گزارش تخصصی گزارش تخصصی ابتدایی گزارش تخصصی متوسطه اول گزارش تخصصی متوسطه دوم - 15

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

283 - گزارش تخصصی دبیر جغرافی : افزایش یادگیری دانش اموزان با استفاده از اردو آموزشی تفریحی

بازديد: 219
283 - گزارش تخصصی دبیر جغرافی : افزایش یادگیری دانش اموزان با استفاده از اردو آموزشی تفریحی

نمونه کامل گزارش تخصصی دبیر جغرافیا :

معرفی :

گزارش تخصصی دبیر جغرافیا :   افزایش یادگیری دانش اموزان با استفاده از اردو آموزشی تفریحی  - بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و چهار صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب و چکیده و فایل کامل پی دی اف در زیر آمده است :

 


چکیده

امروزه روش های متعددی در امر یاددهی- یادگیری وجود دارد اما علوم جغرافیایی با روش های خاص آموزش داده م یشود که در نوع خود منحصر به فرد می باشند و در سایر رشته ها از آن روش کمتر استفاده میگردد. تفاوت اساسی که تدریس در جغرافیا با سایر رشت هها دارد، این است که چون دید و تفکر سیستماتیک و همه جانبه با آن همراه است اولا کلی نگر است نه جرئی نگر، ثانیا دارای اشراف و اشراق میباشد چون همه چیز را از بالا می نگرد و این عامل بزرگی است که جغرافیا را در میان سایر رشته ها ممتاز می گرداند. همین طور روش های آموزش مفاهیم در جغرافیا نیز تا حدودی منحصر به فرد می باشند. هدفی که آموزش جغرافیا دنبال می کند آماده سازی انسان برای زندگی در دنیایی نو است، دنیایی که حاصل تلاش و کوشش معقول و یا غیر معقول انسان در برخورد با محیطی است که در آن زندگی می کند. در کنار این هدف جغرافیا سعی در دادن توانای یهای لازم به انسان جهت ساختن دنیایی نو دارد. از آنجا که مشاهده مبنای تحقیقات و سرآغاز کار علم جغرافیاست بازدیدهای علمی و آموزشی در درس جغرافیا ضرورت می یابد. مقاله حاضر م یکوشد تا اهمیت و ضرورت اردو های آموزشی تفریحی به عنوان یک روش فعال؛ مفید و ضروری در تدریس مطالب جغرافیا را مشخص سازد. جغرافیا امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است . علاوه بر تدریس جغرافیا درمقاطع مختلف تحصیلی ، جغرافیدانان سهم مهمی در سازماندهی فضا و برنامه ریزی و مدیریت سرزمین ایفا می کنند .. از جمله مسائلی که تاثیر بسزایی بر روی آموزش جفرافیا دارد اردوهای تفریحی و آموزشی است که اهمیت این اردو ها در پایه دهم بسیار واضح تر و پر رنگ تر می گردد . از این رو بنده قصد دارم در پژوهش حاضر به اهمیت این اردوها بپردازم.

کلیدواژه : آموزش .یادگیری.جغرافیا.اردو.تفریحی

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی  دبیر جغرافی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی دبیر جغرافی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت

فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی دبیرجغرافی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی دبیر جغرافی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 08 شهریور 1397 ساعت: 9:12 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

282 - گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی : اجرای طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم

بازديد: 195
282 - گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی : اجرای طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم

معرفی :

گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی :  اجرای طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم      - بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و دو صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

 

فهرست مطالب

چکیده :4

نکات کلید :4

مقدمه. 5

بیان مساله :6

بیان وضع موجود. 7

اهداف گزارش تخصصی :8

هدف اصلی :8

اهداف جزئی :8

مقایسه با وضع مطلوب :8

جمع آوری اطلاعات :8

تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق.. 9

راه حل های پیشنهادی:11

اجرای طرح کلاس بدون کیف... 11

اجرای راه حل انتخابی:12

اهداف و مزاياي كيف در  مدرسه. 12

اهميت آموزش ابتدايي.. 13

مفهوم مدرسه بدون کیف:13

دانش آموز محوری :14

ارزیابی بعد از اجرا نقاط قوت )16

نقاط ضعف :16

عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی)17

باز ساخت یا بهسازی عمل.. 17

نتیجه گیری.. 17

پیشنهاد:18

منابع و مآخذ. 21

 

چکیده

دانش‌آموزان مهم‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می‌شوند.عواملی که می‌تواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت‌های رفتاری است که در محیط آموخته می‌شود نه فقط محفوظات علمی. مدارس تامین‌کننده نیروی کیفی جامعه‌اند و نه فقط تامین‌کننده کمیتی از خیل عظیم نیروی انسانی که به‌عنوان تحصیل کرده روانه جامعه می‌شوند. پس شناسایی و ایجاد زمینه برای رشد خصایل ممتاز بشری، اولین دغدغه دست اندرکاران تعلیم و تربیت در کلیه فعالیت‌های علمی یا فرهنگی است که باید با تمام وجود خود را وقف ایفای این وظیفه سنگین کنند.

عدم وجود تکالیف سنگین در کلاس  باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش‌آموز در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می‌شود. چنانچه یک بعد از این ابعاد دچار صدمه شود و یا مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد، دانش‌آموز به توانایی‌ها و شایستگی‌های کامل دست نخواهد یافت. این وظیفه مسئولین تعلیم و تربیت است که شرایطی را فراهم آورند تا تمام نیازهای او تامین شود.

عدم وجود تکالیف سنگین  و آرامش برای دانش آموز به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌کند. نرخ آرامش به علن وجود تکالیف شب زیاد  در مدارس ما بسیار پایین است. و میزان توسعه فضای فرح بخش و توجه به مسائل کیفی به جای کمی  در آموزشگاه‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

بر همین اساس اینجانب .......... آموزگار پایه پنجم آموزشگاه..........  تصمیم گرفتم در پژوهش حاضر در ایجاد طرح مدرسه بدون کیف بکوشم و پژوهش خود را این گونه انتخاب کنم : اجرای طرح بدون کیف در مدرسه

نکات کلید :

دانش آموزان طرح کیف در مدرسه - روش

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف اینگزارش تخصصی  آموزگار پنجم ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000 تومان (دو هزار تومان) بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگار پنجم را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی آموزگار پنجم  ابتدایی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 08 شهریور 1397 ساعت: 8:56 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

281-گزارش تخصصی دبیرزمین شناسی افزایش یادگیری دانش آموزان دردرس زمین شناسی بااستفاده ازپرسش شفاهی

بازديد: 403
281-گزارش تخصصی دبیرزمین شناسی افزایش یادگیری دانش آموزان دردرس زمین شناسی بااستفاده ازپرسش شفاهی

نمونه کامل گزارش تخصصی دبیر زمین شناسی :

معرفی :

گزارش تخصصی دبیر زمین شناسی : افزایش یادگیری دانش آموزان در درس زمین شناسی با استفاده ازپرسش شفاهی - بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و پنج صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب و چکیده و فایل کامل پی دی اف فقط برای مشاهده در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده4

نکات کلیدی :4

مقدمه. 5

بیان مساله. 5

بیان وضع موجود. 7

اهداف گزارش :7

هدف اصلی :7

اهداف جزئی :7

مقایسه با وضع مطلوب :7

جمع آوری اطلاعات.. 8

تجزیه وتحلیل داده ها8

نظرات همکاران:8

نظرات دانش آموزان :9

یافته های علمی.. 9

مراحل اجرای روش بحث گروهی.. 11

محدودیتها13

روش تدریس  مشارکتی و روشهای اجرای آن:13

اجرای راه حل جدید :15

الف ) بهتر است زمان پرسش كوتاه باشد .15

ب) شاگردان از قبل خبر داشته باشند كه پرسش كلاسي دارند. 15

ج) يا اسان باشد يا متوسط (هر گز سخت نباشد)15

د) بيشتر پرسشها از مطالبي باشد كه مرتبط باكتاب است .15

ة ) حجم درسي كه پرسش از ان به عمل مي ايد كم باشد. 15

و) تعداد سئوالات هر پرسش كم وتعداد كلي پرسشهاي كلاسي زياد باشد .15

ز) پرسش حتما در ابتداي ساعت درس بعمل ايد (تا اضطراب ناشي از ان تمام شود.15

ح) اگر ممکن است پاسخ های غلطتوسط خود دانش اموزان تصحيح(منظور پاسخ درست دادهشود تا حواس همه جمع شود)15

ط) حتما به نحوي درنمرات اصلي تا ثير داده شود (لاز م است كه از اين مطلب دانش اموزان مطلع باشند )15

ارزشیابی شفاهی.. 15

اولین ازرشیابی کلاس:15

ضرورت پرسشهای شفاهی.. 16

مزایای پرسشهای شفاهی.. 17

شناساندن ارزش مشارکت کلامی در کلاس به شاگردان. 18

فن سوال کردن و استفاده از وقت انتظار20

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت )21

نقاط ضعف :22

راههای علاقه مندی دانش آموزان شرکت در پرسشهای کلاسی.. 22

پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس:23

نتیجه گیری :24

پیشنهادات.. 25

منابع قابل استفاده :26

 چکیده

درس زمین شناسی یکی از مهم ترین و پرمطلب ترین درس های دوره دبیرستان در رشته علوم تجربی می باشد . که دراای مطالبی فرار می باشد . یکی مهم ترین روش های یاددهی این درس پرسش شفاهی می باشد .

  باید گفت در صدها صفحه هم نمی توان به تمام ابعاد پرسش پای تخته پرداخت . خیلی از معلمان طبق عادت و براساس مشاهدات دوران دانش آموزی خود و یا براثر فشار مدرسه یا بازرسان ، خود را موظف می دانند هر جلسه یا چند جلسه یکبار از تعدادی از دانش آموزان به رسم قدیم ، چند پرسش شفاهی در پای تخته از دانش آموزان مطرح و نمراتی را از صفر تا بیست بدان اختصاص دهند . با درج این مطلب هیچگاه نمی خواهیم وانمود کنیم که پرسش شفاهی دارای خاصیت نیست و باید حذف شود اما سئوال این است که چه میزان از امتحانات پایان ترم یا پایان سال را پرسش های شفاهی تشکیل می دهد ؟ مرسوم است که امتحان خرداد برای دروس مختلف به صورت کتبی و از تمام کتاب برگزار می شود و ملاک ارتقاء به پایه بالاتر را همین نمرات مشخص می کند ، آیا واقعا" پرسش شفاهی در پایان ترم برای خیلی از دروس مانند ریاضی ، علوم ، دینی ، تاریخ و غیره از نمره 20 ورقه ، سهمی دارد ؟( سوای سهم نمرات ارزشیابی مستمر کلاسی . در هنگام پرسش شفاهی در کلاس ، باید تمام دانش آموزان در جای خود ساکت نشسته  و منتظر خواندن اسم خود باشند تا پای تخته بروند و بعضی وقت مقدار زیادی از وقت کلاس را به خود اختصاص میدهد ، در این میان کسل و بی حوصله شدن دانش آموزان در اثر سکوت مطلق جای تعمق دارد و مقدار زیادی از انرژی معلم را تاپایان وقت کلاس خواهد گرفت .بعضی از معلمان ابتدا درس جدید را تدریس و سپس در پایان وقت نسبت به پرسش از دانش آموزان از دروس جلسه قبل ، اقدام مینمایند ، که بدیهی است حواس خیلی از شاگردان صرفا" به اضطراب پرسش پای تخته ، معطوف شده و حتی توجهی به تدریس نخواهند داشت ... اینجانب در پژوهش حاضر قصد دارم به راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی برای یادگیری درس زمین شناسیپرداخته و راهکارهای آن را در اختیار همکاران عزیزم قرار دهم.

نکات کلیدی :

دانش اموزان یادگیری زمین شناسی پرسش شفاهی

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی دبیر زمین شناسیرا فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی دبیر زمین شناسی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی  دبیر زمین شناسی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی دبیر زمین شناسی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

لیست گزارش های تخصصی دبیر زمین شناسی

 

 ( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg


منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 07 شهریور 1397 ساعت: 9:25 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

280 - گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی : معرفی آسیب های اجتماعی به دانش آموزان با راهکارهای مناسب

بازديد: 305
280 - گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی : معرفی آسیب های اجتماعی به دانش آموزان با راهکارهای مناسب

نمونه کامل گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی

معرفی :

گزارش تخصصی دبیر و معلم مطالعات اجتماعی : معرفی آسیب های اجتماعی به دانش آموزان با راهکارهای مناسب- بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات سی و دو صفحه ، قیمت 2000(دوهزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده :3

کلید واژه :3

مقدمه. 4

بيان مسئله‏. 5

بیان وضع موجود. 6

اهداف  گزارش :6

هدف اصلی :6

اهداف جزئی :6

مقایسه با وضع شاخص :7

جمع اوری اطلاعات.. 7

مبانی نظری و  پیشینه پژوهش :8

مبانی نظری :8

برخي از آسيب هاي اجتماعي و راهكار هاي پيشگيري از آنها11

راه حل هاي پيشنهادي:17

انتخاب راه جدید به طور موقت:18

اجراي راه حل ها:19

1-الگو قرار دادن رفتار های خودم و دانش اموزان خوب در مدرسه :20

ارزیابی بعد از اجرای طر ح (نقاط قوت )22

نقاط ضعف :23

بحث و نتیجه گیری.. 23

پیشنهادات.. 25

منابع. 31

 

چکیده :

دانش آموزان در ایران نقش به سزایی دارند و از قبل نیز داشتند چرا که از این  افراد به عنوان سرمايه كشور یاد می شود. و این نیز امری مسلّم است که یک دانش آموز می تواند در افکار جامعه و اهداف آن تأثیر گذار مثبت یا منفی باشد. تأثیر گذار مثبت این است که وی بدون این که تحت تأثیر عوامل داخلی یا خارجی باشد، با افکار مثبت خود در جهت بهبود اوضاع مملکت از لحاظ های  مختلف مثل سیاسی اجتماعی اقتصادی- فرهنگی و... گام بردارد و نتایج خوبی نیز بگیرد. ولی تأثیر گذار منفی آن است که وی تحت تأثیر عوامل یا احزاب  داخلی و خارجی باشد و از افکار منفی و مخرب خویش در جهت سوء استفاده از فرصت  به نفع خویش یا آن  حزب و گروه قدم بردارد .  دانش آموزان یک کشور، به دیگران اثبات کرده اند که هوش و توانایی فکری و استدلالی زیادی دارند . پس می توان گفت اکثر اهداف و افکار مثبت آنها می تواند در جهت  اهداف و افکار مثبت مملکت مفید باشد. و به آن کشور در جهت رسیدن به اهدافش کمک کند . مردم نیز با قبول این امر به آن ها اعتماد می کنند و از افکار و اهداف آن ها پیروی کامل و لازم  را به عمل می آورند. از آن جایی که درجنگ نرم یک فرهنگ می خواهد به زور بر دیگری غالب شود. افکار آن را به سوی خود برای استفاده و منفعت خود سوق دهد. دانش آموزان  خیلی بهتر می توانند با آن مقابله نمایند. اینجانب اکرم رنجبر در پژوهش فوق الذکر تصمیم گرفتم دانش آموزان …. .....را با آسيب هاي اجتماعي و مشكلات ناشي از آن آشنا كنم . تا دانش آموزان بتوانند خودشان در جلوگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه، جنگ نرم، تهاجم فرهنگي و فرهنگ آسيب اجتماعي  فرد قابلی  باشند.در این پژوهش به کمک راهکار های جذاب و دانش آموز محور توانستم ابتدا دانش آموزان  را با انواع آسیب های اجتماعی آشنا سازم و سپس به تفهیم و اقدام در رابطه با راهکار های ممکن در جهت بهبود شرایط و از بین بردن آسیب های اجتماعی بکوشم.

کلید واژه : آسیب های اجتماعی،.،دانش آموز،تهاجم فرهنگی

 

اهداف  گزارش :

هدف اصلی :

آشنا سازی دانش آموزان با اسیب های اجتماعی و دور کردن این آسیب ها از آنها

اهداف جزئی :

بررسی انواع اسیب های اجتماعی در دانش آموزان

آشنا سازی دانش آموزان با اسیب های اجتماعی برای دور کردن این آسیب ها از دانش آموزان

مقایسه با وضع شاخص :

در مقایسه با وضع مطلوب دانش اموزان بایستی با انواع آسیب های اجتماعی آشنا و بدینوسیله آنها از این اسیب ها در امان بمانند.

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف اینگزارش تخصصی  دبیر مطالعات اجتماعی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی اجتماعی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000 تومان (دو هزار تومان) بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی دبیر و درس مطالعات اجتماعی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی دبیر و درس  مطالعات اجتماعی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 05 شهریور 1397 ساعت: 17:12 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

279 - گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی : بهتر کردن آموزش علوم با استفاده از حس های چندگانه

بازديد: 401
279 - گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی : بهتر کردن آموزش علوم با استفاده از حس های چندگانه

نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگاران درس علوم

 

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگار :    بهتر کردن آموزش علوم با استفاده از حس های چندگانه  -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیت و پنج صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده:3

کلیدواژه :3

مقدمه. 4

بیان مسئله:5

بیان وضع موجود. 7

اهداف گزارش تخصصی :7

هدف اصلی :7

اهداف جزئی :8

مقایسه با وضع مطلوب :8

جمع آوری اطلاعات.. 8

تجزیه و تحلیل و تغییر داده ها :11

انتخاب راه حل یا راه حل های موقت:12

شیوه های اجراء:12

ارزیابی بعد زا اجرا(نقاط قوت )14

نقاط ضعف :14

نتیجه گیری.. 14

پیشنهادات.. 16

منابع :25

چکیده:

شاید این نکته به ذهن متبادر شود که یادگیری برخی از مطالب درسی بیشتر بر حس شنیداری استوار است و نمی توان در بعضی دروس مانند علوم  و... حواس بیشتری را درگیر کرد.استفاده از روشها و رسانه هایی که دانش آموزان طی فرایند یادگیری فقط شنونده صرف نباشند و فعالیت داشته باشند می تواند راهگشا باشد. ایفای نقش ، پانتومیم ، گردش علمی، بازی های آنلاین ، شبیه سازی ها ، تماشای فیلم ،  کار با اشیا حقیقی ،محیط های چندرسانه ای  ،رسانه های سه بعدی مثل مولاژ،ماکت ،مدل ، نقاشی ، خمیر بازی و.... در بکارگیری دیگر حواس نقش بسزایی دارند. تدریس بر اساس هوش های چندگانه گاردنر به عنوان یک روش آموزشی که دربرگیرنده موارد ذکر شده می تواند باشد از جمله روش های مفید برای نیل به این هدف است. حتی در آموزش های مبتنی بر رایانه  بر قابلیت درگیری حواس مختلف در محیط یادگیری تاکید می شود. مثلا در طرز کار قلب وقتی امکان مشاهده عینی آن برای دانش آموز فراهم نباشد طراح محتوا ، محیط را به گونه ای طرح ریزی می کند که یادگیرنده همزمان با آنکه متنی را می تواند درباره قلب بخواند ، صدای ضربان آن را بشنود ، طرز کار آن را به طور شبیه سازی شده ببیند ، مقادیری را زیاد یا کم کند تا تاثیر آن را در طرز کار قلب ببیند (مثلا ازدیاد فعالیت بدنی یا تنفس با وارد کردن مقدارو تاثیر آن بر طرز کار قلب ) و دیگر مواردی که طراح با کمک یک متخصص موضوع  دربرنامه آموزشی خود لحاظ می کند.با توجه به مطالب بالا و آنچه گفته شد بنده در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم بوسیله روش تدریس نوین و مبتنی بر خلاقیت و فناوری اطلاعات دانش آموزانم را از طریق های مختلف با مفاهیم علوم درگیر کرده و حس های چند گانه را درآموزش بهتر علوم بکاربرم.

کلیدواژه :

حس های چند گانه - آموزش علوم-دانش آموزان


برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی آموزگار  را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی آموزگار و  را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگاران ابتدایی به ترتیب پایه را از لینک های زیر مشاهده کنید (بر روی هر یک از لینک ها کلیک کنید ) :

لیست گزارش های تخصصی آموزگار اول ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار دوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار چهارم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار پنجم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار ششم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی معلم چندپایه

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 05 شهریور 1397 ساعت: 16:59 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 70

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس