تجربیات کارشناس سنجش آموزش و پرورش

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

تجربیات کارشناس سنجش آموزش و پرورش

بازديد: 1963
تجربیات کارشناس سنجش آموزش و پرورش

تحقیق ارتقای شغلی کارشناس تربیت بدنی برای  خبره و عالی :


فایل بصورت ورد(قابل تغییر در متن ) به اضافه سه فرم داده شده توسط آموزش پرورش بصورت کاملا عالی و تضمین شده می باشد .(بالای ۵۰صفحه )-خرید(فقط ۵۰۰۰ تومان(پنج هزار تومان ) هم بصورت آنلاین و هم بصورت کارت به کارت می باشد.فهرست مطالب در زیر آمده است.


 

فهرست مطالب

مقدمه:2

نکات کلیدی :3

تعریف ارزشیابی:3

ارزشیابی در آموزش و پرورش تعاریف متعددی دارد.3

انواع ارزشیابی:4

وظایف و اختیارات دایره سنجش آموزش و پرورش :5

بیان تجربیات.. 9

تجربیات در سنجش و ارزشیابی و تبیین آنها :9

تجربه 1 :9

اصول حاکم بر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی.. 9

1. جدایی ناپذیری ارزشیابی ازفرایند یاددهی-یادگیری:9

2- استفاده ازنتایج ارزشیابی دربهبود فرآیند یاددهی-یادگیری واصلاح برنامه ها وروشها.10

3- هماهنگی میان هدف ها محتوا روش های یاددهی-یادگیری و فرآیند ارزشیابی:10

4- توجه به آمادگی دانش آموزان:10

5- توجه به رشد همه جانبه دانش آموزان:10

6- توجه همه جانبه به دانش ها، نگرش ها و مها رت ها:10

7- توجه به ارزشیابی دانش آموز از یادگیری های خود (خود ارزشیابی):11

8- ارزشیابی از فعالیتهای گروهی:11

9- توجه به فر آیند های فکری منتهی به تولید پاسخ:11

10- ( تاکید بر نو آوری و خلاقیت):11

11- تنوع روش ها و ابزار های اندازه گیری و سنجش پیشرفت تحصیلی:11

12- استفاده از انواع ارزشیابی:12

13- استقلال مدرسه ومعلم در فرآیند ارزشیابی:12

14- اصل رعایت قواعد اخلاقی و انسانی در ارزشیابی:12

15- اصل توجه به تفاوت های فردی:12

16- ضرورت هماهنگی در تحقق اصول ارزشیابی:12

تجربه 2 : نحوه طراحی سوال حاصل تجربیات بنده13

هفتاد اصل فنی در طراحی سوالات امتحانی.. 13

تجربه 3 :20

توصیه هایی به دانش آموزان برای آمادگی در امتحانات :20

تجربه 4 : تاثیر فناوری بر نظام آموزشی و ارزشیابی.. 22

1. تغییــــر در بصیــــرت افــــراد درون مدرســـه :22

2. تغییــــر در فلسفـــــه یادگیـــــری و پداگـــــــــوژی :22

3. تغییـــر در تدوین طــــرحها و خط‌مشـــــی ها :23

4. تغییــــــر در تسهیلات و منــــابع اطلاعات :23

5. تغییـــر در توانائیهای حـــرفه‌ای کارکنان مدرسه، بویژه معلمان:23

6. تغییــــر در میــــزان مشارکت جامعــــه :23

7. تغییـــــر در شیوه ارزیابـــی :23

تجربه 5 : کاربردهای استفاده از فناوری های نوین تدریس... 24

تبیین تجارب بنده درزمینه ارزشیابی در مدارس و چالش ها و مشکلات  و انواع آن :25

تحلیلی برارزشیابی تکوینی یا مستمر" اصول وقواعد آن:25

تعریف.. 25

ارزشیابی تکوینی یا مستمر درنظام آموزشی :25

هدف ارزشیابی تکوینی یا مستمر :25

راهکارهای عملی برای  اجرای ارزشیابی مستمر از فعالیتهای دانش آموزان:27

شیوه های علمی اجرایی ارزشیابی تکوینی یامستمر:28

2- استفا ده ازآزمونهای پیشرفت تحصیلی :28

3- استفاده ازپرسش های شفاهی :28

4- استفاده از سؤالات تشریحی به صورت تحلیلی- تبیینی و خلا صه نویسی:29

5- انجام آزمایش :29

6- پروژه فردی یا گروهی :29

7- اندازه گیری مبتنی بر عملکرد:30

8- نما یش :30

9- مشاهده و استفاده از آن در ارزشیابی :30

10- اظهار نظر های کتبی و شفاهی معلم درباره بهبود عملکرد دانش آموزو پرهیزازنمره:31

11- دادن کارهای عملی به دا نش آموزان : ( portfolio)32

12- مشارکت دادن دنش آموزان در ارزشیابی از خود یا دیگران :32

13- روش یادداشت روزانه :32

14- استفاده از آزمونهای عملکردی مدا د- کاغذی :32

15- نمونه کار :33

نظام نمره دادن در ارزشیابی مستمر :33

نگاهی به ارزشیابی توصیفی و کاربرد آن در آموزش و پرورش مشکلات و چالش ها حاصل تجارب.. 33

تأکید بر نقاط قوت به جای رتبه بندی!33

از ویژگی های سنجش و ارزشیابی مستمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:37

آشنایی با ستاد امتحانات در مدارس قابل استفاده برای مدیران و دبیران مدارس.. 38

ستاد امتحانات استان. 38

اعضای ستاد امتحانات استان. 38

توضیح :39

وظایف ستاد امتحانات استان. 39

٥- نظارت مستمر بر اجراي صحيح شيوه نامه ها و آيين نامه هاي آموزشي و حسن برگزاري امتحانات و عملكرد عوامل امتحاني.. 40

ارزشيابي تحصيلي.. 41

عوامل اجرايی.. 41

معاون آموزش و پرورش نظری و مهارتی.. 44

شرح وظايف :44

معاون پشتيبانی استان. 46

شرح وظايف :47

کارشناس مسؤول سنجش و ارزشيابی تحصيلی دوره ی متوسطه استان. 48

شرح وظایف :48

کارشناس مسؤول بازرسی و پاسخگويي به شکايات.. 53

کارشناس مسؤول حراست.. 54

راهکارهای پیشنهادی و برنامه آینده  به دبیران گرامی حاصل تجارب  و نتیجه گیری:

55

منابع


فایل پی دی اف این تجربیات در زیر فقط برای مشاهده بصورت کامل امده است .ابتدا فایل را مشاهده نمائید و با

خیال راحت فایل ورد ان را به قیمت فقط پنج هزار تومان  از لینک خرید آنلاین دریافت نمائید .

 

http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

 

سه فرم اول داده شده توسط آموزش و پرورش نیز در اول تحقیق آمده است که شما فقط کافی است نام و نام خانوادگی خود را جایگزین آن نمائید . برای خرید آنلاین تحقیق با قیمت 5 هزار تومان بر روی لینک زیر کلیک نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت: 10:08 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس