تحقیق و پروژه رایگان - 542

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

تحقیق در مورد تسخير «لانه جاسوسي»

بازديد: 89

تحقیق در مورد تسخير «لانه جاسوسي» 

سيزدهم آبان 1358 ساختمان سفارت امريكا در تهران توسط جمعي از دانشجويان معترض تصرف گرديد از زمان پيروزي انقلاب اسلامي ايران تا زمان تسخير سفارت امريكا در تهران ديپلماتهاي امريكايي مستقر در سفارتخانه‌ از هيچ تلاشي در جهت مقابله با نظام نوبنياد جمهوري اسلامي ايران فروگذار نمي‌كردند. تماس با سركردگان گروههاي ضد انقلاب ، ارتباط حمايتي با شبكه‌هاي كودتا و براندازي در داخل كشور و تأمين مالي گروهكهاي تروريستي كه در غرب و جنوب ايران به انفجار در لوله‌هاي نفتي و يا ايجاد نا امني و بي‌ثباتي در مناطق كردنشين مشغول بودند، از عملكردهاي مأموران سياسي فعال در ساختمان سفارت امريكا بود. اين حقايق در اسناد لانه جاسوسي نيز آمده است. بعضي از مقامات بلند پايه دولت كارتر پس از شكست وي در انتخابات 1359 ش. در خاطرات خود، به نقش نامطلوب و مخرب دستگاه حكومتي امريكا عليه ايران كه از طريق سفارتخانه آن كشور در تهران هدايت مي‌شد اقرار كردند. سفارت امريكا در تهران طي زمستان 1357 تا پائيز 1358 به مركز فرماندهي عمليات جاسوسي و خرابكاري عليه جمهوري اسلامي ايران تبديل شده بود؛ نظامي كه عمر سياسي آن به يك سال نمي‌رسيد. با اين حال سفارت امريكا زماني توسط دانشجويان تسخير شد كه امريكا خواست مشروع ملت ايران در استرداد شاه و اموال و دارايي‌هاي بلوكه شده ايران را ناديده گرفت و حتي امكاناتي وسيع در اختيار فراريان حكومت شاه گذاشت تا تشكيلات خود را عليه انقلاب سازماندهي و فعال كنند.

تسخير لانه جاسوسي امريكا در تهران از ابتدا با حمايت امام خميني مواجه گرديد. امام تصرف لانه جاسوسي توسط دانشجويان را «انقلاب دوم» لقب دادند و در سخناني، از اين اقدام حمايت كردند:

«شما مي‌بينيد كه الان مركز فساد ‌امريكا را جوانها رفته‌اند گرفته‌اند و امريكائيها را هم كه در آنجا بودند، گرفتند و آن لانه فساد را بدست آوردند و امريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند و جوانها مطمئن باشند كه امريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.» 2

 

\"http://tashohada.ir/upload/shohada/shohada57850897084.jpg\"

منابع :

1ـ روزها و رويدادها؛ انتشارات پيام مهدي؛ بهار 1379؛ ص 390

 

2ـ صحيفه نور، ج 10، صص 157ـ 148؛ 16/8/1358

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 09 اسفند 1394 ساعت: 10:16 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

تحقیق در مورد برنامه به زبان برنامه نویسی Matlab :

بازديد: 89

برنامه به زبان برنامه نویسی Matlab :

 

 

Function newton(f,x0,tol,n)

%Newton’s.method for solving the nonlinear’

%equation

%f(x)=0

iter=0

u=feval(f,x0);

v=feval(df,x0);

er=abs(u/v);

disp(‘                       ‘)

disp(‘iter x f(x) df(x) xn+1-xn’)

disp(‘                       ‘)

fprintf(‘%2.0f % 12.6f %12.6f %12.6f \n’,iter,x0,u,v)

while(err>tol)&(iter<=n)&(v=1)

x1=x0-u/v;

err=abs(x1-x0);

x0=x1;

u=feval(f,x0);

v=feval(df,x0);

iter=iter+1;

fprintf(’%2.0f %12.6f %12.6f %12.6f/n’,iter,x0,u,v,err)

end

if(v==0)

disp(‘division by zero’?)

end

if(iter>n)

disp(‘method failed to converge’)

end

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خروجی مسئله به روش نیوتن :

 

 

X^4-4X^3-x^2+4X-10=0             f(x)

Xn+1

n

-0.666666667

0

-10.56250000

1

-7.742534327

2

-5.650065608

3

-4.111355689

4

-3.000909443

5

-2.233612464

6

-1.759103906

7

-1.540797314

8

-1.492775329

9

-1.490595660

10

-1.490591294

11

-1.490591294

12

فرمول      Xn+1=Xn-  

f(x)َ               بادقت ماشین حساب∑=

 

 

         X^4n-4X^3n-X^2n+4Xn-10

                                   Xn+1=Xn-

         4X^3n-12X^2n-2Xn+4

 

 

 

 

N=0,1,2,…          X0=1                 

  با دقت ماشین حساب∑=

 

 

 

 

α≈X13=-1.490591294 f(X13)=0.000000000       

 

 

 

 

 

 

تهیه کننده : جعفر فتحی عزیزآباد

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 09 اسفند 1394 ساعت: 10:16 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

تحقیق در مو.رد تسخير «لانه جاسوسي»

بازديد: 107

تسخير «لانه جاسوسي»

سيزدهم آبان 1358 ساختمان سفارت امريكا در تهران توسط جمعي از دانشجويان معترض تصرف گرديد از زمان پيروزي انقلاب اسلامي ايران تا زمان تسخير سفارت امريكا در تهران ديپلماتهاي امريكايي مستقر در سفارتخانه‌ از هيچ تلاشي در جهت مقابله با نظام نوبنياد جمهوري اسلامي ايران فروگذار نمي‌كردند. تماس با سركردگان گروههاي ضد انقلاب ، ارتباط حمايتي با شبكه‌هاي كودتا و براندازي در داخل كشور و تأمين مالي گروهكهاي تروريستي كه در غرب و جنوب ايران به انفجار در لوله‌هاي نفتي و يا ايجاد نا امني و بي‌ثباتي در مناطق كردنشين مشغول بودند، از عملكردهاي مأموران سياسي فعال در ساختمان سفارت امريكا بود. اين حقايق در اسناد لانه جاسوسي نيز آمده است. بعضي از مقامات بلند پايه دولت كارتر پس از شكست وي در انتخابات 1359 ش. در خاطرات خود، به نقش نامطلوب و مخرب دستگاه حكومتي امريكا عليه ايران كه از طريق سفارتخانه آن كشور در تهران هدايت مي‌شد اقرار كردند. سفارت امريكا در تهران طي زمستان 1357 تا پائيز 1358 به مركز فرماندهي عمليات جاسوسي و خرابكاري عليه جمهوري اسلامي ايران تبديل شده بود؛ نظامي كه عمر سياسي آن به يك سال نمي‌رسيد. با اين حال سفارت امريكا زماني توسط دانشجويان تسخير شد كه امريكا خواست مشروع ملت ايران در استرداد شاه و اموال و دارايي‌هاي بلوكه شده ايران را ناديده گرفت و حتي امكاناتي وسيع در اختيار فراريان حكومت شاه گذاشت تا تشكيلات خود را عليه انقلاب سازماندهي و فعال كنند.

تسخير لانه جاسوسي امريكا در تهران از ابتدا با حمايت امام خميني مواجه گرديد. امام تصرف لانه جاسوسي توسط دانشجويان را «انقلاب دوم» لقب دادند و در سخناني، از اين اقدام حمايت كردند:

«شما مي‌بينيد كه الان مركز فساد ‌امريكا را جوانها رفته‌اند گرفته‌اند و امريكائيها را هم كه در آنجا بودند، گرفتند و آن لانه فساد را بدست آوردند و امريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند و جوانها مطمئن باشند كه امريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.» 2

 

http://tashohada.ir/upload/shohada/shohada57850897084.jpg

منابع :

1ـ روزها و رويدادها؛ انتشارات پيام مهدي؛ بهار 1379؛ ص 390

 

2ـ صحيفه نور، ج 10، صص 157ـ 148؛ 16/8/1358

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 09 اسفند 1394 ساعت: 10:09 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

بررسي موج شكنهاي قائم و مايل

بازديد: 123

بررسي موج شكنهاي قائم و مايل

موج شكنها سازه هايي هستند كه از بنادر و سواحل در مقابل امواج و جريانهاي ساحلي محافظت مي كنند. به طور كلي موج شكنها را مي توان به دو دسته جدا از ساحل و متصل به ساحل تقسيم كرد.

در حالت اتصال به ساحل، براي حفاظت ساحل، بندر خارجي و در مواردي بندر داخلي، لنگرگاه و يا حوضچه در برابر امواج مورد استفاده قرار مي گيرد. اين سازه با كاستن از انرژي امواج، ارتفاع آنرا در ناحيه بندر كاهش مي دهد و منطقه حفاظت شده اي براي پهلوگيري و مهار كشتيها و بارگيري و باراندازي آنها و ديگر تاسيسات بندر بوجود مي آورد.

موج شكنها جدا از ساحل عمدتاً براي حفاظت ساحل، از اثر موج يا تسونامي ساخته مي شود. در اين حالت، اين سازه براي حفظ پايداري يك سازه محافظ ساحل نظير ديوار ساحلي يا براي كاستن از فرسايش ساحل و يا براي اهداف نظير آن به كار مي رود.

معمولاً موج شكن دور از ساحل به صورت سازه منقطع است كه تعيين فواصل بين قسمتهاي مختلف آن و طول آنها با توجه به نياز طرح و بر اساس بررسيهاي انجام شده روي مدل هيدروليكي مشخص مي شود.

روشهاي ديگر تقسيم بندي موج شكنها را مي توان بر اساس مصالح به كار رفته در آنها و يا نوع سازه تقسيم بندي كردو سنگ طبيعي و بتن و يا تركيبي از آنها در بيش از 95% موج شكنهايي كه تاكنون ساخته شده اند به كار رفته است. فولاد، چوب و حتي در بعشي موارد هواي فشرده هم براي شكستن نيروي امواج مورد استفاده قرار گرفته اند.

از نظر نوع سازه مهمترين انواع موج شكنها عبارتند از موج شكنهاي شيبدار (توده اي)، موج شكنهاي ديواره اي (قائم)، موج شكنهاي مركب و موج شكنهاي ويژه.

گاهي از موج شكنها براي حفاظت كانال دسترسي در مقابل رانه ساحلي و پايدار كردن يا ساماندهي يك شاخاب كشندي استفاده مي شود، كه در چنين حالتي Jetty  ناميده مي شود.

انتخاب نوع موج شكن معمولاً با توجه با مواد موجود در محل يا در نزديكي آن انجام مي شود. عمق آب وضعيت كف دريا، وظايف مورد انتظار از موج شكن و سرانجام تجهيزات موجود براي ساخت موج شكن از عوامل تعيين كننده مي باشند. در مورد مساله طراحي موج شكنها هم با يك نگاه كلي مي توان گفت كه عوامل موثر عبارتند از :

-         خطوط تراز بستر

-         تغييرات سطح اب در اثر جزر و مد، بركشند توفان و ساير عوامل

-         مشخصات موج

-         جيانهاي كشندي و بركشند توفان

-         باد

-         شرايط پي

-         رسوبات ساحلي

-         دسترسي به مصالح ساختماني و كيفيت آنها

-         شرايط خاص نظير استفاده از موج شكن، به عنوان اسكله ، مقاصد كشتيراني ، تفريحي و غيره

-         عوامل اقتصادي و سياسي

 

 

روشهاي حفاظت سواحل با اشاره خاص به كاربرد ژئوسنتتيكها
 


فصل اول : روش هاي حفاظت سواحل

•            تعريف ساحل

•            ديدگاه جغرافياي

•            ديدگاه مهندسي

•            ديدگاه حقوقي

مسايل و مشكلات در مهندسي سواحل

•      انباشت رسوب در دهانه بنادر

•      رسوب گذاري و پرشدن خورها و تالابها

•      تخريب و فرسايش ساحل

•      جابجايي مصب رودخانه ها در ساحل

•      بالا آمدن آب دريا

•      پيشروي جبهه آب شور

•      انهدام جنگلهاي ساحلي

•      آلودگي محيط زيست 

 

روشهاي جلوگيري ازسايش سواحل

•            روشهاي سازه اي حفاظت سواحل

•            روشهاي غيرسازه اي حفاظت سواحل

روشهاي سازه اي حفاظت سواحل

•             روشهاي مستقيم

          1- پوششهاي حفاظتي

          2- ديوارهاي حفاظتي

                    الف - ديوارساحلي

                     ب - آب بندها

                     ج - رانه گيرها

                            - آبشكن

                            - هدلند

 

روشهاي سازه اي حفاظت سواحل

•      روشهاي غيرمستقيم

          1- موج شكن

          2- موج شكن جدا

          3- آبسنگ مصنوعي

روشهاي غيرسازه اي حفاظت سواحل

•      روش پرورش مدام ساحل(تغذيه مصنوعي ساحل)

•      روش حفاظت بيولوژيك

فصل دوم : كاربرد ژئوسنتتيك ها

•            پيدايش ژئوسنتتيك

•            تاريخچه استفاده از ژئوسنتتيك ها

•            معرفي ژئوسنتتيك هاي مهم

          1- ژئوتكستايل

          2- ژئوممبرين

          3- ژئوكامپوزيت

كاربرد ژئوسنتتيك ها

            كاربرد ژئوتكستايل در جدا سازي لايه هاي خاك

            كاربرد ژئوتكستايل درتسليح خاك

            تسليح ديوارهاي حايل بوسيله ژئوتكستايلها

            پايداري شيروانيهاي خاكي توسط ژئوتكستايل

            تسليح جاده ها بوسيله ژئوتكستايل

            افزايش شيب مجاز شيروانيها

            پايداري سواحل خاكي بوسيله ژئوتكستايل

            كاربرد ژئوتكستايل به عنوان فيلتر

            كاربرد به عنوان قالب انعطاف پذير

            كاربرد ژئوتكستايلها به عنوان زهكش

1- كاربرد ژئوتكستايل در جدا سازي لايه هاي خاك

2- كاربرد ژئوتكستايل درتسليح خاك

3- تسليح ديوارهاي حايل بوسيله ژئوتكستايلها

4- پايداري شيروانيهاي خاكي توسط ژئوتكستايل

5- تسليح جاده ها بوسيله ژئوتكستايل

6- افزايش شيب مجاز شيروانيها

7- پايداري سواحل خاكي بوسيله ژئوتكستايل

8- كاربرد ژئوتكستايل به عنوان فيلتر

9- كاربرد به عنوان قالب انعطاف پذير

10- كاربرد ژئوتكستايلها به عنوان زهكش

11- كاربرد ژئوممبرين درسيستم آبرساني

12- كاربرد ژئوممبرين درزباله چالها حفظ محيط زيست

13- كاربرد ژئوممبرين درسيستم جمع آوري و تصفيه فاضلاب

14- كاربرد ژئوممبرين درتونل سازي

15- كاربرد ژئوممبرين دركنترل خاكهاي تورم پذير

16- كاربرد ژئوممبرين درجلوگيري ازنفوذ گازها

17- كاربرد ژئوممبرين درپوشش سطح مخازن آب

18- سدهاي غشايي شناور

19- كاربردGCL درساخت مدفن زباله

20- كاربردGCL درراهسازي

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 09 اسفند 1394 ساعت: 10:07 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

راهكارهاي علاقمندي دانش آموزان به مطالعه

بازديد: 103

راهكارهاي علاقمندي دانش آموزان به مطالعه

 

     

اصل انضباط در هر كاري سبب ايجاد نظم در فعاليت هاي فردي و اجتماعي است و آن يك قاعده كلي حاكم برزندگي و طبيعت است و مطالعه براي رسيدن به دانايي و توانايي بخشي از روند زندگي بوده و تابع اصل نظم است.


فاطمه پوراسمعيل
دانش آموزان را بايد به مطالعه علاقمند كرد چه كتب درسي را در دست بگيرند و چه كتاب هاي ديگر را. در اين نوشتار تلاش شده است كه راهكارهايي براي مطالعه صحيح آينده سازان ارائه شود. بي شك عمل به اصول مطالعه مي تواند بهره وري بيشتري را براي دانش آموزان داشته باشد.
اصول مطالعه
1- استمرار در مطالعه: مطالعه به طور مستمر بدون وقفه در ساعات برنامه ريزي انجام گيرد.
2- انضباط در مطالعه: اصل انضباط در هر كاري سبب ايجاد نظم در فعاليت هاي فردي و اجتماعي است و آن يك قاعده كلي حاكم برزندگي و طبيعت است و مطالعه براي رسيدن به دانايي و توانايي بخشي از روند زندگي بوده و تابع اصل نظم است.
3- تنوع در موضوع: ثبات موضوع مطالعه براي مدت زيادي سبب كاهش فعاليت مغزي است. براي ايجاد تنوع چندين موضوع را بايد مورد مطالعه قرار داد. اين بدان معني نيست كه در يك ساعت برنامه ريزي چندين نوع كتاب خوانده شود.
4- تنظيم برنامه مطالعه: در تنظيم برنامه بايد به اهداف و احساس نياز مطالعه كننده توجه كرد.
5- برنامه بايد انعطاف داشته باشد (مطالعه كننده احساس اجبار نكند).
6- براي مطالعه هر درس وقت كافي منظور شود.
7- در طول برنامه به منظور ايجاد فرصت طبقه بندي، سازماندهي مطالب قبلي و آمادگي ذهني براي مطالب بعدي بايد زمان معيني استراحت در نظر گرفت.
8- مطالعه هر درس، نزديك به ساعت آموزشي همان درس باشد.
زمان ها و موقعيت هاي نامناسب براي مطالعه
مسائلي كه در مطالعه بايد از آن اجتناب كرد به شرح زير است:
الف- از ايجاد فاصله زياد بين مطالعه خودداري شود.
- مطالعه به دليل خستگي اندام هاي حسي در آخر شب صورت نگيرد.
- مقدار زمان مطالعه 1.5 تا 2 ساعت بوده و سپس با استراحت كوتاه مطالعه دوم صورت گيرد.
- مطالعه نبايد در زمان خستگي حاكم بر بدن باشد.
- در طول سال مطالعه روزانه مفيد بوده و در شب امتحان ايجاد اضطراب مي كند و اضطراب سبب كاهش قدرت حافظه است.
- در صورت محدود بودن زمان نبايد با سرعت بيشتري مطالعه نمود.
- زمان مطالعه بايد دور از تشويش و نگراني باشد.
عوامل مؤثر در يادگيري
1- احساس نياز و علاقه و اشتياق.
2- داشتن دانش و اطلاعات قبلي از دروس پيش نياز و درك آن.
3- فهميدن اهداف درس و نقش و تأثير آن در زندگي روزمره.
4- تمرين، تكرار و ممارست و تعميم دادن مفاهيم به مصداق ها.
5- داشتن يك چهارچوب كلي و تقسيم آن به مواد آموزشي.
6- رعايت زمان و مكان يادگيري كه عاري از هرگونه عوامل مخل باشد.
7- صحيح خواني، درك مفهوم و تجزيه و تحليل مفاهيم.
همان طور كه مي دانيد توانايي خواندن يكي از اساسي ترين مهارت ها براي كسب موفقيت تحصيلي است. بنابراين چگونه مي توانيم انگيزه وعلاقه لازم براي مطالعه را در فراگيران ايجاد كنيم؟ بايد گفت، بهترين راه ايجاد علاقه به ادبيات، درك اهميت و تأثير مطالعه در زندگي روزمره است. معلمان به اين امر آگاهند و به همين دليل در كلاس هاي درس با اهداف برنامه ريزي شده قبلي، وقت زيادي را صرف ايجاد علاقه و عشق به مطالعه در دانش آموزان مي كنند اما ايجاد انگيزه و تقويت عشق به مطالعه دائمي، تنها وظيفه معلمان نيست بلكه والدين نيز در اين امر نقش مهمي برعهده دارند.
توصيه هايي براي تقويت مطالعه:
1- قبل از هر چيز، مطالعه را بين اعضاي خانواده به صورت يك عادت هميشگي درآوريد و از دوران كودكي و در طول دوران تحصيلي سعي كنيد به صورت مستمر و بدون وقفه ادامه داشته باشد.
2- با استفاده از امكانات موجود در كتابخانه هاي شهر و با راهنمايي هاي كتابدار، كتاب هاي مناسب گروه سني و مقطع تحصيلي دانش آموزان را انتخاب كنيد.
3- بهترين و پربارترين اوقات براي شما و فرزندتان زماني است كه مطالعه مي كنيد.
4- رفتن به كتابخانه را بخشي از برنامه هفتگي خود قرار داده و اجازه دهيد فرزندتان در كتابخانه با داشتن فرصت كافي به سراغ قفسه هاي كتاب رفته، با نگاه كردن به آن ها كتاب مورد علاقه اش را انتخاب كند.
5- بسياري از فيلم هاي سينمايي و برنامه هاي تلويزيوني براساس كتاب هاي منتشر شده، ساخته مي شوند. اگر فرزندتان به فيلم يا برنامه خاصي علاقه مند است او را به خواندن فيلمنانه يا قصه مربوط به آن فيلم تشويق كنيد.
6- در دنياي امروز كه عصر اطلاعات است ما با انبوه اطلاعات در قالب كتاب، مجله، روزنامه و... مواجهيم كه اين منابع وسايل ترغيب نوجوانان و جوانان به مطالعه مي باشد.
7- و بالاخره اين كه ميزان اهميت و ضرورت مطالعه در زندگي انسان ها را يادآوري كنيد.

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 09 اسفند 1394 ساعت: 10:02 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1652

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس