سایت علمی و پژوهشی آسمان - 34

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

4 - تأثير آموزش سبك حل مسئله بر ميزان حرمت خود نوجوانان سنين 12 تا 13 ساله داراي مشكلات رفتاري ارتباطي

بازديد: 433
4 - تأثير آموزش سبك حل مسئله بر ميزان حرمت خود نوجوانان سنين 12 تا 13 ساله داراي مشكلات رفتاري ارتباطي

معرفی مقاله :

مقاله و تحقیق تأثير آموزش سبك حل مسئله بر ميزان حرمت خود نوجوانان سنين 12 تا 13 ساله داراي مشكلات رفتاري ارتباطي - بصورت ورد - تعداد صفحات سی و سه - قیمت : ده هزار تومان - پرداخت آنلاین و دریافت بلافاصله فایل

 

فهرست مطالب

چكيده:3

واژه هاي كليدي:3

بيان مسأله:4

روش.... 10

نمونه پژوهشي و شيوه نمونه گيري.. 10

ابزار اندازه گيري.. 10

الف) پرسشنامه حرمت خود كوپراسميت:10

ب) مقياس راتر (1967):11

شيوة اجرا12

يافته ها:14

فرضيه اول:15

فرضيه دوم:17

فرضية سوم:18

فرضيه پنجم:20

فرضيه ششم:20

فرضيه هفتم:20

بحث، نتيجه گيري و تفسير. 22

منابع:28

 

برای اطمینان شما :

 

فایل کامل این تحقیق و مقاله بصورت پی دی اف و کامل فقط برای مشاهده دز زیر گذاشته شده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت از مقاله ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدن آرم مقاله را با قیمت فقط ده هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده ورضایت فایل ورد وقابل ویرایش این تحقیق را از لینک خرید زیر و به قیمت ده هزار تومان دریافت نمائید.بعد از خرید فایل مستقیم دانلود و به ایمیل شما نیز فرستاده می شود .

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 06 آذر 1401 ساعت: 11:26 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات(0)

اقدام پژوهی چگونه در دوره ی کرونا توانستم تهدیدهای تدریس مجازی را به فرصت تبدیل کردم؟

بازديد: 35
اقدام پژوهی چگونه در دوره ی کرونا توانستم تهدیدهای تدریس مجازی را به فرصت تبدیل کردم؟

نمونه کامل اقدام پژوهی  در دوره کرونا و تدریس در شبکه شاد

معرفی :اقدام پژوهی  شماره 1 -  تدریس شبکه شاد و دوران کرونا

اقدام پژوهی  اقدام پژوهی چگونه در دوره ی کرونا توانستم تهدیدهای تدریس مجازی را به فرصت تبدیل کردم؟.فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و پنج صفحه -  قیمت فقط ده هزار تومان

چکیده و  فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

چکیده

 

چکیده

   شیوع ویروس کرونا تلنگری مهم در عرصه تعلیم و تربیت شد تا شبکه آموزشی شاد برای دانش آموزان راه اندازی شود که اکنون این برنامه با نقدهایی در فضای تعلیم وتربیت همراه شده است.

  پدیده های نوظهور اجتماعی همه را درگیر می کند. یکی از این پدیده ها فضای مجازی و بازی های رایانه است. در این میان دانش آموزان بیشترین آسیب را بابت استفاده نادرست از فضای مجازی می بینند. چرا که در سن حساسی قرار دارند.

 فضای مجازی محيطی الكترونيكي یا محیط شبکه ای از کامپیوتر ها دانسته می شود كه با استفاده از جلوه هاي سمعی و بصری سعی دارد تا اشیاء و واقعیت های سه بعدي جهان واقعي را مشابه سازي كند اما ادعا می شود که فاقد ماديت فيزيكي هستند.

گفته می شود که از خصوصیات بارز این فضا بی مکانی و بی زمانی است. (منتظرقائم،1381، ص 231)

اینجانب آموزگار پایه اول مدرسه ............. ، در کلاسم با دانش اموزانی سرکار داشتم که در منزل بیشترشان گوشی موبایل هوشمند داتشند و بیشتر اوقات خود را در فضای مجازی و اینترنت می گذراندند .

از آن طرف سال تحصیلی 1400 1399 ، بخاطر کرونا بیشتر آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد بود و این امر باعث شده بود که دانش آموزان بیشتر از تلفن همراه و فضای مجازی استفاده کنند .

    همین استفاده از فضای مجازی باعث وجود مشکلات و تهدیدهایی برای دانش آموزان شده بود و اگر آموزش صحیح به آنها داده نشود با چالش های زیادی مواجه می شدیم .

  بنابراین تصمیم گرفتم ، در این اقدام پژوهی دانش آموزان و والدین را با مزایا و معایب استفاده از فضای مجازی  و شبکه شاد و تهدید های آن آشنا ساخته ، و این تهدیدها را تبدیل به فرصت آموزشی نمایم .

نکات کلیدی :

شبکه شاد ، فضای مجازی ، دانش اموزان ، چالش ها و تهدیدها ، فرصت ها

برای اطمینان شما عزیزان

  فایل پی دی اف این اقدام پژوهی  بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و  را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در آن را از لینک خرید و به قیمت  ده هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی   را از لینک خرید زیر و به قیمت ده  هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 26 شهریور 1401 ساعت: 10:29 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس یازدهم حل مسئله رسم شکل

بازديد: 257
طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس یازدهم حل مسئله  رسم شکل

معرفی طرح درس :

2366 -   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس یازدهم حل مسئله  رسم شکل

 

 نام کتاب درسی: ریاضی    مقطع تحصیلی: سوم ابتدایی  موضوع درس:  طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس یازدهم حل مسئله  رسم شکل

اهداف :

 

اهداف جزیی

1-از راه های فهم و حل آسان مسئله رسم شکل می باشد.

2 - با رسم شکل مسئله را به راحتی حل کنند.

انتظارات از دانش آموزان در این درس

روش حل مساله با رسم شکل را بفهمد .

خداوند را بخاطر علم ریاضی که در حال آموختن هستند شکرگزاری کنند .

طریقه حل یک مساله با رسم شکل را دریابد .

1 – از راه های فهم و حل آسان مسئله رسم شکل می باشد.

 2 – با رسم شکل مسئله را به راحتی حل کنند.

1 – دانش اموزان به درس ریاضی علاقمند شوند .

2 – دانش آموز برای یادگیری ابن درس از خود علاقه نشان دهد و با انگیزه درس را دنبال کند و در فعالیت ها حضور داشته باشد.

 -   فایل بصورت ورد و قابل ویرایش -  تعداد صفحات : هشت صفحه - قیمت : فقط  پنج هزار تومان  :

  برای اطمینان شما عزیزان:

  فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این طرح درس به قیمت   پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت پنج هزار تومان دریافت نمائید :

 

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

 http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت: 18:01 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس 6 حل مسئله – الگوسازی

بازديد: 109
 طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس 6 حل مسئله – الگوسازی

معرفی طرح درس :

2365 -   طرح درس ملی روزانه ریاضی سوم درس 6 حل مسئله – الگوسازی

 

 نام کتاب درسی: ریاضی    مقطع تحصیلی: سوم ابتدایی  موضوع درس:  درس 6 حل مسئله – الگوسازی

اهداف :

 

1-می توانند با طراحی یک الگو بعضی از مسئله ها را حل کنند.

2- برای پیدا کردن اعداد ممکن است از ترکیب چند عدد بهترین روش الگوسازی است. در این روش برای یافتن اعداد مورد نظر ابتدا از بزرگترین مرتبه شروع می کنیم سپس به مرتبه های پایین تر می رویم.

3-الگوسازی روشی است که تمام حالت ها و خواسته ها در آن بدست می آیند.

انتظارات از دانش آموزان در این درس

در مورد حل مسائل بوسیله الگو تفکر نماید.

خداوند را بخاطر علم ریاضی که در حال آموختن هستند شکرگزاری کنند .

1 دانش آموزان روش حل مساله بوسیله الگوسازی را می آموزند .

2 - دانش آموز بتواند بعضی از مسائل را بوسیله الگوسازی پاسخ دهد .

1 با طراحی ساختن یک الگو عددهای مورد نظر یک مسئله را بدست آورند .

 2 دانش آموزان مثال های حل مساله با الگوسازی را حل کنند .

1 دانش اموزان به درس ریاضی علاقمند شوند .

2 دانش آموز برای یادگیری درس جدید از خود علاقه نشان دهد و با انگیزه درس را دنبال کند و در فعالیت ها حضور داشته باشد.

 -   فایل بصورت ورد و قابل ویرایش -  تعداد صفحات : هشت صفحه - قیمت : فقط  پنج هزار تومان  :

  برای اطمینان شما عزیزان:

  فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این طرح درس به قیمت   پنج هزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت پنج هزار تومان دریافت نمائید :

 

راهنمای خرید :   برای خرید آنلاین و دریافت بلافاصله فایل ورد ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید . لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت: 17:28 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

پرسش مهر سال تحصیلی 1401 - 1402 مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است

بازديد: 351
پرسش مهر سال تحصیلی 1401 - 1402 مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است

  پرسش مهر سال تحصیلی 1401 -  1402

 

 

  

رئیس دولت سیزدهم به رسم چندین ساله سؤال روسای جمهور در نخستین روز سال تحصیلی، پرسش مهر بیست و سوم را امروز در نخستین روز مهر ۱۴۰۱ مطرح کرد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهر 1401 با شروع سال تحصیلی حضوری پس از محدودیت‌های کرونایی، مهری با نشاط و متفاوت را رقم زد.

 

سال تحصیلی که قرار است که روال تحصیل دانش‌آموزان و حتی دانشجویان به کلاس درس و نشستن پشت میز و نیمکت مدرسه بازگردد و خبر چندانی از مانیتورهای چند اینچی رایانه و تلفن همراه نباشد؛ به اذعان ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی 1401-1402، قرار است تعامل با آموزش و پرورش به شیوه‌ای پویاتر از گذشته باشد و صرفا محدود به بازگشایی مدارس نشود تا به این ترتیتب مسئله تعلیم و تربیت در متن قرار گیرد.

 

در ادامه این سخنان، رئیس‌جمهور به رسم 24-25 سال گذشته پرسش مهر امسال را مطرح کرد و سؤال امسال از معلمان و دانش‌آموزان به این ترتیب بود: «برای افزایش بهره‌وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟» و «مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است؟»

 

پرسش مهر بیست و سوم در حالی مطرح شد که این رسم از سال 1376 پایه‌گذاری شده و بناست تا رئیس‌جمهور وقت در ابتدای ماه مهر و آغاز مدارس، معلمان و دانش‌آموزان را با طرح سؤالاتی مربوط به حوزه تعلیم و تربیت از طریق نگارش نامه و مطالبی تالیفی، وارد چالشی جدید کند که در آن به ارائه راهکار برای برخی مسائل بنیادین حوزه تعلیم و تربیت بپردازند.

 

 

 

البته با وجود آنکه پرسش مهر از 1376 آغاز شده است اما به دلیل اینکه دو پرسش مهر در اوایل راه‌اندازی طرح، توسط رئیس‌جمهور وقت عنوان نشد، با گذشت بیست و پنج از این طرح، پرسش بیست و سوم مطرح می‌شود.

 

یکی از فعالیت هایی که رییس جمهور کشور، هرسال و در ابتدای سال تحصیلی آن را انجام میدهند، فعالیت پرسش مهر است. این طرح از سال ۱۳۷۶ و توسط رئیس جمهور وقت پایه گذاری شد. پرسش مهر با اهداف گوناگونی هر ساله و در ابتدای شروع سال تحصیلی، در ماه مهر از سمت رئیس جمهور ایراد میشود و تا به احال رئیس جمهوران مختلف در کشور، ۲۳ پرسش را در این طرح مطرح کرده اند. در اصل در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، آقای رئیس جمهور، رئیس جمهور وقت کشور، بیست و سومین پرسش رئیس جمهور را از دانش آموزان پرسید.

در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این پرسش، اهداف آن و غیره مطالعه میکنید.

اهمیت پرسش گری

عدم پرسشگری یکی از بحران‌های درسی و اجتماعی است که در بسیاری از موارد موجب عدم تعادل تحصیل گشته و به‌عنوان یکی از حوادث تنش‌زا، ثبات تحصیل را درهم شکسته و بهداشت روانی اعضای آن را خدشه دار می‌سازد. اکثر محققان معتقدند که بازتاب‌های شوم این بحران دردناک بطور روزافزون در حال افزایش است و زندگی فردی و اجتماعی را مورد هجوم قرار می‌دهد (اسماعیلی، ۱۳۷۴، به نقل از قناعتی، ۱۳۹۳). عدم پرسشگری نوعی گسست و جدایی و اخلال در بنیان های اساسی تحصیل است که منجر به جدایی همیشگی – هم راه لوازم آن – می شود. البته ممکن است هر نوع اخلال و گسستی منجر به جدایی (عدم پرسشگری) نشود، گرچه در این حالت نیز تحصیل کارکرد خود را از دست می دهد و آسیب های اساسی به آن وارد می شود، ولی این بخش از مسائل آسیب شناختی تحصیل مورد توجه این مقاله نیست، بلکه آن نوع گسستی که منجر به «جدایی » بشود مورد بررسی است (حسینی شاهرودی، ۱۳۹۴).

 اهداف پرسش رییس جمهور (پرسش مهر) چیست ؟

از جمله اهداف پرسش مهر از طرف رییس جمهور میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان در ابتدای مهر ماه هر سال
  • آشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با فضای درس و پژوهش بعد از ۳ ماه
  • آشنایی بهتر با نهاد ریاست جمهوی
  • افزایش مهر و ارتباط دانش آموزان به رئیس جمهور
  • افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در ارائه نظرات خود
  • پرورش روحیه پرسش گری دانش آموزان
  • ایجاد نشاط و شادابی
  • ایجاد توانایی نقد و تحلیل در دانش آموزان و کمک به معلمان

اولین طرح پرسش مهر در سال ۱۳۷۶ و توسط آقای خاتمی مطرح شد. در آن زمان این طرح را طرح بنمار مینامیدند. پرسش های سال ۷۶ برابر بودند با این سؤالات:

  • “چگونگی قانونمندی و احترام به قانون”
  • “راهکارهای استقرار امنیت و راه حل‌های عملی برای بیرون راندن بیگانگان از منطقه”

پرسش مهر دوره بعد با یک سال تأخیر در سال تحصیلی ۷۹-۸۰ مطرح شد:

  • “دین و آزادی در قانون اساسی که روح ملت و اساس وحدت ملی است، چه جایگاهی دارد؟”
  • “با گفت‌وگوی تمدن‌ها چگونه می‌توانیم جهانی زیباتر و انسانی‌تر بسازیم؟”

پرسش مهر سال تحصیلی ۸۲-۸۱ با یک سال تأخیر دوباره برابر بود با:

  • “راز و رمز انحطاط تمدن بزرگ ایران اسلامی و طرز تلقی منفی جهان نسبت به آن چیست؟”
  • “انقلاب اسلامی در گشودن راه رهایی از این نگون‌ساری چه نقشی داشته است؟”
  • “برای رساندن کشور و ارتقای ملت به جایگاه شایسته و واقعی خود در جهان امروز و تاریخ چه باید کرد؟”

آیا دانش آموزان از طرح پرسش مهر توسط رئییس جمهور استقبال کرده اند؟

خوشبختانه تا به حال استقبال خوبی از این طرح توسط دانش آموزان شده است. با توجه به اینکه دانش آموزان در نوشتن پاسخ پرسش مهر حس میکنند که در حال صحبت کردن با یک مقام عالی و بلند مرتبه در کشور هستند، جواب دادن به این سؤاب برای آنها دارای شور و اشتیاق فراوانی است و تا به حال رضایت زیادی از نوشتن این نامه به رئیس جمهور داشته اند.

طرح پرسش مهر یا پرسش رئیس جمهور از حدود ۲۳ سال پیش و توسط رئیس جمهور وقت، آقای خاتمی ایراد شد. و پس از آن هم تمامی رئیس جمهوران روال قبلی به مطرح کردن این سؤال در مهر ماه مشغول میشدند.

آیا پرسش مهر با اهدای جوایز همراه است؟

همانطور که میدانید، پرسش مهر هر ساله و در ابتدای سال تحصیلی توسط رئیس جمهور مطرح میشود. در همین حال پرسش مهر هر سال را به یکی از ۳ صورت زیر نام گذاری میکنند:

  • پرسش مهر همراه با سال تحصیلی (پرسش مهر ۱۴۰۱-۴۰۲)
  • پرسش مهر همراه با سال شمسی مطرح شدن آن (پرسش مهر ۱۴۰۱)
  • پرسش مهر بر اساس ترتیب (پرسش مهر بستم یا ۲۳)

مقاله آماده پرسش مهر ۴۰۲-۱۴۰۱ قابل ویرایش

خدمت معلمین، دانش آموزان و پژوهشگران عزیز ذکر این نکته خالی از لطف نیست که شما عزیزان می توانید از ده ها مقاله آماده و کامل پرسش مهر ۴۰۲-۱۴۰۱ که در سایت موجود است یک نمونه و یا تعدادی را انتخاب نموده و آنها را با هم ادغام نمایید. در این صورت می توانید یک مقاله خالی از اشکال و غیر اینترنتی برای خود بسازید. اما چنانچه تمایل دارید ما این کار را برای شما انجام دهیم در خدمت شما عزیزان بوده و هستیم و این کار را برای شما با کمال ادب و احترام انجام می دهیم، در واقع کافی است برای نوشتن پرسش مهر با مدیریت سایت تماس بگیرید.

 

چگونگی نگارش و قالب مقاله های سایت

مقالات پرسش مهر ۱۴۰۱ رئیس جمهور که در سایت ما وجود دارد و توسط نویسندگان ما نگارش شده است همگی در قالب ورد و قابل ویرایش هستند.هدف ما از نگارش مقالات موجود توجه به این نکته بوده است که شما عزیزان محترم را به تحقیق و پژوهش بیشتر پیرامون مسئله پرسش مهر ترغیب نماییم. ممکناست شما دوستان محترم مقاله ای را بخواهید سفارش دهید و نگران اینترنتی بودن مقاله باشید.جای هیچ گونه نگرانی نیست.تیم تخصصی ما این مسئله را برای شما آسان نموده است.برای اینکار می توانید با مدیریت سایت تماس گرفته و مقاله خود را به صورت خاص و اینترنتی سفارش دهید و نگران هزینه نباشید چرا که هزینه اندکی از شما عزیزان بابت اینکار از شما دریافت می شود.

بهترین جواب به پرسش مهر ۱۴۰۱

ايده ( هر نفر يک سوال ) را باز هم پيش تر ببريد و سعی کنيد هر شاگرد را به تنها يک سوال در جلسه طرح پرسش مهر محدود کنيد . بدين ترتيب هر شاگرد بايد به دقت روی سوالی که بايد پاسخ دهد فکر کند . لازم است به شاگردان تواناتر توصيه کنيد تا مطرح شدن سوالات دشوارتر بردباری به خرج دهند و صبر کنند .

مقاله آماده پرسش مهر رئیس جمهور

قبل از شروع درس به شاگردان بگوييد که از هر کدامشان يک سوال در مورد محتوای درس خواهيد پرسيد . اين کار معمولا موجب اين تاثير مطلوب می شود که شاگردان در تمام مراحل درس به آن توجه کنند . به علاوه ٬ با اين روش ابزاری عالی برای آزمودن درک مطلب آنها به دست خواهد آمد .از شاگردان بخواهيد اگر هنوز به سوالی پاسخ نداده اند دست شان را بالا بگيرند . با اين کار شاگردانی را که قبلا به سوال پاسخ داده اند از دور خارج کنيد همه شاگردان را در اين کار شرکت دهيد .

پرسش مهر ۱۴۰۱ آماده

پرسش مهر ۱۴۰۱: از روش طرح پرسش مهر تصادفی استفاده کنيد . از دو بسته کارت که سوالات روی آنها نوشته شده استفاده کنيد و برای هر شاگرد يک کارت بيرون بياوريد و از او بخواهيد که به آن پاسخ دهد . اين کار برای شاگردان لذت بخش است و در عين حال کمی هم در کلاس هيجان ايجاد می کند و آنها را نيز در حال آماده باش نگه می دارد . در گروههايی که افراد آن در سطوح متفاوتی قرار دارند و شاگردان ضعيف تر از شرکت در بحث ها در برابر همکلاسی های فعال تر خود اکراه دارند ، بايد روشی اتخاذ شود که آنها نيز به طريقی در بحث شرکت کنند و وجودشان حائز اهميت تلقی شود . بعضی مطالب درسی را صرفا برای آنها آماده کنيد و پيشاپيش اطمينان حاصل کنيد که در سطوح ساده تری هستند ، به اين اميد که اين گروه از شاگردان پاسخ درست بدهند.

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 22 شهریور 1401 ساعت: 16:23 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(1)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 3063

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس