پروژه و تحقیق رایگان - 783

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

بهترین کشور‌ها از نظر سطح آموزش عالی

بازديد: 123

با توجه به افزایش چشمگیر هزینه‌های آموزش عالی و درصد بالای بیکاری در میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در سراسر جهان که طی سال‌های اخیر نرخ متوسط آن در جهان به حدود ۵۰ درصد رسیده اکنون مشخص شده است که در سال‌های اخیر گذراندن تحصیلات عالی بهترین راه یا مطمئن‌ترین ضمانت برای اشتغال مناسب نبوده است.

اما با وجود ادامه این وضع و تداوم بحران و رکود اقتصادی در اکثر کشورهای جهان بسیاری معتقدند که پرداختن هزینه‌های آموزش عالی هنوز نوعی سرمایه‌گذاری باارزش است.

روزنامه «وال استریت جورنال» بر اساس نتیجه یک پژوهش بین‌المللی که اخیرا انجام شده می‌نویسد که اکثریت مردم حتی بیشتر از گذشته به آموزش عالی روی می‌آورند و میزان ثبت نام در دانشگاه‌ها در سطح جهان در سال‌های اخیر بیشتر از هر دوره دیگری بوده است.

بر اساس این تحقیقات تعداد فارغ‌التحصیلان مراکز آموزش عالی در کشورهای پیشرفته نسبت به گذشته افزایش یافته و در سال ۲۰۱۰ به سی درصد رسیده است.

اما از میان کشورهای پیشرفته کدام یک از نظر کیفیت و سطح آموزش عالی در مقام‌های بالا قرار دارند؟

بر اساس تحقیقاتی که اخیرا توسط «سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه» انجام شده فهرستی از ده کشور پیشرفته جهان با بهترین کیفیت آموزش عالی انتشار یافته است. یکی از معیارهای اصلی تنظیم این فهرست درصد فارغ‌التحصیلان مراکز آموزش عالی به نسبت کل جمعیت جوان و جویای کار در آن کشور‌هاست.

در صدر این فهرست کانادا قرار دارد که تنها کشور جهان است که با افتخار می‌تواند ادعا کند بیش از نیمی از جمعیت آن تحصیلات دانشگاهی دارند. در سال۲۰۱۰ حدود ۵۱ درصد از جمعیت این کشور دارای مدرک کار‌شناسی یا کار‌شناسی ارشد بودند.

در تحقیقات و سرشماری مربوط به سال ۲۰۰۰ نیز کانادا در صدر این فهرست قرار داشت، ولی در آن زمان تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی آن کشور حدود ۴۰درصد از کل جمعیت بود. این تغییر نشان می‌دهد که کشور کانادا طی ده سال گذشته در این زمینه پیشرفت فراوانی داشته است.

پس از کانادا، اسرائیل با حدود ۴۵ درصد از جمعیت کشور که دارای تحصیلات عالی هستند در مقام دوم این فهرست قرار دارد. در مقام‌های بعدی ژاپن، آمریکا، نیوزیلند و کره جنوبی هر یک با حدود ۴۰ درصد جمعیت تحصیل‌کرده در دانشگاه‌ها در مقام‌های سوم تا ششم قرار دارند.

ده کشوری که از نظر پیشرفت آموزش عالی و درصد جمعیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در صدر این فهرست قرار دارند به ترتیب مقام عبارتند از کانادا، اسرائیل، ژاپن، آمریکا، نیوزیلند، کره جنوبی، بریتانیا، فنلاند، استرالیا و ایرلند

 

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 

 
 

.

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت: 13:58 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,
نظرات(0)

تازه ترین فهرست 400 دانشگاه برتر جهان اعلام شد

بازديد: 98

نشریه آموزش عالی تایمز، تازه ترین رتبه بندی دانشگاه های جهان را از چشم انداز تدریس، تحقیق، انتقال دانش و وجه بین المللی توسط مرکز اطلاعات تامسون رویترز اعلام کرد. 

 نشریه آموزش عالی تایمز رتبه بندی دانشگاه های جهان (The Times Higher Education World University Rankings) برای سال تحصیلی 2012 – 2013 با در نظرگیری 13 شاخص عملکرد رتبه بندی دانشگاه های جهان را اعلام کرده تا جامع ترین و متعادل ترین مقایسه ها را ارائه کند.

 این مقایسه ها معمولا مورد اعتماد دانشجویان، شخصیتهای آکادمیک، روسای دانشگاه ها و صنایع و دولتها قرار دارد.

 برترین های رتبه بندی

 در فهرست منتشرشده مربوط به سال 2012- 2013 ، موسسه فناوری کالیفرنیا از آمریکا با نمره کلی 95.5  در رتبه اول قرار گرفته است. دانشگاه استنفورد با نمره کلی 93.7 در ردیف دوم و دانشگاه آکسفورد بریتانیا با نمره کلی 93.7 در ردیف سوم جدول جای دارند.

 دانشگاه هاروارد، موسسه فناوری ماساچوست، دانشگاه پرینستون و دانشگاه کمبریج در ردیفهای چهار تا هفت این جدول جای گرفته اند.

 کالج امپریال لندن از بریتانیا با نمره 90.6، دانشگاه کالیفرنیا برکلی با نمره کلی 90.5 و دانشگاه شیکاگو با نمره کلی 90.4 در ردیفهای هفت تا 10 این جدول جای گرفته اند.

 رتبه یک دانشگاه ایرانی در میان برترینها

 دانشگاه صنعتی شریف ایران نیز در رده 301 تا 350 این جدول قرار دارد.

 جایگاه دانشگاههای آسیایی

 در میان دانشگاه های آسیایی می توان به دانشگاه توکیو ژاپن اشاره کرد که با نمره کلی 78.3 در ردیف 27 این جدول ایستاده است. دانشگاه ملی سنگاپور با نمره کلی 77.5 نیز در رده بیست و نهم و دانشگاه هنگ کنگ نیز در رده 35 قرار گرفته است. این درحالی است که دانشگاه کیوتو ژاپن با نمره کلی 66.8 در ردیف 54 این فهرست جهانی قرار گرفته است.

 دانشگاه علم و فناوری چین در رده 201 تا 225 و دانشگاه کره در ره 226 تا 250 قرار گرفته اند.

 دانشگاه فنی استانبول در ردیف 276 تا 300 و دانشگاه ملک عبدالعزیز عربستان در رده 301 تا 350 قرار دارند.

 نشریه آموزش عالی تایمز، در رتبه بندی دانشگاه های جهان یک نشریه بین المللی است که توسط مجله آموزش عالی تایمز منتشر می شود و اطلاعات آن را مرکز اطلاعات تامسون رویترز ارائه می کند. انتشار این نشریه از 2004 با همکاری شرکت Quacquarelli Symonds آغاز شده است. نشریه آموزش عالی تایمز در سال 2010 همکاری خود را با این شرکت قطع کرد و از آن پس از اطلاعات ارائه شده توسط مرکز تامسون رویترز استفاده می کند.

 این نشریه یکی از سه معتبر و بانفوذ در زمینه رتبه بندی دانشگاه ها است. رتبه بندی دانشگاه های جهان QS و رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های جهان دیگر نشریاتی هستند که این رتبه بندی ها را منتشر می کنند.

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت: 13:57 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,
نظرات(0)

آیا هوش به نژاد و قوم مرتبط است؟

بازديد: 79

کدام نژاد در ضریب هوشی برتر است؟ مساله برتری نژادی در هوش، با توجه به تجربیات تاریخی (آپارتاید در آفریقای جنوبی و فجایع هیتلر)، می‌تواند با بیراهه رفتن به مباحث سیاسی، اجتماعی و قانونی، تبدیل به کاربردهای نابه‌جا و غیراخلاقی شود...

بسیاری به خصوص در محافل علمی تصور می‌کنند با توجه به افت و فرودها و خاطرات تلخی که در حافظه تاریخی بشریت در مورد تبعیض‌نژادی به خصوص در قرن بیستم وجود دارد، داستان برتری قوی یا نژادی، داستان تمام شده‌ای است، ولی با نگاهی دقیق‌تر می‌توان زغال‌های گداخته زیر خاکستر عقاید برتری نژادی را در نقاط مختلف دنیا هنوز مشاهده کرد. محافل علمی در مقابل آنچه هواداران برتری نژادی در مورد علت موفقیت‌های اجتماعی، شغلی یا علمی گروه‌های مختلف قومی یا ملی در مقاطعی از زمان مطرح می‌کنند، مطالعات جامعه‌شناسی و یا حتی تاریخی را برای ریشه‌یابی موضوع، ارجح بر آزمون‌های میدانی بهره هوشی می‌دانند

 

.

 بر اساس یک پژوهش مناقشه‌آمیز که در سال ۱۹۶۹ در ایالات متحده آمریکا توسط پژوهشگران انجام شد، عامل «وراثت» به‌عنوان عامل تعیین‌کننده حدود ۸۰ درصد از میزان هوش افراد معرفی شد. ادعای جنجال‌برانگیز فوق که معتقد است بخش اعظم هوش، منشأ زیستی و ژنتیکی دارد، ایده تحقیقات گسترده‌ای را در کشورها و فرهنگ‌های مختلف با هدف مقایسه میزان هوش در نژادهای مختلف پایه‌ریزی کرد.

 این در حالی بود که بسیاری از پژوهش‌های گذشته، عوامل تعیین‌کننده هوش را شامل وراثت، محیط و تعامل این دو عنوان کرده بودند. به این ترتیب خیلی زود مساله تفاوت هوش میان نژادها (مثل نژادهای سیاه و سفید) در محوریت پژوهش‌ها قرار گرفت. نتایج اعلام شده، حیرت‌آور بودند: «بالاتر بودن ۱۰ تا ۱۵ واحد نمره در ضریب هوشی سفیدپوستان در مقایسه با سیاه‌پوستان!» این یافته با شدت گرفتن بیشتر موج تبعیض‌نژادی، موجب وضع قوانین جدید مهاجرت و سوگیری‌هایی در اختصاص منابع و برنامه‌ریزی‌های آموزشی برای گروه‌هایی خاص در فرهنگ‌های مختلف شد، اما مطالعات فرا‌تحلیل در زمینه‌ تحقیقات میدانی هوشی، شواهد دیگری را روشن کردند.

 ● شواهد چه هستند؟

 نخست‌ آنکه در بسیاری از پژوهش‌هایی که به برتری نژادی در هوش صحه گذاشته بودند، فرضیه‌های تحقیق، روش‌های آماری تحلیل داده‌ها و حتی قضاوت‌ها و نتیجه‌گیری‌های نهایی، بیشتر ناشی از تعصبات فردی و طبقاتی پژوهشگران بود تا منعکس‌کننده‌ واقعیات علمی. همچنین آزمودنی‌های این تحقیقات کمتر شامل یک نژاد خالص بودند و از این رو مقایسه تفاوت نژادی در هوش نمی‌توانست اعتبار چندانی داشته باشد. واقعیت دیگری نیز وجود داشت و آن اینکه گرچه آزمون‌های هوش در ظاهر برای کلیه نژادها ساخته شده‌اند، به شکلی غیرملموس و ظریفی، غالبا به نفع سازندگان این آزمون‌ها (که معمولا از نژاد سفیدپوست هستند) طراحی شده‌اند. تمامی این شواهد در حالی آشکار شدند که هانس‌آیزنگ (Hans Eysenk) روان‌شناس مشهور انگلیسی و مدافع سرسخت تفاوت‌های نژادی در بهره هوشی افراد اعلام کرده بود: «انکار وجود تفاوت‌های ژنتیکی در بین نژادها، درحقیقت نادیده گرفتن واقعیت‌های جاافتاده تحقیقاتی است

 دشوار است که تصور کنیم مناقشات و جدل‌ها پیرامون تحقیقات میدانی هوش همچنان و تا به امروز در جریان است، ولی این مساله واقعیت دارد. با این همه به نظر می‌رسد صرف‌نظر از اینکه نتایج این تحقیقات به کجا منتهی شوند و واقعا بهره هوشی برخی از ملیت‌ها بیشتر از دیگران باشد یا نه، انجام این‌گونه پژوهش‌ها نه تنها ضرورتی ندارند، ادامه انجام آنها می‌توانند از مسیر علمی خود خارج شده و مساله برتری نژادی در هوش، با توجه به تجربیات تاریخی (مانند مساله آپارتاید در آفریقای جنوبی و یا فجایع هیتلر در آلمان)، می‌توانند با بیراهه رفتن به مباحث سیاسی و موضوعات اجتماعی و قانونی، تبدیل به کاربردهای نابه‌جا غیراخلاقی شود. شاید از همین روست که در حال حاضر، موسسات پژوهشی و محافل علمی در کشورهای مختلف کمتر از چنین تحقیقاتی استقبال می‌کنند. البته ادعای برتری نژادی در هوش تنها با استناد به نمرات هوش مطرح نمی‌شود و این ادعا بر اساس مستندات دیگری مثل کسب مدارج علمی، موقعیت‌های مالی، توانایی حل مساله، درک، قضاوت و بینش خوب نیز مطرح است.

 ● کلام آخر

 

 کلام آخر اینکه از دیدگاه روان‌شناسان، وقتی چنین توصیف‌هایی کاملا واقع‌بینانه، بدون سوگیری و تعصب بیان شوند، می‌توانند به ایجاد احساسات خوب اعتماد به نفس و رضایت منجر شوند و با ایجاد انگیزه، به رشد و پرورش استعداد بالقوه افراد منجر شوند. با این حال شاید منطقی باشد با در نظرگیری این مساله که در حال حاضر هنوز اطلاعات کافی برای شناخت و کنترل تمام عوامل موثر بر هوش در دست نبوده و شواهد برتری هوش نژادی، اعتبار علمی لازم را ندارند، در بیان این توصیفات محتاطانه عمل کرد

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 

 
 

.

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت: 13:56 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,
نظرات(0)

تاثیر مراسم آغازین در تربیت دانش آموزان

بازديد: 379

مدرسه کارکردهای زیادی در جامعه دارد، یکی از مهم ترین آنها کارکرد تربیتی و پرورشی می باشد. که بر عهده مربیان و معلمین می باشد و در بستر مدرسه  صورت میگیرد برای این منظور موقعیت های متعددی را می توانیم در نظر بگیریم  با توجه به آن موقعیت ها ، دانش آموزان تحت تعلیم و تربیت قرار می گیرند. منظور از تعلیم و تربیت نه شکل سنتی آن، بلکه منظور آماده سازی شرایطی است که طبق
 آن دانش آموزان بتواند آزادانه دست به انتخاب بزنند.
یکی از موقعیت هایی که مدرسه فرصت دارد تا مطالب متنوعی را به دانش آموزان ارائه دهد، مراسم صبحگاهی است.در این مراسم حس هویت ملی و مذهبی مورد تاکید است. لذا مسئولین مربوطه سعی وافری کرده اند تا بتوانند مراسم صبحگاهی را غنی سازند. در این رابطه طرح هایی هم ارائه شده است، که آخرین آن کتاب "ترنم آغازین" همراه سی دی می باشد. محتوای این کتاب شامل ترجمه برخی از آیات و احادیث و مناسبت ها و غیره می باشد . اجرای مراسم آغازین در شیفت صبح 20 دقیقه به 8 شروع میشود. 

در همین رابطه: 

مجریان از بین دانش آموزانی که ترجیحاً از تشکل های دانش آموزی می باشند انتخاب می شوند. اگر چه برخی مدارس اصرار ندارند که حتماً باید مراسم آغازین در قالب تشکل های دانش آموزی اجرا شود بلکه برخی مدارس اصلاً تشکل های دانش آموزی ندارند چون نسبت به آن یا بی اعتقادند یا اراده سازمان دهی دانش آموزان را ندارند.

 شناسایی دانش آموزانی که بتوانند در مقابل بعضاً چند صد دانش آموز قرار بگیرند و قرآن بخوانند یا حدیث قرائت کنند و یا حتی سخنرانی کنند کاری بس مشکل است. اما هرچه آمار دانش آموزان مدرسه زیاد باشد شانس پیدا کردن دانش آموزان مناسب بیشتر است. این دانش آموزان عمدتاً افرادی هستند که در مساجد هم فعال هستند و تجربه ی اداره ی هیئت ها و گروه های قرآنی و فعالیت های فرهنگی را قبلاً کسب کرده اند. برخی از آنها آنچنان  در این زمینه قوی هستند که می توان به آنها اجازه داد برای دانش آموزان سخنرانی کنند.

تاثیرگذاری مطاب  ارائه شده در مراسم آغازین به نظر میرسد که فوق العاده باشد خصوصاً قاریان قرآن که صورت و لحن هیجانی دارند و همچنین دانش آموزانی که برای خواندن دعا صدای جذابی دارند بعضاً اشک برخی از آنها را در می آورند. چون دانش آموزان در سنی به سر میبرند که از احساسات سرشار برخوردار هستند همچنین تمایل به باور ماورا الطبیعی در آن ها زیاد است و برای شنیدن مسائلی که در این رابطه مطرح می شود گوشی شنوا دارند. گرچه در سنین بعد طرز تفکر آنها تحت تاثیر عوامل مختلف پخته تر می شود.

 

مراسم صبحگاهی با پخش سرود جمهوری اسلامی شروع شده سپس قرآن تلاوت میشود در ادامه مطالب انتخابی مدارس  در زمینه های دینی و اعتقادی و اجتماعی  و سیاسی می باشد. در پایان مراسم مسائل روز مدرسه مطرح میشود. مسائلی که مربوط می شود به تذکرات انضباطی و اخلاقی و درسی و همچنین ارسال پیام به اولیا از طریق دانش آموزان و مسائل مربوط به برگزاری اردو و کلاس های قوف برنامه و بخشنامه های ارسالی از منطقه و مسابقات و بسیاری از مسائلی که می تواند وجود داشته باشد.

 

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 

 
 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت: 13:55 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,
نظرات(0)

تاثیرعصبانیت در رفتار فرزندان

بازديد: 103

بررسی ها نشان می دهد، در صورتیکه والدین دائما از اشتباهات فرزندان عصبی شوند در تربیت آنها دچار مشکل شده و ارتباط خوبی نیز با فرزندان خود برقرار نمی کنند.

روانشناسان معتقدند، کودکان از سنین بسیار پایین و حتی قبل از یک سالگی متوجه حالات روحی و احساسات والدین می شوند. به همین دلیل وقتی می خواهید با رفتارتان پیام خاصی به کودک بدهید او در ابتدا بیشتر متوجه احساسات می شود نه آن پیامی که به او می دهید.

به عبارت دیگر وقتی از دست او عصبانی می شوید و با صدای بلند سر او فریاد می کشید او به جای درک پیام شما متوجه عصبانیت تان شده و سعی می کند با اصرار بر کارش به مقابله با عصبانیت و حالت روحی شما بپردازد پس به کار خود ادامه می دهد ، اما چنانچه با صدایی آرام اما قاطع با او صحبت کنید او متوجه پیام شما مبنی بر خودداری از عمل می شود.

بر اساس این گزارش ، نیازی نیست که در مقابل اشتباه کودک برایش با شرح و تفصیل دلایل منطقی آورده شود. چرا که برای کودک ۲ تا ۳ ساله که مهارتهای زبانی مشخصی دارد ، توضیحات خسته کننده و حتی نامفهوم است.

روانشناسان توصیه می کنند ، در چنین مواردی والدین باید سعی کنید از عبارات ساده و مختصر و قابل فهم استفاده کنند و در صورت امکان آنها را تکرار کنند و آرامش خود را نیز حفظ نمایند. 

 

 توجه :

شما فرهنگیان گرامی می توانید تحقیقات اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی ، درس پژوهی ، تجربیات ارتقای شغلی ، طرح جابر  و مقالات پرسش مهر مورد نیاز خود را از لینک های زیر تهیه نمائید :( سایت علمی و پژوهشی آسمان ) بر روی هر لینک کلیک نمائید :


 
 
 
 
 
 

 
 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت: 13:53 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1554

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس