جواب سوالات کتاب - 99

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

درس هفدهم : ویژگی های دریاهای ایران

بازديد: 642

پرسش های متن
1- ایران از چه جهت ها ی جغرافیایی به دریا دسترسی دارد ؟
از شمال و جنوب
2- دریا و اقیانوس چیست ؟
درياها گودال های پر از آبی هستند که به اقيانو سها راه دارند . اقيانو سها پهنه های بسيار بزرگ آبی کره ی زمين هستند.
3- به دریای خزر چرا دریاچه می گویند ؟
دريای خزر در واقع يک درياچه است؛ چون به اقيانوس راهی ندارد. امّا به آن دريا می گويند چون
وسعت آن بسیارزیاد است و در واقع بزرگترین دریاچه جهان است .
4- دریای خزر در طوا تاریخ چه نام هایی داشته است ؟
دريای خزر در طول تاريخ نام های گوناگونی مانند دريای گيلان،دريای مازندران، دريای قزوين و
دريای گرگان و ... داشته است. درنقشه های خارجی اين دريا کاسپين ناميده می شود.
5- عمق دریای خزر در شمال و جنوب آن چگونه است ؟
عمق دريای خزر در نواحی شمالی آن بسيار کم است به طوری که در بعضی نواحی به کمتر از
١٠ متر می رسد امّا در نواحی جنوبی نزديک به ايران، عمق آن بيش از ١٠٠٠ متر است
6- رودهايی که از ايران به دريا خزر می ريزند چه چیزی را به وجود آورده اند ؟
رودهايی که ازايران به اين دريا می ريزند، جلگه ی حاصلخيزی را در طول ساحل دريا به وجود آورده اند.
7- چند رود که به دريای خزر می ريزند، نام ببريد.
سفید رود – چالوس – هراز – گرگان
8- دريای خزر، ايران را به کدام کشورها مربوط می کند؟
ترکمنستان – قزاقستان – روسیه – آذربایجان
9- خلیج را تعریف کنید
به پيشروی آب دريا ها در خشکی خليج می گويند.
10- خلیج فارس از پیشروی آب کدام دریاها د رکدام خشکی ها به وجود آمده است ؟
خليج فارس از پيشروی آب دريای عمان و اقيانوس هند در خشکی های ايران و عربستانبه وجود آمده است.
11- ساحل خلیج فارس در داخل خاک ایران از کجا تا کجا است ؟
ساحل خليج فارس از دهانه ی اروند رود تا بندر عباس امتداد يافته است.
12- خور چیست و برای چه چیزی مناسب است ؟
در کناره های خليج فارس بريدگی های عميقی وجود دارد که ساکنان اطراف به آن ها خور می گويند.
خورها برای ايجاد بندر و پهلو گرفتن کشتی ها بسيار مناسب هستند.
13- شوری آب خليج فارس بيش تر از دريای.....1..... است. امّا عمق .......2...... بسيار کم تر از دريای عمان است و به طور متوسط .........3...... عمق دارد.
1- دریای عمان
2- خلیج فارس
3- سی متر
14- ساحل درای عمان در داخل خاک ایران از کجا تا کجا است ؟
ساحل دريای عمان از بندر عباس تا بندر گواتر امتداد دارد.
15 – دریای عمان به کدام اقیانوس راه دارد ؟
به اقیانوس هند
16 –تنگه چیست ؟
به آبراهه ای که دو دريا را به هم وصل می کند، تنگه می گويند.
17 -نام تنگه ای که خليج فارس را به دريای عمان مربوط می کند، چيست؟
تنگه ی هرمز
18 - چند رود که به درياهای جنوب می ريزند، نام ببريد.
اروند رود – جراحی – رود هندیجان – رود مُند – رود شور – رود سرباز
19- جزيره های کشور ما در خليج فارس را نام ببريد و بگوييد بزر گترين جزيره کدام است؟
خارکو – خارک – لاوان – هندورابی - کیش – فرور – بنی فرور – سیری –تنب کوچک – تنب بزرگ - ابوموسی – قشم – قشم بزرگترین جزیره است
20 - ايران از طريق خليج فارس با کدام کشورها همسايه است؟
امارات ، قطر ، عربستان ، کویت ، عراق
21 – تعدادی از منابع تاریخی نام خلیج فارس در آنها ذکر شده است را نام ببرید
کتیبه داریوش پادشاه هخامنشی – کتاب های دانشمندان و جغرافی دانان مسلمان چون ابوریحان بیرونی – نقشه های اوروپاییان از عصر اکتشافات جغرافیایی .
فعالیت 2
کاربرگه ی شماره 21، 22 ،23 کتاب کار را انجام دهید .
ejtemaee14.jpg
ejtemaee15.jpg
ejtemaee16.jpg

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 03 آذر 1394 ساعت: 11:05 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(1)

درس شانزدهم : لباس از تولید تا مصرف

بازديد: 1816

پرسش های متن

1- در گذشته بیشتر مردم لباس خود را چونه تهیّه می کردند ؟
در گذشته ی بيش تر مردم برای تهيّه ی لباس به خيّاط مراجعه می کردند و خيّاط نيز اندازه ی
آ نها را می گرفت و با پارچه ای که مشتری ها به او می دادند و به سليقه ی آ نها، لباسی برايشان می دوخت.

2- امروزه بیشتر مردم لباس خود را چگونه تهیّه می کنند ؟
امروزه بیش تر مردم پوشاک مورد نياز خود را به صورت آماده از فروشگا ههای مختلف می خرند.
3- کارگاههای تولید لباس چرا به وجود آمدند ؟
با گذشت زمان و افزايش جمعيّت، چون ديگر يک يا چند خيّاط نمی توانستند نيا زهای تعداد
زيادی از مردم را برآورده کنند، کم کم کارگا ههای توليد لباس به وجود آمدند. در اين
کارگاهها انواع لباس به تعداد زياد توليد می شود
.
4- تولید انبوه چیست ؟
به تولید کالا به یک شکل و تعداد زیاد « تولید انبوه » گفته می شود .
5- پارچه مورد نیاز برای کارگاههای تولید لباس چگونه تولید می شود ؟
پارچه از نخ درست می شود. نخ ممکن است طبيعی يا مصنوعی باشد. پس از توليد نخ در
کارخانه های نخ ريسی، نخ ها به کارخانه ی پارچه بافی (نسّاجی) فرستاده می شود.

6- صاحبان کارگاه های تولید لباس پارچه را از چه کسانی می خرند ؟
از عمده فروشان
7- در کار گاههای تولید لباس برش کار چه وظیفه ای بر عهده دارد ؟
برش کار از روی الگو هایی که دارد پارچه ها را می برد الگو ها برای افراد با
قد و وزن مختلف در اندازه های مختلف تهیّه شده و اندازه ها با شماره مشخص می شود
.
8- خیاط ها در کارگاههای تولید لباس چگونه وظایف را بین خود تقیسم می کنند ؟
هر يک از خيا طهايی که در کارگا ه هستند، يک بخش از لباس را می دوزند. برای مثال يک نفر
فقط آستين می دوزد و لبا سها را به ديگری می دهد. نفر بعدی يقه ها را متصل می کند.
فرد ديگری دگمه و زيپ به لباس می دوزد.

9- خط تولید چیست ؟
همه ی کسانی که در کارگاه مشغول به کار هستند، بخشی از کار توليد را انجام می دهند تا کالا
به صورت نهايی آماده شود. به اين همکاری «خطّ توليد » گفته می شود

فعالیت 2
مغازه دا رها، لبا سها را با مبلغي بيش تر از آنچه که از کارگاه توليدی خريده اند، به مردم مي فروشند. چرا؟
تا با این مبلغ بیشتر بتوانند هزینه های نظیر اجاره مغازه ، حقوق و بیمه کارکنان ،
پرداخت قبوض آب – برق- گاز – تلفن و هزینه اداره ی زندگی خود مغازه دار را تامین کنند .

فعالیت 3
فعالیت کاربرگه ی شماره 20 کتاب کار را انجام دهید
ejtemaee13.jpg
10 – لباسی که اتخاب می کنیم باید با باورهای دینی ما تناسب داشته باشد یعنی چه ؟
لباس بايد پوشش مناسب را برای يک زن يا مرد مسلمان در حضور افراد نا محرم و در اجتماع
فراهم کند. رعايت حجاب و عفاف موجب وقار و متانت شخص می شود
.
11- در هنگام خرید لباس به چه چیز هایی باید توجه کرد ؟
در هنگام خريد بايد لباسی را انتخاب کنيم که هم جنس آن خوب باشد و هم از نظر قيمت مناسب باشد. يعنی با بودجه ی ما تناسب داشته باشد .
12- بودجه چیست ؟
بودجه يعنی مقدار پولی که می توانيم برای انجام يک کار يا خريد يک چيز بپردازيم.

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 03 آذر 1394 ساعت: 11:02 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,
نظرات(0)

درس پانزدهم : انواع لباس

بازديد: 203
پرسش های متن
1- چه عواملی باعث تفاوت در نوع لباس پوشیدن می شود ؟
گروهای مختلف اجتماعی وشغلی – فصول مختلف سال – نواحی مختلف آب وهوایی –
فرهنگ مختلف اقوام – رسوم مختلف مذهبی ( مثلا مراسم حج ) – مراسم مختلف عرفی (عروسی یا عزاداری)

2- تفاوت لباس در موقعیت های مختلف را با چند مثال بیان کنید ؟
لباس منزل ما با لباس مدرسه و با لباسی که در مهمانی می پوشيم، فرق دارد.
وقتی می خواهيم ورزش کنيم از لباسهای ورزشی يا لباسهای راحت استفاده می کنيم.
بعضی ازلبا سها را نيز در مراسم مختلف اجتماعی می پوشيم. برای مثال در مراسم عزاداری برای
حضرت اباعبداللّٰه امام حسين(ع)لباس سياه بر تن می کنيم.

3- تفاوت لباس های گرو های اجتماعی نشانده چیست ؟
لبا سهای اين گرو هها بسته به کار و نقش آ نها در اجتماع، متفاوت است.
ما می توانيم از روی لباس اين گرو هها پی ببريم که شغل و حرفه ی اين افراد چيست يا چه خدمتی به اجتماع می کنند.

4- چرا در زمستان بي شتر از رنگهای تيره و در تابستان از رنگهای روشن استفاده می کنيم؟
چون رنگ های تیره نور خورشید را بیشتر جذب می کنند و رنگ های روشن نور خورشید را کمتر جذب می کنند ؟
5- چرا در کشور ما پوشاک مردم در نواحی مختلف آب و هوايی از نظر شکل، جنس و رنگ با هم فرق می کند؟
در کشور عزيز و پهناورمان ايران، تنوع آ ب وهوايی وجود دارد. يعنی نوع آب و هوا در همه جا يکسان نيست.
در بعضی جاها آب و هوا گرم و خشک، در بعضی جاها سرد، در بعضی مکا نها گرم و مرطوب و در بعضی نواحی
معتدل است که این باعث تفاوت در نوع پوشاک مردم مناطق مختلف کشور ما می شود .

6- چند نمونه از اقوام ایرانی را که لباس مخصوص دارند را نام ببرید ؟
در کشور پهناور ما اقوام مختلفی مانند فارس، ترک، لر، گيلک، کرد، بلوچ و ... زندگی می کنند.
هر يک از اين اقوام لبا سهای مخصوص به خود دارند.

7- چگونه در قدیم با دیدن یک فرد پی می بردند که او اهل کدام قسمت کشور است ؟
لبا سهای محلی در گذشته بيشتر مورد استفاده قرار می گرفته است به طوری که در قديم هر کس
از روی شکل لباس فرد ديگر می توانست حدس بزند که او اهل کدام منطقه ی ايران است.

8- برخی از جلو ههای لبا سها، در طیّ زمان همچنان ثابت مانده اند یک مثال بزندید ؟
اگر در تصاوير دور ههای مختلف تاريخی دقّت کنيم، می بينيم که مردان همواره سرپوش
داشته اند و اين سرپوش تاج، انواع کلاه، عمامه، دستار و نظاير آن بوده است.

9- امروزه لباس های محلی اغلب در .......1........ یا ..........2....... پوشیده می شوند .
1- مراسم
2- جشن های خاص

10 – در موزه ی ............ می توانیم انواع لباس های محلّی را مشاهده کنیم
مردم شناسی
11 – در زمان های گذشته نیز گرو های مختلف اجتماعی مانند .......1....... ، ......2..... و ........3 ...... لباس های مخصوص به خود می پوشیدند
1- شاهزادگان
2- روحانیون
3- نظامیان
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 03 آذر 1394 ساعت: 11:01 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

درس چهار دهم گذراندن اوقات فراغت

بازديد: 144
پرسش های متن
1- اوقات فراغت را تعریف کنید ؟
انسا نها، اغلب اوقات خود را برای انجام کار يا تحصيل يا وظايف و تکاليفی که بر عهده دارند، صرف می کنند.
به اوقاتی که فرد از اين امور فارغ يا آسوده است، اوقات فراغت می گويند
.
2- فراغت چگونه زمانی است و معمولا چگونه سپری می شود ؟
فراغت زمانی است که پس از انجام کار يا تکاليف درسی، فرصت پيدا می کنيم تا به فعاليّت های
دلخواه خودمان مانند کارهای هنری، ورزش وبازی وسرگرم یهای مفيد يا آموختن مهار تهای مختلف بپردازي
م.
3- چه زمان هایی برای انجام فعالیت های دلخواه دانش آموزان مناسب است ؟
برای دانش آموزان، رو زهای تعطيل و همچنين تعطيلات تابستان فرصت خوبی برای انجام فعاليّت های دلخواه است است.
4- برای استفاده مفید از اوقات فراغت چه باید بکینم ؟
برای استفاده از اوقات فراغت بايد برنامه ريزی مناسب داشته باشيم تا بتوانيم بهترين و مفيد ترين استفاده را از اين اوقات ببريم.
5- چند راه استفاده از اوقات فراغت ار نام ببرید ؟
1- شرکت در مجالس مذهبی
2- حضور در مشارکت های اجتماعی
3- پرداختن به هنر و سر گرمی
4- رفتن به مسافرت ( سیر و سفر )
5- مطالعه و مهارت آموزی
6- بازی و ورزش

6- چند نمونه از کار هایی را که در اوقات فراغت به تنهایی می توانید انجام دهید بنویسید؟
مطالعه يا حل کردن جدول، ساختن کاردستی، پرورش حيوانات يا جمع آوری مجموعه های سنگ، تمبر
7- چند نمونه از کار هایی را که در اوقات فراغت بهتر است به صورت گروهی انجام دهید بنویسید؟
سفر های زيارتی يا ديدار اقوام يا رفتن به گردشگاه ها را بهتر است همراه خانواده یا دوستان انجام دهیم .
8- منظور از درنظر گرفتن شرایط و امکانات برای پرکدن اوقات فراغت چیست ؟
ممکن است در محلّ زندگی ما برخی از امکانات وجود نداشته باشد يا پول کافی برای دسترسی به
آن ها نداشته باشيم. در اين صورت بهتر است از روش های ديگر که با امکانات و هزينه ی کم تری
قابل انجام است، استفاده کنيم.

9- چند نمونه از روش های پر کردن اوقات فراغت در گذشته را بنویسید ؟
شرکت در مراسم وجشن ها، شرکت در مسابقات زو رآزمايی و تيراندازی، مجالس نقّالی و
باز یهای گروهی خود را سرگرم و اوقات فراغت خود را پر می کرده اند.

10 – چند بازی قدیمی را که از گذشته تا کنون در نواحی مختلف ایران رایج بوده اند را نام ببرید ؟
قايم باشک(قايمموشک)، نون بيار کباب ببر، عموزنجيرباف، الک و دولک، بادباد کبازی و طنا ب بازی.
11- تعدادی ازمكانهاى عمومى گذران اوقات فراغت را بنویسید؟
*کتابخانه های عمومی
*سالن های تئاتر و سينما
*نمايشگاه ها
*بوستان ها(پارک ها)
*مجموعه های شهر بازی
*اردوگاه ها
*مجتمع های فرهنگی- هنری
*و......

12 – چند مورد از رفتار های مناسب هنگام حضور در ورزشگاه ها را بنویسید ؟
*برای تهيّه ی بليت، نوبت در صف را رعايت کنيم.
*از مسخره کردن يک تيم يا هواداران آن خودداری کنيم و فقط تيم مورد علاقه امان راتشويق کنيم.
*از اموال عمومی حفاظت کنيم.
*با نظم و آرامش به سالن ها وارد يا خارجشويم.
*با انتظامات يا کارکنان ورزشگاه همکاریکنيم.
*و ...

13- چند مورد ازرفتار های مناسب هنگام حضوردر بوستان ها ( پارک ها )را بنویسید ؟
*روی چمن ها راه نرويم و فقط از پياده روها استفاده کنيم.
*گل ها را نچينيم.
*زباله ها را در سطل های مخصوص بريزيم.
*و…

14- برخی ازمؤسسات وسازمان هايی که دراموراوقات فراغت فعاليّت می کنند رانام ببرید ؟
*کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
*سازمان دانش آموزی
*سازمان فرهنگی هنری شهرداری
*سازمان تربيت بدنی
*سازمان آموزش فنی و حرفه ای
*وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
*و....

15 – در گذشته بچه ها بیشتر بازی های .....1...... انجام می داند این بازی ها بیشتر
جنبه های .....2..... یا .....3.... را داشتند

1- گروهی
2- حرکتی
3- قدرتی
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 03 آذر 1394 ساعت: 10:52 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

درس سیزدهم : برنامه ی روزانه ی متعادل

بازديد: 1491
پرسش های متن
1- ضرب المثل (( وقت طلاست )) را توضح دهید ؟
زندگی سرمایه ای است که فقط یکبار در اختیار انسان قرار داده می شود به
همین دلیل باید از لحظه لحظه ی زندگی درست استفاده کنیم برای این که
ارزش لحظه های زندگی را بدانیم در این ضرب المثل لحظه های زندگی
که همان اوقات زندگی ما است به طلا که فلزی گران بها است تشبیه شده است
.
2- (( وقت )) یا (( اوقات )) زندگی ما چیست ؟
زندگی انسان، مدّت زمانی است که در اختيار دارد. اين زمان به لحظه ها و ثانيه ها و روزها و
هفته ها و سا لها تقسيم شده است که در اصطلاح به آن (( اوقات )) يا (( وقت )) می گوييم.

3- اگر درباره ی فعاليّت های يک روز خودمان به دقّت فکر کنيم مکن است به چه نتیجه ای برسیم ؟
ممکن است به اين نتيجه برسيم که کارهايی را بيش ازحد يا کمتر از حدّ لازم انجام می دهيم.
4- چگونه نمودار زمانى زندگى روزانه را ترسيم كنيم؟
ابتدا يک دايره رسم و آن را به ۲۴ قسمت مساوی تقسيم می کنيم. هر قسمت نشا ن دهند ه ی
يک ساعت است. سپس فعاليّت های يک شبانه روز خود را در نظر می گيريم. به همان ميزان،
تعداد ساعات را روی نمودار جدا می کنيم و رنگ می زنيم .

5- برنامه روزانه متعادل و برنامه روزانه نا متعادل را با هم مقایسه کنید ؟
در يک برنامه ی متعادل، استراحت و خواب، درس خواندن، عبادت کردن و تفريح و
سرگرمی به اندازه ی کافی وجود دارد و هر کاری در موقع مناسب انجام می شود.
به عکس در برنامه ی نامتعادل، به بعضی از بخش های زندگی، کمتر يا بيش تر از
حدّ لازم توجّه می شود.

6- چرا ما به نماز و دعا و خواندن قر آن نیاز داریم ؟
همه ی ما نياز داريم که از طريق نماز، دعا و خواندن قرآن با خداوند ارتباط برقرار کنيم
و بايد بخشی از زندگی روزانه ی خود را به اين کار اختصاص بدهيم .

7- در یک بر نامه متعادل کم بود استراحت و خواب چه تاثیری بر ما می گذارد ؟
در يک برنامه ی متعادل، استراحت و خواب کافی باید وجود داشته باشد زیرا دير خوابيدن و
کمبودخواب روی سلامتی جسم و روان ما تأثيرات بدی به جای می گذارد.کم خوابی می تواند
موجب خستگی، بداخلاقی و کندی يادگيری ما بشود.

8- در يک برنامه ی متعادل، ساعات درس خواندن و ساعات کار کردن چگونه باید باشد ؟
بايد به اندازه ی کافی باشد؛ يعنی فرد نه آ نقدر تنبلی کند که درس يا کار را فراموش يا به آ ن ها
کم توجّهی کند ونه آ نقدر در درس و کار غرق شود که هيچ وقتی برای تفريح يا ارتباط با خانواده
و دوستان و خويشان نداشته باشد.

9- چرا تفريح و سرگرمی نيز برای انسان لازم است ؟
چون باعث می شود دوباره برای فعاليّت های ديگر انرژی و نشاط پيدا کنيم.
10 – حضرت علی در باره استفاده از فرصت ها چه فر موده اند ؟
از دست دادن فرصت موجب ندامت و اندوه است.

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 03 آذر 1394 ساعت: 10:51 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 219

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس