جواب سوالات کتاب - 46

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

دیدگاه برخی از محققان و صاحب نظران درباره کلیشه بدن چیست

بازديد: 1339
دیدگاه برخی از محققان و صاحب نظران درباره کلیشه بدن چیست

سوال :

دیدگاه برخی از محققان و صاحب نظران درباره کلیشه بدن چیست

 

پاسخ :

فهوم بدن و زیبایی در حوزه‌ی علوم اجتماعی و انسانی، از دهه‌های پایانی قرن بیستم، توجه ویژه‌ی بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است؛ از جمله جامعه‌شناسان، انسان‌شناسان، پژوهشگران مطالعات فرهنگی، ارتباطات، اقتصاد و بازاریابی از زوایای گوناگون به مطالعه، کنکاش و بررسی پرداخته‌اند

رابرت مک کنزی، استاد ارتباطات دانشگاه «ایلینویس» مـی‏گوید: «روزنامـه‏نگار حرفه‏ای، عمـیقاً بر منابع رسمـی اطلاعاتی اتکا دارد. خبرنگاران آنـها حتما با سخنگویـان رسمـی نخست‏وزیران، مدیر فعالیت‏های رسانـه‏ای کاخ سفید، مدیران شرکت‏‎های تجاری و فرماندهان عالی رتبه ارتش گفت‏وگو نمایند و اخبار این رسانـه‏ها درون حقیقت، گفته‏های آنـهاست. لذا دورنمای عملکرد آنـها هم بـه صورت خودکار با دیدگاه‏های رسمـی پیوند مـی‏خورد و در یک راستا خواهد بود.»

وی درون ادامـه خاطرنشان مـی‏کند کـه «اگر شما با زندانیـان، تظاهرکنندگان، بی‏خانمان‏ها و یـا اعتصاب کنندگان گفت‏وگو نمایید، احتمالاً بـه منابعی غیرقابل اتکا وابسته شده‏اید. درون حقیقت، شما حتما در روزنامـه‏ نگاری حرفه‏ای، واژه بی‏طرفی و استقلال را حذف کنید.»

چنین اتکایی بر منابع رسمـی اطلاعاتی و خبری، رسانـه‏های ما را عمـیقاً بـه سوی محافظه‏کاری کشانده و در حقیقت، تعریف یک رویداد به‏عنوان یک خبر و یـا خودداری از انتشار آن، درون دستان صاحبان قدرت مـی‏افتد. آقای مک کینزی کـه کتاب ارزشمند «رسانـه‏های ثروتمند، دموکراسی فقیر» را نگاشته است، چنین هشدار مـی‏دهد: «شرایط کنونی ما، دقیقاً درون جهت متضاد با عملکردی هست که حتما در یک نظام دموکراسی روی دهد، یعنی پاسخگویی صریح و شفاف صاحبان قدرت درون برابر افکار عمومـی.»

چهارمـین مطرح شده درون این مدل، انتقاد هست که بـه معنای پاسخ و عکس‏العمل منفی نسبت بـه یک خبر و یـا گزارش انتشار یـافته درون رسانـه‏ها مـی‌باشد. این انتقادها مـی‌تواند درون قالب نامـه‌ها، تلگراف‏ها، تماس‏های تلفنی، طومارها، شکایت‏های قضایی، سخنرانی و یـا طرح‏های دولتی، شکایت، تهدید و یـا اقدامات تعی و تنبیـهی باشد. سازمان‌های تجاری معمولاً بـه صورتی ساختار یـافته گردهم مـی‌آیند که تا ماشین انتقادگری خود را سروسامان دهند. شاید یکی از معروف‏ترین انجمن‏های فعال درون این زمـینـه را حتما « ائتلاف آمریکایی تغییر آب و هوا» (GCC) دانست کـه در آن، تعدادی از شرکت‏های نفتی و خودروسازی نظیر «کسون»، «تگزاکو» و «فورد» حضور دارند. بـه هر حال، سنگ بنای این ائتلاف قدرتمند از سوی مؤسسه «برسون – مارستلر» بنیـان نـهاده شد کـه بزرگ‏ترین شرکت روابط عمومـی دنیـا بـه شمار مـی‏رود. هدف اصلی آنـها، زیر سؤال بردن نتایج تحقیقات و پژوهش‏های دانمشندان علوم آب و هوا و هشدارهای انتشار یـافته درون مورد روند فزاینده گرمایش جهانی مـی‏باشد.

شارون بیدر درون کتاب خود با عنوان «دایره بسته جهانی»، بـه افشای اقدامات گسترده این ابر شرکت‏های صنعتی و تجاری و شرکت‏های روابط عمومـی اجاره‏ای آنـها درون زمـینـه بی‏اثر یـافته‏ها و هشدارهای دانشمندان و کارشناسان حامـی محیط‏زیست مـی‏پردازد. مثلاً آنان بـه جای تلاش درون جهت تصویب قوانین کنترل دولت‏ها، خواهان مسئولیت‏پذیری زیست‏محیطی افراد درون شیوه زندگی خود هستند و با هرگونـه تصویب مقررات جدیدی به منظور صنایع، بـه شدت مخالفند. یکی از نویسندگان برجسته انگلیسی کـه آثار متعددی درون حوزه محیط زیست و حیـات‏وحش دارد نیز اخیراً اعلام نموده کـه صاحبان صنایع انگلستان بـه شدت از انتشار گزارش‏های نگران کننده درون رسانـه‌ها جلوگیری مـی‌نمایند.

 

توجه

 

همچنین می توانید جواب پاسخ های کتاب های پایه های مختلف را از لینک های زیر ببینید.

بر روی هرپایه و کلاس کلیک کنید :

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 16:48 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

پیامد های پیروی از کلیشه بدن برای فرد و جامعه چه خواهد بود

بازديد: 257
پیامد های پیروی از کلیشه بدن برای فرد و جامعه چه خواهد بود

سوال  : 

پیامد های پیروی از کلیشه بدن برای فرد و جامعه چه خواهد بود

 

پاسخ :

تصویر دیوید بکهام به عنوان یک نمونه منفی از منظر نقش ستاره‌ها در ترویج کلیشه بدن در این درس مورد نقد قرار می‌گیرد. این فرد که در مدل مو، شکل بدن، خالکوبی‌های مستهجن و پوشش مظهر کلیشه برای پسرها به شمار می‌آید یا افرادی مشابه برای دخترها، به عنوان نمونه منفی معرفی شده و مهم‌ترین سؤالی که در رابطه با آنها مطرح می‌شود این است که کسانی با استفاده از این افراد کلیشه بدن را ترویج می‌دهند؛ چه کسانی از ترویج کلیشه بدن نفع می‌برند و چه کسانی ضرر می‌کنند؟ در پاسخ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی همچنین آمده است: در این درس توجه دانش‌آموزان را به این نکته جلب می‌کنیم که کلیشه بدن یا تصور بدن توسط صنایعی ترویج داده می‌شود. استفاده از ستاره‌ها مانند فوتبالیست‌ها، هنرپیشه‌ها و خوانندگان در این کلیشه‌سازی و نقش الگویی آنها در این درس مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

کلیشه ها به قدری اهمیت دارند که به نظر می رسد یکی از مهم ترین واقعیت های زندگی اجتماعی است به گونه ای که برخی متفکران معتقدند «کلیشه سازی پدیده اصلی زندگی اجتماعی است و به خوبی ثابت شده که کلیشه ها می توانند 

قضاوت های اعضای گروه ها را تحت تاثیر قرار دهند.» (فیسک و همکاران، ۱۹۹۱ ؛ کاندا و تاگارد، ۱۹۹۶به نقل از معینی فر) به طور مثال «زمانی که سفید پوستی که دارای طرز فکر کلیشه ای است با سیاه پوستی روبرو می شود، سعی نمی کند رفتار خاص او را مورد قضاوت قرار دهد، بلکه بر مبنای همین

 القای کلیشه ای او را دارای صفات منفی و غیر قابل تغییر می داند. (دی فلور و دنیس، به نقل از معینی فر)

با این توصیف دنیای بیرون ما مملو از کلیشه هاست: کلیشه های نژادپرستانه، قوم گرایانه، جنسیتی، سن گرایانه، اسطوره گرایانه و غیره که ها توسط نهادهای جمعی مانند گروه های همالان، رسانه ها، خانواده، نهادهای آموزشی و غیره بازتولید شده و بدین ترتیب طول عمر زیادی خواهند داشت

انسان شناسی شناختی با تاکید بر زبان به عنوان شاهراه ورود به دنیای ذهنی انسان ها، سعی در شناخت هر چه بیشتر بعد انتزاعی و مفهومی فرهنگ دارد. اما از آن جا که روش های انسان شناسی بر عدم تعمیم مفاهیم در بعد کلان تاکید دارند، و از سوی دیگر نیز کلیشه های فکری از مفاهیمی است که در این گرایش می تواند مورد بررسی قرار گیرد، پس می توان گفت که کلیشه های جنسیتی مورد ذکرنیز در سطح کلیشه های فکری است و قابلیت تعمیم به کلیه ی افراد یک جامعه را ندارد. بلکه با توجه به ویژگی های فردی، جسمی، نژادی، روانی، عاطفی، اجتماعی و فرهنگی افراد است که چنین کلیشه هایی می تواند واقعی به نظر برسد و حکم کلی صادر کردن برای کلیشه های بدنی زنان و مردان از نظر این علم مطرود است.

 

توجه

 

همچنین می توانید جواب پاسخ های کتاب های پایه های مختلف را از لینک های زیر ببینید.

بر روی هرپایه و کلاس کلیک کنید :

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 16:43 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

چه صنایع و افرادی از ساختن کلیشه بدن و ترویج آن سود می برند

بازديد: 9825
چه صنایع و افرادی از ساختن کلیشه بدن و ترویج آن سود می برند

سوال :

چه صنایع و افرادی از ساختن کلیشه بدن و ترویج آن سود می برند

 

پاسخ  :

بخش عمده ای از سود صنایع پوشاک (مد)، ورزشی، آرایشی و دیگر صنایع با تصمیم افراد برای بهتر نشان دادن بدن تامین می‌شود. به همین دلیل با تغذیه رسانه‌ها، چهره و اندام ایده‌آل را در ذهن مخاطبان به شکلی ترسیم می‌نمایند که مصرف کالای تولیدی آنها بیشتر و بیشتر گردد.

یکی از نمونه‌های مثبت انگاره‌سازی، بازنمایی اعتیاد در رسانه‌ها است. معمولاً از معتادان، انگاره‌ای به صورت افرادی کثیف، بیمار، لاغر، در حال افتادن در جوی آب یا کنار خیابان، با فقر مالی و خانواده‌ای نابسامان، در رسانه‌ها بازنمایی می‌شود. در حالی که در بخش مرفه جامعه و افراد به ظاهر تمیز و ثروتمند نیز با شیوع پدیده سیاه اعتیاد مواجه هستیم. ولی از آن جا که بخش مهمی از رسانه‌ها، احساس مسئولیت اجتماعی می‌کنند،‌ در بازنمایی معتادان می‌کوشند جاذبه‌ای حتّی حاشیه‌ای و اندک نیز برای نسل جدید و جامعه، ایجاد نکنند.

مواجهه انتقادی با  کلیشه‌ها و پرسشگری از صحت و دقت آن‌ها توسط دانش آموزان، ضمن آن‌که مهارت تفکر انتقادی و سواد رسانه‌ای را تقویت می‌کند؛ مقدمه ی خوبی برای گفتگوهای سازنده در کلاس های درسی است

تمرکز تبلیغات تجاری بر بدن

با نگاهی به کالاهایی که از بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی جهان تبلیغ می‌شود، به‌راحتی می‌توان دریافت که عمدتا زنان، به‌ویژه زنان خانه‌دار و دختران به عنوان بازار هدف کالاهای گوناگون مربوط به مدیریت بدن در نظر گرفته شده‌اند و بازاریابی این کالاها معطوف به دو قشر یاد شده است. تبلیغ انواع وسایل آرایش و داروها و دستگاه‌های لاغری، به وضوح نشان می‌دهد که عمده تلاش این شبکه‌ها در تبلیغ این کالاها ترغیب زنان و دختران به مصرف آن‌هاست. این موضوع در شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی زبان، بسیار رایجتر و بارزتر است و به گونه‌ای ارگانیک با محتوا و برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای گره خورده است؛ به عبارت دقیق‌تر چون شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان عمدتا برنامه‌هایی مانند سریال‌های عامه‌پسند۳ (خانوادگی) پخش می‌کنند و عمده‌ی مخاطبان این سریال‌ها را زنان و دختران تشکیل می‌دهند، در نتیجه در تبلیغات تجاری هم بر این دسته از مخاطبان متمرکز هستند.

 

توجه

 

همچنین می توانید جواب پاسخ های کتاب های پایه های مختلف را از لینک های زیر ببینید.

بر روی هرپایه و کلاس کلیک کنید :

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 16:38 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

در مورد چه چیزی یک بدن را سلامت می سازد تحقیق کنید

بازديد: 21
در مورد چه چیزی یک بدن را سلامت می سازد تحقیق کنید

سوال :

در مورد چه چیزی یک بدن را سلامت می سازد تحقیق کنید

پاسخ :

بدن سالم و نیرومند به داشتن یک زندگی آرام و سالم و بدون داروهای شیمیایی کمک می کند. بدن سالم و نیرومند با خوردن غذای سالم امکان پذیر می باشد. برای اینکه بدن سالم و نیرومند باشد باید غذاهای سالمی به اعضای بدن برسد، پس باید اطلاعات کافی را داشته باشیم که هرکدام از اعضای بدنمان برای سلامت خود به چه غذایی نیاز دارند

مواد غذایی: ویتامینC

این ویتامین باعث می شود که جریان گردش اکسیژن در زیر پوست تسریع پیدا کند، به تولید کلاژن کمک می کند و محل زخم ها، بریدگی ها و کوفتگی ها را زودتر بهبود میبخشد. در برخی موارد ثابت شده است که از عفونت ها و سرطان های پوستی (و حتی اندام های دیگر) نیز جلوگیری می کند.

 

مواد غذایی: بُر

برای سالیان دراز اعتقاد بر این بود که این ماده معدنی هیچ نقش مفیدی در حفظ سلامت بدن انسان ها ندارد. در حالی که تحقیقات اخیر ثابت کردند که این ماده معدنی در کمک به جذب کلسیم و سایر هورمون هایی که در واکنش های استخوانی فعال هستند کمک می کند.

چه چیز مصرف کنید: بروکلی، نخود فرنگی، انگور، گلابی و سیب. منابع مناسب دیگر نیز شامل: پنیر، ماهی ساردین و قزل آلا می باشند.

مواد غذایی: مس

مس یکی از مواد غذایی مفید است که خواص آن به قسمت های مختلف بدن کمک می کند. به عبارت دیگر بر روی تمام آنزیم هایی که به استخوان ها و مفاصل مربوط می شوند تاثیر می گذارد.

مواد غذایی: روی

متابولیسم هورمون های مردان، ایجاد اسپرم و جنبندگی آن همه جزء مواردی هستند که با میزان روی در ارتباط می باشند. در برخی مطالعات اثبات شده که روی می تواند برای ناباروری و نازایی نیز مفید باشد.

انسان بزرگسال باید ۲-۳ لیتر (یا حدود ۸ لیوان) آب در روز بنوشد در حالی که کودکان باید ۱-۲ لیتر (یا تقریبا پنج لیوان ) مصرف کنند. این میزان علاوه بر چیزهایی مانند چای و قهوه است. آب بدن را در دمای مناسب نگه می دارد و سموم را دفع می کند که درنتیجه ناگزیر متابولیسم و ​​زندگی صنعتی حاصل می شود. شما به طور اتوماتیک سالم هستید.

 

 

توجه

 

همچنین می توانید جواب پاسخ های کتاب های پایه های مختلف را از لینک های زیر ببینید.

بر روی هرپایه و کلاس کلیک کنید :

 

 

 
 
 
 
 
 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 16:29 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

چگونه از مخاطب منفعل به فعال تبدیل شویم؟ سواد رسانه ای صفحه ۱۱۲

بازديد: 7929
چگونه از مخاطب منفعل به فعال تبدیل شویم؟ سواد رسانه ای صفحه ۱۱۲

چگونه از مخاطب منفعل به فعال تبدیل شویم؟ سواد رسانه ای صفحه ۱۱۲

 

«مخاطب منفعل» از خود اختیاری در مقابل پیامهای رسانه ای نداشته، سهمی در شکل گیری پیام ندارد و آغوش خود را به روی هر پیام و رسانه ای گشوده است و همه پیام در ناخودآگاهش شکل می گیرد. اما «مخاطب فعال» در مقابل پیامهای رسانه ای از خود واکنش نشان می دهد و خودآگاهش را در شکل گیری پیام مشارکت می دهد.

«مخاطب فعال» کسی است که می داند، می خواهد و می تواند که به شکل مناسب و میزان متناسب از رسانه ها بهره برداری کند، در حالی که «مخاطب منفعل» بی برنامه، بی قاعده و بیش از حد، همیشه و همه جا حاضر و ناظر است، او امیر رسانه ها نیست بلکه اسر دست. آنهاست.

دیده‌بانی یا رصد آینده به عنوان دیگر رویکرد آینده‌پژوهی گفت: با استفاده از رصد کردن آینده، نقشه‌های تغییرات در آینده به عنوان خروجی اصلی آینده‌پژوهی به دست می‌آیند.

آینده‌پژوهی فرد را از حالت منفعل و رکود خارج کرده و به یک عنصر فعال تبدیل می‌کند و انسان به عنوان خلیفه‌الله نباید دست‌بسته و منفعل باشد.

فرد هوشیار و خلاق از علایم و سیگنال‌های ضعیف در جهت پیش‌بینی و شناخت مشکلات در آینده بهره‌مند می‌شود و آینده را بر اساس سه محور تنظیم می‌کند که شامل آینده‌ ممکن، آینده‌ احتمالی و آینده‌ ترجیحی است . دو مورد اول بدون هیچ دخالتی و با حفظ هنجارها آینده پیش‌بینی می‌شود؛ ولی مورد سوم آینده‌ای است که خود ما در ساخت آن نقش داریم و بر اساس ترجیحات ما شکل گرفته است.

خلاقیت، پشتیبانی، جلوگیری از چالش‌ها و استفاده از روش‌های مدیریتی مالتی دیسیپلینی از ارکان اصلی این علم به شمار می‌روند.

آینده‌پژوهی به عنوان یک علم هالستیک و کل‌نگر، همکاری و مشارکت تمامی رشته‌ها اعم از رشته‌های فنی، پزشکی و علوم انسانی را می‌طلبد.

برنامه‌ریزی راهبردی بسیار کوتاه‌مدت‌تر از آینده‌پژوهی است و در طول سه تا پنج سال انجام می‌شود و این در حالی است که مطالعات و پیش‌بینی‌های آینده‌پژوهی گاها تا پنجاه سال نیز صورت می‌گیرد.

پیمان کیهان‌ور، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این مراسم بر ضرورت جایگزینی برنامه‌ریزی سنتی با سناریو نویسی تاکید کرد.

منظور از سناریونویسی در نظر گرفتن یکسری مراحل برای به انجام رساندن یک طرح است که از صفر تا صد آن نوشته شده و به تدریج اجرا می‌شود و یک ذهن پویا و فعال همواره در حال سناریو نویسی است.

در مواجهه با آینده دو دیدگاه وجود دارد، اولی آینده را پرتوی از گذشته می‌داند که در آینه‌ آینده بازتاب و نمود پیدا می‌کند و دومین دیدگاه نیز آینده را غیرقابل پیش‌بینی می‌داند.

جهان در هر لحظه در حال تغییر است و آینده‌پژوهی است که ما را در مقابله با این سونامی تغییر یاری می‌رساند.

نگاه حاکم بر آینده‌پژوهی، نگاهی سیستمیک است و این سیستم علاوه بر بررسی تک‌تک اجزا، روابط بین اجزا را نیز پیش‌بینی کرده و در راستای هم‌افزایی و به صورت سینرژیکی عمل می‌کنند.

حال و آینده‌ نزدیک، آینده‌ قریب‌الوقوع، آینده‌ میان‌مدت، آینده‌ بلند مدت و آینده‌ دور از جمله‌ این تقسیم‌بندی‌ها هستند.

آینده‌پژوهی همه‌ عرصه‌ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و صنعتی را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و همچنین طراحی و مهندسی آینده باید در این طرح در راس اهداف قرار بگیرد.

این علم به سخن گفتن از آنچه که از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل نشده است، اشاره دارد و طبق قواعد هستی و سنت‌های الهی صورت می‌گیرد.

 

توجه

 

همچنین می توانید جواب پاسخ های کتاب های پایه های مختلف را از لینک های زیر ببینید.

بر روی هرپایه و کلاس کلیک کنید :

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 16:25 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 413

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس