گزارش تخصصی دوره دبیرستان - 2

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

338 - گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی : علاقمند کردن دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس ادبیات فارسی با راهکارهای مناسب

بازديد: 427
338 - گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی : علاقمند کردن  دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس ادبیات فارسی با راهکارهای مناسب

نمونه کامل گزارش تخصصی  دبیر ادبیات فارسی

معرفی :

 گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی:  علاقمند کردن  دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس ادبیات فارسی با راهکارهای مناسب  -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و دو صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده4

نکات کلیدی :4

مقدمه. 5

بیان وضع موجود. 5

بيان مسئله. 5

اهداف گزارش تخصصی :5

هدف اصلی :5

اهداف جزئی :5

مقایسه با وضع مطلوب :6

جمع آوری اطلاعات.. 6

1.تعريف واژگان :6

2- ابزار هاي اطلاعاتي :7

3- يافته هاي علمي.. 7

اهميت تحقيق :7

روش علمي چيست؟. 9

انگيزه:10

نقش انگیزه ورغبت در پژوهش دانش آموزی:10

4- پيشينه تحقيق :15

روش:16

يافته ها:17

تحليل و تفسير داده ها:18

ارائه راه حل موقتي :18

اجراي طرح و نظارت بر آن:18

ارزیابی بعد از اجرای طرح. 19

نقاط قوت.. 19

نقاط ضعف :20

ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار:20

راهكار ها و پيشنهادات:20

راهكارها :21

منابع :22

چکیده

انسان از سرآغاز زندگي ،يعني از زماني كه چشم به جهان مي گشايدبا سؤالات فراو اني رو به رو ميشود و تا زماني كه چشم از جهان فرو مي بندد ، در جست و جوي يافتن پاسخ آنهاست. پژوهش ،زمينه ساز رشد و توسعه پايدار جامعه است . يكي از زير بنا ترين فعاليتها در امر پويايي وپيشرفت هرجامعه ،پرداختن به فعاليت هاي پژوهشي ، به ويژه در مراكز علمي و فرهنگي است (رشد معلم،آذر 82)در طول تاريخ، انسان همواره كوشيده است تجارب و يافته هاي خود را به فرزندان و نسل آينده منتقل كند . اين نياز به آموزش و يادگيري ، سبب بقاي جوامع بشري شده و بدين سان، فرهنگ سازي وحفظ آن ، جزء لاينفك آرمان هاي انساني و شناسنامه انسان گرديده است. در جوامع نخستين ، ياددادن و ياد گرفتن به شيوه ي سنتي و از طريق باز سازي تجارب انجام مي شد و به صورت اطلاعات مورد نياز ، در عرصه ي زندگي حفظ مي گرديد و گسترش مي يافت . در نتيجه، مردم كمتر به فكرتوسعه بودند . در حالي كه در دهه هاي گذشته ، پيشرفت هاي مهمي صورت گرفته و تقريباً اكثر ابداعات، مربوط به يك صد سال گذشته است. توليد و گسترش سرسام آور اطلاعات ، دانش و كسب مهارت در علوم، وظايف نسل امروز را در مقايسه با نسل گذشته ، افزون تر ساخته است . تجارب بيش از هشتادوشش ميليارد انسان، دست آوردهاي ارزنده اي است كه بايد نسل آينده را براي كشف حقيقت و شناسايي خالق هستي ياري دهد .امروزه از آموزش به مثابه يك فرايند منظم ياد مي شود كه به موجب آن، اطلاعات، مهارتها و نگرشها ي دانش آموزان تقويت مي گرددو گسترش مي يابد . دراين فرايند، انباشت اطلاعات مورد نظر نيست .و به توليد و گسترش اطلاعات و مهارت ها توجه ميشود.(منوچهر فضلي خاني،راهنماي علمی روش هاي مشاركتي و فعال در فرايند تدريس)تحقیق و پژوهش در تعلیم و تربیت، به مجموعه فعالیتهایی اطلاق میشود که از طریق آن و با عنایت به اصول و روشهای علمی، پدیده آموزشی وتربیتی، مورد پژوهش قرار میگیرد و هدف آن کشف اصول کلی یا تفسیر رفتاری است که از آن برای تبیین، کنترل و پیشبینی رویدادهای آموزشی استفاده میشود.در این پژوهش تصمیم گرفتم به عنوان دبیر ادبیات فارسی روش صحیح تحقیق و پژوهش را به دانش اموزان آموزش و در آنها تقویت نمایم .

نکات کلیدی :

دانش اموزان تحقیق و پژوهش علاقمند کردن

 

اهداف گزارش تخصصی :

هدف اصلی :

علاقمند کردن دانش آموزان به تحقیق و پژوهش در درس ادبیات فارسی

اهداف جزئی :

بررسی علل بی علاقگی دانش آموزان به تحقیق و پژوهش

بکارگیری روش های مناسب برای علاقمند کردن دانش آموزان به تحقیق و پژوهش در درس ادبیات فارسی

مقایسه با وضع مطلوب :

در مقایسه با وضع مطلوب بایستی دانش اموزان روش درست انجام تحقیق و پژوهش را در درس ادبیات فارسی آموخته و به آن علاقمند شوند .

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی دبیر ادبیات را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000 تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

 

راهنمای خرید :   برای خرید و دریافت آنلاین فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید . لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی دبیر و درس ادبیات فارسی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی دبیر و درس ادبیات فارسی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 05 آبان 1397 ساعت: 9:28 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

337 - گزارش تخصصی دبیر ریاضی : افزایش سطح علمی و یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی

بازديد: 435
337 - گزارش تخصصی دبیر ریاضی : افزایش سطح علمی و یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی

معرفی :

گزارش تخصصی دبیر ریاضی با موضوع:  افزایش سطح علمی و یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی   ،  قابل استفاده برای آموزگاران ابتدایی و دبیران ریاضی  .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات سی و یک صفحه - قیمت فقط دو  هزار تومان

ابتدا فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

فهرست مطالب

چکیده :4

کلید واژه :4

مقدمه. 5

توصيف وضعيت موجود:5

اهداف گزارش :6

هدف اصلی :6

اهداف جزئی :6

مقایسه با وضع مطلوب :7

گزدآوری اطلاعات.. 7

نظر سنجی از اولیا7

مصاحبه با دانش آموزان. 7

مشاهده ی رفتار دانش آموزان. 8

بررسی نمودار درسی دانش آموزان : ( معدل هر درس )8

بررسی روش‌های تدریس وفعالیت‌های یاددهییادگیری:8

ادبیات و پیشینه تحقیق :9

تعاریف :9

آموزش برای یادگیری اکتشافی :10

هدف ها و ویژگی های روش آموزش برای یادگیری اکتشافی.. 10

آموزش به کمک یادگیری مشارکتی :10

یادگیری مبتنی بر مسأله چیست ؟. 11

چه راهبردهایی باید برای حل مسئله تدریس شود :11

پیشینه نظری.. 12

پيشينه عملي.. 13

تجزیه و تحلیل داده ها و تفسیر آن ها14

1-    ديد ونگرش منفی دانش آموزان نسبت به ریاضی.. 14

2-  عدم توجه به تفاوت های فردی.. 14

3-عدم اعتماد به نفس و وجود اضطراب در دانش آموزان خصوصا هنگام امتحان. 15

4-    عدم مشارکت و فعال بودن دانش آموزان در فرایند تدریس... 15

5- عدم استفاده وتوجه به کاربردهای ریاضی درکتاب های درسی وتدریس... 16

6- عدم توجه به پیش نیازهای دروس جدید :16

7- بالا بودن حجم کتاب درسی :17

8-    عدم انجام ارزشیابی های صحیح :17

راهكارهاي پيشنهادي :18

1-    در زنگ رياضي كلاسي شاد وبا نشاط داشته باشيم.18

2-    به پرورش دقّت و تقویت حافظه دیداری و شنیداری دانش آموزان توجه كنيم.18

3- در كلاس محيطي حمایت کننده به وجود بياوريم تا اعتماد به نفس دانش آموزان افزايش يابد.19

4- یادگیری به بهترین نحو. 19

5-در حل مساله ها به دانش آموزان ياد بدهيم كه بايد قدم به قدم پيش بروند.20

6- در نظر گرفتن سیر تفکر دانش آموزان. 21

انتخاب راه حل ها :22

اعتبار بخشی به راه حل ها :23

اجراي راه حل ها :23

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت )26

نقاط ضعف :26

نتیجه گیری :26

پیشنهادات :27

منابع :28

پيوست ها :29

پيوست 1. 29

جدول فراواني نمرات رياضي قبل از انجام راه حل (پيوست 3)29

نمونه اي از الگوريتم ضرب دو عدد اعشاري (پيوست 4)30

آيين نامه انجمن دانش آموزان رياضي دان (پيوست 5)30

جدول مقايسه فراواني نمرات رياضي بعد از اجراي راه حل (پيوست 7)31

 

چکیده :

پژوهش حاضر با هدف بررسی و رفع مشکل یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ................. تدوین شده است. درس ریاضی در مدارس برای برخی از دانش آموزان درسي مشکل‌آفرین شده است تا جایی که دانش آموزان براي حل مسایل به دیگران تکیه می کنند. تکرار این کار باعث كم شدن علاقه ، عدم انجام  درست تکالیف ، اضطراب و عدم اعتماد به نفس و ... در برخی از دانش آموزان شده است . بعد از بررسی مسایل فوق با استفاده از مصاحبه با دانش آموزان ، مشاهده ی رفتار و تشکیل جلسات دیدار با اولیاء و بررسی روش های تدریس  و مشخص کردن وضعیت درسی دانش آموازن ریشه های مشکل مورد بررسی قرار گرفت وبا راهکارهایی نظیر استفاده از روش های فعال تدریس ، نحوه‌ی درست تفهیم مسایل وتوجه به تفاوتهاي فردي به اين نتیجه رسیدم که کلاس درس ،  روش تدریس و امکانات و وسایل لازم برای تدریس باید طوری باشد که دیدگاه های مثبتی در نظر دانش آموزان ایجاد کند و دانش آموزان با اعتماد به نفس بالاتر ، علاقه ، انجام تکالیف به موقع و از همه مهم‌تر کاربرد ریاضی در زندگی روزمره آشنا شوند.

کلید واژه : یادگیری ریاضی – تفاوت های فردی- روش های نوین – نگرش مثبت – حل مسأله

 

اهداف گزارش :

هدف اصلی :

بالا بردن سطح یادگیی دانش آموزان در درس ریاضی

اهداف جزئی :

1.  ایجاد نگرش مثبت و علاقه دردانش آموزان نسبت به درس ریاضی

2.  آشنا کردن دانش آموزان با شیوه های صحیح یادگیری درس ریاضی

3.  فعال کردن دانش آموزان در کلاس درس ریاضی

4- افزایش علاقه­مندی دانش‌آموزان به انجام فعالیت‌های درس ریاضي

5.  آشنایی دانش آموزان با شیوه های فعال فرایند یاددهی – یادگیری

6.  افزایش سطح یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی و کسب نمره های خوب

7-بالا بردن اعتماد به نفس وكم كردن اضطراب ونگراني در زنگ رياضي وزمان امتحان

مقایسه با وضع مطلوب :

در مقایسه با وضع مطلوب بایستی دانش آموزان در درس ریاضی یادگیریشان افزایش یابد .


برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی دبیر ریاضی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی دبیر ریاضی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

 

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :


http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

توجه

همچنین لیست سایر گزارش های تخصصی دبیر ریاضی را از لینک زیر مشاهده نمائید :

(روی عکس زیر کلیک کنید)


http://up.asemankafinet.ir/view/2267038/listriazi.jpg

 

( همچنین)

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 02 آبان 1397 ساعت: 9:22 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

336 - گزارش تخصصی مدیر ، معاون ، مربی بهداشت : علاقمند کردن همکاران به خوردن صبحانه

بازديد: 299
336 - گزارش تخصصی مدیر ، معاون ، مربی بهداشت : علاقمند کردن همکاران به خوردن صبحانه

نمونه کامل گزارش تخصصی مدیر مدرسه و معاون مدرسه و مربی بهداشت و تغذیه

معرفی :

گزارش تخصصی مدیر مدرسه و معاون مدرسه و مربی تغذیه :   علاقمند کردن همکاران به خوردن صبحانه با راهکارهای مناسب-  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و دو   صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

این گزارش تخصصی توسط تیم تخصصی سایت علمی و پژوهشی آسمان و براساس استانداردهای گزارش تخصصی برای ارزشیابی   آموزش و پرورش تهیه شده است :

 

فهرست مطالب و چکیده و فایل کامل پی دی اف فقط برای مشاهده در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده4

کلیدواژه :4

مقدمه. 5

بيان مسأله. 6

بیان وضع موجود. 8

اهداف گزارش تخصصی :8

هدف اصلی :8

اهداف جزئی :9

مقایسه با وضع مطلوب :9

جمع آوری اطلاعات... 9

تعریف صبحانه :10

اهمیت صرف صبحانه :10

اهمیت صبحانه از دیدگاه علمی:11

الگوهای تغذیه. 12

فواید مصرف صبحانه توسط معلمان و کادر اجرایی و آموزشی آموزشگاه14

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها15

انتخاب راه حل موقتي.. 16

اعتبار بخشي به راه حل ها17

شيوه هاي اجرا17

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت )18

الف) شاخص هاي كيفي در موفقيت طرح.. 18

ب _ شاخص هاي كمي در موفقيت طرح.. 19

نقاط ضعف :20

نتيجه گيري.. 20

پيشنهادات كاربردي.. 20

منابع و مآخذ. 22

 

چکیده

همانگونه که واقفیم اهمیت خوردن صبحانه برای افزایش تمرکز و کارایی بخصوص در نظام آموزشی بر کسی پوشیده نیست. پژوهش‌هاي آماري نشان مي‌دهد كه درصد قابل توجهی از معلمان بدون صبحانه روزشان را آغاز مي‌كنند. اين در حالي است كه به دليل اهميت اين وعده غذايي در برخي از كشورهاي خارجي در مدارس برنامه صبحانه گذاشته شده است. در نظام آموزشی و در مدارس یکی از عوامل بالا بردن سطح کارایی و تمرکز بیشتر معلمین و کادر آموزشی خوردن صبحانه و تغذیه سالم است.

مسئله اساسی که بنده را به انجام این پژوهش  وا داشت.عدم علاقه و توجه همکاران این آموزشگاه به خوردن صبحانه بود که این مسئله باعث عدم تمرکز و پایین آمدن کارایی آنها در بحث تدریس و فعالیت های اجرایی شده بود. بنا بر این بنده تصمیم گرفتم با استفاده از روش ها و راهکار های جذاب آنها را به خوردن صبحانه ترغیب نمایم. پس از اقدامات صورت گرفته همکاران مورد بررسی  به استفاده از تغذيه‌ي سالم بيش از پيش علاقمند شدند .عادت به استفاده از صبحانه  سالم در بين همکاران بيشتر شد. مشاركت تغذيه اي در ميان همکاران و ديگر دست اندركاران مدرسه افزايش يافت. با رويكرد همکاران به استفاده از صبحانه سالم اطلاعات تغذيه اي آنها نيز افزايش پيدا كرد. اكثر همکاران كلاس به خودباوري در مورد تغذيه و صبحانه رسيدند.با استفاده ي صحيح از تغذيه سطح كمي و كيفي آموزشي افزايش پيدا كرد. ميل به نوشيدن شير به طور چشمگيري در ميان همکاران افزايش يافت.

از آنجا که این پژوهش با جامعه آماری همکاران و دبیران صورت پذیرفته است،می توان آن را به دانش آموزان نیز بسط داد و از مزایای علاقه مند نمودن هر چه بیشتر دانش آموزان به صرف صبحانه در سیستم آموزشی بهره برد.

کلیدواژه : صبحانه-تغذیه سالم-دانش آموزان

 

اهداف گزارش تخصصی :

هدف اصلی :

علاقمند کردن همکاران مدرسه به خوردن صبحانه

اهداف جزئی :

بررسی علل نخوردن صبحانه در همکاران

بکارگیری روش های مناسب جهت علاقمند کردن همکاران نسبت به خوردن صبحانه

مقایسه با وضع مطلوب :

در مقایسه با وضع مطلوب بایستی همکاران مدرسه به خوردن صبحانه علاقمند شوند .

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی  مدیر مدرسه را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

همچنین سایر گزارش های تخصصی معاونان و مدیران مدارس را از لینک های زیر مشاهده کنید (بر روی هریک از لینک های زیر کلیک کنید ) :

 

شماره 6 :  گزارش تخصصی مدیر ومعاون مدرسه : چگونگی کاهش تعداد غائبین در مدرسه به کمک روش های خلاقانه و پیشنهادات حرفه ای

 شماره 13 : گزارش تخصصی مدیرمدرسه : بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

شماره 41 :  گزارش تخصصی مدیر و معاون مدرسه:علاقمندکردن دانش آموزان به درس ومدرسه بوسیله بانشاط سازی برنامه صبحگاهی مدرسه

شماره 54 : گزارش تخصصی مدیر ، معاون آموزشی ، معاون اجرایی : منظم کردن شرکت دبیران در جلسات شورای دبیران

شماره 58 :  گزارش تخصصی مدیر و معاون مدرسه : جلوگیری از مدرسه گریزی یکی از دانش آموزان با راهکارهای مناسب

شماره 59 : گزارش تخصصی مدیر و معاون آموزشی : افزایش نمرات مستمر و پایانی دانش آموزان با راهکارهای خلاقانه

شماره 64 :  گزارش تخصصی معاون آموزشی : کاهش افت تحصیلی یکی از دانش آموزان با روش های مناسب

شماره 83 : گزارش تخصصی معاون مدرسه : منظم کردن و شاد سازی زنگ تفریح برای دانش اموزان با روش های مناسب

شماره 82 : گزارش تخصصی معاون آموزشی :علاقمند کردن همکاران مدرسه به درس پژوهی با روش های مناسب

شماره 88 : گزارش تخصصی معاون فناوری ،اجرایی ،مدیر ، معاون :علاقمند کردن همکاران به استفاده از کامپیوتر و اینترنت در تدریس با روش های مناسب

شماره 89 :  گزارش تخصصی مدیر مدرسه : افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی با روش های مناسب آموزشگاه

شماره 91 :  گزارش تخصصی (مستخدم مدرسه ، معاون مدرسه ، مدیر مدرسه ، مربی بهداشت مدرسه )ترغیب دانش آموزان به داشتن محیط آموزشی تمیز با راه حل های خلاقانه

شماره 95 :  گزارش تخصصی معاون پرورشی ، مدیر مدرسه ، معاون مدرسه : تشویق دانش آموزان به پوشیدن چادر با راه حل های مناسب

شماره 96 :  گزارش تخصصی مدیر و معاون : اصلاح رفتارهای غیرمتعـارف و نابهــنجار یکی از دانش آموزان با راهکارهای مناسب

شماره 104 : گزارش تخصصی مدیر مدرسه : بررسی روش های بهبود بخشیدن به مدیریت مدرسه

شماره 105 : گزارش تخصصی مدیر مدرسه : روش های برقراری تعامل مناسب با همکاران در مدرسه

شماره 106 : گزارش تخصصی مدیر ومعاون مدرسه : جلوگیری از دزدی وسایل دیگران توسط یکی از دانش آموزان با راه حل ها

شماره 108 :  گزارش تخصصی مدیر و معاون : حل مشکلات رفتاری دانش اموزان در سرویس مدرسه

شماره 111 :  گزارش تخصصی:دبیران دینی،مشاوران،پرورشی، مدیران و معاونان : روش های تغییر نگرش نادرست دانش آموزان مدرسه دخترانه نسبت به فرهنگ مد گرایی

شماره 125 :  گزارش تخصصی مدیر ، معاون ، مربی پرورشی ، مشاور ، معلم دینی و عربی : نهادینه کردن فرهنگ حجاب در یکی از دانش آموزان با روش های مناسب

شماره 127 : گزارش تخصصی مدیر ، معاون ، مشاور : حل مشکل لجبازی و خودنمایی در یکی از دانش آموزان با روش های مناسب

شماره 128 :  گزارش تخصصی مدیر و معاون : چگونگی نهادینه کردن فرهنگ نظم در دانش آموزان

شماره 130 : گزارش تخصصی معاون،مدیر،دبیرواموزگاروهنراموز: روش های نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در دانش آموزان

 141 : گزارش تخصصی آموزگاردبیرمعاون مدیر:بالابردن کیفیت وضعیت تحصیلی دانش آموزان از طریق مدیریت مشاهده تلویزیون بوسیله اولیاء

شماره 146 :  گزارش تخصصی آموزگار و دبیر و معاون و مدیر : آشنا سازی دانش آموزان با آسیب های فضای مجازی

شماره153 :  گزارش تخصصی مدیر ، معاون ، مشاور : ارتقاء سلامت و بهداشت روانی در دانش آموزان با روش های مناسب

شماره 156 :  گزارش تخصصی معاون پرورشی و معاون آموزشی مدرسه : ترغیب دانش آموزان به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه با روش های مناسب

شماره 160 :  گزارش تخصصی مدیر مدرسه : ایجاد هماهنگی متقابل و دوستانه در میان اعضای ستاد پروژه مهر و کادر آموزشی مدرسه با مدیر

شماره 163 :  گزارش تخصصی مدیر و معاون مدرسه : تشویق دانش آموزان به شرکت در کلاس های مکمل و فوق برنامه

شماره 168 : گزارش تخصصی معاون پرورشی،معاون مدرسه،مدیر مدرسه :روش های تشویق دانش آموزان مدرسه به شرکت در نمازجماعت مدرسه

شماره 177 : گزارش تخصصی آموزگار و دبیر: علاقمند کردن دانش آموزان به استفاده از لوازم التحریر ایرانی

192-گزراش تخصصی مدیر ، معاون ، مربی پرورشی : تشویق دانش آموزان متوسطه اول به رعایت حجاب اسلامی

214-گزارش تخصصی مدیر مدرسه : حل مشکل پرخاشگری برخی دانش آموزان

218-گزارش تخصصی مدیر و معاون با موضوع: برطرف سازی مشکلات مدرسه با ایجاد کارگروه در مدرسه

219- گزارش تخصصی معاون آموزشی در مورد اهمیت نگهداری اموال مدرسه

223- گزارش تخصصی مدیر، معاون و مربی پرورشی :نهادینه سازی اخلاق و رفتار اسلامی

238 - گزارش تخصصی معاون آموزشی : کاهش افت تحصیلی در دانش آموزان با راه کارهای مناسب

240 - گزارش تخصصی مدیر مدرسه : بهبود روابط انسانی وتسهیل ارتباطات بین معلم،اولیاودانش آموزان

244 - گزارش تخصصی مدیر مدرسه : بالا بردن کیفیت آموزشی مدرسه با استفاده ازاخلاق حرفه ای مدیریت

274 - گزارش تخصصی مدیر و معاون : علاقمند کردن دانش آموزان به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

285 - گزارش تخصصی معاون ، مدیر ، مربی پرورشی : جلوگیری از اسلام گریزی دانش آموزان مدرسه با روش های مناسب

287 - گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی و مدیر و معاون: علاقمند کردن دانش آموزان به طرح تفکیک زباله و زمین پاک

306 - گزارش تخصصی مدیر ، معاون ، دبیر : آشنا سازی دانش آموزان با تاثیرات منفی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با راهکارهای مناسب

308 -گزارش تخصصی مدیر و معاون : شناسایی دانش آموزی که از وسایل دیگران دزدی می کرد و جلوگیری از این رفتار او

310 - گزارش تخصصی معاون آموزشی : بوجود آوردن نظم و انضباط در مراسم صبحگاه مدرسه با راهکارهای مناسب

336 - گزارش تخصصی مدیر ، معاون ، مربی بهداشت : علاقمند کردن همکاران به خوردن صبحانه

333 - گزارش تخصصی کاهش رفتارهای نامطلوب دانش آموزان طلاق با برگزاری جلسات آموزش خانواده

 

 

لیست بروز شده گزارش تخصصی مدیر و معاون مدرسه را از لینکهای زیر ببینید : :

 


لیست گزارش های تخصصی معاونان مدارس

 

لیست گزارش های تخصصی مدیران مدارس


 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 


 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت: 10:11 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

330 - گزارش تخصصی کاهش مشکل تقلب در امتحان در دانش آموزان با راهکارهای مناسب

بازديد: 371
330 - گزارش تخصصی کاهش مشکل تقلب در امتحان در دانش آموزان با راهکارهای مناسب

نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگاران و دبیران

 

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگار و دبیر :  کاهش مشکل تقلب در امتحان در دانش آموزان با راهکارهای مناسب-  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست  صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده3

نکات کلیدی :3

مقدمه. 4

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله:4

اهداف گزارش تخصصی :6

هدف اصلی :6

اهداف جزئی :6

مقایسه با وضع مطلوب :6

جمع آوری اطلاعات.. 7

پس در واقع دلایل آنها را می توانستم در چند مورد بررسی کنم:8

پیشینه تحقیق:8

ارائه راه حل:10

راه حل اول:11

مشاهده2. 12

راهکار دوم:13

احکام تقلب در امتحان از نظر مراجع تقلید:14

آیت الله مکارم شیرازی:14

آیت الله بهجت:14

آیت الله سیستانی:15

مشاهده 3:16

راهکار سوم:17

ارزیابی بعد از اجرای طرح. 17

نقاط قوت.. 18

نقاط ضعف :18

پیشنهادات :18

منابع:19

پرسشنامه:20

 

چکیده

نام امتحان همواره دلهرهآور و اضطرابآفرین است. آزمون وامتحان هر چه باشد با محرومیتها و بیخوابیها و بالاخره با سرنوشت انسان گره خورده است و پیامد آن نگرانی از سرزنشها، دلهره شکست، عقبماندن و ناکامی در آرزوها و آرمانها روح و جان آزموندهنده را میآزارد و باعث میشود تا به دنبال راهی باشد تا در مورد موفقیت اطمینان بیابد که یکی از این راههایی که ممکن است به طرف آن گرایش پیدا کند تقلب در امتحان است. پس بررسی علل تقلب و تلاش برای رفع آن، و توجیه دانش آموزان در قبح این عمل می تواند گرایش به این عمل زشت را در بین آنان کمتر نموده و حتی از بین ببرد.

این پژوهش به بررسی این معضل در یک کلاس پرداخته و سعی شده راههکارهایی برای رفع آن استفاده شود.

نکات کلیدی :

دانش آموزان امتحان - تقلب

 

اهداف گزارش تخصصی :

هدف اصلی :

کاهش تقلب در امتحان دانش اموزان

اهداف جزئی :

بررسی علل انجام تقلب در دانش آموزان

آموزش قبح تقلب و نهادینه سازی تقلب نکردن در دانش آموزان

مقایسه با وضع مطلوب :

در مقایسه با وضع مطلوب ، دانش آموزان بایستی در امتحان تقلب نکنند .

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی آموزگار و دبیر را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی آموزگار و دبیر را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگاران ابتدایی به ترتیب پایه را از لینک های زیر مشاهده کنید (بر روی هر یک از لینک ها کلیک کنید ) :

لیست گزارش های تخصصی آموزگار اول ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار دوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار چهارم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار پنجم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار ششم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی معلم چندپایه

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت: 9:18 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

322 - گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی : برطرف سازی ضعف دانش آموزان پایه یازدهم در درس فنون ادبی 2

بازديد: 511
322 - گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی : برطرف سازی ضعف دانش آموزان پایه یازدهم در درس فنون ادبی 2

نمونه کامل گزارش تخصصی  دبیر ادبیات فارسی

معرفی :

 گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی:  برطرف سازی ضعف دانش آموزان پایه یازدهم در درس فنون ادبی 2  -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و هفت صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

عنوان............................................................................................صفحه

چکیده1

نکات کلیدی :1

مقدمه:2

تعریف و طرح مساله. 5

بیان وضع موجود. 6

اهداف پژوهش :6

هدف اصلی :6

اهداف جزئی :6

سوالات پژوهش :7

مقایسه با وضع مطلوب :7

جمع آوری اطلاعات.. 7

الف مشاهده :8

ب-  گرفتن آزمون عملکردی :8

نمودار نمرات دانش آموزان :9

ج مصاحبه با مربی پرورشی و مدیر مدرسه :9

د پرسشنامه به دانش آموازن. 9

د) مطالعات کتابخانه ای و پیشینه پژوهش... 10

- روش تدریس به شیوه بحث گروهی:12

روش تدریس  مشارکتی و روشهای اجرای آن:13

تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها:15

انتخاب راه جدید به صورت موقت:15

اجرای طرح راه جدید و نظارت بر آن:16

روش تدریس بحث گروهی.. 16

مرحله اول: آمادگی و برنامه ریزی.. 16

1- انتخاب موضوع :16

2- فراهم کردن زمینه های مشترک:16

3- تعیین نحوه آرایش شبکه های ارتباطی:16

مرحله دوم: روش اجرای بحث گروهی.. 17

1- وظایف معلم در روش بحث گروهی.. 17

2- وظایف شاگردان در جریان بحث گروه17

استفاده از روش تدریس مشارکتی :17

مراحل اجرای تدریس مشارکتی :18

ارزیابی بعد از اجرا18

الف مشاهده :18

ب-  گرفتن آزمون عملکردی :19

نمودار نمرات بعد از اجرای طرح :20

ج مصاحبه با مربی پرورشی و مدیر مدرسه بعد اجرای طرح :20

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن:20

مزایای اجرای طرح :21

نقاط قوت :22

نقاط ضعف.. 22

نتيجه‏ گيري.. 23

پیشنهادها:23

فهرست منابع:24

 


چکیده

   درس علوم و فنون ادبی یکی از مهم ترین درس های رشته علوم انسانی می باشد وضعف یادگیری در این درس سبب ضعف در پایه های بالاتر می شود .

  امروز می بینیم که بیشتر فعالیت های یادگیری از طریق همیاری ترغیب می شود. زمینه ی دانشی و عاطفی و اجتماعی به هم پیوند می خورند و جنبه های گوناگون شخصیت فراگیرندگان مورد تایید قرار می گیرند.

  آشکار است که دانش آموزان بدون مشارکت و فعالیت نمی توانند در جریان فرایند یادگیری قرار بگیرند و بهره ای از آموزش نمی برند.

 اینجانب در مدتی که از سال تحصیلی می گذشت مشاهده می کردم که دانش آموزانم در کلاس درس علوم و فنون ادبی 2 یازدهم مشارکتی از خودشان نشان نمی دادند.آنها به تنهایی هرکدام تکالیف خود را انجام می دادند . آنها در کلاس بی نظم بودند و علاقه ای به درس نداشتند . با دیدن این مشکلات تصمیم گرفتم تا شیوه هایی را در کلاس به کار گیرم تا از طریق آن بتوانم روحیه همکاری را بین دانش آموزان در سرکلاس درس علوم و فنون ادبی افزایش دهم . پس از مطالعه و بررسی اسناد و مدارک موجود و گردآوری اطلاعات از دانش آموزان و همکاران بر آن شدم تا با استفاده از روشهای تدریس گروهی و مشارکتی روحیه همکاری آنها را برای یادگیری بیشتر افزایش دهم . با اجرای این طرح و نتایج حاصل از ارزشیابی اقدام جدید و تعیین اعتبار آن روند خوبی در مشارکت و فعالیت دانش آموزان در درس علوم و فنون ادبی 2 و در ارتقاء یادگیری در آنها مشاهده کردم.

نکات کلیدی :

دانش آموزان روش های تدریس مشارکتی و گروهی ارتقاء یادگیری - راهکارها

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی دبیر ادبیات را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000 تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

 

راهنمای خرید :   برای خرید و دریافت آنلاین فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید . لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی دبیر و درس ادبیات فارسی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی دبیر و درس ادبیات فارسی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 02 مهر 1397 ساعت: 9:22 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 19

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس