تجربیات تدریس ادبیات فارسی دبیرستان
فایل بصورت ورد(قابل تغییر در متن ) به اضافه سه فرم داده شده توسط آموزش پرورش بصورت کاملا عالی و تضمین شده می باشد .(بالای ۵۰صفحه )-خرید(فقط ۵۰۰۰ تومان(پنج هزار تومان ) هم بصورت آنلاین و هم بصورت کارت به کارت می باشد.فهرست مطالب در زیر آمده است.
فهرست
مقدمه:..................................................................................................................................7
واژگان کلیدی :....................................................................................................................8
حیطه وظایف دبیر ادبیات فارسی در دوره دبیرستان :.................................................9
تجربیات :.............................................................................................................................12
تجربه 1 : تجربه خسته شدن در کلاس..........................................................................12
تجربه 2 : تجربه دوست شدن با دانش آموزان..............................................................12
تجربه 3 : تجربه کسالت آور بودن درس ادبیات فارسی دبیرستان برای دانش آموزان و ارائه راهکار.....13
بيان مسئله:......................................................................................................................14
اجرا:...................................................................................................................................17
ارزيابي نتايج:..................................................................................................................19
بيان محدوديتها و ارائه پيشنهادها:............................................................................20
ارائه پيشنهادها:............................................................................................................21
تحربه 4و تبین آن :.....................................................................................................22
نکاتی درمورد تدریس درس ادبیات فارسی دبیرستان........................................22
توصیه هایی برای سایر معلمین ادبیات فارسی دبیرستان...................................26
مهارتهاي كار گروهي در تدریس زبان و ادبیات فارسی دوره دبیرستان............29
الف - مهارت يادگيري عاطفي.................................................................................29
ب) مهارت گفتن حقيقیت.......................................................................................29
پ) ارزيابي اشتباهات..............................................................................................30
راهبردهاي مديريت در كلاس تدریس ادبیات فارسی دوره دبیرستان..............31
راهبرد اول: دايره وار نشستن و فوايد آن...............................................................31
راهبرد دوم: نوبت.....................................................................................................32
راهبرد سوم : مهارت گوش دادن..........................................................................32
راهبرد چهارم : ذهن انگيزي.................................................................................34
راهبرد پنجم :بازي انتظار كشيدن......................................................................35
بخش سوم : تمرين ها...........................................................................................38
تمرين اول : مهارت يادگيري عاطفي..................................................................38
تمرين دوم: مهارت گوش دادن..........................................................................39
80 نكته مهم در تدريس موفق معلمان و مربیان مدارس حاصل تجربیات بنده....39
راهکار تدریس برای سایر همکاران در تدریس زبان و ادبیات فارسی دوره دبیرستان :...47
روش های نوین تدریس زبان وادبیات فارسی......................................................47
ویژگی های تدریس موفق ادبیات فارسی دبیرستان :........................................56
آموزش موفق مستلزم رعایت رموزی چند است :..............................................56
* بهره گیری از فیلم های آموزشی :....................................................................60.
سایر روشهای پیشنهادی تدریس :......................................................................60
پیشنهادات و راهکارهای آینده برای تدریس دبیرستان.................................62
نتیجه......................................................................................................................63
منابع وماخذ..........................................................................................................65
برای اطمینان شما فایل پی دی اف این تحقیق فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش آن را از لینک خرید دریافت نمائید.
فهرست بقیه تجربیات در صفحه اصلی سایت آمده است .www.asemankafinet.ir
سه فرم اول داده شده توسط آموزش و پرورش نیز در اول تحقیق آمده است که شما فقط کافی است نام و نام خانوادگی خود را جایگزین آن نمائید . برای خرید آنلاین تحقیق بر روی لینک زیر کلیک نمائید .
راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود - لینک خرید :
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت: 7:57 منتشر شده است
برچسب ها : تجربیات تدریس دبیر ادبیات,تجربیات دبیر ادبیات فارسی دبیرستان,تجربیات دبیر فارسی دبیرستان,تجربیات معلم فارسی دبیرستان,تجربیات مدون شده یک دبیر ادبیات فارسی دبیرستان,تجربیات دبیر ادبیات دبیرستان برای ارتقای شغلی عالی,تجربیات دبیر ادبیات دبیرستان برای ارتقای شغلی خبره,تجربیات دبیر ادبیات فارسی برای ارتقای شغلی خبره و عالی,تجربیات مدون دبیر فارسی,تجربیات ارتقای شغلی دبیر فارسی,تجربیات ارتقای شغلی دبیر ادبیات متوسطه,تجربیات ارتقای شغلی یک دبیر ادبیات,تجربیات ارتقای شغلی معلم فارسی دبیرستان,تحقیق ارتقای شغلی دبیر ادبیات فارسی دبیرستان,تجربیات تدریس دبیر ادبیات فارسی دبیرستان,مقاله ارتقای شغلی دبیر ادبیات فارسی,تحقیق تجربیات مدون دبیر ادبیات فارسی دبیرستان,تجربیات مدون معلم ادبیات و زبان فارسی,تحقیق ارتقای شغلی ارشد به خبره دبیر ادبیات,مقاله ارتقای شغلی خبره به عالی دبیر ادبیات,