جواب سوالات کتاب - 44

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

برای انتقال یک ارزش اجتماعی به دیگران از چه فنونی استفاده می کنید

بازديد: 55
برای انتقال یک ارزش اجتماعی به دیگران از چه فنونی استفاده می کنید

سوال  :

برای انتقال یک ارزش اجتماعی به دیگران از چه فنونی استفاده می کنید

 

پاسخ  :

برای انتقال یک ارزش اجتماعی به دیگران با استفاده از فنون اقناع نمونه ای به صورت گروهی تولید کنید

انتقال ارزش‌های انقلاب‌ها به نسل‌های بعدی بستگی به ماهیت انقلاب‌ها دارد. انقلاب ‌اسلامی چون بر پایه‌ی آموزه‌های شریعت سامان گرفته است و حاکمیت ارزش‌ها و هنجارهای دینی در عرصه‌های مختلف سیاست، اقتصاد، اجتماع و فرهنگ در رأس برنامه‌ها و اهداف آن قرار دارد،

همچنین جدایی و گسستی بین سیاست و دین وجود ندارد، لذا ارزش‌هایش به شیوه‌ای ویژه و متفاوت با دیگر انقلاب‌ها انتقال می‌یابد.

انتقال ارزش‌ها به شکل‌ها و شیوه‌های مختلفی انجام می‌گیرد:
۱. فرهنگ‌سازی برای همبستگی: در تعریف ارزش این‌گونه گفته‌اند که اگر همبستگی آگاهانه ایجاد نشود، در ارزش دانستن آن اتفاق نظر وجود نخواهد داشت. از طرفی اگر ارزش‌های جامعه را فرهنگ بدانیم، بین فرهنگ و محیط، یک رابطه‌ی محکمی وجود دارد. یعنی تأثیر و تأثر متقابلی بین فرهنگ و محیط وجود دارد که تغییر هر یک به تغییر دیگری منجر می‌شود.

۲. جامعه‌پذیری سیاسی: این امر می‌تواند از طرق مختلفی انجام بگیرد:
الف) از یک طرف باید از کودکی و جوانی شروع شود تا به دوره‌ی بزرگسالی برسد و این فرایند را «جامعه‌پذیری مرحله‌ای» می‌گویند.

ب) از طرف دیگر آموزش باید به شیوه‌ی مستمر باشد. یعنی در جریان انتقال، تغییرات یا تعدیل‌هایی صورت بگیرد، اما مبانی آن تغییر نکند.

ج) این آموزش باید روندی آرام و بطیئ داشته باشد؛ مثل جریان آب رودخانه‌ای که وقتی کسی کنار آن ایستاده است، متوجه نمی‌شود که آب آن جریان دارد.

د) آموزش مستمر و آرام باعث مشروعیت‌دهی بالای نظام می‌شود و نظام را دچار بحران نمی‌کند، چون آرام است.
ﻫ) ارزش‌ها باید به شکل تصور و تصدیق در اذهان مردم شکل بگیرد.

و) از طریق آموزش باید مشکلات حل شود و انعطاف‌پذیری ارزش‌ها صورت بگیرد.

ز) از طریق آموزش باید به تفاهم بین‌ نسل‌ها برسیم، زیرا عدم تفاهم باعث شکاف بین دو نسل می‌شود.

۳. الگودهی: اگر هر الگویی حدود و محدوده‌اش معلوم باشد و آشکاری و شفافیت و وضوح داشته باشد، به‌راحتی در جامعه فراگیر خواهد شد. باید الگوهای مناسب و مطابق با ارزش‌ها و باورهای دینی و اعتقادی در قالب‌های قابل قبول برای جوانان و نوجوانان ارائه شود.

نتیجه گیری:

رسانه‌ها کارکردهای متفاوتی همانند انتقال ارزش‌ها و میراث فرهنگی را برعهده دارند اما از نظر صاحب نظران این ابزارها تنها بخشی ار میراث گرانب‌های نسل پیش را منتقل می‌کند و بیشتر خواهان و مروج نوآوری هستند.

و از آنجا که رسانه در جامعه در دست عده ای خاص قرار دارند سعی می‌کنند ارزش‌ها و هنجار مورد پسند آن قشر خاص را ترویج کنند که ممکن است با فرهنگ سنتی، نگرش‌ها و باورهای عموم مردم در تضاد باشد و نوعی شکاف نسلی به‌وجود آورد. در هر حال به نظر می‌رسد، رسانه‌ها موجد تغییر در الگوهای سنتی جوامع هستند و با تشویق ارزش‌ها و هنجارهای جدید، الگوهای نسل پیش را به چالش می‌کشند.

 

توجه

 

همچنین می توانید جواب پاسخ های کتاب های پایه های مختلف را از لینک های زیر ببینید.

بر روی هرپایه و کلاس کلیک کنید :

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 17:42 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات(0)

مالک اصلی تولیدات رسانه ای کیست ؟ هدف از تولید پیام چیست

بازديد: 3459
مالک اصلی تولیدات رسانه ای کیست ؟ هدف از تولید پیام چیست

سوال :

مالک اصلی تولیدات رسانه ای کیست ؟ هدف از تولید پیام چیست

 

پاسخ  :

امروزه همه ابر رسانه‌ها به صورت‌های گوناگون تحت‌سلطه یهودیان قرار دارند و درجهت پیشبرد اهداف شوم صهیونیزم، در حال فعالیت هستند.

این غول‌های رسانه‌ای که آمریکایی هستند، هر کدام دارای شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، ماهواره‌ای، فیلم‌سازی و … هستند و بیشتر اخبار رسانه‌ای با رویکرد صهیونیستی را پوشش می‌دهند.

این ۶ غول رسانه‌ای عبارتند از:

۱٫ AOL تایم وارنر: در حال حاضر بزرگ‌ترین غول رسانه‌ای جهان است؛ شرک AOL با خرید شرکت تایم وارنر در سال ۲۰۰۰ به مبلغ ۱۶۰ میلیارد دلار، این غول رسانه‌ای را به وجود آورد و “استیوکییس” غیر یهودی به عنوان رئیس AOL تایم وارنر و “جرالدلوین” رئیس یهودی تایم وارنر به عنوان مدیر اجرایی انتخاب شدند.

۲ – وایاکام: دومین شرکت بزرگ رسانه‌ای آمریکا که مالک شبکه‌های تلویزیونی متعددی چون شبکه سراسری CBS است، توسط یک یهودی بنام “سامنر ردستون” اداره می‌شود و فیلم‌های سینمایی این شرکت توسط “پارامونت پیکچرز”، به مدیریت زنی یهودی به نام “شری لنسینگ” تولید می شود.

۳- نیوز کورپوریشن: سومین شرکت رسانه‌ای بزرگ آمریکا که متعلق به مرد ثروتمند رسانه‌ای جهان،”رابرت مرداک” است؛ نیوز کورپوریشن نام دارد.

فاکس و فاکس نیوز که از شبکه‌های جنجالی خبرساز محسوب می‌شوند، متعلق به این شرکت هستند و اداره مرکزی نیوز کورپوریشن در نیویورک قرار دارد.

۴- برتلزمان: احاطه و گستره نفوذ این کمپانی در خارج از آمریکا در مقایسه با دیگر رسانه‌های آمریکایی به حدی است که برخی آن را کمپانی غیر آمریکایی قلمداد می‌کنند.

برتلزمان همچنین انتشارات “رندوم هاوس” را در اختیار دارد که یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های انتشاراتی جهان قلمداد می‌شود و سالانه میلیون‌ها جلد کتاب در سراسر جهان منتشر می‌کند.

۵- جنرال الکتریک: قدیمی‌ترین و پر ارزش‌ترین بنگاه اقتصادی جهان است؛ جنرال الکتریک در اوایل سال ۲۰۰۱ بخش هایی از شبکه‌های تلویزیونی خود را با بخش هایی از شرکت عظیم مایکروسافت ادغام کرد و نظارت و سر پرستی آنها را به عهده گرفت

مراحل تهیه و تولید پیام در زمینه بهداشت و سلامت:

—            پیام همان افکار، نظرات ویا پاسخ های ما به شرایط است که قصد ابراز آنرا داریم.

انواع پیام

*پیام های دستوری: در این نوع پیام ها، برای انجام فعال توصیه می شود و به گیرنده پیام می گوید چه کاری را انجام دهد یا ندهد.

*پیام های آگاهی دهنده: این نوع پیام ها حقایق، اطلاعات، باورها و سایر اطلاعات را در خود دارند.

*پیام های ترغیب کننده: هدف آن تحت تاثیر قرار دادن، متقاعد کردن و یا تشویق مخاطب به پذیرش یا عمل به چیزی است.

*پیام های ارتباطی: هدف اصلی در یک پیام ارتباطی، ایجاد و حفظ رابطه میان طرفین ارتباط است.

*پیام های کلامی: شامل تمام جنبه های گفتاری است

— *پیام های غیرکلامی: شامل رفتارهای صوتی غیرکلامی و غیرصوتی مانند حالت های چهره است

 

توجه

 

همچنین می توانید جواب پاسخ های کتاب های پایه های مختلف را از لینک های زیر ببینید.

بر روی هرپایه و کلاس کلیک کنید :

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 17:39 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,
نظرات(0)

مفهوم سرریز اطلاعات چه را به ذهن شما تداعی می کند

بازديد: 431
مفهوم سرریز اطلاعات چه را به ذهن شما تداعی می کند

سوال  :

مفهوم سرریز اطلاعات چه را به ذهن شما تداعی می کند

 

پاسخ  :

سرریز سازه‌ایست که برای عبور آب‌های اضافی و سیلاب‌ها از بالادست سد یا سراب به پایین‌دست سد یا پایاب ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرریزهایی که مجهز به دریچه هستند را سرریز کنترل‌دار و آن‌هایی که فاقد دریچه هستند را سرریز بدون کنترل گویند.

سازه ای که آب اضافی را خصوصاً به هنگام سیلاب که جریان آب به بدن سد صدمه وارد می آورد و امکان دارد باعث تخریب آنها شود، دفع میکند. در حقیقت این نوع سازه، تخلیه کننده دریاچه سد در مواقع اضطراری میباشد.

مهمترین و حساسترین بخش در سازه های آبی، سرریز میباشد. درحقیقت اگر سرریز یک سد به درستی محاسبه و احداث گردد، مشکل ناپایداری سازه نخواهیم داشت. سرریز‌هایی که مجهز به دریچه هستند را سرریز کنترل‌دار و آنهایی که فاقد دریچه هستند را سرریز بدون کنترل گویند معمولاً سرریزها را بر حسب مهمترین مشخصه آنها تقسیم بندی می کنند

معمولاً سرریزها را بر حسب مهمترین مشخصه آنها تقسیم بندی می کنند ، این مشخصه می تواند در رابطه با سازه کنترل ، کانال تخلیه و یا هر عضو دیگر آن باشد . بر حسب اینکه سرریز مجهز به دریچه و یا فاقد آن باشد ، به ترتیب با نام سرریزهای کنترل دار و یا سرریزهای بدون کنترل شناخته می شوند .

محل سرریز:

محل سرریز بستگی به شرائط پی ، مقدار و نوع خاکبرداری ،نوع سد،تراوش سد ،گسل ها و شکست ها ،دوره بازگشت دبی طرح دارد. تمام سر ریز ها از بزرگ به کوچک عبارتند از

سرریز رو گذر :

در بسیاری از پروژه های سد سازی به خصوص در سد های وزنی از این نوع سرریز استفاده میگردد. درسدهای انحرافی به منظور بالا آوردن سطح آب و انحراف آن به زمین های اطراف و مزارع احداث میگردند. این سرریز ها حالت استغراق دارند.معمولا سرریز روگذر در ارتفاع کمتری از سد بند قرار دارد تا براحتی آب از آن به سمت پایین جریان یابد

سرریز لبه‌تیز

این سرریزها دارای یک صفحه قائم کار گذاشته شده در مسیر جریان هستند که دارای لبه و تاجی نسبتاً تیز در قسمت بالایی می‌باشد. سرریزهای لبه تیز علاوه بر این که به عنوان یک وسیلهٔ اندازه‌گیری دبی در کانال باز مورد استفاده قرار می‌گیرد، به عنوان یک سرریز که باعث افزایش ارتفاع و حجم آب در بالادست شده و آب از روی آن می‌گذرد هم به کار می‌روند.

 

توجه

 

همچنین می توانید جواب پاسخ های کتاب های پایه های مختلف را از لینک های زیر ببینید.

بر روی هرپایه و کلاس کلیک کنید :

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 17:34 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظرات(0)

آیا با استفاده مشروط و محدود از رسانه ها موافق هستید؟

بازديد: 1489
آیا با استفاده مشروط و محدود از رسانه ها موافق هستید؟

سوال :

آیا با استفاده مشروط و محدود از رسانه ها موافق هستید؟

 

پاسخ :

نگاه کلی نسبت به رسانه سه رویکرد وجود دارد:

  1. بد بین‌ها
  2. خوش‌بین‌ها
  3. واقعبین‌ها

بدبین‌ها فقط تهدیدهای رسانه را می‌بینند، خوش‌بین‌ها و بدبین‌ها منفعل هستند، بدبین‌ها به سمت هراسان‌سازی و تاخیر در استفاده از رسانه می‌روند، استفاده بدبین‌ها ممنوع است

خوشبین‌ها فقط فرصتها را می‌بینند، خوش‌بین‌ها و بدبین‌ها منفعل هستند، خوشبین‌ها بدون محدودیت استفاده می‌کنند و استفاده‌ای آزاد دارند

واقع بین‌ها فرصت و تهدید رسانه را با هم می‌بینند، فعال هستند، و به سمت توانمند سازی می‌روند(سواد رسانه ای)، استفاده واقع بین‌ها محدود و مشروط است

مهارت های سواد رسانه ای به نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و همه افراد جامعه کمک می کند تا بتوانند یک مخاطب فعال، خلاق، گزینشگر و هوشمند باشند نه صرفا یک مصرف کننده ساده و خام برای پیام های رسانه ای.

نقش واژه ها و کلمات در انتقال مفاهیم از فردی به فرد دیگر، تنها ۷ درصد است و ۳۸ درصد مربوط به لحن صدا و ۵۵ درصد دیگر مربوط به زبان بدن است و یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از استیکرها در پیامک ها و شبکه های اجتماعی، همین ناتوانی کلمات در انتقال مفاهیم است.

 سواد رسانه ای مثل یک رژیم غذایی است که هوشمندانه مراقب است که چه موادی مناسب هستند و چه موادی مضر؛ چه چیزی را باید مصرف کرد و چه چیزی را نه و یا اینکه میزان مصرف هر ماده بر چه مبنایی باید استوار باشد.

در رژیم مصرف مواد غذایی، باید هم مشروط و هم محدود عمل کرد،مشروط به سالم بودن و محدود به میزان مورد نیاز و همین فرمول را برای سواد رسانه ای نیز به کار می بندیم. 

رسانه ها مدام الگوهای رفتاری متفاوتی را به ما نشان می دهند و در این بازار شلوغ،این حق انتخاب را به ما می دهند که الگوی رفتاری خود را انتخاب کنیم. در عین حال به طور ناخودآگاه با تغییر عقاید، نگرش ها و باور های ما، ما را به سمت ا لگوی رفتاری خاصی حرکت می دهند.

گاهی غرق شدن در فضاهای رسانه ای بطور ناخودآگاه تشخیص میان دنیای واقعی و خیالی را برای ما دشوار می کند و ما گاهی تصور می کنیم همان اعمال و رفتارهای دنیای خیالی می تواند در دنیای واقعی هم تداوم داشته باشد.

 

توجه

 

همچنین می توانید جواب پاسخ های کتاب های پایه های مختلف را از لینک های زیر ببینید.

بر روی هرپایه و کلاس کلیک کنید :

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 17:29 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,
نظرات(0)

بیشترین و کمترین میزان استفاده متعلق به کدام رسانه است

بازديد: 115
بیشترین و کمترین میزان استفاده متعلق به کدام رسانه است

 

سوال  :

بیشترین و کمترین میزان استفاده متعلق به کدام رسانه است

پاسخ  :

میزان مصرف رسانه و میزان ناهنجاری رفتاری دانش­آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه شهر میانه است. تحقیق از نوع کمی با تکنیک پیمایش است و پرسشنامه ابزار گردآوری اطلاعات بوده است. کل جامعه آماری ما ۳۷۰۳ نفر بود که از این تعداد ۳۴۹ نفر به عنوان نمونه آماری به روش تصادفی انتخاب شده­اند. دراین مطالعه، رابطه میزان ناهنجاری رفتاری دانش­آموزان با برخی از متغیرها مانند میزان مصرف منطقه­ی مسکونی و جنسیت معنی­دار بوده و فرضیات تحقیق در این موارد تأیید شده است.

اما رابطه معنی­داری میان متغیر ملاک و متغیرهای پیش­بین هم­چون میزان مصرف (برنامه شبکه­های داخلی تلویزیون، رادیو، سینما، روزنامه، مجله، کتاب) وجود نداشته است. نتایج به دست آمده حاکی از این است که به ترتیب متغیرهای برنامه شبکه­های خارجی تلویزیون، سایت­های اینترنتی، بازی­های رایانه­ایی، سینما، کتاب) منطقه­ی مسکونی و جنسیت بیشترین تأثیر را در میزان ناهنجاری رفتاری دانش­آموزان دارند و بیشترین تغییرات متغیر ملاک را تبیین می­کنند و بقیه متغیرها از معادله خارج شده­اند. به طورکلی می­توان نتیجه گرفت که میزان ناهنجاری رفتاری دانش­آموزان با میزان مصرف رسانه ارتباط تنگاتنگی دارد.

آزمایش:

همان­طور که ذکر شد، از کل نمونه مورد بررسی یعنی ۳۴۹ نفر دانش­آموز، ۳/۵۱ درصد دانش­آموز دختر و ۷/۴۸ درصد دانش­آموز پسر هستند. محل سکونت ۶/۱۰ درصد روستایی و ۴/۸۹ درصد شهری هستند. از شهرنشین­ها ۴/۳۴ درصد در منطقه بالا، ۱/۳۴ درصد در منطقه متوسط و ۵/۳۱ درصد در منطقه پایین سکونت دارند.

میانگین میزان مصرف تلویزیون برابر ۴۴/۳، کمترین مقدار برابر ۱۵/۱ و بیشترین مقدار برابر ۶۲/۵ است. میانگین میزان مصرف ماهواره برابر ۷۳/۲، کمترین مقدار برابر ۱ و بیشترین مقدار برابر ۶ است. میانگین میزان مصرف اینترنت برابر ۲۸/۲، کمترین مقدار برابر ۱ و بیشترین مقدار برابر ۷۱/۵ است. میانگین میزان مصرف بازی­های رایانه­ای برابر ۴۴/۳، کمترین مقدار برابر ۱ و  بیشترین مقدار برابر ۶ است. میانگین میزان مصرف رادیو برابر ۰/۲، کمترین مقدار برابر ۱ و بیشترین مقدار برابر ۰۸/۵ است. میانگین میزان مصرف سینما برابر ۵۳/۳، کمترین مقدار برابر ۲/۱ و بیشترین مقدار برابر ۴/۵ است. میانگین میزان مصرف روزنامه برابر ۶۰/۲، کمترین مقدار برابر ۱ و بیشترین مقدار برابر ۸۹/۵ است.

میانگین میزان مصرف مجله برابر ۶۹/۲، کمترین مقدار برابر ۱ و  بیشترین مقدار برابر ۹/۵ است. میانگین میزان مصرف کتاب برابر ۲۲/۳، کمترین مقدار برابر ۱ و بیشترین مقدار برابر ۶۷/۵ است. میانگین میزان وقت صرف شده والدین برای فرزندان برابر ۷۲/۲، کمترین مقدار برابر ۱ و بیشترین مقدار برابر ۷۵/۵ است. براین مبنا، در فرضیه­های (۱)، (۵)، (۶)، (۷)، (۸) و (۹) با توجه به نتایج به دست آمده از آزمون همبستگی پیرسون، سطح معنی‌داری آزمون پیرسون بزرگ­تر از ۰۵/۰ است. یعنی بین میزان مصرف شبکه­های داخلی تلویزیون، رادیو، سینما، روزنامه، مجله، کتاب و میزان ناهنجاری رفتاری دانش­آموزان رابطه معنی‌داری وجود ندارد. ولی فرضیه­های (۲)، (۳) و (۴) با توجه به نتایج به دست آمده از آزمون همبستگی پیرسون، سطح معنی‌داری آزمون پیرسون کوچک­تر از ۰۵/۰ است.

یعنی بین میزان مصرف شبکه­های خارجی تلویزیون سایت­های اینترنتی، بازی­های رایانه­ای و میزان ناهنجاری رفتاری دانش­آموزان رابطه معنی‌داری وجود دارد. در این میان فرضیه­های (۱۰) و (۱۱) با توجه به نتایج به دست آمده از آزمون آنالیز واریانس، آزمون t و آزمون پیرسون سطح معنی‌داری آزمون کوچک­تر از ۰۵/۰ است. یعنی بین منطقه مسکونی، جنسیت و میزان ناهنجاری رفتاری دانش­آموزان رابطه معنی‌داری وجود دارد. نتایج آزمون تعقیبی LSD برای فرضیه (۱۰) نشان می‌دهد که میزان ناهنجاری رفتاری در منطقه مسکونی پایین کمتر از منطقه متوسط و بالا است. میزان ناهنجاری رفتاری دانش­آموزان پسر به طور معنی‌داری بیشتر از دانش‌آموزان دختر است. به هر صورت، میانگین میزان ناهنجاری رفتاری برابر ۲۲/۲، کمترین مقدار برابر ۱۶/۱ و بیشترین مقدار برابر ۷۷/۳ است.

 

توجه

 

همچنین می توانید جواب پاسخ های کتاب های پایه های مختلف را از لینک های زیر ببینید.

بر روی هرپایه و کلاس کلیک کنید :

 

 

 
 
 
 
 
 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 17:18 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 413

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس