تحقیق و پروژه رایگان - 392

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

مقایسه درآمد تخصص های مختلف پزشکی در آمریکا

بازديد: 144

مقایسه درآمد تخصص های مختلف پزشکی در آمریکا

مقایسه درآمد تخصص های مختلف پزشکی در آمریکا 
*دکتر علی غلامرضانژاد 
برای بسیاری از پزشکان جالب است که شرایط مالی و اقتصادی خود را با همتایانشان در دیگر کشورهای دنیا مقایسه کنند. این مقایسه از چند جنبه می‌تواند مهم باشد: اولاً مشخص می‌کند که در دیگر جوامع برای پزشکان و فعالیت‌های آن‌ها چقدر ارزش مادی و اقتصادی قائل می‌شوند و ثانیاً برای دانشجویان پزشکی و پزشکان جوان هم چنین اطلاعاتی می‌تواند در انتخاب مسیر بعدی سازنده و مهم باشد. 
این قبیل مطالعات متأسفانه در کشور ما انجام نشده و کمتر کسی تا کنون در مورد درآمد متخصصان رشته‌های مختلف بررسی مفصلی انجام داده است اما در کشورهای دیگر چنین تحقیقات و مطالعاتی به کرات انجام می‌شود چرا که در تصمیم‌گیری‌های کلان برای سیستم بهداشتی – درمانی جوامع چنین اطلاعاتی بسیار حایز اهمیت است. 
به عنوان مثال یک مطالعه جدید نشان داده است که بسیاری از دانشجویان پزشکی و پزشکان جوان در هنگام انتخاب رشته تخصصی به مسائلی نظیر درآمد رشته‌های مختلف تخصص، تعداد کشیک‌ها و قیمت حق بیمه برای هر یک از رشته‌ها فکر می‌کنند و این موارد را معیارهای اصلی خود برای انتخاب رشته تخصصی می‌دانند. با این حساب اطلاع از شرایط مالی رشته‌های مختلف نه تنها به این پزشکان جوان در تصمیم‌گیری برای آینده شغلی کمک می‌کند بلکه به مسؤولان نیز کمک می‌کند تا از طریق راهکار‌های مناسب، روش‌های معقولی برای جذب افراد در تخصص‌های مورد نیاز جامعه فراهم کنند. 

آمارها چه می‌گویند؟ 
اواخر سال 2005 تحقیقی در مورد درآمد متخصصین رشته‌های مختلف پزشکی در آمریکا صورت گرفت. در این مطالعه از 2978 پزشک دعوت شد تا در مورد درآمدشان اطلاعاتی ارایه دهند. 
بر اساس نتایج این مطالعه در کشور آمریکا درآمد متخصصین رشته‌های مادر، یعنی رشته‌های داخلی، اطفال و پزشکی خانواده از بقیه رشته‌ها پایین‌تر است. میانگین درآمد متخصصان این سه رشته به ترتیب 160، 150 و 148 هزار دلار در سال بوده است. حداقل درآمد متخصصان این رشته‌ها حدود 111 هزار دلار در سال و حداکثر درآمد آن‌ها حدود 250 هزار دلار در سال گزارش شده است. 
اما وضع کسانی که در رشته داخلی فوق تخصص گرفته‌اند به مراتب بهتر است. درآمد در بین فوق تخصص‌های داخلی عمدتاً به نوع فوق‌تخصص بستگی دارد، به طوری که پزشکان فوق تخصص قلب و عروق با درآمد میانگین 317 هزار دلار در سال رتبه اول را دارند و پزشکان فوق‌تخصص گوارش در رتبه دوم هستند، به طوری که میانگین، حداقل و حداکثر درآمد آن‌ها به ترتیب 292، 179 و 381 هزار دلار در سال است. 
وضع متخصصین خون و انکولوژی هم چندان بد نیست به نحوی که 269 هزار دلار در سال میانگین درآمد آن‌هاست و این درآمد ممکن است به 473 هزار دلار در سال هم برسد. در بین فوق‌تخصص‌های داخلی، رتبه‌های چهارم و پنجم را نفرولوژی و بیماری‌های دستگاه تنفس دارند که میانگین درآمدشان به ترتیب 234 هزار دلار و 219 هزار دلار در سال است. 
در انتهای جدول نیز پزشکان فوق تخصص غدد، روماتولوژی و نورولوژی قرار دارند که میانگین درآمد آن‌ها 170، 165 و 197 هزار دلار در سال گزارش شده است. جالب این‌جاست که هیچ وقت درآمد این سه رشته اخیر از مرز 250 هزار دلار در سال عبور نکرده است. 
احتمالاً باید درآمد متخصصین پوست هم برای شما جالب باشد. میانگین، حداقل و حداکثر درآمد یک متخصص پوست با 3 سال تجربه طبابت به ترتیب 232، 169 و 407 هزار دلار در سال گزارش شده است. این اعداد برای یک متخصص روان‌پزشکی به ترتیب 175، 121 و 189 هزار دلار بوده است. متخصصین طب اورژانس هم درآمدی به‌طور میانگین معادل 211 هزار دلار در سال داشته‌اند. 
اما در بین رشته‌هایی که غیر جراحی هستند، بهترین وضعیت در آمریکا منحصر به متخصصین رادیولوژی است به طوری که میانگین درآمد آن‌ها حدود 347 هزار دلار در سال، حداقل درآمد آن‌ها 225 هزار دلار در سال و حداکثر درآمد آن‌ها 430 هزار دلار است. در ضمن همین‌جا باید متذکر شد که تمام درآمد فوق مربوط به متخصصینی با 3 سال تجربه طبابت است. 
... و اما رشته‌هایی که از گروه جراحی هستند: در این میان، دو رشته جراحی عمومی ‌و جراحی زنان و زایمان رشته‌های مادر محسوب می‌شوند. در آمریکا هم مثل ایران درآمد و حقوق متخصصین رشته‌های مادر از بقیه رشته‌ها کمتر است، به‌طوری که میانگین، حداقل و حداکثر درآمد برای یک متخصص زنان و زایمان به ترتیب 248، 184 و 350 هزار دلار در سال و برای یک متخصص جراحی عمومی‌261، 175 و 364 هزار دلار در سال گزارش شده است. این ارقام در مورد یک متخصص چشم‌پزشکی یا یک متخصص گوش و حلق و بینی تنها اندکی بهتر است، به‌طوری که میانگین، حداقل و حداکثر درآمد آن‌ها به ترتیب 265، 180 و 393 هزار دلار در سال است. 
اما اوج درآمد مربوط به متخصصین جراحی‌های فوق تخصصی است. در این بین درآمد متخصصین جراحی قلب و عروق با سالی حدود 558 هزار دلار (حداقل 351 و حداکثر 853 هزار دلار) در صدر جدول قرار دارد. 
متخصصین جراحی مغز و اعصاب با میانگین 438 هزار دلار درآمد سالانه (حداقل 280 هزار دلار و حداکثر 714 هزار دلار) در رده دوم و متخصصین جراحی عروق با میانگین 359 هزار دلار (حداقل 238 هزار دلار و حداکثر 637 هزار دلار) در سال در رتبه سوم هستند. درآمد جراحان ارتوپد هم تفاوت چندانی با جراحان عروق ندارد یعنی میانگین درآمد سالانه آنها 357 هزار دلار در سال است اما گاهی به مرز 541 هزار دلار هم می‌رسد اما با کمال تعجب میانگین درآمد جراحان پلاستیک و جراحان فک و صورت چندان زیاد نیست. میانگین درآمد متخصصین این رشته‌ها به ترتیب 306 هزار دلار در سال (از 197 تا 412 هزار دلار) و 208 هزار دلار (از 157 تا 353 هزار دلار) در سال است. 
با این حساب جراحان فک و صورت جزء فقیرترین‌های جامعه پزشکان آمریکا محسوب می‌شوند. متخصصین اورولوژی درآمدی معادل 285 هزار دلار در سال و جراحان دستگاه گوارش درآمدی معادل 291 هزار دلار در سال دارند که چندان درآمد بالایی محسوب نمی‌شود و حتی از درآمد رادیولوژیست‌ها هم کمتر است. 
بسیاری عقیده دارند که درآمد متخصصین بیهوشی در آمریکا سرسام آور است اما آمارها نشان می‌دهند که درآمد متخصصین بیهوشی در میانه جدول قرار دارد به‌طوری که میانگین درآمد آن‌ها حدود 302 هزار دلار در سال (حداقل درآمد 220 هزار دلار در سال و حداکثر 393 هزار دلار در سال) گزارش شده است. 
آمارهای فوق نشان می‌دهد که در جوامع پیشرفته‌ای مثل آمریکا هم درآمد پزشکان نسبت به افرادی که در رشته‌های دیگر مثل رشته‌های اقتصاد، بازرگانی، تکنولوژی اطلاعات و غیره به درجه دکترا رسیده‌اند به مراتب کمتر است و این مشکل تنها مربوط به کشور ما نیست. 
اما این آمارها همچنین نشان می‌دهند که وضع پزشکان آمریکایی به مراتب از وضعیت اقتصادی پزشکان جوان کشور ما بهتر است چرا که درآمدهای مزبور مربوط به متخصصینی است که تنها 3 سال تجربه طبابت داشته‌اند. شاید اگر از وضعیت مالی و اقتصادی پزشکان کشور ما نیز چنین آمارهایی تهیه شود و با کشورهای پیشرفته مورد مقایسه قرار بگیرد، مسؤولان به فکر بهبود وضعیت معیشتی متخصصان بیفتند. 
مشکل اینجاست که مسؤولان جامعه پزشکی طی سال‌های اخیر عمدتاً به فکر پزشکان عمومی ‌بوده‌اند و خوشبختانه تلاش‌های آن‌ها چندان بی‌نتیجه نبوده و در حال حاضر در مراکز بهداشتی-درمانی، به کارگیری پزشکان عمومی با عنوان پزشک خانواده درآمد مناسبی برای آن‌ها تأمین کرده است، اما به نظر می‌رسد که متخصصان جوان به کلی فراموش شده‌اند. 
این‌طور استنباط می‌شود که پزشکان متخصص جوان تنها به علت گرفتن تخصص دیگر مشکل مالی ندارند. اما واقعیت این است که طی سال‌های اخیر و به دنبال تربیت تعداد زیادی متخصص در هر یک از رشته‌ها، بازار کاری برای بسیاری از متخصصان جوان اشباع است. این مسأله به ویژه در مورد تخصص‌های مادر مثل داخلی، اطفال، زنان و جراحی عمومی ‌بسیار چشمگیرتر است و حتی شاید درآمد یک متخصص جوان داخلی، اطفال یا جراحی از درآمد یک پزشک عمومی‌ هم کمتر باشد. این مسائل نیازمند تفکر و بررسی توسط مسؤولین سیستم پزشکی و بهداشت و درمان کشور است. 
مسلماً این پزشکان متخصص و جوان نقش بسیار مهمی ‌در سیستم بهداشتی – درمانی کشور بازی می‌کنند و رسیدگی به وضعیت اقتصادی آن‌ها به‌طور قطع تأثیر چشمگیری در بهبود وضعیت این بخش خواهد داشت. 
منبع: http://dastyari.parsmedic.com

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 8:56 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

تدریس خصوصی: کار پاره وقت و تمام وقت

بازديد: 85

تدریس خصوصی: کار پاره وقت و تمام وقت

 

تدریس خصوصی را به عنوان یک کار پاره وقت یا تمام وقت می توانید انجام دهید.

تدریس خصوصی به نسبت وقتی که به آن اختصاص می دهید درآمد بالایی دارد. اگر خوبتدریس کنید تعداد شاگردهایتان به مرور زیاد شده و شاگردهایی که قبلا داشته اید نیز در ترمهای بعدی دوباره با شما تماس خواهند گرفت.

اگر خوب تدریس کنید، درآمد شما از تدریس ترم به ترم افزایش می یابد. تدریس خصوصی به نسبت کار در شرکت های خصوصی و کارهای کارمندی درآمد بسیار بهتری دارد. در بسیاری از اوقات در یک ماه به اندازه چند ماه کار کارمندی از تدریس می توانید درآمد کسب کنید.

اگر می خواهید تدریس خصوصی را به عنوان یک کار پاره وقت یا تمام وقت ادامه دهید و به صورت حرفه ای به تدریس بپردازید باید نتیجه گرفتن شاگردانتان برایتان مهم باشد. برای موفقیت در تدریس مطالعه موارد زیر نیز می تواند مفید باشد.

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 8:53 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

مقایسه بازارکار رشته های تجربی و ریاضی

بازديد: 82

مقایسه بازارکار رشته های تجربی و ریاضی

 

در حال حاضر یکی از مهمترین پارامترها برای تعیین رشته و انتخاب رشته در دوران دبیرستان بازارکار رشته های تحصیلی است.

در حال حاضر به صورت کلی بازارکار رشته های علوم تجربی به نسبت بازارکار رشته هایی که از رشته ریاضی می توان به آن رشته ها رسید، بهتر است. به عبارت دیگر، بازارکار و اشتغال رشته های علوم پزشکی به نسبت رشته های فنی و مهندسی مناسبتر می باشد.

در صورتیکه در دوران دبیرستان رشته تجربی را انتخاب نمائید، بعد از شرکت در کنکور می توانید پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری و ... را بخوانید. بازارکار و درآمد این رشته ها در حال حاضر به نسبت رشته های فنی و مهندسی بهتر است.

در صورتیکه شما نیز در رابطه با درآمد، وضعیت شغلی، بازارکار و ... رشته های ریاضی و تجربی نظری دارید، در پایین همین مطلب اضافه کنید.

منبع: ایران مدرس

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 8:52 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

کارمحوری جایگزین مدرک‌محوری در دانشگاه‌ها شود

بازديد: 94

کارمحوری جایگزین مدرک‌محوری در دانشگاه‌ها شود

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: باید دانشجویان کارمحور و ماهر را تربیت و روانه جامعه کرده و به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مدرک‌محوری اساس کار دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور نباشد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، عبدالعلی ذوالانواری در حاشیه بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ساوه افزود: دانشگاه جامع با تحقق اهداف و ماموریت‌های آموزشی خود نقش تاثیرگذاری در رشد و توسعه علمی کشور و افتخارآفرینی این نظام در فتح قله‌های رفیع علمی دارد. 

وی بیان کرد: تلاش علمی مستمر و نیز تربیت نیروی انسانی ماهر و مجرب منجر به افزایش اعتماد عمومی بین جوانان کشور شده و ضمن رونق اقتصاد کشور می‌تواند اقتصاد را از وابستگی به نفت نجات دهد. 

وی با تاکید بر لزوم درک بیشتر دانشجویان و برطرف کردن نیازهای آنان تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که دانشجویان کارمحور و ماهر را تربیت و روانه جامعه کنیم و مدرک‌محوری اساس کار دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور نباشد. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی همچنین با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت آموزشی به منظور تقویت کارمحوری تصریح کرد: رویکرد دانشگاه جامع ایجاد رشته‌هایی است که از نظر کمی و کیفی گسترش پیدا کنند. 

وی اضافه کرد: تقویت حوزه پژوهش و اساس قرار دادن مهارت و کار در دانشگاه جامع می‌تواند نقش تاثیرگذاری در معرفی این مرکز آموزش عالی کشور داشته و آن را به جایگاه واقعی خود برساند. 

وی بیان کرد: در استان مرکزی نیز به منظور تحقق این امر با جذب رشته‌های مختلف، مهارت‌آموزی را در اولویت قرار داده و با جذب اساتید مجرب با هزینه بالا برای دروس تخصصی، زمینه تحصیل مطلوب فراهم شده است. 

به گزارش ایسنا، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز در این بازدید به پشتوانه علمی و عملی مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: فراهم کردن محیطی کاملا آموزشی با تمامی امکانات انگیزه مضاعفی برای پذیرش دانشجو را در این مرکز علمی ایجاد کرده است. 

سید جعفر نظامدوست خواستار افزایش تعداد رشته‌ها در دانشگاه جامع شد و اظهار کرد: مهمترین مشکل مراکز آموزشی علمی و کاربردی جذب دانشجوست و افزایش تعداد رشته‌ها منجر به افزایش دانشجویان ثبت نامی می‌شود. 

وی بیان کرد: توسعه و تقویت دانشگاه جامع علمی کاربردی منجر به توسعه کیفی و کمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی شده و ظرفیتی که این مراکز علمی در حوزه مهارتی دارند منجر به تربیت نیروی کاردان و کارآمد مورد نیاز جامعه خواهد شد. 

وی تربیت نیروهای ماهر و کارآمد را از دستاوردهای تشکیل دانشگاه جامع علمی و کاربردی دانست و تصریح کرد: علم‌آموزی توأم با کسب مهارت و تجربه فلسفه فعالیت دانشگاه جامع است. 

نظامدوست خاطرنشان کرد: توسعه مهارت‌آموزی در بین علاقمندان به ادامه تحصیل در کنار علم‌آموزی، منجر به ارتقای سطحی علمی و مهارتی جامعه شده و این همان حلقه مفقوده‌ای است که دانشگاه جامع نسبت به ایجاد آن اقدام کرده و اتصال علم و عمل به یکدیگر را ممکن کرده است. 

به گزارش ایسنا، در این جلسه رضا معماریان معاون مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ساوه نیز با بیان گزارشی از فعالیت‌های این مرکز آموزشی علمی به تشریح اقدامات انجام شده در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش به ویژه توجه به مقوله پیوند دانشگاه با صنعت و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی در این حوزه پرداخت. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی به همراه رئیس جهاد دانشگاهی استان و جمعی از معاونان این دانشگاه در سفر به ساوه از مراکز آموزش علمی کاربردی شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت آنها قرار گرفتند. 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 8:50 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

راه اندازی مراکز مشاوره شغلی در دانشگاه‌ها

بازديد: 82

راه اندازی مراکز مشاوره شغلی در دانشگاه‌ها

رییس مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از راه‌اندازی مراکز مشاوره شغلی در دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد. 

دکتر حمید یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در راستای نسل سوم دانشگاه‌ها (دانشگاه کارآفرین) که وزیر علوم چندی پیش بر آن تاکید کرد، طرحی تحت عنوان «انطباق‌پذیری مسیر شغلی – تحصیلی دانشجویان» اجرا خواهد شد. 

وی در مورد اهداف اجرای این طرح توضیح داد: ما قصد داریم با کمک مراکز مشاوره شغلی در دانشگاه‌ها، آمادگی‌های تحصیلی و شغلی در دانشجویان را ارتقاء بخشیم و آنها را برای ورود به دنیای کار آماده کنیم. همچنین شرایطی را فراهم کنیم تا رابطه بین دانشجویان و محیط کار مطلوب شود و دانشجویان کاریابی را یاد بگیرند. 

رییس مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: آماده شدن برای مصاحبه استخدامی، شناسایی چالش‌ها، مهارت خودشناسی، افزایش اعتمادبه‌نفس، شناسایی اهداف و ارزش‌های زندگی و اینکه دانشجویان متوجه شوند برای چه شغلی مناسب هستند، از اهداف دیگر راه‌اندازی این مراکز است. 

دکتر یعقوبی به مقایسه این طرح با طرح کارنامه سلامت دانشجویان پرداخت و گفت: ما قصد داریم همانند کارنامه سلامت که در آن وضعیت سلامت و روان دانشجویان را پایش می‌کنیم، مشکلات تحصیلی و شغلی دانشجویان را هم بررسی کنیم که اگر نقاط ضعف و قوتی دارند، شناسایی شوند. 

وی به این سوال که این طرح در چه مرحله‌ای قرار دارد، پاسخ داد: در برخی از دانشگاه‌ها، آموزش و تربیت مشاوران شغلی شروع شده و قصد داریم تا پایان سال به مشاوران شغلی برای فعالیت در دانشگاه آموزش‌های لازم داده شود. احتمالا این طرح از نیم سال تحصیلی 94 -95 اجرا خواهد شد. 

رییس مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در پایان در مورد اجرای این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد ساختار خودش را دارد و هنوز با این دانشگاه در این مورد رایزنی نکرده‌ایم. 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 8:49 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1652

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس