تحقیق درباره Swiff 3D MAX

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

تحقیق درباره Swiff 3D MAX

بازديد: 249

 

معرفي

به سيستم كمك كننده (كمكي) Swiff 3D MAX 2.0 خوش آمديد.

ما مي خواهيم كه زماني كوتاه به ما اختصاص دهيد تا ما كمي بيشتر راجع به شركت و فلسفة آن توضيح بدهيم.

اهداف ما در Electric Rain ساده هستند. ساختن نرم افزار در درة جهاني، اداره كردن تجارت با تماميت (درستي) بدون شرط، داشتن سرگرمي و لحظاتي شاد و تقسيم كردن آن با كاربران ما. اين ها نماد جايي است كه شما به آن وارد شده ايد. ما مي توانيم بهترين ابزار 3D را در صنعت توليد كنيم. اما تا وقتي كه به شما آموزش چگونگي استفاده از آن را نداده باشيم هيچ اقدامي در آن مورد نخواهيم كرد.

ما با ساختن Swift 3D MAX 2.0 قدرت محض را داشتيم و هدف ما اين است كه، در هنگام آموزش كار با آن به شما، جهان لذت و جذابيت را با شما تقسيم كنيم. حدس من اين است كه شما از يك سيستم كمك كننده چيزي بيش از اين سند، در يك مرجع را انتظار داريد.

من معتقدم كه مشا مي خواهيد در كنار اين سند، يك درك ضمني از Swift 3D MAX را نيز كسب كنيد. و به خوبي شما قارد خواهيد بود كه از تجربة ياديگري نرم افزار جديد لذت ببريد و در جريان كار كمي هم بخنديد.

بنابراين آرام بنشيند، آسوده خاطر باشيد و فقط اجاره بدهيد كه ببارد.

 

تكنولوژي اجراي RAVIX III:

(لام ها به انگليسي) ... قدرتي است در Swift 3D MAX است درست همانند ....

تكنولوژي RAVIX III محصول اختصاصسي كمپاني Electric Rain كه مدل 3D را به صنعت بديع بردار – پايه اي 2D تبديل كرده است. RAVIX از ابتداي واژگان RApid (سريع،، Visibility (نماياني) eXtension (امتداد) گرفته شده است. و تكنولوژي هسته (مركزي) و نيرو بخش صنعت و رئوسي را كه مدل 3D را مي سازند نشان مي دهد و آنها را شكل چند ضلعي هايي در مي آورد كه مي توانند پرشوند و تدريجاً براي باز آفريني تصوير 3D به شكل برداري 2D تغيير كنند.

 

علامت خاص RAVIX III:

در توليد سوم اين تكنولوژي، RAVIX III سريع ترين 3D تكنولوژي اجرايي برداري در بازار فروش است. مي تواند مدل هايي بيش از 300000 چند ضلعي ارائه دهد و كيفيت به بهترين نحو در اندازة فايل ها بي نظير است. به مشخصه هاي آن در زير نگاهي بيندازيد:

 

معتبر و صحيح:

 تكنولوژي فوق العاده صحيح و معتبر كه براي اثبات آزمايشات زيادي بر روي آن انجام شده است. RAVIX III صحنه ها را به رنگ هاي اصلي، طرح (و رنگ بندي) روشن كننده، زوايايي دوربيني و تصويرهاي متحرك در مي آورد.

سرعت: سرعت اجرايي بي نظير

قدرت: قادر به اداره كردن مدلها موارد پيچيده در بيش از 200000 چند ضلعي، شامل موارد خود تقطيع كننده پيچيده (مركب).

Optimization: قادر به ساخت مطلقاً كوچكترين سايز در فايل ها بدون دستورالعمل خارجي براي خوش ... بيشتر ...


قابليت هاي صادر كردن:

Flash (swf)—قالب سازي استاندارد (le-facto) روي وب. با اتصال به برق، كاربران قادر خواهند بود كه يك صفحة 3D يا يك تصوير متحرك داشته باشند. و آنرا به Flash ارائه دهند تا آنرا روي وب سايت نمايش دهد. نتيجه، نسخه اي با كيفيت بالا، قابل انتقال با نوار كوتاه از صحنه است كه در هر جايي كه Flash را بتوان ديد، آنرا هم مشاهده كرد.

- ورودي (وارد كنندة) Swift برايFlash Mx (swFT) :

- فرمت (قالب سازي) اختصاصي كمپاني Electric Rain كه به فايل ها اجازه مي دهد با تكنولوژي Smartlayer (لاية هوشمند) پردازش تصوير شده و وارد Flash MX شوند.

- EPS , Al: (EPS: فايل محفوظ پست اسكريپ) و (‌Al: هوش مصنوعي)

به كاربران اجازه مي دهد كه اثر 3D را به قالبهاي برداري 2D صادر كند تا با  Macromedi Freehand , Adobe illustrator مجتمع سازي شود.

توانايي صادر كردن فايل هاي EPS ترتيبي، مجتمع سازي كامل با نرم افزار adobe Live Motin را آسان تر مي كند.

- SVG يك استاندارد جديد و بردار پايه اي وب، شبيه Flash كه اخيراً توسط V3C تصويب شد.

 

تنوع امكانات (اختيارات) پرداخت تصوير:

بيشتر از يازده نوع امكان پردازش تصوير در هر چند ضلعي (مسطح و يا گراديان) قابليت هايي كه در مقايسه با هر تكنولوژي ديگري كه در دسترس است، برتر است. 3 سطوح كلي  طرح كلي، زواياي پنهان و مشبك (با جزئيات مختلف، وزن (ميزان) خطا و كنترل رنگ).

5 سطح نقشه نمونه/ تصوير كارتوني  تك رنگ، چهار رنگ، تمام رنگي و به طور متوسط پر شدن

2 سطح  ناحيه و شبكه

سايه داشتن  سايه هاي همپوشي شده چند گانه

مشخص نمايي متفكرانه  با سطح جزيئات كنترل شدة كاربر

شفافيت  سطح آلفاي در نظر گرفته شده كاربر

بازتاب (انعكاس)  مواد انعكاس دهندة پردازش تصوير

حق استفاده (Licensing)

Electric Rain به طور فعال حق استفاده از RAVIX III API را مي دهد.

آزادي هاي مشترك مستقل پايه اي

الگوي مجتمع سازي مستقيم

الگوي اتصال به برق

سيستم هاي مختلف قابل دسترس

RAVIX III به سيستم هاي زير انتقال شده است:

MACOS

OS X

Windows


مقدمه رند سازي برداري (Vector rendering)

اجازه دهيد تا با آن روبرو شويم، دليل اينكه شما Swift 3D MAX 2.0  را داريد، رند سازي و خارج كردن آن است.

در واقع كار ديگر نمي كند. از لحظه اي كه اين سيستم كمكي بكار گرفته شود اين گوشت و سيب زميني اطلاعات (مواد اوليه اطلاعات) است.

از آنجايي كه 3D Max 2.0 به عنوان رند ساز در 3D Max عمل مي كند، تمام هدف آن در ديالوگ رند سازي MAX  قرار مي گيرد كه به شكل زير مي باشد.

اين ديالوگ در جايي استفاده مي شود كه تمامي تصميمات شما در مورد اينكه چه نوع فايلي را مي خواهيد تهيه كنيد و آن فايل بايد به چه شكلي باشد، گرفته شده باشد. مي توانيد به قسمت گزينه هاي خروجي (outputoptions) مراجعه كرده و اطلاعات بيشتري در زمينه كنترل ظاهر فايل خود كسب كنيد.

هنگاميكه روي Render كليك مي كنيد، موتور رند سازي RAVIX III فعال شده و مرحله رند سازي را قوت مي بخشد. حقيقتاً آن نگاهي دقيق به تصوير يا انيميشني كه شما در رابط MAX مي بينيد، اندوخته و چگونگي نمايش يك كپي دقيق از آن را با استفاده از خطوط برداري نشان داده و اجرا مي كند. ما بيشتر راجع به اين پروسه صحبت مي كنيم اما مغزهاي پشت تكنولوژي جريانات الكتريكي RIVAX خيلي مشتاق اين ايده نمي باشند.

سطح دقت چيزي است كه شما در قسمت گزينه هاي خروجي (Output Option) از (Render Scene Dialog) تعيين خواهيد كرد. چيز مهمي كه بايد آنرا بفهميم، اينست كه هر چه تصويري در MAX مي بينيد، دقيقتر تقليد كنيد، فايلهايي كه خارج مي شوند، بزرگتر هستند. زيرا كه اطلاعات برداري بيشتري بايد وارد آن فايلها بشود.

و نهايتاً روش RAVIX III در ارتباط با انيميشن (تصاوير متحرك) اين است كه بايد هر قالبي از تصوير متحرك شما را بصورت تصويري منفرد و خاص پردازش كند. بسته به اينكه شما چه نوع فايلي را استخراج مي كنيد، آن تصاوير همگي مي توانند در يك فايل باشند مانند حالتي كه تصاوير متحرك SWF , SVG دارند و يا مانند تعدادي از فايلهاي با اعداد متوالي و همچنين تصوير متحرك AL يا EPS.

براي اينكه پيش زمينه اي سريع عالي از رند سازي (Rendering) بدست بياوريد، (Rrndering Quick Start Guide) را بررسي كنيد. در غير اين صورت من توصيه مي كنم كه مرتباً به هر يك از عناوين كمكي وارد شده و درك بيشتري از چگونگي عملكرد plug-in بدست آوريد.

اگر شما به اجراي سريع علاقمند هستيد اينجا جائي است كه بايد آن را انجام دهيد. در زير جريان كار bare- bones براي بدست آوردن محتواي سه بعدي 3D از MAX تا بردارها آمده است.

1 – از Swift 3D MAX، گزينه Active Swift 3D production Renderer (رند سازي محصول سه بعدي Swift را فعال كنيد) را انتخاب كنيد.

2 – از Rendering Menu (ليست رند سازي) گزينه Render را انتخاب كنيد.

3 – زير قسمت Common parameters (پارامترهاي معمول) از Render Scene Dialog (ديالوگ صفحه رندر)، Frome Rang (محدودة قالب) خود را زير خروجي زمان (Time output) و Rnder Size (اندازه رندر) را در زير اندازة خروجي (Output Size) مشخص كيند.

4 – در زير قمست Swift 3D MAX Render از Render Scene Dialog، نوع فايل (File Type) را انتخاب كنيد.

5 – Output Options (گزينه هاي خروجي) خود را انتخاب نماييد.

6 – View part ي را كه مي خواهيد بدست آوريد را انتخاب ورودي Render كليك كنيد.

و همه آنچه كه بايد انجام مي گرفت، همين بود.

در واقع حقيقت اين است كه هنوز خيلي چيزها مانده و تمامي آنها در اين فايلهاي كمكي (help files) وجود دارند. اگر شما از آن دسته هستيد كه هرگز اسناد و مدارك و فايلهاي كمكي اين است كه مغز شما بزرگتر از آن است كه به اين چيزها نياز داشته باشد، من اين را مسلم مي دانم، اما اگر به اين خاطر است كه هر ورق از اسنادي كه تا كنون خوانده ايد، به شدت كسل كننده بوده است منم به شما پيشنهاد مي كنم كه يك نگاه گذار و سريع به اين سيستم كمكي بيندازيد. وقت و مغز بزرگتان را هدر نخواهيد داد.

اگر شما علاقمند به اجراي سريع هستيد، اينجا بهترين جاست.

1 – از Render Menu گزينه Render را انتخاب كنيد.

2 – پنجره گردان Current Renderers را كليك كنيد.

3 – روي گزينه Assign كنار Production Renderer كليك كنيد.

4 – در Choose Renderer Dialog، گزينه Swift 3D MAX Renderer را انتخاب كنيد.

5 – روي ok كليك كنيد.

6 – در زير قسمت Common Parameters در Render Scene Dialog، محدوده قالب frome range خود را زير خروجي زمان Render Size , Time Output (اندازه رندر) خود را زير اندازه خروجي output size مشخص كنيد.

7 – Swift 3D MAX Render Menu را بكار بيندازيد.

8 – نام فايل File Name و نوع فايل (File type) را انتخاب كنيد.

9 – output Option (گزينه خروجي) را انتخاب كنيد.

10 – Viwe port ي كه مي خواهيد ايجاد كنيد، مشخص كرده و روي Render كليك كنيد.

11 – kick back كرده و صفحه RAVIX III را تماشا كنيد.

و همه آنچه كه بايد انجام مي گرفت، همين بود.

در واقع، حقيقت اين است كه هنوز خيلي چيزها مانده و تمامي آنها در اين فايلهاي كمكي وجود دارند، اگر شما از دسته هستيد كه هرگز اسناد و مدارك را نمي خوانيد، حداقل اين را به مراتب خوانده ايد، سپس من وقتم را هدر نداده ام. اگر منطق شما براي اجتناب از اسناد و مدارك و فالهاي كمكي اين است كه هر ورق از اسنادي كه تا كنون خوانده ايد، به شدت كسل كننده باشد، من اين را مسلم مي دانم، اما اگر به اين خاطر است كه هر ورق از اسنادي كه تا كنون خوانده ايد به شدت كسل كننده بوده است، من به شما پيشنهاد مي كنم كه يك نگاه گذار و سريع به اين سيتم بيندازيد. وقت و مغز بزرگتان را هدر نخواهيد داد.

همه اطلاعاتي كه در اين قسمت وجود دارد، بايد با فايل برداري كه Swift 3D MAX 2.0 با رند سازي (Rendering) براي شما تهيه مي كند، در ارتباط باشد. چيزهايي مثل نام (name)، موقعيت (location)، نوع فايل (type of file) و غيره، همگي در اينجا وجود دارد.

با وجود نفوذ نه چندان دقيق، شما بايد حتماً به ليست Save As Type توجه كافي داشته باشد زيرا آن، پايه اصلي فايل اجرايي شما را مشخص خواهد كرد. همچنين اجزاء عبارتند از: سطح فايل (File Level)، فقط مرور (preview only) سطح انيميشن (Animation Level) (مربوط به SVG) و فشرده compressed (مربوط به SVG).

اولين حق انتخابي كه در ديالوگ رندسازي Rendering dialog داريد اين است كه نام فايل خود را چه مي گذاريد و مي خواهيد فايل شما در چه قسمتي باشد. اين مراحل انتخابي مثل همه درخواستهاي ديگر كار مي كند كه شما تا به حال اسفاده كرده ايد. روي Save As كليك كنيد. موقعيت و نام فايل خود را انتخاب كنيد و بدين ترتيب شما همه كار را انجام داده ايد.

انتخاب نوع فايل (File Type) در قسمت Save As Type روي خواهد داد.

 

گزينه هاي ديگر فايل

نوع ذخيره      (Save as type)

سطح فايل     (File Level)

صرفاً مرور      (Previwe only)

سطح انيميشن        (Animation Level)

فشرده          (compressed)

بسته به اينكه اهداف آگاهي دادن شما چيست، 5 فرمت فايل مختلف براي انتخاب داريد.

Swift 3D flash Importer (SWFT) (وارد كننده نور سه بعدي سريع) – فرمت SWFT، فايل اختصاصي جريان الكتريكي (Electric Rain) است كه مي تواند توسط وارد كننده سه بعدي سريع (Swift 3D Importer) براي Flash MX خوانده شود. وارد كننده به طور خودكار به دستگاه شما متصل مي شود. اگر كه شما Flash MX را روي كامپيوتر خود نصب كرده باشيد.

Macromedia Flash (SWF) (فلاش ماكرومديا)- The Big Kahunq از فرمتهاي فايل برداري. فايلهاي فلاش (Flash Files)، چيزي است كه بيشتر مردم، در گذشته براي توليد آن از Swift 3D MAX استفاده مي كرده اند، اما آنهايي كه از Flash MX استفاده مي كنند، بايد از تكنولوژي جديد Smart Layer استفاده كنند كه با فرمت SWFT ساخته شده است.

Adobe Illustrator (AI)- براي آن دسته از كاربراني كه در جستجوي راه حل چاپ سه بعدي مي باشند، فرمت تصويرگر (Adobe Illustrator)، كانالي بزرگ براي مضمون سه بعدي است.

Encapsulated postscript (EPS) (پي نوشت چكيده) – اگر چه EPS مي تواند براي چاپ نيز استفاده شود، اما قابليت استخراج فايلهاي EPS ترتيبي، مزيتي پنهان و مخفي دارد اجراهايي كه نمي توانند فايلهاي SWF وارد كنند، مي توانند فايلهاي EPS متوالي وارد كنند.

Scalable Vector Graphics (SVG) (تصاوير برداري قابل مقياس بندي)- تصاويربداري قابل مقياس بندي نوعي تاريكخانه در دنياي برداري مي باشد. عده زيادي از مردم چيزي راجع به آن نمي دانند و همچنين نمي دانند كه چه كاري انجام مي دهد. اما از آنجا كه آن مورد قبول W3C واقع شده، لذا ما مطمئنيم كه در آينده چيزهاي بيشتر و بيشتر از آن مي بينيم.

US Animation (PNT) – براي آن دسته از كاربران 3D LW كه از USAnimation استفاده مي كنند تا انيميشن هاي كارتوني ايجاد كنند، اين فرمت فايل اجازه مي دهد كه مضمون برداري سه بعدي توليد كنيد كه بطور يكپارچه به USAnimation وارد خواهد شد.

فرمت فايل SWFT، پرش و جهش بزرگي مي كند كه Swift 3D MAX 2.0 نسبت به تكميل بهتر مضمون سه بعدي به Flash MX زده است. فرمت SWFT، فايل اختصاصي جريان الكتريكي (Electric Rain) است كه مي تواند توسط وارد كننده سه بعدي سريع (Swift 3D importer) كه با Swift 3D MAX 2.0 نصب مي شود، خوانده شود، اگر كه بخواهيد كه Flash MX را روي دستگاهتان داشته باشيد.

مزيت عمده اي كه شما با استفاده از فرمت فايل SWFT بدست مي آوريد (مجدداً، آن فقط براي كاربران Flash MX مناسب است)، قابليت رند كردن گزارش شما با استفاده از تكنولوژي Smart Layerها مي باشد. اين قابليت وارد كردن انيميشن هاي شما را با اجزاي متنوعي مي باشد كه به لايه هاي مجزايي در Flash MX تجزيه مي شوند.

 

انواع ديگر فايل:

Swift 3D Importer (SWFT): وارد كننده سه بعدي سريع

Adobe Illustrator (AI): تصوير گر Adobe

Encapsulated PostScript (EPS): پي نوشت چكيده

Scalable Vector Graphics (SVG): تصاوير برداي مقياس بندي

USAnimation (PNT)

حضور فراگير بازيگر نوري (Flash player) به فرمت فايل SWF اجازه داده است كه استانداردي بالفعل براي تصاوير برداري وب بشود و راه حلي با پهناي نوار پايين براي ايجاد تصاوير متحرك (انيميشن)، تاثير متقابل و اكنون سه بعدي شده است كه از طريق همه browser روي تمام پلاتفزمها نشان داده شود.

يك محدوديت Flash اين است كه تقويتي براي 3D  بطور طبيعي در Flash player وجود ندارد (يعني موتور رندرسازي داخلي). البته اگر اينطور بوده، احتمالاً هيچگونه Swift 3D MAX 2.0 وجود نمي داشت، بنابراين آن واقعاً محدويدتي براي Eelctric Rain نمي باشد. آنچه كه Swift 3D MAX 2.0 لازم است براي تبدل تصوير متحرك سه بعدي شما به پردازهاي دو بعدي انجام دهد، به تفصيل نوشتن دقيق چيزي است كه Flash در هر چهارچوب نشان مي دهد. به عبارت ديگر ما بايد، چهارچوبي كليدي براي هر چهارچوب تصوير متحرك شما، استخراج كنيم.

و از آن حيث، محدوديتي ايجاد مي كند. از آنجا كه Flash  نمي داند كه چگونه اشياء سه بعدي را بين چهارچوبي كليدي tween كند، تصاوير متحرك بسيار بلند و طولاني مي توانند از نظر اندازه فايل، كاملاً بزرگ باشند. گزارش سه بعدي شما مي تواند فقط k5 باشد وقتي كه شما يك چهارچوب را ارائه مي دهيد، اما اگر شما تصوير متحركي به بلندي 100 چهارچوب داريد، شما يك فايل k500 خواهيد داشت.

اكنون يك ملاحظه مناسب جايي است كه شما مي خواهيد اين فايل را منتشر كنيد. اگر روي CD ريخته شود يا از طريق شبكه پخش شود، اندازه فايل، مسئله نيست. اما بسياري از طراحان از Flash براي نمايش مضمون سه بعدي در Web استفاده مي كنند كه در اين مورد، اندازه فايل عامل مهمي در تصميم گيري براي يك طرح مي باشد.

من به شدت توصيه مي كنم كه نگاهي به قسمت گزينه هاي خروجي (Out Options) بيندازيد تا اطلاعات قاطعي در مورد چگونگي توازن كيفيت تصوير سه بعدي و تصوير متحركتان را بررسي اندازه فايلتان بدست آوريد.

 

انواع ديگر فايل:

Swift 3D Importer (SWFT): (وارد كننده سه بعدي سريع)

Adobe Illustrator (AI): (تصويرگر Adobe)

Encapsulated PostScript (EPS): (پي نوشت چكيده)

Scalable Vector Graphics (SVG): (تصاوير برداي مقياس بندي)

USAnimation (PNT)

Swift 3D MAX 2.0 مي توانيد فايلهاي سه بعدي شما را با دقت كافي رندر نمايد طوريكه وقتي شما به برنامه ترسيمي برداري دو بعدي وارد مي كنيد، به نظر مي رسد كه با دست شده است. مفاهيم و استنباطهاي اين، بار يك اما عميق هستند. قابليت ايجاد تصاوير سه بعدي درجه بندي، گزينه اي نيرومند است، زيرا خروجيهاي سه بعدي bitamp، محدوديت خودشان را دارند.

اجازه بدهيد بگوييم كه شما مي خواهيد نسخه سه بعدي لوگوي (logo) خود را ايجاد كنيد. يا شايد علامت شما از قبل سه بعدي بوده و در MAX ايجاده شده است. به كمك Swift 3D MAX 2.0، شما مي توانيد به AI يا EPS خارج شويد و نسخه اي قابل درجه بندي از آن علامت (logo) را خواهيد داشت، بنابراين شما مجبور نيستيد با پيكسلها (pixels)، راه حل ديگري تركيبات متنوع را بعنوان گزينه خروجي انتخاب كنيد. دو گزينه بزرگ سايه روشن تدريجي، حساسيت Area و شبكه Mesh، غير قابل دسترسي مي شوند. اين ناشي از اين واقعيت است كه EPS سطح 3 در حال حار توسط RAVIX III پشتيباني نمي شود.

 

انواع ديگر فايل

Swift 3D Importer (SWFT): (وارد كننده سه بعدي سريع)

Adobe Illustrator (AI): (تصويرگر Adobe)

Encapsulated PostScript (EPS): (پي نوشت چكيده)

Scalable Vector Graphics (SVG): (تصاوير برداي مقياس بندي)

USAnimation (PNT)

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 02 فروردین 1394 ساعت: 12:28 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس