تحقیق و پروژه رایگان - 474

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

کارشناسی ارشد مجموعه روانشناسی

بازديد: 111

کارشناسی ارشد مجموعه روانشناسی

مجموعه روان شناسي شامل 6 گرايش 

1- روان شناسي عمومي 


2-روان شناسي باليني 


3-سنجش و اندازه‌گيري (روان‌سنجي) 


4-روان‌شناسي صنعتي و سازماني 


5-روان‌شناسي باليني كودك و نوجوان 


6-روانشناسی شناختی 


مي‌باشد. 


روانشناسي‌ عمومي‌ 
فارغ‌ التحصيلان‌ در اين‌ رشته‌ مي‌توانند فعاليت‌هاي‌ مقدماتي‌ را در زمينه‌هاي‌ تشخيص‌ و درمان‌ اختلالات‌ رواني‌ در مؤسسات‌ عمومي‌ و رواني‌ و كلينيك‌هاي‌ روان‌ پزشكي‌ و ساير مراكز شبيه‌ به‌ آن‌ عهده‌ دار شوند و يا تدريس‌ روانشناسي‌ عمومي‌ را در مراكز آموزشي‌ بعهده‌ گيرند و يا بعنوان‌ روان‌شناس‌ مدرسه‌ در مدارس‌ همكاري‌ داشته‌ باشند. 


روانشناسي‌ صنعتي‌ و سازماني‌ 


روانشناسي‌ صنعتي‌ و سازماني‌، يافته‌هاي‌ روانشناسي‌ و مطالعه‌ علمي‌ رفتار انسان‌ را در صنعت‌ و محيط‌ كار به‌ كار مي‌برد. يعني‌ درباره‌ اين‌ كه‌ محيط‌ كار بايد چگونه‌ باشد تا بهترين‌ بازدهي‌ را داشته‌ باشد و يا چه‌ متغيرهايي‌ در ارتباط‌ بين‌ كارگر و كارفرما مؤثر است‌ و چه‌ عواملي‌ باعث‌ عدم‌ تفاهم‌ بين‌ كارفرما و كارگر مي‌شود، مطالعه‌ مي‌كند. از آنجايي‌ كه‌ نيروي‌ انساني‌ ماهر و سازمان‌هاي‌ كارآمد از ارزنده‌ترين‌ ثروت‌هاي‌ هر كشور به‌ شمار مي‌روند و در رشد و توسعه‌ آن‌ نقشي‌ اساسي‌ دارند و چون‌ تشخيص‌ و رفع‌ مسائل‌ و مشكلات‌ انساني‌ و سازماني‌ تأثيري‌ شگرف‌ در پيشرفت‌ و توسعه‌ دارد، اين‌ گرايش‌ اهميت‌ قابل‌ توجهي‌ دارد. 


روانشناسي باليني 
روانشناسان‌ مي‌توانند در مورد تشخيص‌، درمان‌ و بازآموزي‌ افراد نيز عهده‌‌دار مسئوليت‌ گردند؛ اگر چه‌ در اغلب‌ اين‌ موارد، روانشناسان‌ بعنوان‌ عضوي‌ از يك‌ تيم‌ شامل‌: روانپزشك‌، پرستار و مددكار اجتماعي‌ كار خواهندكرد ولي‌ آموزش‌ تخصصي‌ آن‌ها بايد به‌ گونه‌اي‌ باشد كه‌ بتوانند بخش‌ زيادي‌ از مسئوليت‌ها را به‌ تنهايي‌ برعهده‌ گيرند. اهم‌ اين‌ قبيل‌ مسئووليت‌ها عبارت‌اند از: تشخيص‌ ناهنجاري‌هاي‌ رفتاري،‌ درمان‌ فردي‌ و گروهي‌، مشاوره‌ و راهنمايي‌ و بازآموزي‌. 


روانسنجي 
روان سنجي، گرايش سوم مجموعه روان شناسي است كه كمترين تعداد داوطلب و در عين حال كمترين تعداد پذيرش را دارا است‌. روان سنجي عمدتاً با آمار، شيوه‌هاي سنجش در آموزش و پرورش و یادگيري، ارزيابي‌هاي روانشناختي از طريق آزمون‌‌هاي رواني و شيوه‌هاي گزينش و سرند كردن در ارتباط است‌.كارشناس ارشد روان‌سنجي مي‌تواند به كار اجراي آزمون‌‌هاي رواني - تشخيصي، سنجش هوش، ويژگي‌‌هاي شخصيتي، آسيب‌هاي مغزي، عقب ماندگي‌هاي ذهني، ارزيابي در آموزش و پرورش، سازمان سنجش و داده‌پردازي مشغول گردد. يا به همراه يك تيم درمان در كلينيك‌‌هاي روان شناختي مشغول به كار گردد. 


هدف از تحصيل در اين رشته، تربيت افرادي است كه با جنبه‌هاي نظري و كاربردي در زمينه‌هاي مربوط به اندازه‌گيري و ارزيابي خصوصيات مختلف افراد انساني و مهارت‌هاي او، آشنايي كافي داشته و توانايي بكارگيري آن را در موقعيت‌هاي شغلي در آموزش و پرورش داشته باشد. فارغ‌التحصيلان اين رشته با استفاده از تئوري كلاسيك اندازه‌گيري به سنجش ويژگي‌هاي پنهان افراد مي‌پردازند و از سويي ديگر با طراحي انواع آزمون‌ها (تحصيلي، هوش و استعداد، استخدامي و ...) در سطوح وسيعي به سنجش آموزشي و تربيتي افراد مشغول‌اند. اجراي آزمون‌هاي رواني در امر تشخيص، همواره ياري رسان متخصصان بوده است. 


با دارا بودن مدرک کارشناسي ارشد در گرايش هاي بالینی، عمومی و بالینی کودک و نوجوان، فرد مي تواند: 


- پس از احراز شرايط لازم (ازجمله 800 ساعت کارآموزي در مراکز داراي مجوز رسمي، تاييديه از اساتيد رشته و ...) و دريافت مجوز از سازمان نظام روانشناسي اقدام به تاسيس کلينيک مشاوره بنمايد. 


- به عنوان کارشناس اين رشته در مراکز دولتي نظير بهزيستي- شهرداري- نيروي انتظامي- سازمان زندان ها- کانون اصلاح و تربيت و ... در قسمت مربوطه جذب به کار شود. 


- در واحدهاي کوچک دانشگاه آزاد و يا دوره هاي فراگير و يا موسسات آموزش عالي آزاد به عنوان مدرس فعاليت کند. 


- در آموزش و پرورش به عنوان معلم و يا دبير در دروس مربوطه و يا به عنوان مشاور مدرسه جذب به کار شود. 


- با اخذ مجوز از سازمان بهزيستي اقدام به تاسيس مهد کودک نمايد. 


- با اخذ مجوز از سازمان بهزيستي اقدام به تاسيس سراي سالمندان نمايد. 


- در کلينيک هاي درمان اعتياد به عنوان روانشناس مشغول به کار شوند (اشتغال در اين مراکز مستلزم تحصيل در گرايش روانشناسي باليني است و دارا بودن مدرک کارشناسي اين گرايش کافي است). 


- در کلينيک هاي مشاوره اي به کارهاي درماني بپردازد 


- با روانپزشکان در کلينيک هاي خصوصي ايشان همکاري کند (البته روانپزشکان مايل به همکاري با کارشناسان ارشد در گرايش هاي باليني و خانواده درماني هستند). 


- در کلينيک هاي مشاوره و روان درماني کودک به کارهاي درماني مثل بازي درماني و ... بپردازد (در اين مراکز تاکيد بيشتر روي کارشناسان ارشد با گرايش باليني کودک و نوجوان و باليني است). 

علوم شناختي 

يکي از دانشهاي نو است که در کنار نانوتکنولوژي، بيوتکنولوژي، فناوري اطلاعات مجموعه دانشهاي همگرا را که NBIC نام گرفته اند تشکيل مي دهند. اين رشته از زيرمجموعه هاي علم اعصاب ، روان شناسي، زبان شناسي، هوش مصنوعي و فلسفه ذهن تشکيل گرديده است و کاربرد وسيعي در رشته هاي فرعي مانند پزشکي، آموزش و پرورش، جامعه شناسي، سياست، علوم اطلاعات، ارتباطات و رسانه هاي گروهی، مهندسي پزشکي، مهندسی فرمان و کنترل و حتي علوم دفاعي و جنگ پيدا کرده است. از ديد علوم شناختي ذهن را مي‌توان با تساهل همچون ‌نوعي رايانه دانست. در رايانه اطلاعات توسط دستگاههاي ورودي مانند صفحه كليد يا مودم وارد سامانه مي‌شود و سپس عمليات متفاوتي برروي آن انجام مي‌گيرد. اطلاعات وارد شده را مي‌توان در رايانه ذخيره و توسط نرم افزار پردازش كرد. نتيجه اين پردازش مي‌تواند به خروجي رايانه تبديل گردد. 
حوزه هاي کاربردي علوم شناختي 
بي ترديد از آنجا که حيات انسان و جامعه وابسته به کارکردهاي مغزي اوست، شناخت ما از مغز و ذهن مي تواند تأثير به سزايي بر همه ابعاد حيات انسان داشته باشد. در اين ميان هوش مصنوعي و ساخت رايانه هايي که بتواند وظايف انسان را انجام دهند، پزشکي و جبران آسيبهاي مغزي و شناختي، آموزش و پرورش، سلامت رواني و اجتماعي، سياست و افکار عمومي، امنيت و دفاع، اقتصاد و بهزيستي، مهندسي و رابطه انسان و فناوري از اهميت بيشتري برخوردارند. همه اين حوزه ها با علوم شناختي رابطه اي تنگاتنگ دارند و به همين دليل رشته هايي چون هوش مصنوعي، آموزش و پرورش شناختي، روان درماني شناختي، شناخت اجتماعي و روان شناسي سياسي، روان شناسي تحليل اطلاعات و رسانه هاي گروهي، علوم دفاعي شناختي، اقتصاد شناختي، مهندسي شناختي و غيره پديد آمده اند تا با استفاده از يافته هاي علوم شناختي در باره مغز و ذهن انسان، زمينه استفاده بهينه از اين وديعه الهي را فراهم ساخته، کاستيهاي آنرا جبران و از بروز خطاهاي ذهني انسان جلوگيري نمايند. در زير به برخي از اين حوزه هاي کاربردي مختصراً اشاره می شود: 

مداخله تشخيصي و درماني 

با استفاده از يافته هاي علوم شناختي ميتوان زمينه های بالقوه اختلالاتي مانند خوانش پريشی] و درخودماندگي را در كودكان از طريق تصوير برداري عصبي پيش بيني كرد و با انجام مداخله به موقع عصب شناختي و تصوير برداري مجدد از آن، از ترميم آن مطمئن گشت. اينگونه مداخلات عصب شناختي راه را براي معالجه بسياري از كاستيهاي عصبي باز مي كند و فصل جديدي را در علم اعصاب پديد خواهد آورد.. 

هوش مصنوعي 

برخي از دانشمندان علوم شناختي پيش بيني مي كنند كه با كمك دانشمندان هوش مصنوعي بتوانند رايانه هايي بسازند كه ايده ها را درك كند و به پردازش معنايي بپردازد، رايانه هايي كه هوشهاي چندگانه را تشخيص دهند و به رفع ضعف فرد در يك هوش خاص كمك كنند، رايانه هايي كه بتوانند به معناي واقعي كلمه با انسان مكالمه كنند و درك متقابل داشته باشند. 

ارتباط مغز و رايانه 
(BCI) که ممکن است از طريق آن به صورت يک سويه و يا دو سويه بين رايانه و مغز اطلاعات مبادله گردد. 
مطالعات BCI بيشتر بر روي ابزارهاي کاشته شده در مغز حيواناتي انجام شده است که دچار نقص حرکتي، بينايي و يا شنوايي بوده اند، ولي در سالهاي اخير در مورد انسانهايي که دچار نقص بينايي، شنوايي و يا حرکتي شده اند نيز کاشت ابزار صورت گرفته است. طراحي اين ابزارها بر اساس مطالعات علم اعصاب شناختي صورت مي گيرد. بر اين اساس، مغز با ابزاري که بتواند از نظر دريافت و ارسال سيگنالها به آن کمک کند سازگار مي‌شود و بدين ترتيب، اندامهاي مصنوعی از طريق ابزارهاي رايانه ای به نحوی کنترل مي‌شوند که گويی توسط مغز کنترل شده باشند. هدف نهايي BCI آن است که مغز به رايانه وصل شود، به طوری که بتوان قابليتهاي بيشتري را از آن انتظار داشت. 



تقويت شناختي 
تقويت شناختي به معناي ارتقاء توانمنديهاي مغز در زمينه کارکردهاي شناختي از جمله ادراک، توجه، هشياري، حافظه، تصميم‌گيري، تجزيه و تحليل، استدلال، تعادل خلقي و غيره مي‌باشد. تلاش‌ محققين علوم شناختي و علم اعصاب شناختي اصالتاً متمرکز بر شناخت هرچه بيشتر کارکردهاي مغزي است، ولي در عين حال يافته هاي آنها در دسترس شاخه‌هاي ديگر علوم از جمله داروسازي، براي توليد داروهاي تقويت کننده توانمندي‌هاي فوق الذکر قرار مي‌گيرد. رشته‌هاي ديگر از جمله علوم رايانه، مهندسي پزشکي، سلولهاي بنيادي، الکترونيک، بيومکانيک، فناوري نانو و عصب شناختي رايانه ای همگي در صدد توليد مواد دارويي، وسايل و روشهايي هستند که بتواند، توانمنديهاي شناختی انسان را افزايش دهد. 

تشخيص 
عملكرد حوزه تشخيص در هوش مصنوعي ايجاد الگوريتمها و تكنيكهايي است كه بتواند تشخيص ‌دهد آيا رفتار يك سيستم خاص بهنجار است يا خير. اگر سيستم به درستي كار نكند الگوريتم مذكور بايد قادر به تشخيص محل دقيق اختلال و نوع اختلال باشد.در اين حوزه مي‌ توان از سيستمهاي خبره نام برد. اين سيستمها برنامه‌هايي است كه از دانش و مهارتهاي تحليلي يك يا چند انسان صاحب تخصص در يك حوزه خاص برخوردار مي‌باشد و از اطلاعات فوق براي حل مشكلات به‌وجود آمده استفاده مي‌كند. به‌عنوان مثال مي‌توان از سيستمهاي خبره كه در تشخيص و درمان پزشكي به‌كار مي‌رود ياد كرد. 

روباتها 
روبات يك عامل مصنوعي الكترومكانيكي است كه ظاهر و حركاتش هدف و مقصود معيني را دنبال مي‌كند. روباتها را مي‌‌توان براساس عملكردشان به دو گروه صنعتي و خانگي تقسيم كرد. 

آموزش و پرورش شناختي 
يافته هاي علوم شناختي تأثيرات عميقي را در سالهاي اخير بر آموزش و پرورش بر جاي گذاشته است به طوری که اميد آن مي رود که اثر بخشي اين نهاد کهن روز به روز ارتقا يابد. اينک کشورهاي پيشرفته پروژه هاي سنگيني را در زمينه کاربرد علوم شناختي در آموزش و پرورش در دست اجرا دارند و با تأسيس مدارس شناختي در حال تجربه اين رويکرد در آموزش و پرورش هستند 
روان درماني شناختي 
رشته روان درماني شناختي به عنوان رويکردي جديد در روان شناسي باليني و روان پزشکي توانسته است توفيقات قابل توجهي را در درمان اختلالات رفتاري و رواني به ارمغان آورد. از جمله توفيقات روان درماني شناختي، معالجه معتادين به مواد مخدر است، به طوری که موثر بودن اين رويکرد به خوبي به اثبات رسيده است. در ساير زمينه هاي اختلالات رواني نيز امروزه رويکرد شناختي چه به تنهايي و چه در تلفيق با فنون رفتار درماني يکي از شيوه هاي موثر روان درماني تلقي مي شود به طوري که نشان داده شده است اثر اين نوع معالجات ماندگارتر بوده، احتمال بازگشت مجدد بيماري کاهش مي يابد. 

شناخت اجتماعي و روان شناسي سياسي 
علوم شناختي به تحليل و درک رويدادهاي اجتماعي و رفتارهاي سياسي نيز کمک شايان توجهي مي کند. نحوه شکل گيري گروههاي اجتماعي و نقش شناخت در آن، درگيريهاي قومي، نژادي و مذهبي، نقش رهبران اجتماعي- سياسي و شخصيت آنها در رفتارهاي سياسي- اجتماعي، نقش شناخت، هويت اجتماعي، هيجان و نگرش در رفتارهاي اجتماعي و سياسي، افراط گرايي و مناقشات بين المللي همگي از موضوعات مورد علاقه روان شناسي سياسي و جامعه شناسي شناختي است. 

روان شناسي تحليل اطلاعات و رسانه هاي گروهي 
يکي از حوزه هاي کاربردي متأثر از يافته هاي علوم شناختي، روان شناسی تحليل اطلاعات و رسانه هاي گروهي است. روان شناسي شناختي در درک خطاهاي شناختي که منجر به تصميمات نادرست می گردد و نيز طراحي بهترين شيوه تأثير گذاری بر افکار عمومي به اين حوزه کمکهاي مهمي می رساند. دستگاههاي اطلاعاتي يکي از کاربران يافته هاي علوم شناختي برای تحليل اطلاعات هستند. رسانه هاي گروهي نيز براي جذب افکار عمومي و تأثيرگذاری بر آن از اصول روان شناسي شناختي بهره مي برند. زبان شناسي شناختي نيز در استفاده از استعاره هاي مناسب به اين حوزه کمک ارزشمندي انجام مي دهد. 

روان شناسي تغيير ذهن 
يکي از زمينه هاي جذاب در روابط فردي و جمعي مقوله تغيير ذهن است. چگونه ما مي توانيم در روابط شخصي و اجتماعي خود بر ديگران تأثير بگذاريم و اساساً تحول ذهني و فکري چگونه پديد مي آيد. اين موضوعي است که نظر دانشمندان علوم شناختي را به خود جلب کرده، به طراحی راهکارهايي براي تغيير ذهن خود و ديگران انجاميده است. روان شناسي شناختي و زبان شناسي شناختي به اين حوزه نيز کمک شايان توجهي مي کنند. 

علوم دفاع شناختي 
يافته هاي علوم شناختي در قلمروي دفاعي و امور امنيتي نيز ميدان فعاليت وسيعي کسب کرده است، به طوري که نيروهاي مسلح کشورهاي پيشرفته در کنار توسل به قدرت سخت از کاربرد قدرت نرم غافل نمانده با استفاده از يافته هاي علوم شناختي در جستجوي راهکارهاي عملي براي تأثير گذاري بر فکر و ذهن فرماندهان و نيروهاي مسلح رقيب و انحراف افکار ايشان هستند. همچنين کاربرد دقيق سلاح، پرهيز از خطاهای شناختي و نيز استفاده از دستورالعملهاي شناختي به منظور بالابردن ضريب دقت و صحت تصميمات نظامي، به ويژه در هنگام فوريتها از زمينه هايي است که علوم شناختي مي تواند کمک قابل توجهي به علوم دفاعي انجام دهد. 

اقتصاد شناختي 
يکي از مسايل مهم در اقتصاد و بازرگاني مقوله تصميم گيري و داوري است. تصميم گيري و عوامل موثر در آن موضوع مورد علاقه علوم شناختي به ويژه روان شناسي شناختي و زبان شناسي شناختي نيز مي باشد. اقتصاد شناختي در کنار نظريه هاي ديگر تصميم گيري همچون انتخاب عقلانی موسع يا محدود ، نظريه بازيها، نظريه پويايي سيستمها مي تواند به درک فرايند تصميم گيري در اقتصاد و بازرگاني کمک کند. 

مهندسي شناختي 
رابطه انسان و فناوري، به ويژه ماشين، موضوعي است که در مهندسي شناختي مورد مطالعه قرار مي گيرد. در اين زمينه راههاي بهبود فناوريها و ماشين آلات به نحوي که کاربرد آنها براي انسان مطلوب تر باشد و نيز بررسي خطاها و اشتباهاتي که در هنگام استفاده از آن، به ويژه در مراکز حساسی چون نيروگاهها، برجهاي فرودگاه وتاسيسات هسته اي ممکن است رخ دهد، از موضوعاتي است که مورد علاقه مهندسي شناختي است. 


منابع اختصاصی 
منابع پیشنهاد شده درباره دروس اختصاصی علوم شناختی بر اساس کتاب هایی که در پژوهشکده علوم شناختی تدریس می شود، پیشنهاد شده است. 
اصول علوم شناختی: 
علوم شناختی: مقدمه ای بر مطالعه ذهن، ﺟﻲ ﻓﺮﺩﻧﺒﺮﮒ، ﮔﻮﺭﺩﻥ ﺳﻴﻠﻮﺭﻣﻦ، ترجمه دکتر محسن افتاده حال و دیگران، موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، مرکز آینده‌پژوهی علوم و فناوری دفاعی 
روانشناسی شناختی: 
روانشناسی شناختی، رابرت استرنبرگ، کمال خرازی، پژوهشکده علوم شناختی و انتشارات سمت 

دانشگاه ها 
رشته علوم شناختی در مقطع کارشناسی ارشد پژوهشکده علوم شناختی و دانشگاه فردوسی مشهد ارائه شده و در مقطع دکترا در سه گرایش در پژوهشکده علوم شناختی، در یک گرایش در مرکز مطالعه دانشهای بنیادین و در گرایش مدل سازی در دانشگاه شهید بهشتی ارائه میگردد. 
منبع: پرتال موسسه ماهان

بازدید: 340
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت: 17:30 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

معرفی رشته حقوق و گرایشهای آن

بازديد: 73

معرفی رشته حقوق و گرایشهای آن

از جمله رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی رشته علوم انسانی رشته حقوق قضایی می‌باشد. رشته مذکور در مقطع کارشناسی ارشد به نه گرایش حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق مالکیت فکری، حقوق اقتصادی، حقوق محیط زیست، حقوق عمومی‌، حقوق بین‌الملل، حقوق تجارت بین‌الملل و حقوق بشر تقسیم می‌گردد‌‌. هر چند شرکت داوطلبان رشته حقوق در آزمون سراسری در هر نه گرایش بلا مانع می‌باشد ولیکن به جهت بالاتر رفتن شانس قبولی به داوطلبان عزیز توصیه می‌گردد که تنها یک گرایش را انتخاب نموده و زمان مطالعاتی خود را صرف همان گرایش نمایند. البته به جهت مشترک بودن مواد امتحانی چهار گرایش حقوق خصوصی، حقوق محیط زیست، حقوق مالکیت فکری و حقوق اقتصادی شرکت همزمان در این چهار گرایش بلا اشکال است. 

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌‌های دولتی سراسری تا سال ۸۲ به شیوه تستی و تشریحی و در دو مرحله برگزار می‌گشت و در اسفند ماه از داوطلبان آزمون تستی بعمل می‌آمد و بعد از بررسی پاسخنامه‌ها و تصحیح اوراق تعدادی از داوطلبان را که بالاترین نمره را اکتساب نموده بودند (تقریباً چهار برابر ظرفیت) را مجاز به انتخاب رشته و شرکت در آزمون تشریحی می‌نمودند، ولیکن از سال ۸۲ و همچنین در سال ۸۳ آزمون تنها به شیوه تستی برگزار می‌گردد و اختیار برگزاری آزمون تشریحی را به دانشگاه‌های که دانشجو پذیرش می‌نمایند محول نموده‌اند‌. 
گزینش نهائی و پذیرش دانشجو نیز بر اساس ۲۰% درصد نمره معدل اکتسابی داوطلب در دوره کارشناسی و ۸۰% درصد آزمون علمی‌(جمع نمره اکتسابی در آزمون تستی و مصاحبه برگزار شده از سوی دانشگاه) خواهد بود‌. بدین صورت که پذیرش نهایی 80% نمره اکتسابی با ۲۰% درصد معدل خواهد بود. 
مواد آزمون و ضرایب هر یک از گرایش‌‌های مذکور به شرح ذیل می‌باشد : 
۱- حقوق جزا و جرم شناسی : 
۱) حقوق جزای عمومی‌۲) حقوق جزای اختصاصی ۳) آئین دادرسی کیفری ۴) متون فقه ۵) متون حقوقی، ضرایب در آزمون سراسری به ترتیب : ۲، ۲، ۲، ۱، ۱ و در آزمون دانشگاه آزاد ۱، ۱، ۲، ۱‌.۱ می‌باشد‌. 
۲- حقوق خصوصی : 
۱) حقوق مدنی ۲) حقوق تجارت ۳) آئین دادرسی مدنی ۴) متون فقه ۵) متون حقوقی، ضرایب آزمون سراسری به ترتیب: ۳، ۱، ۱، ۱، ۱ ضرایب آزمون دانشگاه آزاد به ترتیب : ۳، ۱، ۱، ۱، ۱/ 
۳- حقوق مالکیت فکری: 
۱) حقوق مدنی ۲) حقوق تجارت ۳) متون فقه ۴) متون حقوقی، ضرایب آزمون سراسری به ترتیب: ۳، ۲، ۱، ۳/ 
۴- حقوق اقتصادی با مواد و ضرایب رشته حقوق خصوصی 
۵- حقوق بین الملل : 
۱) حقوق بین الملل عمومی‌۲) حقوق بین الملل خصوصی ۳) حقوق اساسی ۴) حقوق تعهدات ۵) متون حقوقی، ضرایب آزمون سراسری به ترتیب : ۲، ۱، ۱، ۱‎، ۲ ضرایب آزمون دانشگاه آزاد به ترتیب : ۱، ۱، ۱، ۱، ۱/ 
۶- حقوق عمومی‌: 
۱) حقوق بین الملل عمومی ۲) حقوق اساسی ۳) حقوق اداری ۴) متون فقه ۵) متون حقوقی، ضرایب آزمون سراسری به ترتیب : ۱، ۲، ۲‌.۱، ۱ ضرایب آزمون دانشگاه آزاد به ترتیب : ۱، ۱، ۱، ۱، ۱/ 
۷- حقوق محیط زیست: 
۱) متون حقوقی ۲) حقوق جزای اختصاصی ۳) حقوق بین‌الملل عمومی ۴) حقوق اداری ضرایب آزمون سراسری به ترتیب ۳ ، ۲ ، ۲ ، ۱/ 
۸-حقوق تجارت بین‌الملل: 
۱) متون حقوقی ۲) حقوق مدنی ۳) حقوق تجارت ۴) حقوق بین‌المل خصوصی ۵) حقوق بین‌الملل عمومی ضرایب در آزمون سراسری به ترتیب ۲ ، ۲ ، ۱ ، ۱ ، ۱ . 
۹- حقوق بشر: 
۱) حقوق بین المللی عمومی ۲) حقوق اساسی ۳) متون حقوقی ۴) حقوق تعهدات ۵) حقوق جزا ۶) حقوق سازمانهای بین‌المللی ضرایب در آزمون سراسری به ترتیب ۲ ، ۳ ، ۲ ، ۱ ، ۱ ، ۲/ 
لازم به ذکر است فارغ التحصیلان رشته‌های کارشناسی غیرحقوق می‌توانند در کنکور کارشناسی ارشد حقوق شرکت نمایند ولیکن قبولی در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری حقوق مجوز شرکت در آزمون‌‌های کانون وکلا، قضات و سردفتری نمی‌باشد و تنها در صورت دارا بودن دانشنامه لیسانس در رشته حقوق قضایی و یا رشته الهیات در گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی‌داوطلبان حق شرکت در آزمون‌‌های مذکور را دارند. 
دروس مرتبط با هر گرایش 
* داوطلبان باید بر اساس گرایش انتخابی خود به دروس ذکر شده بر اساس هر گرایش که در ذیل آمده است پاسخ دهند. 
گرایش حقوق خصوصی و حقوق اقتصادی: 
۱- متون حقوقی 
۲- متون فقه 
۳- حقوق مدنی 
۴- حقوق تجارت 
۵- آئین دادرسی مدنی 

گرایش حقوق محیط زیست: 
۱- متون حقوقی 
۲- حقوق جزای اختصاصی 
۳- حقوق بین‌الملل عمومی 
۴- حقوق اداری 

گرایش حقوق مالکیت فکری: 
۱- متون حقوقی 
۲- متون فقه 
۳- حقوق مدنی 
۴- حقوق تجارت 

گرایش حقوق تجارت بین‌الملل: 
۱- متون حقوقی 
۲- حقوق مدنی 
۳- حقوق تجارت 
۴- حقوق بین‌الملل خصوصی 
۵- حقوق بین‌الملل عمومی 

گرایش حقوق جزا و جرم‌شناسی: 
۱- متون حقوقی 
۲- متون فقه 
۳- حقوق جزای عمومی 
۴- حقوق جزای اختصاصی 
۵- آئین دادرسی کیفری 

گرایش حقوق بین‌الملل: 
۱- متون حقوقی 
۲- حقوق بین‌الملل خصوصی 
۳- حقوق تعهدات 
۴- حقوق بین‌الملل عمومی 
۵- حقوق اساسی 

گرایش حقوق عمومی: 
۱- متون حقوقی 
۲- متون فقه 
۳- حقوق بین‌الملل عمومی 
۴- حقوق اساسی 
۵- حقوق اداری 

گرایش حقوق بشر: 
۱- متون حقوقی 
۲- حقوق تعهدات 
۳- حقوق بین‌الملل عمومی 
۴- حقوق اساسی 
۵- سازمان‌های بین‌المللی 
۶- حقوق جزا (بشر) 
منبع: پرتال موسسه ماهان

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت: 17:29 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

منابع مطالعاتی رشته فیزیک و ضرایب جدید

بازديد: 59

منابع مطالعاتی رشته فیزیک و ضرایب جدید

با توجه به سوالاتی که تا کنون در طی سالهای اخیر در مجموعه فیزیک طراحی شده است منابع زیر بهترین و اصلی ترین منابع موجودی هستند که میتوانند کمک 

کننده باشند: 

فیزیک پایه : کتاب هالیدی (ضریب 3) 

البته در کنار این میتوان برای پایه 1 از کتاب ایریدوف یا کلپنر هم استفاده کرد.اما برای دو پایه دیگر همان هالیدی کافی 

است.در کنار اینها هم مجموعه بانک تست ماهان و جزوات ماهان به عنوان منبع مکمل توصیه می گردد. 

ترمودینامیک: کتاب زیمانسکی-دیتمن (ضریب 3) 

البته در کنار این کتاب می توان از کتاب ادکینز به عنوان منبع مکمل دانشگاهی و از مجموعه بانک تست ماهان و جزوات 

ماهان به عنوان منابع تکمیلی تستی و کمک آموزشی نام برد. 

فیزیک جدید: وایدنر و سلز(ضریب 3) 

البته در کنار این کتاب میتوان از کتاب آشنایی با نسبیت خاص رزنیک برای بخش نسبیت خاص نام برد و هم 

چنین کتاب کرین هم به عنوان منبع تکمیلی جهت تمرین بیشتر به دانشجویان توصیه میشود.همچنین از بانک 

تست ماهان به عنوان منبع تکمیلی تستی و آموزشی نبایستی غافل بود. 
ریاضی فیزیک:آرفکن (ضریب3) 

منبع اصلی این درس کتاب آرفکن است ولی میتوان از مجموعه بانک تست ماهان و جزوات ماهان به عنوان 

مجموعه تکمیلی تستی و آموزشی نام برد. 

مکانیک تحلیلی: ماریون - فولز (ضریب 3.5) 

همانگونه که دانشجویان استحضار دارند منابع محتلفی برای تحلیلی وجود دارد ولی این دو منبع منابع اصلی 

هستند.البته می توان ابتدا از پایه 1 شروع به خواندن از روی کلپنر یا هالیدی کرد و بعد از این دو کتاب شروع 

کرد.دانشجویان عزیز باید بدانند که درس تحلیلی نیاز به حل مسئله زیاد و تکرار دارد لذا از این رو منابع 

تکمیلی دیگری همچون کتاب آریا یا سری شومز می تواند مفید باشد.در ضمن برای بخش تستی و کمک 

آموزشی از جزوات ماهان و بانک تست ماهان استفاده کنید. الکترومغناطیس:ریتس-میلفورد (ضریب 3.5) این درس نیز همانند تحلیلی نیاز به حل تمرین و مسئله زیاد دارد لذا تنها کتاب ریتش کافی نیست و برای 

حل مسئله و تکرار بیشتر کتاب های چنگ, گریفیتس و نایفه به دانشجویان عزیز توصیه میشود.در کنار اینها 

حتما از بانک تست و جزوات ماهان به عنوان منبع کمک آموزشی و تستی استفاده کنید. مکانیک کوانتومی:زتیلی و گاسیروویچ (ضریب 3.5) 
این درس نیز همانند دو درس مهم قبلی نیاز به تکرار و تمرین دارد لذا کتابهای دانشگاهی دیگری همچون 

رزنیک و کرین و یا گریفیتس هم توصیه می گردد.از جزوات و بانک تست ماهان هم به عنوان مرجع های 

کمک آموزشی مناسب می توان استفاده نمود. زبان عمومی و تخصصی: کل مطالب (ضریب 1) 
برای درس زبان تنها منبعی که میتوان معرفی نمود برای حفظ لغات بیشتر کتاب GRE و 504 برای حفظ لغات 

هم چنین کتاب دکتر بیانی برای زبان تخصصی مجموعه فیزیک است.برای متن بیشتر هم می توان از کتابهای 

درسی به زبان اصلی شروع کرد.البته برای منبع تکمیلی تست هم مجموعه سوالات زبان دکتری انتشارات 

ماهان و بانک تست و جزوه زبان عمومی ماهان توصیه می گردد. 


نکته مهم 

دانشجویان عزیز به این نکته توجه داشته باشند که کتابهای متعددی که معرفی شده است نباید نگرانتان 

کند چرا که مراجع اصلی همانهایی هستند که در مقابل نام درس ذکر شده است و تمرکز اصلی داوطلبین 

گرامی بایستی بر روری متن این کتابها و تمرینهای انتهای فصلشان باشد و کتابهای تکمیلی معرفی شده 

صرفا جنبه حل تمرین بیشتر و تکرار بیشتر و ورزیده شدن در حل مسائل را دارد و نباید وقت خود را برای 

خواندن کتابهای تکمیلی صرف نمایند و تنها به حل تمرینهای انتهای فصل آنان و نکات مهم و تمرینهای داخل 

کتاب اکتفا نمایند. 
منبع: پرتال موسسه ماهان

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت: 17:28 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

آشنایی اجمالی با رشته آموزش زبان انگليسي

بازديد: 117

آشنایی اجمالی با رشته آموزش زبان انگليسي

قرن بیست و یکم ، قرن ارتباطات نامگذراری شده چون جهان به سرعت در حال تحول است و نیاز به ارتباط گسترده با سایر کشورها از اهمیت زیادی برخوردار است .در این فرآیند ، مرزهای زبانی بیش از پیش احساس می شوند و لذا تدریس زبان انگلیسی بعنوان زبانی که کانال ارتباط بین المللی محسوب می شود مهمتر جلوه می کند . قرن بیست و یکم ، قرن انفجار اطلاعات نیز نامیده شده است چرا که اطلاعات در رشته های مختلف با سرعتی خارق العاده در حال افزایشند و به روز کردن اطلاعات مستلزم آشنایی با نظام های اطلاع رسانی و زبان مورد استفاده در آنها است . چالش بزرگ فراوری برنامه ریزی آموزشی ، آماده ساختن دانش آموزان برای ایفای نقش خود در جهانی است که در آن اتکاء به معلومات کسب شده در دوران تحصیل جوابگوی نیازهای مشاغل مختلف نیست و روش های سنتی کسب اطلاعات نیز کارایی خود را از دست داده اند . در این راستا تجهیز دانش اموزان به مهارت های ویژه یادگیری مادام العمر و ابزار ویژه استفاده از منابع و نظام های اطلاع رسانی از اهم اهداف آموزش و پرورش محسوب می شود . یادگیری زبان انگلیسی با تجهیز افراد به مهارتهای اجتماعی و مهارت های مطالعه آنها را برای ایفای نقشی مهمتر در توسعه اقتصادی و اجتماعی آماد ه می کند . 
رسیدن به هدف فوق در گرو تربیت نیروی انسانی مؤثر و کارآمدی است که با طی دوره های تحصیلی پیش از خدمت به دانش ها مهارت ها و نگرش های لازم برای ایفای نقش معلمی زبان دست یافته باشند . با توجه به نیاز روزافزون وزارت آموزش و پرورش به معلمان واجد شرایط در این رشته به ویژه در دوره راهنمایی و پاسخ دادن به نیاز فارغ التحصیلان دوره کاردانی آموزش زبان که تکمیل آموزش های خود را در سطحی بالاتر انتظار می کشند ، برنامه کارشناسی ناپیوسته با مشخصات ذیل تدوین شده است . 
• ضرورت و اهمیت 
علیرغم تلاش برنامه ریزان برای حصول اهداف دوره کاردانی آموزش زبان ، به دلیل محدودیت سقف واحدهای اصلی و تخصصی دانشجو معلمان به سطح مطلوبی از توانش زبانی که لازمه و پیش زمینه مهارت های حرفه ای در این رشته می باشد نایل نمی شوند و لذا در برخورد با مسائل آموزشی به افزایش دانش و پرورش مهارت های خود نیاز دارند . برنامه کارشناسی ناپیوسته آموزش زبان با جذب فارغ التحصیلان مستعد دوره کاردانی می تواند پاسخگوی نیازهای آنها باشد . البته باید اذعان گردد رسیدن به اهداف این دوره هنگامی میسر است که اولاً رابطه بین نظر و عمل حفظ شود و ثانیاً با واقع گرایی به نیازهای اموزشی دانشجو معلمان برخورد شود چرا که این افراد با توجه به سابقه تدریس عملی در دوره راهنمایی مشکلات تدریس زبان در شرایط خاص کشور ما را از نزدیک لمس نموده اند و انتظار دارند که دوره کارشناسی ناپیوسته آموزش زبان ، آنها را برای برخورد با مسائل و مشکلات بیش از پیش آماده نماید . 
• تعریف و هدف 
دوره کارشناسی ناپیوسته آموزش زبان انگلیسی یکی از دوره های تربیت معلم میباشد که در تداوم دوره کاردانی آموزش زبان به منظور تحقق اهداف کلی ذیل برنامه ریزی شده است : 
1- افزایش توانش زبانی و حرفه ای لازم در جهت ایفای موثر نقش دبیری زبان انگلیسی در دوره راهنمایی 
2- تقویت نگرش ها و طرز تلقی های خاص دبیری زبان انگلیسی 
• اهداف جزئی 
1- افزایش توانش زبانی و شناخت فرهنگی 
2- آشنایی با نحوه درک ارتباط زبان و یادگیری با توجه به فرایند رشد در نوجوان 
3- آشنایی با ماهیت برنامه های درسی زبان انگلیسی با سایر برنامه های درسی 
4- آشنایی با نحوه ارتباط برنامه درسی زبان انگلیسی با سایر برنامه های درسی 
5- آشنایی با نقش و کارکرد زبان در جامعه 
6- آشنایی با یافته های زبانشناسی زکاربردی 
7- آشنایی با روش های تحقیق در زبان اموزی 
8- شناخت انواع روش ها و راهبردها و فنون تدریس و کلاسداری در آموزش زبان 
9- آشنایی با نحوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و شیوه انتخاب بهترین درس متناسب با درک دانش آموزان در آموزش زبان 
10- ایجاد مبانی مناسب برای رشد مهارت های حرفه ای 
• صنعت و بازار کار 
ارتباط بین دانشگاه و صنعت چند سالی است که رو به بهبود گذاشته اما این ارتباط که باید رابطه‌ای مستقیم و کاربردی باشد و در دانشگاه دروسی تدریس شود که در جامعه مورد استفاده قرار گیرد بحث بیکاری فارغ‌التحصیلان و اشتغال به کار آنها عوامل بسیاری دارد در جای دیگری به آن خواهیم پرداخت. 
آنچه در خصوص وضعیت شغلی رشته‌های زبان‌های خارجی عرضه شده قابل بیان است به این قرار است امکان دبیری این رشته‌ها در مراکز آموزش وزارت امور خارجه به عنوان اصلی‌ترین مرکز جذب دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشکده‌های زبان سراسر کشور محسوب می‌شود و تعامل بین دانشکده زبان‌های خارجی با وزارت خارجه گرچه در شکل ایده‌آل خود قرار ندارد ولی در آینده نه چندان دور این ارتباط به نحو مطلوبی کل خواهد گرفت. بازار کار رشته‌های زبان‌های خارجی ارتباط مستقیمی با جهان خارج نیز داد و این نحو ارتباط می‌تواند در این بخش‌ها صورت پذیرد. در بخش فرهنگ ارتباطات و رفت و آمدهایی که در اثر برگزاری سمینارها و جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها و مانند آن برگزار می‌شود. در بخش صنعت: رفت و آمد در بخش صنعت و بازرگانی و بطور عموم در حوزه اقتصاد بسیار گسترده است و حضور زبان‌دان در کارخانه‌ها، ادارات و وزارتخانه‌ها برای ارتباط با بخش‌های خصوصی و دولتی کشورهای خارجی بخش وسیبع و مهمی است برای جذب دانش‌آموختگان رشته‌های زبان خارجی استفاده از اینترنت و منابع خارجی در شرکت‌های خصوصی و ارتباط این شرکت‌ها با دنیای خارج بسیار گسترده شده و دانستن زبان خارجی و تسلط بر یک زبان به نحوی که بتوان مخاطب را جذب نمود موقعیت خوبی را فراهم نموده است. کلاس‌های خصوصی برای دانش‌آموزانی که در این درس ضعف دارند نیز بخشی از بازار کار این رشته‌ها را فراهم آورده. در پایان آنچه مهم است ذکر این نکته است که وسعت بازار کار هر یک از زبان‌هایی که در بخش معرفی زبان‌های خارجی به آن پرداخته‌ایم متفاوت است. مطمئناً زبان انگلیسی به جهان فراگیری آن در جهان نسبت به رشته‌های دیگر زبان کارآمدتر و داشتن شغلی مناسب برای این رشته در دسترس‌تر است. 
هدف غائی در این برنامه آموزشی آنست که دانشجو معلمان به درجه ای از دانش و مهارت های حرفه ای برسند که بتوانند با تفکر اگاهانه در مورد تدریس خود کارایی آنرا مورد قضاوت قرار دهند و بتوانند کیفیت یادگیری دانش اموزان را نیز بسنجند . برای رسیدن به این هدف برنامه کارشناسی ناپیوسته آموزش زبان باید زمینه های رشد حرفه ای را فراهم کند . از آنجا که رشد متضمن مشارکت بیش از پیش دانشجو معلمان در دوره آموزشی می باشد ، بایستی در این برنامه زمینه ارتباط نزدیک نظر و عمل ایجاد شود . 
منبع: موسسه آموزش عالی کوشیار

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت: 17:27 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

مواد آزمون ورود به حرفه‌ مهندسان (پایه سه) خرداد ماه 1393- رشته معماری (اجرا)

بازديد: 77

مواد آزمون ورود به حرفه‌ مهندسان (پایه سه) خرداد ماه 1393- رشته معماری (اجرا)

رشته معماری (اجرا) 

• قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان و آئين‌نامه‌هاي اجرايي آن(1390) 
• مبحث دوم ( نظامات اداری)(1384) 
• مبحث سوم ( حفاظت ساختمانها در مقابل حريق)(1392) 
• مبحث چهارم( الزامات عمومي ساختمان)(1392) 
• مبحث پنجم (مصالح و فرآورده‌هاي ساختماني) (1392) 
•مبحث هفتم ( پي و پي‌سازي )- ( 1392) 
• مبحث هشتم (طرح و اجراي ساختمانهاي با مصالح بنايي) 
• مبحث نهم( طرح و اجراي ساختمانهاي بتن‌آرمه)(1392)- فصول اول تا نهم 
• مبحث دهم ( طرح و اجراي ساختمانهاي فولادي )- (1392) 
• مبحث يازدهم ( اجراي صنعتي ساختمان‌ها)(1392) 
• مبحث دوازدهم (ايمني و حفاظت كار در حين اجرا) (1392) 
• مبحث پانزدهم (آسانسورها و پلکان برقی)، (فقط ضوابط مربوط به طراحي) (1392) 
• مبحث هجدهم ( عايق‌بندي و تنظيم صدا) (1390 ) 
• مبحث نوزدهم ( صرفه‌جويي در مصرف انرژي) (1389) 
• مبحث بيستم (علائم و تابلوها) (1384) 
• مبحث بیست و دوم (مراقبت و نگهداری از ساختمانها) (1392) 
• راهنماي صرفه‌جويي در مصرف انرژي(1392) 
• راهنماي جوش و اتصالات جوشي در ساختمانهاي فولادي (بخش‌هاي نظارت و اجرا)(1390) 
• گودبرداري و سازه‌هاي نگهبان 
• روشها و مسائل اجرايي* 
• مسائل مكانيكي و برقي در ساختمان( برگرفته از متون مباحث سيزدهم، چهاردهم، شانزدهم و هفدهم مقررات ملّي ساختمان) 
• نظام فنی و اجرائی کشور 
• قوانين و ضوابط حقوقي و انتظامي مرتبط با مسئوليت مجري* 
• قوانين صنعت بيمه و ماليات* 
• مديريت ساخت و نظام برنامه‌ريزي و كنترل پروژه
• قانون كار* 
• ماشين آلات ساختماني* 
• دستورالعمل گودبرداری(1391) 


* براي موارد ذكر شده منابع معتبر مورد نظر بوده و منبع خاصي معرفي نمي‌گردد. 
• تذكر1: منظور از مباحث، مباحث مقررات ملّي ساختمان ميباشد. 
• تذكر2: در صورت تناقض بين مباحث مقررات ملّي ساختمان و ساير مدارك فني، مباحث مقررات ملّي ساختمان ملاك عمل خواهد بود. 
• تذكر3: آخرين نسخه معتبر مدارك و منابع فني و مباحث مقررات ملّی ساختمان اعلام شده ملاك عمل خواهد بود.

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت: 17:26 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1652

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس