرد .

·          با همکارانش با احترام رفتار می کند .

·          با هیأت علمی و کارمندان  تشریک مساعی می کند .

·          از فرصت های توسعه ی حرفه ای استفاده می کند . ( برای مثال : کنفرانس ها ، کلاس های بالاتر از لیسانس ، کارگاه های آموزشی ) .

·          از مدارک آموزش به روز برخوردار است .

·          گزارش های در خواستی را به موقع و دقیق ارایه می دهد .

·          ارتباطات را سازنده و با دستور زبان صحیح ثبت می کند .

·          برای مخاطبین مورد نظر ، با کلامی مناسب می نویسد .

·          در آزمون گرفتن ، وظایفی را که به او مربوط است با دقت و نظم انجام می دهد .

·          طرح درس ها و مستندات ارزشیابی را در زمان مقرر ارایه می دهد .

·          نمره ها را به موقع ارایه می دهد .

شاخص های منفی مهارت حرفه ای

·          در ملاقات ها به طور معمول بازخورد منفی می دهد .

·          برای کمک به مأموریت و دورنمای هدفدار مدرسه تمایلی نشان نمی دهد .

·          از این که خارج از ساعت رسمی با اولیا ، سرپرستان و یا همکاران ملاقات کند امتناع می ورزد .

·          از این که دیگر افراد از کلاسش بازدید کنند ناراحت می شود و یا مورد تهدید قرار می گیرد .

·          برای دریافت مدرک ، حداقل کار لازم را انجام می دهد . ( مثلاٌ مدرک معادل دارد ) .

·          گزارش هایی را که مدرسه درخواست می کند ، دیر تحویل می دهد .

·          نمره ها را دیر تحویل می دهد .

·          گزارش غیر دقیق یا مبهم می نویسد .

·          دفترچه نمره اش را به روز نمی کند یا غیر دقیق است .

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 27 فروردین 1394 ساعت: 1:51 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 3

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس