گزارش تخصصی دوره دبیرستان - 6

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

265 - گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی : افزایش یادگیری درس مطالعات اجتماعی در دانش آموزان با استفاده

بازديد: 309
265 - گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی : افزایش یادگیری درس مطالعات اجتماعی در دانش آموزان با استفاده

نمونه کامل گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی

معرفی :

گزارش تخصصی دبیر و معلم مطالعات اجتماعی :افزایش یادگیری درس مطالعات اجتماعی در دانش آموزان با استفاده ازپرسش شفاهی - بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و شش صفحه ، قیمت 2000(دوهزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده4

مقدمه. 5

بیان مساله. 5

توصیف وضعیت موجود:7

اهداف گزارش تخصصی :7

هدف اصلی :7

اهداف جزئی :7

مقایسه با وضع مطلوب :7

جمع آوری اطلاعات.. 8

تجزیه وتحلیل داده ها8

نظرات همکاران:8

نظرات دانش آموزان :9

یافته های علمی.. 9

مراحل اجرای روش بحث گروهی.. 11

محدودیتها13

اجرای راه حل جدید :15

الف ) بهتر است زمان پرسش كوتاه باشد.15

ب) شاگردان از قبل خبر داشته باشند كه پرسش كلاسي دارند. 15

ج) يا اسان باشد يا متوسط (هر گز سخت نباشد)15

د) بيشتر پرسشها از مطالبي باشد كه مرتبط باكتاب است .15

ة ) حجم درسي كه پرسش از ان به عمل مي ايد كم باشد. 15

و) تعداد سئوالات هر پرسش كم وتعداد كلي پرسشهاي كلاسي زياد باشد .15

ز) پرسش حتما در ابتداي ساعت درس بعمل ايد (تا اضطراب ناشي از ان تمام شود.15

ح) اگر ممکن است پاسخ های غلطتوسط خود دانش اموزان تصحيح(منظور پاسخ درست دادهشود تا حواس همه جمع شود)15

ط) حتما به نحوي درنمرات اصلي تا ثير داده شود (لاز م است كه از اين مطلب دانش اموزان مطلع باشند )15

ارزشیابی شفاهی.. 15

اولین ازرشیابی کلاس:16

ضرورت پرسشهای شفاهی.. 17

مزایای پرسشهای شفاهی.. 17

شناساندن ارزش مشارکت کلامی در کلاس به شاگردان. 18

فن سوال کردن و استفاده از وقت انتظار20

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت )22

نقاط ضعف :23

نتیجه گیری :23

پیشنهادات.. 24

پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس:24

منابع :26

  چکیده

باید گفت در صدها صفحه هم نمی توان به تمام ابعاد پرسش پای تخته پرداخت . خیلی از معلمان طبق عادت و براساس مشاهدات دوران دانش آموزی خود و یا براثر فشار مدرسه یا بازرسان ، خود را موظف می دانند هر جلسه یا چند جلسه یکبار از تعدادی از دانش آموزان به رسم قدیم ، چند پرسش شفاهی در پای تخته از دانش آموزان مطرح و نمراتی را از صفر تا بیست بدان اختصاص دهند . با درج این مطلب هیچگاه نمی خواهیم وانمود کنیم که پرسش شفاهی دارای خاصیت نیست و باید حذف شود اما سئوال این است که چه میزان از امتحانات پایان ترم یا پایان سال را پرسش های شفاهی تشکیل می دهد ؟ مرسوم است که امتحان خرداد برای دروس مختلف به صورت کتبی و از تمام کتاب برگزار می شود و ملاک ارتقاء به پایه بالاتر را همین نمرات مشخص می کند ، آیا واقعا" پرسش شفاهی در پایان ترم برای خیلی از دروس مانند ریاضی ، علوم ، دینی ، تاریخ و غیره از نمره 20 ورقه ، سهمی دارد ؟( سوای سهم نمرات ارزشیابی مستمر کلاسی . در هنگام پرسش شفاهی در کلاس ، باید تمام دانش آموزان در جای خود ساکت نشسته  و منتظر خواندن اسم خود باشند تا پای تخته بروند و بعضی وقت مقدار زیادی از وقت کلاس را به خود اختصاص میدهد ، در این میان کسل و بی حوصله شدن دانش آموزان در اثر سکوت مطلق جای تعمق دارد و مقدار زیادی از انرژی معلم را تاپایان وقت کلاس خواهد گرفت .بعضی از معلمان ابتدا درس جدید را تدریس و سپس در پایان وقت نسبت به پرسش از دانش آموزان از دروس جلسه قبل ، اقدام مینمایند ، که بدیهی است حواس خیلی از شاگردان صرفا" به اضطراب پرسش پای تخته ، معطوف شده و حتی توجهی به تدریس نخواهند داشت ... اینجانب در پژوهش حاضر قصد دارم به راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی برای یادگیری درس مطالعات اجتماعی پرداخته و راهکارهای آن را در اختیار همکاران عزیزم قرار دهم.

 

نکات کلیدی :

دانش آموزان مطالعات اجتماعی پرسش شفاهی - یادگیری

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف اینگزارش تخصصی  دبیر مطالعات اجتماعی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی اجتماعی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000 تومان (دو هزار تومان) بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی دبیر و درس مطالعات اجتماعی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی دبیر و درس  مطالعات اجتماعی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت: 8:59 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

249 - گزارش تخصصی دبیر ورزش برطرف سازی ضعف جسمانی دانش آموزان بوسیله ورزش

بازديد: 653
249 - گزارش تخصصی دبیر ورزش برطرف سازی ضعف جسمانی دانش آموزان بوسیله ورزش

نمونه گزارش تخصصی کامل مربی و دبیر تربیت بدنی :

معرفی :

گزارش تخصصی درس ورزش و تربیت بدنی   :  برطرف سازی ضعف جسمانی دانش آموزان بوسیله ورزش - بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و سه صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

 

فهرست مطالب

چکیده :4

مقدمه. 5

بيان مسئله :6

بیان وضع موجود. 7

اهداف گزارش تخصصی :9

هدف اصلی :9

اهداف جزئی:9

مقایسه با وضع مطلوب :10

جمع آوری اطلاعات.. 10

شاخص های کیفی وضعیت موجود. 10

شاخص های کمی وضعیت موجود. 10

جمع آوری اطلاعات برای ارائه ی راه حل ها11

1-    مصاحبه:11

2-  برگزاری جلسه همکاران.. 11

3-  پرسش نامه. 12

4-  مطالعه. 12

5- مشاهده12

تجزیه‌وتحلیل اطلاعات :12

برخي از داده‌های حاصل از ابزار و فنون ديگر:13

راه حل هاي پيشنهادي.. 13

بر گزاری مسابقات ورزشی:13

ایجاد انگیزه برای مطالعات ورزشی:14

ایجاد یک سایت ورزشی برای آموزشگاه:14

اهدای جوایز ورزشی:14

کاهش ارزش بازیهای رایانه ای:15

برگزاری نمایشگاه های ثابت یا دوره ای:15

اجرای ورزش صبحگاهی:15

راهکارهای عملی فراهم نمودن بستر آموزشی بهتر وموثرتر درس تربیت بدنی در مدارس... 16

بستر سازی مناسب:16

گزینش ژنتیکی:16

استفاده از دانش آموزان متخصص:16

ایجاد کمیته های حمایت:17

تعیین الگوی پیشرفت:17

استفاده تمام دانش آموزان از امکانات ورزشی ناحیه(سالنها،زمین چمن و...):17

نظر خواهی برای تهیۀ امکانات ورزشی ودیگر فعالیت های تربیت بدنی:17

تألیف وتدوین کتاب تربیت بدنی وتدریس آن به دانش آموزان:17

افزایش ساعات درس تربیت بدنی:18

انتخاب راه حل هاي جديد به صورت موقتي  و اجراي آن‌ها :18

ارزیابی بعد از اجرای طرح. 18

شواهد کیفی بعد از اجرای طرح. 18

شاخص های کمی بعد زا اجرای طرح. 19

نقاط قوت.. 20

نقاط ضعف... 20

عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی)20

باز ساخت یا بهسازی عمل.. 21

نتیجه‌گیری و پيشنهادها:21

«منابع و مآخذ». 23

چکیده :

در جوامع امروز آموزش بي‌ترديد نقش اصلي را در توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ايفا مي‌كند و عيار توسعه در هر كشوري را با ميزان سرمايه‌گذاري براي كودكان و نوجوانان آن كشور مي‌سنجند. دليلش هم روشن است. سرمايه اصلي كشور نيروي انساني است. در حال حاضر 15 ميليون دانش‌آموز حساس‌ترين سال‌هاي زندگي خود را در مدرسه مي‌گذرانند، لذا توجه به اين قشر جامعه، نشانه‌اي است براي اثبات توجه به آينده. امروز وظيفه آموزش و پرورش تنها انتقال ميراث فرهنگي گذشته به نسل حاضر نيست. اگرچه اين هدف اهميتي در خور توجه دارد. اما اين دانش زماني ارزشمند خواهد بود كه دانش‌آموز علاوه بر سلامت ذهني به لحاظ روحي و جسمي هم در سلامت باشد و در سايه اين سلامت آمادگي ورود به جامعه بزرگتر را داشته باشد. در اين رهگذر ورزش وسيله‌اي بسيار مناسب براي ايجاد چنين فضايي است. از سال 1306 به صورت رسمي و اجباري بنا شد كه تمام دانش‌آموزان روزانه يك ساعت درس تربيت بدني را بگذرانند. از آن تاريخ تاكنون 82 سال مي‌گذرد. در طول اين سال‌ها ورزش مدارس دستخوش كمترين تغيير و تحول بوده است و زنگ ورزش به نوعي ساعت فراغت براي دانش‌آموزان به حساب مي‌آيد. حتي برخي مديران و معلمان هم با استفاده از اين زمان به تدريس دروس خود مي‌پردازند، اين در حالي است كه حساسيت سني دوران دانش‌آموزي بر هيچ كس پوشيده نيست.

در هرم مولر آمده است كه ورزش دانش‌آموزي بايد در قاعده قرار گيرد و بعد از آن ورزش همگاني قهرماني و حرفه‌اي. در اين شرايط است كه هرم پايدار مي‌ماند. وقتي قاعده باريك باشد راهي وجود ندارد. طبق برنامه درسي ايران دانش‌آموزان بايد 12 سال درس تربيت بدني بخوانند اما اگر از يك ديپلمه خواسته شود 15 دقيقه نرمش صحيح انجام بدهد نمي‌تواند و نمي‌داند. شايد دليل اين باشد كه نيروهاي متخصص اين درس را تدريس نمي‌كنند و چون خودشان اين كار را بلد نيستند به دانش‌آموزان هم چيزي نمي‌آموزند. بنده در این پژوهش تصميم بر اين گرفته ام كه راهكار هاي برطرف کردن ضعف جسمانی دانش آموزانم را به کمک ورزش و تربیت بدنی مورد بررسي و تحليل قرار دهم.

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی ورزش را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل ورد را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی معلم ورزش را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی معلم ورزش

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 10:25 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

245 - گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی : افزایش درصد نمرات زبان در آزمون قلم چی با تقویت مهارت Reading

بازديد: 243
245 - گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی : افزایش درصد نمرات زبان در آزمون قلم چی با تقویت مهارت Reading

معرفی :

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی : افزایش درصد نمرات زبان در آزمون قلم چی با تقویت مهارت Reading  - بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و چهار   صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب و چکیده و فایل کامل پی دی اف در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده :4

مقدمه:5

ادبیات موضوع وبیان مساله:6

استراتژی های قبل از خواندن متن:8

استراتژی های حین خواندن متن :8

استراتژی های بعد از خواندن متن:8

بیان وضع موجود. 9

اهداف پژوهش:10

جمع آوری اطلاعات.. 10

شواهد اولیه 1_ پرسش نامه  یک... 11

شواهداولیه( 1):پرسش نامه 2. 12

ب) شاخص های کمی:13

راه حل های پیشنهادی :13

چگونگی اجرای راه حل های پیشنهادی و نظارت بر اجرای آنها :14

1.ایجاد رابطه صمیمی با دانش آموز :14

نظارت براجرای راه حل:14

2.شرکت دادن دانش آموز در فعالیت های گروهی کلاس و تغییردادن جای نشستن دانش آموز مذکور.15

نظارت براجرای راه حل:15

3.تاکید بر خواندن داستان های کوتاه انگلیسی و تلاش برای درک مفهوم متن وبدون توجه به لغات ناآشنا15

نظارت براجرای راه حل:15

5.آموزش استراتژی های قبل، حین و بعد از خواندن یک متن انگلیسی.16

نظارت بر اجرای راه حل.. 16

6.جمع آوری  بیست داستان کوتاه جذاب انگلیسی از اینترنت توسط معلم و دادن هر کدام از آنها به هر گروه از دانش آموزان کلاس .جهت خواندن و لذت بردن و هم چنین به عنوان فعالیت کلاسی .16

نظارت بر اجرای راه حل:16

7.نمایش فیلم های کوتاه به زبان انگلیسی در کلاس درس جهت علاقه مند کردن دانش آموزان به این درس .17

نظارت بر اجرای راه حل:17

8..برگزار کردن کلاسهای جبرانی برای دانش آموزان ضعیف.. 17

نظارت بر اجرای راه حل:17

9.حل نمونه سوال نهایی حداقل دو سال اخیر  در کلاس با مشارکت دانش آموزان و راهنمایی معلم جهت گرفتن نمره ی بالا در امتحان نهایی به شدت توصیه می شود.18

نظارت بر اجرای راه حل:18

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت )18

اطلاعات ثانویه(شواهد2):19

شاخص های کمی وضع مطلوب:20

شاخص کمی :21

نقاط ضعف:21

ارز یابی راه حل ها و اعتبار سنجی :21

پیشنهادات:22

نتیجه گیری و تصمیم نهایی:23

منابع و مآخذ :24

چکیده :

سال تحصیلی  در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه .................... شروع شده بود و من به عنوان دبیر درس زبان انگلیسی اینآموزشگاه مشغول به تدریس شدم ، در کلاس سوم تجربی مشاهده کردم دانش اموز آرزو . و . در کلاس درس دارای استرس و نگرانی است و این استرس به وضوح در چهره ی او نمایان بود ، به عنوان دبیر درس زبان انگلیسی وظیفه خودم دانستم که این موضوع را بررسی کنم و مشکل استرس آرزو . و . را حل کنم ، برای کشف علت این استرس و نگرانی اولین قدم را در صحبت کردن با دانش آموز دیدم و از او در مورد روش مطالعه زبان انگلیسی سوال کردم ، متوجه شدم که این دانش آموز روش مطالعه کاملا اشتباهی دارد ، سپس در قدم بعد خواستم وضعیت دیگر درس های این دانش آموز را بدانم ، از همکاران سوال کردم بعد از مشورت و سوال از همکاران متوجه شدم که در دروس دیگر نمرات خوبی کسب کرده است یعنی توانایی دارد و خودش هم علاقه مند است به یادگیری و اما متاسفانه تا آن روز هیچ کس او را با روش صحیح آموختن این درس آشنا نکرده بود.

در ابتدا رابطه ی عاطفی خیلی خوبی با آرزو برقرار کردم وبه او گفتم که نمر ه مهم نیست بلکه مهم این است که تو بتوانی یک متن یا حتی یک داستان کوتاه انگلیسی بخوانی و معنی و مفهوم آن را درک کنی و از خواندنش لذت ببری . ّبرای این کار او را با مهارت های صحیح Reading Comprehension یا همان درک مطلب آشنا کردم .

خوشبختانه آرزو با گرفتن نمره ی 19 در امتحان نهایی نتیجه این اقدامات را به خوبی نشان داد و امسال هم دانش آموز اینجانب بوده و توانسته در آزمون های قلم چی بالای 50 درصد زبان را جواب بدهد .

کلید واژه ها: درک مطلب یا Reading Comprehension ، داستان کوتاه انگلیسی ، روش صحیح مطالعه  زبان انگلیسی.

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی دبیر زبان را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی دبیر زبان را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی دبیر و درس زبان انگلیسی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی دبیر و درس زبان انگلیسی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 10:56 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

239 - گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی افزایش یادگیری دانش آموزان در درس ادبیات فارسی با تقویت روحیه همک

بازديد: 521
239 - گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی افزایش یادگیری دانش آموزان در درس ادبیات فارسی با تقویت روحیه همک

  نمونه کامل گزارش تخصصی  دبیر ادبیات فارسی

معرفی :

 گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی:  افزایش یادگیری دانش آموزان در درس ادبیات فارسی با تقویت روحیه همکاری  -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و دو صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده3

نکات کلیدی :3

مقدمهو بیان مساله:4

اهمیت موضوع :5

بیان وضع موجود. 6

اهداف پژوهش :6

هدف اصلی :6

اهداف جزئی :6

سوالات پژوهش :7

جمع آوری اطلاعات.. 7

الف مشاهده :7

ب-  گرفتن آزمون عملکردی :8

نمودار نمرات دانش آموزان :9

ج مصاحبه با مربی پرورشی :9

د پرسشنامه به دانش آموازن. 9

د) مطالعات کتابخانه ای و پیشینه پژوهش... 10

- روش تدریس به شیوه بحث گروهی:11

روش تدریس  مشارکتی و روشهای اجرای آن:12

تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها:13

انتخاب راه جدید به صورت موقت:13

اجرای طرح راه جدید و نظارت بر آن:14

روش تدریس بحث گروهی.. 14

مرحله اول: آمادگی و برنامه ریزی.. 14

1- انتخاب موضوع :14

2- فراهم کردن زمینه های مشترک:14

3- تعیین نحوه آرایش شبکه های ارتباطی:14

مرحله دوم: روش اجرای بحث گروهی.. 14

1- وظایف معلم در روش بحث گروهی.. 14

2- وظایف شاگردان در جریان بحث گروه15

استفاده از روش تدریس مشارکتی :15

مراحل اجرای تدریس مشارکتی :15

ارزیابی بعد از اجرا16

الف مشاهده :16

ب-  گرفتن آزمون عملکردی :17

نمودار نمرات بعد از اجرای طرح :17

ج مصاحبه با مربی پرورشی بعد اجرای طرح :17

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن:18

نقاط قوت.. 18

نقاط ضعف.. 19

نکات.. 19

نتيجه‏ گيري.. 20

پیشنهادها:20

فهرست منابع

چکیده

  امروز می بینیم که بیشتر فعالیت های یادگیری از طریق همیاری ترغیب می شود. زمینه ی دانشی و عاطفی و اجتماعی به هم پیوند می خورند و جنبه های گوناگون شخصیت فراگیرندگان مورد تایید قرار می گیرند.

آشکار است که دانش آموزان بدون مشارکت و فعالیت نمی توانند در جریان فرایند یادگیری قرار بگیرند و بهره ای از آموزش نمی برند.در مدتی که از سال تحصیلی می گذشت مشاهده می کردم که دانش آموزانم در کلاس درس ادبیات مشارکتی از خودشان نشان نمی دادند.آنها به تنهایی هرکدام تکالیف خود را انجام می دادند . بنابراین به عنوان یک معلم تصمیم گرفتم تا شیوه هایی را در مدرسه به کار گیرم تا از طریق آن بتوانم روحیه همکاری را بین دانش آموزان در سرکلاس درس ادبیات افزایش دهم . و از این طریق یادگیری را در انها افزایش دهم . پس از مطالعه و بررسی اسناد و مدارک موجود و گردآوری اطلاعات از دانش آموزان و همکاران بر آن شدم تا با استفاده از روشهای تدریس گروهی و مشارکتی روحیه همکاری آنها را برای یادگیری بیشتر افزایش دهم . با اجرای این طرح و نتایج حاصل از ارزشیابی اقدام جدید و تعیین اعتبار آن روند خوبی در مشارکت و فعالیت دانش آموزان در درس ادبیات و در نتیجه افزایش روحیه همکاری در آنها و یادگیری بیشتر مشاهده کردم .

نکات کلیدی :

دانش آموزان - ادبیات فارسی روحیه همکاری - راهکارها

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی دبیر ادبیات را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000 تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

 

راهنمای خرید :   برای خرید و دریافت آنلاین فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید . لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی دبیر و درس ادبیات فارسی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی دبیر و درس ادبیات فارسی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

 21

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 11:29 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

228- گزارش تخصصی آموزگارو دبیر: تقویت حس خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت)

بازديد: 429
228- گزارش تخصصی آموزگارو دبیر: تقویت حس خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت)

نمونه کامل گزارش تخصصی همه دبیران و آموزگاران

 

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگار و دبیر : تقویت حس خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان  با روش های مناسب -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات سی ویک  صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

چکیده :

در جوامع پیشرفته امروزی پرورش خلاقیت از مهمترین اصول است با بررسی کشوهدیهیی که از نظر صنعتی فرهنگی و اجتماعی رشد چشمگیری داشته اند متوجه می شویم که این کشوهدیه در زمینه ی پرورش خلاقیت رشد و تلاش بیشتری داشته اند .در حال حاضر در کشوهدیهی توسعه یافته شکوفایی خلاقیت یکی از عالی ترین و محکم ترین اهداف آموزش و پرورش است . در شرط حساس کنونی و با توجه به تحولات بسیار سریع و اجتناب ناپذیر دنیا ، اگر خواهان پرورش استعدادها و شکوفایی خلاقیت و نوآوری در افراد هستیم باید نظام آموزش و پرورش را متحول کرد . برای این منظور لازم است هماهنگی و برنامه ریزی دقیق و کاملی در عرصه ی آموزش و پرورش داشته باشیم .در این فرایند معلم نقش اصلی را ایفا می کند . تنها معلم خلاق است که می تواند دانش آموزان خلاق و نوآور پرورش دهد . اما نکته ی قابل تامل آن است که هر آموزش و پرورش و هر معلمی نمی تواند این بار سنگین رابه مقصد برساند . تنها آموزش و پرورش پویا ، خلاق ، متحول می تواند در تحقق این رسالت تاریخی خویش موفق باشد و این دقیقاً همان نیازی است که در سال گذشته رهبر اندیشمندانه انقلاب اسلامی تحت عنوان « تحول بنیادین آموزش و پرورش » از آن یاد شده است . هسته اصلی تحول در نظام آموزشی ، هم چنان که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند « خلاقیت است » بنابراین داشتن افرادی که توانایی پرورش پویایی و خلاقیت را دارند از اهمیت خاصی برخوردار است .

با توجه به این که سرنوشت جامعه به دست افراد خلاق رقم می خورد با خود تصمیم گرفتم در سال تحصیلی حاضر اقداماتی را در جهت پرورش خلاقیت دانش آموزان  دو قلویم هدی و هدیه انجام دهم و مساله را برای خود این طور عنوان نمودم که : چه اقداماتی انجام دهم تا خلاقیت دانش آموزان دو قلو هدی و هدیه  را افزایش دهم

اطلاع رسانی خانواده ها از طریق کلاس های آموزش خانواده ، استفاده از روش های تشویق و اجرای طرح های جدید  برای رشد و پرورش خلاقیت دانش آموزان وهمچنین تمرینات ویژه دانش آموزان و به کارگیری روش تدریس فعال و پویا ... از جمله  کاهدیهیی بود که با همکاری مدیر مدرسه و سایر همکاران انجام دادم و  در آن توفیق پیدا کردم و امید است این اثر بتواند سهمی در شکوفایی و باروری تفکر خلاق همه ی دانش آموزان این سرزمین داشته باشد و معلمان در هر دوره تحصیلی بتوانند به تقویت تفکر خلاق بپردازند و بدین سان بتوانند پهدیهی بسته دانش آموزان را بگشایند و آنها را همچون همای سعادت بر بلندای جامعه به پرواز در آورند.

  فهرست مطالب
چکیده :3

مقدمه :4

توصیف وضعیت موجود و بیان مساله :6

اهداف گزارش :7

هدف اصلی :7

اهداف جزئی :7

مقایسه با شاخص :7

جمع آوری اطلاعات.... 7

تجزیه و تحلیل اطلاعات :10

با توجه به مطالب بیان شده می توان به روشهای ذیل عمل کرد :12

در زمینه خانواده :12

در زمینه مدرسه روش های تدریس فعال چون.. 12

ارائه راه حل موقتی و اجرای آن.. 13

گام اول : خانواده و اولیا ء. 13

گام دوم : مدرسه. 15

گام سوم : معلم.. 17

نمونه ای از این تمرینات و فعالیت ها به شرح ذیل بود :19

زنگ دایره یا حلقه تفاهم.. 21

اجرای راه حل جدید و نظارت بر آن.. 23

ارزیابی بعد از اجرا24

ارزیابی و اعتبار سنجی... 25

بررسی وضعیت نمرات نوبت اول و دوم دانش آموزان کلاس دوم. 27

تجدید نظر و تصمیم گیری نهایی :27

نقاط قوت.... 28

نقاط ضعف :29

نتیجه گیری :29

پیشنهادات کلی برای پرورش خلاقیت در معلمان و دانش آموزان.. 30

منابع و ماخذ

 

.. 30

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی آموزگار و دبیر را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی آموزگار و دبیر را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگاران ابتدایی به ترتیب پایه را از لینک های زیر مشاهده کنید (بر روی هر یک از لینک ها کلیک کنید ) :

لیست گزارش های تخصصی آموزگار اول ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار دوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار چهارم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار پنجم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار ششم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی معلم چندپایه

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 16 تیر 1397 ساعت: 11:34 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 19

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس