تحقیق و پروژه رایگان - 199

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

نکته‌ای مهم در اختلال یادگیری کودکان

بازديد: 61
نکته‌ای مهم در اختلال یادگیری کودکان
 
نکته‌ای مهم در اختلال یادگیری کودکان

کودکان پرتنش به‌دلیل نداشتن تمرکز کافی معمولاً دچار اختلال در یادگیری هستند و آنها بخصوص در درس‌های تئوری و مفهومی مشکل بیشتری دارند.کودکان پرتنش و کودکانی که فشار خون بالایی دارند از اختلال یادگیری بیشتری رنج می‌برند.به گزارش شبکه ایران، طبق تحقیقات صورت گرفته کودکانی که دچار فشار خون بالا هستند به‌دلیل حساسیت بالا، تنش بیشتری را در خود احساس کرده و در نتیجه در عملکردهای شناختی ذهن‌شان دچار مشکلات بیشتری هستند.کودکان پرتنش به‌دلیل نداشتن تمرکز کافی معمولاً دچار اختلال در یادگیری هستند و آنها بخصوص در درس‌های تئوری و مفهومی مشکل بیشتری دارند.بنابراین طی یک تحقیق صورت گرفته از 201 دانش‌آموز بین سنین 7 تا 18 نشان داد به‌طور کلی 101 دانش‌آموز مشکل یادگیری داشتند که از این میان 28 درصد آنان کودکان مبتلا به بیماری بیش‌فعالی یا ADHD هستند.این کودکان به‌دلیل مشکلات در عملکرد شناختی‌شان معمولاً نمرات درسی پائینی داشته و در کلاس درس نکات آموزشی را کمتر فرامی‌گیرند.بنابراین مطالعات بیشتر نشان داد، کودکان مبتلا به بیش‌فعالی و نقص توجه به‌دلیل مصرف برخی داروها فشار خون بالایی دارند و این فشار خون به‌طور کلی تنش را در این کودکان بالا می‌برد.
بنابراین توصیه اصلی بر این است که والدین قبل از کاربرد مهارت‌های آموزشی و یادگیری برای درمان اختلال یادگیری او بهتر است ابتدا از میزان فشار خون فرزند خود اطمینان حاصل کرده و در صورت مبتلا بودن کودک به بیماری بیش‌فعالی ابتدا راهکارهای درمانی به‌کار گرفته شود و بعد برای اختلال یادگیری او دنبال راه‌حل باشند.  
منبع:http://tacoma.ir
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت: 17:12 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

نکته‌ای مهم در اختلال یادگیری کودکان

بازديد: 132
نکته‌ای مهم در اختلال یادگیری کودکان
 
نکته‌ای مهم در اختلال یادگیری کودکان

کودکان پرتنش به‌دلیل نداشتن تمرکز کافی معمولاً دچار اختلال در یادگیری هستند و آنها بخصوص در درس‌های تئوری و مفهومی مشکل بیشتری دارند.کودکان پرتنش و کودکانی که فشار خون بالایی دارند از اختلال یادگیری بیشتری رنج می‌برند.به گزارش شبکه ایران، طبق تحقیقات صورت گرفته کودکانی که دچار فشار خون بالا هستند به‌دلیل حساسیت بالا، تنش بیشتری را در خود احساس کرده و در نتیجه در عملکردهای شناختی ذهن‌شان دچار مشکلات بیشتری هستند.کودکان پرتنش به‌دلیل نداشتن تمرکز کافی معمولاً دچار اختلال در یادگیری هستند و آنها بخصوص در درس‌های تئوری و مفهومی مشکل بیشتری دارند.بنابراین طی یک تحقیق صورت گرفته از 201 دانش‌آموز بین سنین 7 تا 18 نشان داد به‌طور کلی 101 دانش‌آموز مشکل یادگیری داشتند که از این میان 28 درصد آنان کودکان مبتلا به بیماری بیش‌فعالی یا ADHD هستند.این کودکان به‌دلیل مشکلات در عملکرد شناختی‌شان معمولاً نمرات درسی پائینی داشته و در کلاس درس نکات آموزشی را کمتر فرامی‌گیرند.بنابراین مطالعات بیشتر نشان داد، کودکان مبتلا به بیش‌فعالی و نقص توجه به‌دلیل مصرف برخی داروها فشار خون بالایی دارند و این فشار خون به‌طور کلی تنش را در این کودکان بالا می‌برد.
بنابراین توصیه اصلی بر این است که والدین قبل از کاربرد مهارت‌های آموزشی و یادگیری برای درمان اختلال یادگیری او بهتر است ابتدا از میزان فشار خون فرزند خود اطمینان حاصل کرده و در صورت مبتلا بودن کودک به بیماری بیش‌فعالی ابتدا راهکارهای درمانی به‌کار گرفته شود و بعد برای اختلال یادگیری او دنبال راه‌حل باشند.  
منبع:http://tacoma.ir
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت: 17:12 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

افراد با هوش تر ،بیشتر اعتماد می کنند!

بازديد: 76

 

افراد با هوش تر ،بیشتر اعتماد می کنند! 
پژوهشگران در تحقیقات خود دریافتند: اشخاص باهوش بر خلاف افراد با بهره هوشی پایین، بیشتر به دیگران اعتماد می‌کنند.به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، دانشمندان دانشگاه آکسفورد مطالعاتشان را بر اساس «همه‌پرسی اجتماعی عمومی» انجام داده‌اند که هر یک یا دو سال در ایالات متحده اجرا می‌شود.محققین می گویند اعتماد هوشمندانه یک تلاش پیوسته و روزانه بر مبنای «میل به اعتماد کردن» است، که ناشی از گوش دادن به حرف  و همچنین تجزیه و تحلیل های منطقی و گوش دادن به عقل است. آغاز یک معامله برمبنای اعتماد، فواید بالقوه و تعاملات مثبت دوجانبه ای را برایتان به همراه خواهد آورد.به گفته نویسندگان این مقاله، افراد باهوش‌تر در ارزیابی شخصیتی بهتر عمل می‌کنند و تمایل دارند با اشخاصی ارتباط برقرار کنند که کمتر محتمل است به آن‌ها خیانت کنند. آن‌ها همچنین در سنجیدن موقعیت‌ها برای اعتماد به شخص خاص عملکرد بهتری دارند.
این مطالعه نتایج تحقیق پیشین پیرامون اعتماد و هوش را در کشورهای اروپایی تایید می‌کند و نتایج آن حائز اهمیت است زیرا اعتماد اجتماعی در موفقیت نهادهای مختلف مانند سیستم‌های رفاهی و بازارهای مالی دخیل است.بر اساس یافته‌های جدید، افرادی که به دیگران اعتماد می‌کنند از سلامت و شادمانی بیشتری نیز برخوردار هستند.جزئیات این مطالعه در مجله PLOS ONE منتشر شده است.
اعتماد به شدت بر انرژی تاثیرگذار است. اعتماد نه تنها بر انرژی جسمانی و احساسی، بلکه بر سلامت، رفاه، خلاقیت و مشارکت نیز تاثیر می گذارد. اعتماد زیاد انرژی غیرمعمولی به وجود می آورد، درحالی که کم اعتمادی فشار خسته کننده ای را ایجاد می کند. افرادی که به صورت خلاقانه در یک محیط با اعتماد به کار مشغول هستند، لذت و رضایتمندی را منعکس می کنند
منبع:http://www.hoshyar4.com
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت: 17:10 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

دانستنیهای مقیاس هوشی وکسلر4 تکمیلی integrate

بازديد: 142

 

دانستنیهای مقیاس هوشی وکسلر4 تکمیلی integrate

جهت استفاده کارشناسان،مدیران و مربیان مراکز اختلالات یادگیری


جهت تعیین هوشبهر دقیقتر از آزمون بینه استفاده می کنیم


مقیاس هوشی وکسلر4 : 15 خرده آزمون (10 آزمون اصلی ،5 آزمون جانشین  و 15 آزمون چندگزینه ای).و20 نمره تراز دارد.و گروه سنی 16-6 ساله را در بر می گیرد)
ویژگیهای  آزمون وکسلر4 تکمیلی:

-      سنجش شناختی فرایند- محور(جرئیات بیان می شوند)در اینجا بایدالگوهای نادرست پاسخدهی را در بیاوریم وبه فرایند برسیم.زمان واکنش و کیفیت دانش به پاسخهای درست را هم می بینیم.

-     تحلیل های روانسنجی گسترده

-     صحت داده های هنجاری : افراد عادی را شامل میشود که در سه ماه اخیر: (تست نشده باشند-دربیمارستان بستری نشده باشند-جابجایی منزل نداشته باشند-آسیب بینایی شنوایی-حسی و حرکتی-چند معلولیتی-مغزی- روانی-نداشته باشند)

-     ابزار جامع بالینی : فرایندهای روانشناختی یعنی همان توجه و تمرکز را می سنجد

-      روانشناسی عصب نگر تحولی شناختی

       -     سهولت استفاده کنندگان

علل اینکه آزمون وکسلر 2 ،هوشبهر را بیشتر از واقعی نشان می دهد:

1-عامل تبعیض(fireness) رعایت نشده است. یعنی نباید فرهنگ و مذهب و جنسیت و... در آن لحاظ شود.مثل سوال :پیامبر(ص) در چه سنی به پیامبری مبعوث شد؟

2-اثر فِلاین:فلاین می گوید:بدلیل بالا بودن فناوری،هر 3 سال یکبارنرمها باید بازنگری

شوند.این در حالی است که آزمون وکسلر 2 در ایران در سال (1974)1362 هنجاریابی شده است.

(فلاین، مسئول هوشبهر استراتژیک خاورمیانه است)

3-نوسان زیاد نرمها

4-کد اخلاقی در آن رعایت نشده است.(کد اخلاقی یعنی:هر کسی هر ابزاری را که بکار می برد باید بر ویژگیهای روانسنجی آن اشراف داشته باشد).

 

ادیت کاپلان  به­ عنوان جانشین دیوید وکسلر  توانست رویکرد معاصر سنجش روان­شناختی را نیز تحت تأثیر قرار دهد.کاپلان می گوید:اجرا و نمره گذاری آزمونهای تکمیلی،اقدامی سهل و آسان است ولی تفسیر نمرات تراز،خردمندی بالینی میخواهد تا بتوانیم به اطلاعات بالینی در زمینه تشخیص،شناسایی و مداخلات آموزشی بپردازیم.

تیم تدوین گر

-اعضاء کمیسیون تخصصی تحلیلگر پژوهش

-مشاوران اندازه گیری بالینی

-متخصص روانشناسی عصب نگرسنجش شناختی فرایند- محور

   -متخصص روانسنجی

   -متخصص بالینی

-مشارکت به وسیله بازخورد، رهنمود و همکاری

صلاحیت حرفه ای آزمونگران

-       تجربه فراوان در زمینه آزمودن کودکان

-       تجربه حرفه ای و آموزشی-پرورشی

-        تجربه اجرا با شاخص های متنوع هوشی

-      کسب مدارک صلاحیت حرفه ای و پروانه اشتغال تخصصی

-        72 ساعت روشهای اجرا و نمره گذاری

-    8 ساعت خطاهای رایج اجرا و نمره گذاری

-        24 ساعت طرح تفسیری

-        امتحان دومرحله ای کارورزی

 

نیمرخ ها

ما در مرکز مشکلات یادگیری نیمرخ روانی نداریم.بلکه با نیمرخ هوشی سر و کار داریم.در این آزمون نمرات خام را به تراز تبدیل می کنیم.و نیمرخ نمرات تراز را ترسیم می کنیم.

تست:ابزاری است که دارای روایی و اعتبار مقبولی است.

آزمون یعنی:فرایند اجرای تست.

کسی که تست را اجرا می کند تستر است واگر با مصاحبه باشد ارزیابگر است. ارزیابگر از تستر بالاتر است.ما در مرکز مشکلات یادگیری ارزیابگر هستیم و نه تستر.

 

روایی تشخیصی با وکسلر4

1-     غربالگری اولیه:کار معلم و مربی و مدیر است.

2-     غربالگری ثانویه:کار مشاور مدرسه است

3-     تشخیص:کار مربیان مراکز ld است.که بگوییم آیا ldهست یا خیر؟

4-     شناسایی:اگر ldبود به شناسایی جزییات و سبب شناسی یک یا چند نقص فرایند روانی پایه می پردازیم

5-     نیاز سنجی(به چه چیزی و یا درمانی نیاز دارد)

6-     برنامه ریزی:فضا-زمان –مکان-اهداف آموزشی-محتوای آموزشی-مواد آموزشی-روش تدریس-روش ارزیابی را بررسی می کنیم

7-     مداخله(درمان):برنامه درمانی باید طبق نیاز سنجی ما برای دانش آموز باشد

8-     استفاده از طرحهای تک آزمودنی

9-     محاسبه اندازه اَثر(شدت اثر):شدت اثر باید بین 02% تا 04%(دو دهم تا چهار- دهم) باشد

 

مقایسه ترکیبی

1-شاخص توانایی عمومی:از مجموع نمرات تراز این دو مورد ، هوشبهرشاخص توانایی عمومی بدست می آید.الف) فهم کلامی          ب)استدلال ادراکی

2-شاخص چیرگی شناختی:از مجموع نمرات تراز  این دو هوشبهر، چیرگی شناختی بدست می آید.الف)حافظه فعال              ب)سرعت پردازش

3-مقیاس(هوشبهر) کل=از مجموع نمرات تراز توانایی عمومی + چیرگی شناختیبدست می آیدکه این نمرات تراز طبق جداول آخر کتاب ،به هوشبهر تبدیل می شوند

 

مقیاس کل:

اعداد قید شده زیردر آزمونهای اصلی و جانشین، نشانگر شماره ترتیب اجرای آزمونها طبق فرم وکسلر4 می باشد

1-فهم کلامی VCI

2-شباهتها(اصلی)شماره 2 یعنی دومین آزمون از وکسلر4 است

6-واژگان(اصلی)

9-فهمیدن(اصلی)

13-اطلاعات(جانشین)

15-استدلال کلمه(جانشین)

2-استدلال ادراکیPRI

1-طراحی با مکعبها(اصلی)

4-مفاهیم تصویر(اصلی)

8-استدلال ماتریس(اصلی)

11-تکمیل تصویر(جانشین)

3-حافظه فعالWMI

3-ظرفیت عدد(اصلی)

7-توالی عدد-حرف(اصلی)

14-محاسبات(جانشین)

4-سرعت پردازشPSI

5-رمزنویسی(اصلی)

10-نمادیابی(اصلی)

12-حذف کردن(جانشین)


تراز وکسلر


-محاسبات: با زمان و بی زمان اضافی

-طراحی با مکعبها: با زمان و بی زمان

-حذف کردن: کل-با ساختار-تصادفی

-ظرفیت عدد:کل-مستقیم-معکوس

-سایر آزمونها یک نمره تراز دارند.

آزمونهای 15-11 جانشین هستند

 

 

شرایط اختیاری یا جانشین شدن

1-وجود نقص و یا مشکل حسی-حرکتی.

2-اگر به اطلاعات بالینی بیشتری نیاز داشته باشیم(بدلیل نیاز بالینی).


فهرست وارسی برای روایی اکولوژی

1-نور

2-سکوت

3-دما

4-تهویه(اکسیژن برسد)

5-صندلی آزمونگربلندتر از صندلی آزمودنی باشد

6-میز زیبا و شیک و مرتب باشد

7-چیدمان میز(شلوغ نباشد)

8-روایی فیزیولوژیکی(آزمودنی گرسنه و تشنه و خسته و... نباشد)



چهار خطای مکعبها:

الف)از 45 درجه چرخش به بالا نمره ای تعلق نمی گیرد.

ب)کم و زیاد کردن قطعه که نشانه آسیب مغزی است.نمره نمی گیرد.

ج)جابجایی رنگها(نشانگر کور رنگی و مشکل بینایی است).نمره نمی گیرد

د)فاصله ها(نشانگر مشکل در دو نیمکره و داشتن زمینه برای اختلالات حرکتی است).نمره نمی گیرد

تاریخچه آزمونهای وکسلر:

-   آزمون وکسلر بزرگسالان (1945)-11 خرده آزمون داشت

          -    آزمون وکسلر کودکان یک (1949)12-خرده آزمون داشت

-   آزمون وکسلر کودکان دو(1974) 12 خرده آزمون داشت

-   آزمون وکسلر 3 (1991) 13 خرده آزمون داشت

-   آزمون وکسلر 4(2003)15 خرده آزمون داشت

-    آزمون وکسلر 4 تکمیلی(integrate) 15 خرده آزمون و 15 آزمون چند گزینه ای دارد(جمعا 30 خرده آزمون). {2012}


تهیه و تنظیم:مرضیه لک(مدرس دوره)

 

با تشکر از استاد کامبیز کامکاری


منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت: 17:05 منتشر شده است
نظرات(0)

ضمیرناخودآگاه

بازديد: 140

ضمیرناخودآگاه

 

 

 

1- اصل خودهشیاری،خودبیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود : (مهمترین اصل تکنولوژی فکرانسان باید در هر لحظه مراقب خود باشد و بداند که ضمیر ناخودآگاه چه سیگنالی را از طریق حواس پنجگانه و یا فکر دریافت می کند .

بهترین راه برنامه ریزی و کنترل ضمیرناخودآگاه ، توجه لحظه به لحظه انسان نسبت به خود است شما خود خالق سرنوشت خود هستید و زندگی و سرنوشت شما با باورها و اندیشه های شما شکل می گیرد و به دست شما خلق می شود .

2- اصل استفاده از قدرت سئوال :هر سئوالی که انسان از خود می کند بازتاب خاصی در روحیه و فکر او ایجاد می کند . مثال: وقتی کسی از خود سئوال می کند چگونه است که من خوشبختم ؟ نفس این سئوال روحیه اش را شاد می کند و به او این را القاء می کند که آری من خوشبختم . لذا باید بدانید که کیفیت زندگی شما را نوع سئوالاتی تعیین می کند که او خود می پرسید .مثال: در مورد سئوال از نوع «چرا» و «چگونه «چرا» شرایط اینگونه است «چگونه» می توانم شرایط را زیباتر کنم؟ 


3- اصل استفاده از قدرت تمرکزانسان:در هر لحظه به هر آنچه که تمرکز کند بازتاب آنرا در روحیه و فکر خود حس می کند.مثال: تمرکز روی یک گل در انسان روحیه شاد و فکر مثبت ایجاد می کند . تمرکز روی خاطرات بد گذشته ، انسان را افسرده می کند .


تمرکز روی خاطرات زیبای گذشته و یا خیال پردازی های زیبای آینده، اثر عمیق و مطلوب و مثبت در زندگی دارد .انسانی که مرتباً روی بدبختی ها و زشتی های زندگی متمرکز می شود زندگیش به قهقرا می رود. کسی که مرتباً به زیبائیهای زندگی و نقاط امیدبخش تمرکز می کند زندگیش قرین سعادت و موفقیت می شود و این خاصیت تمرکز است .


4- اصل استفاده از جملات تأکیدی و تصدیقی مثبت : از جملات تأکیدی مثبتی که به گونه ای ویژگی خوب شما را تصویر کند استفاده کنید . نمونه جملات :در وجود من عظمت و بزرگی نهفته است من یک نابغه هستم و از نبوغ خود استفاده می کنم .


من ایده های بزرگی را در سر دارم و آنها را به واقعیت تبدیل می کنم .من هر روز سلامت تر و تندرست تر هستم .من یک برنده ,واقعی هستم .من واقعا انسان بی نظیری هستم .همواره از وجود و چهره من شادی و انرژی و عشق ساطع می شود . و...


من تا آخر عمر به سلامت زندگی می کنم .


5-اصل تصویر سازی ذهنی : هنگامی که شما تصویری در ذهن خود خلق می کنید،عین این تصویر بر روی ضمیرناخودآگاه اسکن شده، وارد می شود و بر ضمیر ناخودآگاه شما تأثیر می گذارد. این تصویر پردازش می شود وضمیرناخودآگاه مفهوم آن تصویر را می تواند در دنیای واقعی زندگی شما عینیت ببخشد .تصویرسازی ذهنی یکی از بهترین شیوه های برنامه ریزی و هدایت ضمیر ناخودآگاه است .


ثروتمندترین و موفق ترین انسانها کسانی هستند که بیشتر و بهتر از بقیه توانسته اند در ذهن خود خیال پروری مثبت  بکنند


تخیل،فکر،امید،آرزو،خواسته،اشتیاق سوزان + ایمان به موفقیت + اقدام = رسیدن به هدف و موفقیت


 تخیل را به فکر تبدیل کنید. فکر را به مرحله آرزو برسانید. برای آرزو خود امید ایجاد کنید. امیدواری را به خواسته خود تبدیل کنید. 

خواسته را با دنیایی از هیجان و اشتیاق به اشتیاق سوزان برسانید . اشتیاق سوزان به همراه ایمان به موفقیت آنجا که در کنار اقدام 

قرار می گیرد، قطعاً حاصلش رسیدن به هدف و موفقیت است .


وقتی شما مثبت فکر می کنید،به تصویر زیبا نگاه می کنید، به موسیقی شاد گوش می کنید و... سیگنالهای مثبت وارد سیستم ضمیر ناخودآگاه شما می شود. هم باور عالی در نظام باور شما می سازد، هم اثرخوبی در وجود شما و دنیای خارج شما می گذارد. بازتاب این زیبایی به شما برمی گردد دعا کردن و توسل و توکل ، اعمالی است که هم در انسان احساس روحانی ایجاد می کند ، هم بهترین اثر بر ضمیر ناخودآگاه و باور ایجاد می کند0هنگامی که خدا را برای خواسته ای صدا زدی، اینگونه باید باور داشته باشی که آنچه را که از خدا خواستی در پشت در است و تو می توانی آنرا برداری ایمان به خدا،احساس خوب،مثبت اندیشی،ایمان به توانائیهای خود،امید به موفقیت،عزم و اراده عالی، روحیه خوب و با نشاط،حالاتی از این قبیل هستند که شدت جریان و قدرت سیگنالهای ورودی به ضمیر ناخودآگاه را افزایش می دهند و در نتیجه انسان را سریعتر به مراتب موفقیت می رسانند

 

http://energydarmani.persianblog.ir/


منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت: 17:04 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1652

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس