تحقیق و پروژه رایگان - 338

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

42 عاملی که باعث افزایش قیمت وبلاگ یا سایت شما می شوند

بازديد: 129

42 عاملی که باعث افزایش قیمت وبلاگ یا سایت شما می شوند




 


نام سایت یا وبلاگ مثل یک قطعه زمین خالی است. اما کل یک وبلاگ یا سایت  مثل مجموع زمین و ساختمانش است. حالا یکسری وبلاگها یا سایتها هستند که محبوبیتشان صرفا بخاطر کاراکتر و شخصیت منحصربفرد و استثنایی نویسنده آن سایت یا وبلاگاست، و نه تاپیک ها و محتوایش. خرید یا فروش ایننوع وبلاگها/سایتها بسیار مشکل و پیچیده است چراکه اگر پس از فروشش، نویسنده اولیه اش دیگر در ان وبلاگ/سایت همکاری نداشته باشد خوانندگانش را - یعنی مشتریانش را- از دست میدهد و آن سود مالی مورد نظر خریدار را نخواهد داشت.

   در امریکا خریداران سایتها یا وبلاگها عوامل و فاکتورهای زیاد و متفاوتی را در نظر میگیرند. درین نوشتار  42 نکته مهم توضیح داده میشوند. وبلاگها/سایتهای قدیمی تر - یعنیestablished ها- قیمت بیشتری دارند و در رتبه بندی گوگل - یعنی گوگل رنک- با ارزشترند و قیمت شان معمولا 10-12 برابر درامد ماهانه شان است.. مثلا اگر درامد ماهانه وبلاگ شما (از آگهی هایش) بفرض  100$ است قیمتش بین 1000$ تا 1200$ است. ولی یک وبلاگ یا سایت تازه و جدید که فقط چند ماه از عمرش میگذرد و درامدی کمتر دارد قیمتش بین  3-5  برابر درامد ماهانه اش است. وبلاگهای پرخواننده و فعال حتی تا 15 برابر درامد ماهانه شان هم به فروش رفته اند. البته درآمد ماهانه همیشه ملاک نیست: بعضی از خریداران صرفا بخاطر دیزاین و یا زیبایی طراحی قالب وبلاگها هم حاضرند پول خوبی به شما بپردازند و محتوای وبلاگ برایشان مهم نیست . (ضمنا منظور از  BEST OFFER یعنی مزایده و بهترین پیشنهاد)...  حال به این نکات مهم می پردازیم:

\"\"

  • Domain Name:  نام جالب یا منحصر بفرد بویژه اگر با محتوای وبلاگ هم هماهنگ باشد.
  • Date Blog Established:  قدمت تاسیس وبلاگ: مخصوصا در رتبه بندی گوگل بسیار موثر است.
  • Google Page Rank  : رتبه جهانی وبلاگ شما از یک تا 10 . ( پیج رنک های از هفت به بالا بسیار کمیاب اند و سخت بدست می آیند و برای خریداران بسیار مهمند)  
  • SEOMoz.org  Page strength : قدرت یا ضعف وبلاگ /سایت شما در موتورهای جستجوگر : تا چه اندازه مثلا در گوگل یا یاهو و غیره نام و ادرس شما نمایش و دیده میشود؟
  • Technorati Ranking : تعداد دفعاتی که یک منبع ، وبلاگ یا سایت شما را معرفی و لینک می دهد به دیگران.
  • Alexa Ranking : آنالیز ترافیک وبلاگ یا سایت
  • Yahoo / Google Top Keyword Search Results: کدام کلید واژه ها در گوگل و یاهو بیشتر به وبلاگ یا سایت شما سرازیر و معرفی میشوند؟
  • Branding: ارزش و شهرت و محبوبیت نام وبلاگ/سایت شما.
  • Transferable Revenue from Ads: میزان درامد ماهانه وبلاگ/سایت شما همراه با جزییات قراردادهای مالی آن با صاحبان آگهی ها
  • Web Traffic Statistics: آمار میانگین روزانه/هفتگی/ماهانه و غیره بازدیدکنندگانتان.
  • Recent Traffic Spikes:  دلایل و آماری از ترافیک های شلوغ و غیر منتظره بازدیدکنندگان از وبلاگ یا سایت شما بخاطر مثلا معرفی یا لینک به شما از سوی سایتهای معروفی چون Digg, Slashdot, Wired, Engadget, و غیره.
  • Consistent Return Traffic Levels: چه تعداد از بازدیدکنندگان تان مشتری و خواننده دایمی هستند؟  
  • Feed and Feed Subscriber Statistics: میانگین آماری و چگونگی تعداد و کیفیت مشترکان دایمی وبلاگ /سایت شما از طریق فید (دریافت مثلا ایمیلی و غیره مطالب تان) و اینکه آیا فیدهای مطالب وبلاگ شما طبقه بندی شده هست یا نه؟ 
  •  Unique Visitors Statistics ( آمار ویزیتورهای جدید)
  • Market Specific Content Description: اینکه آیا محتوای وبلاگ/سایت شما برای تخصص یا صنعت یا مخاطبان مشخص و ویژه ای نوشته میشوند یا نه؟ 
  • Number of Posts/Articles : تعداد مطالب مندرج در وبلاگ/سایت
  • Number of Comments : تعداد نظرات بازدیدکنندگانش
  • Demographics: چه نوع آدمهایی با چه میانگین سنی به وبلاگ/سایت شما مراجعه می کنند و ایا دایمی هستند و چرا (یعنی بدنبال چی هستند؟) 
  • Google Inbound Links: آماری از لینکهایی که از سایر سایتها به وبلاگ شما داده میشود.
  • Incoming Link Sources: اینکه بیشتر لینکها به شما از کجاها و کدام سایتها می آید?
  • Inclusion in Blogging Networks and Social Bookmarking Networks: : ایا سایت/وبلاگ تان عضو شبکه های وبلاگی دیگری هم هست و آیا این عضویت هم قابل خرید برای خریدار هست یا نه?
  • Email Lists/Subscribers: ایا وبلاگ/سایت شما دارای اعضا و مشترکین ایمیلی هم هست یا نه؟ و ایا قابل خریدند یا نه?
  • Newsletters:  آیا وبلاگ/سایت شما خبرنامه هم دارد؟. و آیا مشترکین آن خبرنامه هم قابل فروشند؟. هر چند وقت یکبار این خبرنامه منتشر میشه و محتوایش چیست؟
  • Forum Included: آیا اتاق گفتگو و چت روم هم در وبلاگ/سایتتان دارید؟. و آماری از آنها. 
  • Press Coverage: آیا شده که سایر رسانه ها و خبرگزاریها از محتوای وبلاگ/سایت تان استفاده و به شما لینک داده باشند؟. 
  • Events Associated With the Blog: آیا وبلاگ/سایت شما هر از چند گاهی مراسم و میتینگی هم برگزار می کند؟ 
  • Sponsorships:  آیا وبلاگ/سایت تان مراسمی یا برنامه ای را تابحال اسپانسر کرده؟ و یا از طرف دیگران اسپانسر شده؟
  • Inventory of Assets: آیا دارایی های این وبلاگ/سایت ( یعنی مثلا کدهای ویژه، کپی رایت دیزاین قالب و غیره اش و یا هر سورس کد و چت روم و فتوبلاگ و تصاویر و نقاشی و شعرهایش مثلا ) قابل فروش و واگذاری هستند یا نه؟ 
  • Inventory of Intellectual Property: آیا لایسنس ها کپی رایت ها و خلاصه زحمات مادی-معنوی که برای این سایت/وبلاگ کشیده اید هم قابل فروشند؟ و شرایطشان چیست؟ 
  • Host Server Agreement Transferable:  آیا قراردادهایتان با شرکتی که هوست (میزبان) سایتتان است هم قابل واگذاری به فروشنده هست؟.
  • Syndication Rights and Agreements: آیا مطالب و طرحهای وبلاگ/سایت شما در سایر رسانه ها و سایتها هم بازتکثیر میشوند و آیا این حق هم قابل فروش است و چگونه؟.
  • Your Participation After Sale: وضعیت ماندگاری یا ترک شما از وبلاگ بعد از فروش: اگر می مانید و همکاری می کنید شرایطتان چیست؟
  • On-site Content Used and Referenced by Off-Sites: آیا مثلا عکسها و طرحها و محتوای سایت یا وبلاگتان را بر روی وب سایتهای جداگانه ای قرار داده اید؟ اگر بله، وضعیت و قراردادهای آنها بعد از فروش وبلاگتان به چه صورت خواهد بود؟ 
  • Unique Content:  آیا محتوای وبلاگ/سایتتان ساخته و پرداخته و محصول و تولید خودتانند یا اینکه فقط یکسری لینکهایی از سایر جاها و کپی - پیست هستند؟ 
  • Current State of the Blog: آیا مطالب تان به روز و تازه اند یا اینکه قدیمی و فقط هر از چندگاهی به روز میشوند؟ 
  • Posting Frequency: آیا روزهای بخصوصی مطالب جدید اضافه می کنید یا مثلا ایا ویزیتورهایتان میدانند که شما چه روزهایی به روز می کنید؟..
  • Content Freshness: ایا مطالب شما جذاب و تازه اند و تا مدتها قابل خواندن اند یا اینکه قدیمی و از دور خارج شده؟ 
  • Competition: رقبای وبلاگ/سایت شما چه تیپ سایتها و ادمهایی اند و نحوه رقابت شما با انها و بلعکس چگونه است؟ 
  • Blog Authors: این وبلاگ/سایت شما چندتا نویسنده و مسئول داره و ایا اونها هم بعد از فروش به همکاریشان با سایت ادامه میدهند یا اینکه هرکدامشان برای کارهایشان یک قرارداد و کپی رایت جداگانه میخواهند؟
  • Non-competition Agreement: آیا فروشنده وبلاگ/سایت حاضر است کتبا امضا کرده و قول بدهد که بعد از فروش، هیچگونه سایت یا وبلاگ مشابهی را تا مثلا چند سال آینده در جایی دیگر نسازد و با خریدار جدید رقابت نکند ؟ یا نه؟
  • Use of Inventory After Sale: آیا خریدار میتواند و یا اجازه دارد که از سورس کدها، طرحها، شعرها، قالبها، برنامه ها و خلاصه تمام دارایی این سایت/وبلاگ مجانا استفاده کند یا اینکه باید حق اشتراک و غیره جداگانه ای به شما (فروشنده) بپردازد؟ 
  • Blocks or Blacklists:  این یعنی نوعی گواهی عدم سو پیشینه برای وبلاگ /سایت، یعنی مثلا آیا این وبلاگ قبلا از طرف رسانه یا سایتی بعنوان مزاحم و spam در لیست سیاه و ممنوعیت قرار گرفته یا نه؟ اگر بله، چگونه و تحت چه شرایطی از آن لیست سیاه خارج شده؟. .... منبع: Lorelle VanFossen blog  ... ترجمه: اکبر شیخ زاده (تورنتو)

 

 


منبع: پی سی دانلود

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت: 11:00 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

چگونه در داخل ایران با SMS وبلاگ بنویسم؟

بازديد: 89

چگونه در داخل ایران با SMS وبلاگ بنویسم؟




 


 

نوشتن وبلاگ با سرویس پیام کوتاه یا همان SMS بسیار جذاب است. شاید یکی از دلایل محبوب شدن سایت توییتر ، همین ویژگی این سایت باشد. تصور کنید که سر کار ، یا در جاده به هنگام،مسافرت ، زرمانیکه به اینترنت دسترسی ندارید و در هر زمانی ، هر وقت سوژه‌ای به نظرتان رسید با ارسال یک SMS ، اندیشه‌های خود را روی وبلاگتان بیاورید. به سبب کوتاه بودن ذاتی این گونه نوشته‌ها ، هر وبلاگ‌نویس با این کار در واقع شیوه جدیدی از وبلاگ‌نویسی را تجربه می‌کند.

در خارج کشور ،  سرویس‌های رایگان زیادی برای وبلاگ‌نویسی دارد که بتوان ویژگی SMS‌نویسی را در آنها فعال کرد. اما اگر اشتباه نکنم در داخل ایران فقط پرشین‌بلاگ است که چنین ویژگی‌ای را از مدت‌ها قبل فعال کرده است.

پس چاره کار چیست؟
* اگر در پرشین‌بلاگ وبلاگ دارید که مشکلی ندارید و می‌توانید به راحتی با SMS وبلاگ بنویسید.

* اما اگردر پرشین‌بلاگ نمی‌نویسید ، می‌توانید با انجام کارهای زیر به نحوی وبلاگ‌نویس SMSای شوید ، «گرچه مسلما این کار نوعی میانبر زدن است و لطف SMSنویسی واقعی را ندارد» :

1- باز کردن یک وبلاگ در پرشین‌بلاگ و فعال کردن ویژگی وبلاگ‌نویسی با SMS:
- یک وبلاگ در پرشین‌بلاگ باز کنید.
راهنمای فعال کردن موبایل و استفاده کردن از آن را برای نوشتن وبلاگ با 
SMS بخوانید. خیلی ساده است.
بسیار خوب! حالا اولین نوشته خود را SMS کنید و وبلاگ پرشین‌بلاگی‌تان را چک کنید تا ببینید متن ارسال شده یا نه.

2- خروجی فید وبلاگ پرشین‌بلاگی‌تان را فیدبرنری کنید:
- در مرحله بعد ، به سایت فیدبرنر بروید و ثبت‌نام کنید.
آدرس خروجی فید وبلاگ پرشین‌بلاگی‌تان را به فیدبرنر بدهید ، در پرشین‌بلاگ معمولا خروجی فید این فرمت را دارد :http://yourblogname.persianblog.com/rss.xml و با آیکون  مشخص می‌شود. next را بزنید.
- عنوانی برای خروجی فید فیدبرنری شده خود انتخاب کنید ( در جلوی Feed Title و با کلمات انگلیسی) ،  آدرس خروجی فید را هم بنویسید که هر عبارت دلخواهی می‌تواند باشد (در جلوی Feed Address)
- روی 
activate feed کلیک کنید.
- وارد صفحه‌ای می‌شوید که خبر می‌دهد ، موفق شده‌اید فید وبلاگ پرشین‌بلاگی‌تان را وارد فیدبرنر کنید ، 
next را بزنید.

3- خروجی فید را وارد وبلاگ اصلی کنید:
- حالا به اینجا بروید و روی نام فید ( و نه آیکون آن) کلیک کنید.

- روی 
publicize کلیک کنید.

- حالا روی 
BuzzBoost کلیک کنید

در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود ، در کنار Plain Text Excerpt Length ، شما باید 
full item را انتخاب کنید و متغیرهای دیگر را مشخص کنید. بهتر است تعداد آیتم‌هاي به نمایش‌گذاشته شده را زیاد انتخاب کنید. دست آخر روی activate کلیک کنید.
- کدی به شما داده می‌شود که می‌توانید آن را در جای دلخواه وبلاگتان بگذارید تا 
smsنوشته‌های وبلاگ پرشین‌بلاگی‌تان در وبلاگ اصلی‌تان به نمایش درآید.
- توجه داشته باشید که فیدبرنر هر نیم ساعت خروجی فید وبلاگ‌ها را چک می‌کند ، پس ممکن است از زمانی که 
sms می‌زنید تا زمانی که نوشته در وبلاگتان ظاهر می‌شود ، نیم ساعت زمان لازم باشد.

البته لازم به ذکر است که سایتهای فارسی جدیدی نیز وجود دارد که می توانند آر اس اس خروجی را برای نمایش در سایت آماده ککند نیز وجود دارند که از آن جمله می توان به سایت وب گذر اشاره کرد که شما از طریق این سایت نیز می توانید استفاده کنید.

 

 



 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت: 10:59 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

GPRS واقعا چیست؟

بازديد: 95

GPRS واقعا چیست؟




 


 

به طور حتم اين روزا  GPRS زياد به گوشتون خورده و بي شك در تبليغات تلويزيوني و روزنامه ها و حتي مسابقات فوتبال و …. تبليغات اپراتور دوم تلفن همراه رو زياد شنيده ايد .

شايد شما نيز بخواهيد بدونيد كه اصلا اين GPRS چي هست و به چه دردي مي خوره ؟

 

GPRS حروف اختصاري براي General Packet Radio Service است كه به نام شبكه GSM نسل 2/5 هم شناخته مي‌شود. ماهيت ديجيتالي بودن، مبتني بودن بر بسته‌هاي اطلاعاتي و قابليت آنلاين بودن اين سرويس به كاربران امكان مي‌دهد تا هميشه به اينترنت متصل باشند. همچنين سرعت اين شبكه بسيار بالاتر از سرعت 9/6 كيلوبيت بر ثانيه‌اي موجود در شبكه GSM است.

طبق اعلام اپراتور دوم تلفن همراه با اين سرويس، به هنگام حركت و رفت و آمد، بدون پرداخت هزينه آنلاين بودن به طور دائمي به اينترنت متصل خواهيد بود. بدين ترتيب، شما هميشه و همه جا آنلاين هستيد و مي‌توانيد از طريق لپ‌تاپ، رايانه دستي (PDA) يا مرورگر WAP روي گوشي خود در كمترين زمان به اينترنت وصل شويد و از تمامي امكانات آن استفاده كنيد.
GPRS چه امكانات جديدي ارائه مي‌كند؟

در واقع، با توجه به محدوديت‌هاي موجود در شبكه‌هاي تلفن همراه، سرعت GPRS ،ا10 تا 20 و يا حداكثر 64 كيلوبيت بر ثانيه خواهد بود. با اين سرعت نمي‌توان يك كنفرانس ويدئويي را لحظه به لحظه تحت پوشش قرار داد؛ ولي خاصيت آنلاين بودن هميشگي آن، امكان دريافت و ارسال حجم بالاي اطلاعات را فراهم مي‌كندكه ارسال و دريافت ايميل در برابر آن بسيار ساده خواهد بود.

در شبكه‌هاي پكت سويچد (Packet-Switched) جريان اطلاعاتي در نقطه ارسال به تعدادي بلوك كوچك به نام بسته (Packet) ، شكسته مي‌شود. هر بسته داراي اطلاعات مربوط به مبدا، مقصد، جايگاه آن در رشته‌ داده‌ها و يك كد مربوط به چك كردن خطاست. براي افزايش كارايي شبكه و استفاده بهينه از منابع انتقال اطلاعات، بسته‌هاي اطلاعاتي مي‌توانند مسيرهاي مختلفي را براي انتقال به مقصد طي كنند و سپس در نقطه مقصد با ترتيب اوليه دوباره مونتاژ شوند.

براي مثال شبكه جهاني اينترنت يك شبكه پكت سويچد (Packet-Switched) است. در فناوري مخابرات بي‌سيم، پكت سويچد (Packet-Switched) بدان معني است كه به جاي تخصيص يك كانال راديويي به يك مشتري خاص براي يك مدت زمان معين، منابع مخابراتي فقط وقتي استفاده مي‌شوند كه ارسال و دريافت اطلاعات انجام مي‌شود. اين نحوه استفاده، امكان به اشتراك گذاشتن منابع ارسال و دريافت بين كاربران را فراهم مي‌آورد.

جهت مشاهده ادامه مطلب بر روي More كليك كنيد …

 

محاسبه هزينه استفاده از GPRS

مدل‌هاي قيمت‌گذاري براي خدمات GPRS متفاوت است. محاسبه هزينه برپايه حجم اطلاعات ارسال شده و يا دريافت شده يا قيمت ثابت براي حداقل ميزان مشخص ماهانه، نمونه‌هايي از نحوه محاسبه هزينه اين خدمات‌اند. معمولا تركيبي از اين روش‌ها براي محاسبه هزينه اين سرويس به كار گرفته مي‌شود. در هر صورت، معمولا افراد تخمين درستي از اين كه”يك كيلوبايت داده شامل چه مقدار اطلاعات است” و يا “در هر نوبت انتقال اطلاعات چند كيلوبايت منتقل مي‌شود” ندارند. بنابراين، از ديدگاه مشتريان محاسبه قيمت براساس حجم اطلاعات، پيچيده و گمراه‌كننده خواهد بود.

درهرحال، محاسبه هزينه خدمات GPRS بسيار پيچيده بوده و از چالش‌هاي پيش روي شركت‌هاي مخابراتي است حتي گاهي هزينه محاسبه ترافيك بسته‌هاي اطلاعاتي بيش از ارزش افزوده آن خواهد بود.

در حال حاضر اپراتور دوم تلفن همراه با پيشنهاد تعرفه‌هاي استفاده از خدمات GPRS با سازمان تنظيم مقررات در حال مذاكره است كه پس از تصويب اين تعرفه‌ها از سوي كميسيون تنظيم مقررات، امكان دريافت هزينه استفاده از مشتركان خدمات جديد فراهم مي‌شود.

هزينه ارتقاء خدمات

ايجاد سيستم 2/5G ، شامل ارتقاء شبكه GSM است كه اين ارتقاء عمدتا در بخش نرم افزار صورت مي‌گيرد. بدين ترتيب كه شبكه GPRS از منابع متعدد شبكه GSM به طور موازي استفاده مي‌كند و به اين شكل سرعت و كارايي منابع مخابراتي تا سطحي قابل توجه افزايش مي‌يابد. انجام اين ارتقا آسان و ارزان نيست؛ براي مثال كارشناسان تخمين مي‌زنند كه تحت پوشش قرار دادن كشور انگليس براي يك اپراتور بيش از 100 ميليون پوند (180‌ ميليون دلار) هزينه در بردارد.

با استفاده از GPRS ، خدماتي مانند انتقال فايل و دسترسي موبايل به شبكه‌هاي داخلي (Intranet) امكان‌پذير مي‌شود. اين فناوري امكان انتقال اسمي اطلاعات با سرعتي تا حد 114 كيلوبيت برثانيه را فراهم مي‌كند كه حدود سه برابر سريع‌تر از سرعت ممكن با استفاده از خطوط ثابت تلفن و 12 برابر سريع‌تر از شبكه GSM است. درحال حاضر، سرعت اوليه ارائه شده توسط اپراتورهاي تلفن همراه در حدود 20 تا 26 كيلوبيت بر ثانيه است.

در مجموع، به دليل اين كه هنوز استفاده گسترده از اين خدمات معمول نشده و سرمايه‌گذاري هنگفت ايجاد شبكه‌هاي GPRS مورد استفاده انبوه كاربران در جهان قرار نگرفته‌ است، شبكه‌هاي مخابراتي پكت سويچد (Packet-Switched)، يكي از راه‌هاي گران براي انتقال اطلاعات محسوب مي‌شوند.

 برای اولین بار در ایران اینترنت 24 ساعته در تلفن همراه شما!

 

درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ زحمتی می توانید به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.

(General Packet Radio Service) GPRS سرویسی است که از طریق آن شما همیشه و همه جا آنلاین بوده و می توانید از اینترنت استفاده نمایید. شما می توانید از طریق لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP روی گوشی خود در کمترین زمان به اینترنت متصل شوید.

چگونه می توان به GPRS متصل شد؟
گوشی شما باید برای اتصال به شبکه GPRS مناسب باشد (برای اطلاع از این موضوع و اينكه چه گوشي هايي از اين قابليت پشتيباني مي كنند ، اینجا را کلیک کنید. ).
تنظیمات GPRS بطور خودکار در یک پیام کوتاه (SMS) برای شما ارسال می شود. برای آنکه تنظیمات این سرویس به گوشی شما منتقل شود، باید اطلاعات ارسال شده را در تلفن همراهتان ذخیره (save) کنید.

توجه:
درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید از تاریخ 10 اسفند با شماره گیری [YES/OK] #5*3*130*این اطلاعات را دریافت نمایید.

اگر از دیتا کارت (PCMCIA) برای اتصال لپ تاپ خود استفاده می کنید، هنگام نصب کارت یا تنظیم اتصال به شبکه این اطلاعات را وارد کنید (*اسامی اطلاعات زیر ممکن است برای مدل های مختلف کارت متفاوت باشد):

 

Value

Item

Irancell-GPRS

Connection Name

GSM-GPRS/GPRS

Bearer

mtnirancell

APN

http://google.com

Home Page

10.131.26.138

WAP Proxy

9201

Port

CO-WSP

Service

10.131.26.138

HTTP Proxy

8080

Port

HTTP

Service

 

این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانسل (اعم از پیش پرداخت یا پرداخت ماهیانه) که گوشی با قابلیت GPRS دارند، موجود می باشد.

نحوه دسترسی به اینترنت
پس از اینکه از تنظیمات گوشی خود مطمئن شدید و علامت اتصال به شبکه GPRS (یک علامت G یا یک مثلث برعکس در کنار علامت آنتن) بر روی صفحه تلفن همراه شما ظاهر شد، می توانید با انتخاب مرورگر (WAP/ Web browser) در منوی گوشی خود و سپس وارد کردن آدرس اینترنتی (URL) به شبکه جهانی اینترنت دسترسی پیدا کنید.

این مرورگر (browser) در اغلب گوشی ها با علامت “کره زمین” نشان داده شده است.

رایانه دستی (PDA) و GPRS 
با داشتن یک PDA و سرویس GPRS، جهان در دستان شماست. می توانید ایمیل تان را چک کرده و گشتی در اینترنت بزنید. امروزه رایانه های دستی به سرعت در حال فراگیر شدن هستند بطوریکه بسیاری از وب سایت ها نسخه هایی از صفحات خود را بطور ویژه برای کاربران PDA طراحی نموده اند تا صفحات بطور کامل با اندازه صفحه رایانه دستی شما سازگار باشند.

حتی برای مرور آن دسته از وب سایت هایی که نسخه ویژه PDA ندارند نیز مشکلی وجود نخواهد داشت. صرفاً مجبورید در صفحه کمی بالا و پایین بروید تا کل صفحه را مشاهده کنید.

آشنایی با GPRS
GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده از GPRS:

  • اینترنت از آن شماست!
    با قابلیت GPRS تلفن همراهتان می توانید 24 ساعته به اینترنت متصل باشید.
  • اینترنت همه جا، همه وقت
    اطلاعات بر سرانگشتان شما جاریست! دیگر محدود به دفتر کار، میزتان یا رایانه تان نیستید.
  • همیشه آنلاین هستید!
    بطور دائمی به اینترنت متصل هستید و صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعات هزینه می پردازید. بنابراین نگران هزینه آنلاین بودن خود نباشید.
  • سرعت و راحتی اینترنت
    مرور اینترنت یا ذخیره اطلاعات (download) به سادگی و با سرعتی بالا امکانپذیر است. همیشه اولین چیزی که روی گوشی شما ظاهر می شود، متن ها و لینک های موجود در صفحه است تا سرعت شما برای دسترسی به داده های مورد نظرتان افزایش یابد.

هزینه منطقی
صرفاًٌ زمانی هزینه به حساب شما منظور می شود که داده ای ارسال و یا دریافت کرده باشید. همین! شما برای متصل ماندن به شبکه جهانی هزینه ای نمی پردازید. این منصفانه است زیرا شما فقط پول آنچه را مصرف می کنید می پردازید.

تعرفه GPRS 
بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.

لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.

 


منبع:ww.shahvar.net




منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت: 10:58 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

فناوري انفورماتيك و فناوري‌نانو: قابليتها، چالشها

بازديد: 83

فناوري انفورماتيك و فناوري‌نانو: قابليتها، چالشها




 


علاوه بر مكانيك كوانتوم محاسباتي و شبيه سازي، روشهاي مدلسازيي، كه ارزشي معادل يا حتي اثري بزرگتر در كاربردهاي صنعتي دارند، وجود دارد. بر خلاف مدلهاي مبتني بر مكانيك كوانتوم محاسباتي وشبيه سازي كه «انرژي»، را ارزيابي مي‌كنند و بر اساس آن پروسه‌هاي ترموديناميك را پيش بيني مي‌كنند، اين مدلهاي نوين كه بر پايه غير «انرژي» استوارند، عموماً طبيعتي كيفي نگر دارند و در مطالعه فلسفه طراحيها بكار گرفته مي‌شوند. 
 گرافيك كامپيوتري:
رشد گرافيك كامپيوتري محتملاً بزرگترين مولفه فناوري‌انفورماتيك در گستره وسيعي از شبيه سازيهاي مولكولي است:
قابليت تصوير سازي اهداف داروها( زماني كه ساختار آنها شناخته شده است) يا خانواده تركيبي از آنالوگهاي فعال و غيرفعال در حوزه مدلسازي، ضروري مي‌نمايد.(مثلاً در ساخت شيميايي مواد) گرافيك كامپيوتري قدمتي از آغاز تركيب صدا و رنگ به منظور شفاف سازي پيامها، تاكنون كه با هدف توسعه دانش تصويرسازي كامپيوتري براي نمايش پروسه‌هاي شيميايي و بيوفيزيكي، بكار گرفته مي شود، دارد.
«هندسه بعد»: 
زمينه مهم ديگري كه توسعه علمي آن اثري مهم،حداقل در شبيه‌سازي و مدلسازي در زيست – فيزيك و زيست – شيمي و صنعت داروسازي بر جاي خواهد گذاشت، دانش«هندسه بعد» است . 
انتقال اين حوزه از رياضيات محض بسوي علم‌شيمي و سيستم‌هاي مولكولي بوسيله"‌Grippen" صورت گرفت." "Kuntz","Havel در اواخر دهه 70 ميلادي (‍ CrippenوHavel در 1988 ميلادي) اين تكنيك را در اندازه‌گيريهايNMR و QSAR بكار گرفتند. Crippen اين پروسه را تا تحقق اين علم براي مدلسازي بر هم كنش ماكرومولكولهاي پيوندي، ادامه داد. (Crippen 1999)

QSR/QSPR:
سومين زمينه مدلسازي شامل ارتباط ميان داده‌هاي آزمايشگاهي با همان خواص فيزيكي يا غير آن، در قالب سيستم مدلسازي است. اين روشها كه موسوم به QSR/QSPR مي‌باشند داراي تاريخچه‌اي طولاني در مدلسازي سيستمهاي بيولوژيك مي‌باشند و اكنون نيز نقش مؤثري در تحليل نتايج و استفاده از نتايج مدلسازي مولكولي در صنايع شيمي دارند. 
يك مثال نمونه جهت استفاده از اين تكنيك‌ها اين است كه:
نمونه‌اي را با يك سري از خواص فيزيكي در نظر بگيريد كه مي‌خواهيد آن را بهينه كنيد(سودمندي دارو، ارتباطات آنزيمي، مقاومت كششي يك پليمر)
چگونه آن را حل خواهيد كرد:
در زمره تازه‌ترين روشهاي حل اين مسأله كه متعلق به "Hansch" مي باشد (1971) مبتني بر ارتباط فعاليت‌هاي بيولوژيك مولكول در قالب پارامتر«آب گريزي» آن كه به عنوان ثابت اكتاتل به آب، معرفي مي‌شود.
اين روش، در طول انرژي آزاد خطي در شيمي ‌فيزيك ‌زيستي قرار مي‌گيرد. (يعني: روابط Hammett(1935))، كه انرژي آزاد(لگاريتم ثابت تعادل)، به نوع ديگري از انرژي يا خواص ماده كه بر اساس انرژي آزاد سنجيده مي‌شود، وابسته است. 
همانظور كه پيشنهاد شد، ساده‌ترين چنين روشهائي به عنوان مدلهاي خطي مطرحند و رگريسون خطي براي آن استفاده مي‌شود. به همين ترتيب كه مدل پيچيده‌تر مي‌شود، مدل به سمت رگريسون غير خطي ميل مي‌كند(Kowalski 1984) و .(Andrea & Kalayeh1991)
به منظور توالي چنين مدلهائي، تا حصول روابطي ميان خواص فيزيكي ماده وميزان فعاليتهاي آن مي بايستي در مدلسازي به روش«شبكه عصبي» بكار گرفته شود.
علاوه بر «آب گريزي»، ساير پارامترهاي مؤثر و مرتبط به عنوان متغيرهاي مستقل در چنين مدلهائي، عبارتند از:
نسبت آرايش اتمها به نيروهاي واندروالس و خواص الكترواستاتيك.
يك روش كه در برگيرنده اطلاعات 3 بعدي در قالب يك مدل باشد مانند «آناليز ميدانهاي مولكولي تطبيقي كه به اختصار COMFA خوانده مي‌شود.

COMFA: Comparative Molecular Field Analysis

كه توسط" "Cramer،"Patterson" و" Bunce"‌ در سال 1988 پايه‌گذاري شد اين پارامترها و متغيرهاي وابسته به آن عمومي مي باشند و در بهينه سازي مدل مؤثرند. علاوه بر آن ارتباطات ميان مولكولي را در جهت توجيه ساختار ماكرومولكول در ابعاد 3 بعدي توجيه مي‌كند. (به اين معني كه نيروهاي الكترواستاتيك و پتانسيلهاي واندروالس محيط شده را لحاظ مي كند.)
تكنيكهاي فوق به نام QSAR خوانده مي شود.

QSAR: Quantitative Structure- Activity Relationship

واز مهمترين تكنيكهاي فوق مي توان به QSPR اشاره كرد.

QSPR: Quantitative Structure – Properties Relationship

كه اين تكنيك زماني كه بهينه‌سازي تعدادي از خواص مكانيكي بر اساس فعاليت‌شان مطلوب باشد، مورد توجه قرار مي‌گيرد("Katrizky", "Lobanov"&" Karelson" 1995) .
يكبار ديگر، مي‌توان اين عمل را در زمينه مدلهاي خطي و غيرخطي انجام داد و مي‌توان خواص متعددي از مجموعه‌اي از مولكولها را در چنين مدلي لحاظ كرد. بنابراين براي نتيجه‌گيري خواص الكترواستاتيك يا خواص الكتروني ماده، به منظور آزمايش اينكه آيا آنها واقعاً داراي چنين روابطي هستند، مكانيك كوانتوم محاسباتي استفاده مي‌شود. از آنجائيكه هدف نهائي دستيابي به ساختار دقيق الكتروني ماده نمي‌باشد و دقت كمتر و كارآئي بيشتر مطلوب است، (روشهاي شبه تجربي) روشهاي مكانيك كوانتوم براي چنين اهدافي مطلوب است. 
استفاده از«شبيه سازي» در تعيين ساختار:
استفاده از «ديناميك مولكولي» در شناسائي ساختار به كمك X-RAY و تعيين ساختار NMR يكي از مهمترين و موفق ترين هدفها در مدلسازي مولكولي است. اين روش بصورت كاملاً قاطعانه‌اي در تعيين ساختار كريستالي پروتئين و ساختار زئوليت‌هاي جديد مؤثر است. از آنجائيكه داده‌هايX-RAY در كريستالوگرافي ماكرومولكولي جهت تعيين ساختار اتمي با دقت بالا كافي نمي‌باشد، در مقابله با چنين روشي در ساختار كريستالي "كوچك – مولكول"، استفاده از ساخت مولكول و تكنيكهاي شبيه سازي آن براي پر كردن اين خلاء الزامي است.
برنامه XPLOR كه توسط" Kuriyan"," Karplus", "Brunger" كه در سال 1987، نوشته شد، در جهت توسعه و تركيب دانش ديناميك مولكولي و تكنيكهاي X-Ray گام بر مي‌داشت و يك نمونه مناسب در راستاي تشريح روش تركيب اين دو شاخه بود. در اين متدولوژي، ساختار اوليه با استفاده از يك تابع كه نتيجه گرفته شده از تفاوتهاي ميان محاسبات و بازخوردهاي آزمايشگاهي برداشت شده، و تابع انرژي مولكولي مكانيكي است، تعيين مي‌شود. با استفاده از ديناميك مولكولي و دماي بالا، و جابجائي ساختاري در طي يك كمينه موضعي با تغيير در وزن انرژي مولكولي مكانيكي و سوار كردن بازخوردهاي آزمايشگاهي، مي‌توان سيستم را بسوي سازه‌اي با استريوشيمي مطلوب و حداكثر دقت كه مبتني بر نتايج آزمايشگاهي است رهنمون شد.
(بر اساس مشاهدات ما، يك گروه مدل ساز مولكولي، بصورت غير همزمان، و يك گروه كريستالوگراف شناسي تجربي، اعلام كردند كه مدلسازي مولكولي در طراحي دارو، به اندازه كريستالوگرافي به كمك ديناميك مولكولي مؤثر نمي‌باشد.)
اهميت مدلسازي به كمك ديناميك مولكولي در تعيين ساختار سيستمهاي ماكرومولكول به كمك NMR، نمود بيشتري پيدا مي‌كند، به ويژه آنجائيكه، تعداد داده‌هاي هندسي آزمايشگاهي مشخصاً كمتر از تعداد داده‌هاي كريستالوگرافي است("Case","Wiley" & " Chechester" 1998) بنابراين استفاده از فناوريهاي متنوع در جهت ساخت مدل 3 بعدي ماده، نظير تكنولوژيهاي « هندسه بعد »يا« ديناميك مولكولي»، نقش مهمي در NMR سازه در مقياس ماكرو مولكولي بازي مي‌كند.
تكيه گاهي به درون اهداف بيولوژيك:
اگر ساختار ماكرومولكولي هدف معلوم باشد، ولي ارتباطات و پيچيدگيهاي آن معلوم نباشد، لازم است تا روشهاي محاسباتي كه با دقت بالائي ساختار و پيچيدگيهاي پروتئين را پيش بيني كنند، مد نظر قرار گيرد نه فقط براي يك پيوند بلكه براي تمام مجموعه پيوندها.
برنامه  DOCK ("Zou", "Sun", "Kuntz" 1999) و برنامه‌FLEXX ("Kramer" et al. 1999) ، از مجموعه برنامه هايي است كه توانايي لحاظ كردن مجموعه اي در حدود 000/100 پيوند به منظور شبيه سازي كامل يك ماكرومولكول هدف، را دارد. 
در سوي ديگر اين طيف، برنامه هايي نظير برنامه("Rao" & "Olsen" 1999) ، موسوم به AUTODOCK مي‌باشند كه گستره وسيعي از پيوندهاي بين مولكولي را در ياخته ها با استفاده از روش مونت كارلو شبيه سازي مي‌كنند.نيزروشهائي جهت لحاظ كردن تمام تركيبات و حالات حاكم بر پيوندها، توسعه يافته است(Kicketal.1997) كه اين روشها تأثير خاصي در شبيه سازي ساختارها دارند.
زيست انفوماتيك و شيمي انفورماتيك:
توانائي در جهت آناليز، ساخت و جستجو در تمام رشته هاي ژنتيكي ارگانيزمهاي متعدد، هدف عالي زيست‌انفورماتيك است. تعميم همه انواع آناليزها در قالب بانك اطلاعاتي هاي بزرگ گردآوري شده از مولكولهاي زيستي، هدف عالي شيمي انفوماتيك است. 
هدف زيست انفورماتيك اين است كه كشف ژن، تابع ژن، طراحي دارو، توسعه دارو، را در قالب الگويي مناسب تركيب كند. 
زيست انفورماتيك و شيمي انفورماتيك را بايد بخشي از پروسه كلان‌تري در نظر گرفت كه مبتني بر فهرست گيري، ذخيره سازي، دستكاري و آناليز گستره وسيعي از اطلاعات ژنها، توصيف ژنها و پروتئين‌هاي سازنده است و اثري كه هر يك از ريز مولكولها ممكن است بر DNA يا RNA داشته باشد را اندازه گيري مي كند.
زيست انفورماتيك و شيمي‌انفورماتيك داراي نظمي كلان ومهم مي‌باشند. شيمي محاسباتي و مدلسازي بخشي از حوزه دانش انفورماتيك هستند. 

علوم كامپيوتر: 
بسياري از محاسبات در حوزه مولكولي نيازمند منابع كامپيوتري قدرتمند است و عملاٌ توسعه اين محاسبات نيازمند توسعه دانش كامپيوتر است به همين ترتيب حوزه آناليز اطلاعات نيز ريشه در اين علوم دارد. 
نرم افزارهاي مبتني بر محاسبات برداري و محاسبات موازي در 15 سال آينده اثري مهم در حوزه فناوري بر جا خواهند گذاشت. خوشه‌هاي كامپيوتري درجهت توسعه محاسبات موازي روبه توسعه خواهند گذاشت و حوزه صنعت و تحقيقات را متحول خواهد كرد.
در مقاله آتي،با زيرساختهاي الزامي براي تحقق اين روند آشنا خواهيم شد.


منبع:http://www.nano.ir

منابع : 

1) Andrea, T., and H. Kalayeh. 1991. J. Med. Chem. v. 34. p. 2824. 

2) Brunger, A.T., J. Kuriyan, and M. Karplus. 1987. Science. 235, 458. 

3) Case, D., J. Wiley, and Chichester. 1998. NMR refinement. Encyclopedia of Computational Chemistry. P.v.R. Schleyer(ed.). p. 1866. 

4) Cramer, R.D., D.E. Patterson, and J.D. Bunce. 1988. J. Amer. Chem. Soc. v. 110. p. 5959. 

5) Crippen, G.M., and T.F. Havel. 1988. Distance Geometry and Molecular Conformations. Research Studies Press. Wiley.New York. 

6) Ferrin, T.E., and T.E. Klein. 1998. Computer graphics and molecular modeling. Encyclopedia of Computational 

7) Hammett, L.P. 1935. Chem. Rev. v. 17. 125. 

8) Hansch, C. 1971. Drug Design, E.J. Ariens (ed.). Academic Press. New York. vol. 1, chapter 2. 

9) Katrizky, A., V. Lobanov, and M. Karelson. 1995. Chem. Soc. Rev. v. 24. 279. 

10) Kowalski, B. (ed.). 1984. Chemometrics.Mathematics and Statistics in Chemistry. D. Reidel Publishing Co. Dordecht. 

11) Joliffe, I.T. 1986. Principal Component Analysis. Springer-Verlag. New York. 

12) Kramer, B., G. Metz, M. Rarey, and T. Lengauer. 1999. Med. Chem. Res. 9. 463. 

13) Kick, E.M., E.M.D.C. Roe, A.G. Skillman, G.C. Liu, T.J.A. Ewing, Y.X. Sun, I.D. Kuntz, and J.A. Ellman. 1997. 

14) Langridge, R., T.E. Ferrin, I.D. Kuntz, and M.L. Connolly. 1981. Science. 211. p. 611. 

15) Rao, M.S., and A.J. Olson. 1999. Proteins.Structure, Function and Genetics .34. 173. 

16) Zou, X.Q., Y.X. Sun, and I.D. Kuntz. 1999. J. Amer. Chem. Soc. 121. 8033. 

17) Thayer, A.M. 2000. Bioinformatics for the masses. Chem. Eng. News. 19. 

Resource 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت: 10:57 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

آشنایی با تيم مديريتى گوگل

بازديد: 123

آشنایی با تيم مديريتى گوگل




 


 

تيم مديريتى گوگل

دكتر اريك اشميتدت، رييس هيت مديره و مدير اجرايى

dr. eric schmidtدكتر اريك اشميدت در آوگوست 2001 -- شهريور 1380 -- يعنى بعد از پنج ماه از ملحق شدن ايشان به اعضاى هيت مديره به عنوان رييس اجرايى انتخاب شد. همچنين اشميدت رييس هيت مدير شركت Novell است كه ايشان به عنوان شخص مركزى و تصميمگير در مديريت و توسعه اين شركت به حساب مىآيد.

اشميت از شركت Sun Microsystems به شركت Novell در سال 1997 پيوست، ايشان در Sun سمت رييس تكنولوژى را داشتند. در مدت خدمت ايشان به Sun كه 14 سال طول كشيد، ايشان موقيتهاى اجرايى را در اين شركت ايفا ميكرد كه نتيجه آن كسب شناخت هاى بين المللى در توسعه تكنولوژى و اينترنت در ارتباط جمعيهاى تجارت، دولت، تحصيلات، فرهنگ و علم و دانش بود. اشميدت همچنين نقش بسيار مهم و اساسى را در بازار Java، زبان برنامه نويسى independent كامپيوترهاى Sun را داشت.

قبل از پيوستن به Sun، اشميدت جزو يكى از اعضاى تخقيقاتى در لابراتوار دانش كامپيوترى شركت Xerox Palo Alto Research Center (PARC) را داشت. او همچنين مقامهايى را در Bell Laboratories و Zilog نيز داشت.

اشميدت داراى دكتراى كامپيوتر و ديپلم عالى مهندسى برق از دانشگاه California در Berkeley است. ايشان ليسانس مهندسى برق خود را از دانشگاه Princeton دريافت كرده است.

لرى پيج، كمك موسس و رييس كل

larry pageلرى پيج داراى تحصيلات عالى مهندسى علوم از دانشگاه Michigan است. همچنين ايشان ريسس اين دانشگاه نيز بوده است. پيج همچنين داراى مدرك دكتراى علم كامپيوتر از دانشگاه Stanford است.

سابقه كارى او شامل طراحى نرم افزار در شركت Advanced Management Systems در واشنگتون و شركت CogniTek در اوانستون بوده است. پيج اولين تجربه كارى خود را در زمينه كامپيوتر در سال 1979 شروع كرده است. ايشان به همراه سرجى برين در سال 1998 بنيانگذار گوگل بودند. 

سرجى برين، كمك بنيانگذار و رييس تكنولوژى

sergey brinسرجى برين كه اهل مسكو است، مدرك ليسانس كامپيوتر خود را با افتخارات رياضيات از دانشگاه Maryland دريافت كرده است. ايشان همكنون داراى دكتراى كامپيوتر از دانشگاه Stanford است. سرجى 27 سال سن دارد و آشنايي و با لرى پيج در دانشگاه Stanford باعث شد كه به همكارى و تاسيس گوگل نقش داشته باشد.

دلبستگيهای پژوهشي آقای Brin، موتورهای جست وجو، تامين اطلاعات از منابع ساختار نيافته، و داده کاوی در مجموعه های بزرگ متني و داده های علمي را دربرمي گيرد. وی بيش از يک دوجين مقاله و رساله در ژورنالهای دانشگاهي به چاپ رسانده است. عنوانهای برخي از نوشته های او عبارتند از: آشکار کردن الگوها و ارتباطها در وب؛ داده کاوی پويا: معماری تازه ای برای داده های پربعدی، که همرا ه با Larry Page منتشر کرده است؛ فنون مقياس پذير برای کاوش ساختارهای سببي؛ شمارش پويای Itemset و تدوين قواعد برای داده های سبد خريد؛ وفراتر از سبدهای خريد: تعميم قواعد تداعي به همبستگيها.

برين يكى از بهترين سخنگوها و مباحثگرها در انجمنها و آكادميهاى ملى و بين المللى بوده كه ميتوان از آناه Academy of American Achievemen، European Technology Forum، Entertainment and Design و Silicon Alley 2001 را نام برد.

اميد كردستانى، معاون رييس فروش و توسعه تجارى

omid kordestaniاميد كردستانى بيش از 12 سال سابقه در سرمايه گذارى و مصرف تكنولوژى سطح بالا، به همراه نقش كليدى در بخش پيشگام اينترنت شركت Netscape Communications را داراست. ايشان به عنوان معاون رييس فروش و توسعه تجارى در شركت Netscape باعث شد تا اين شركت در يك سال 88 ميليون دلار و 200 ميليون دلار را در 18 ماه فقط از وب سايت خود حاصل نمايد.

كردستانى به شركت Netscape به عنوان مسيول فروشهاى OEM ملحق شد در حالى كه ايشان مسيوليتهايى را در شركتهايى مانند Citibank، AOL، Amazon، Intuit، Travelocity، Intel، @Home، eBay، و Ecite را داشت. پيش از Netscape نيز ايشان به عنوان مدير تبليغات و بازاريابى در شركتهاى 3DO Company، Go Corporation و HP را داشت.

كردستانى يك مدرك MBA را نيز از دانشگاه Standford و ليسانس مهندسى خود را نيز از دانشگاه San Jose Stat دريافت كرده است.

وينى روسينگ، معاون ريسس مهندسى

wayne rosingوينى روسينگ بيش از 30 سال تجربه تحقياتى و مهندسى را در بعضى از شركتهاى Silicon Valley را داراست. ايشان از شركت Caere به گوگل ملحق شد، آن در Caere رييس تكنولوژى و معاون رييس مهندسى بود. روسينگ تمام مهندسى خط محصول شركت Caere را كه OCRبود را به عهده گرفت، همچنين ايشان يكى از نيروهاى موثر و كليدى در محصول Omniform اين شركت بود.

قبل از اينكه ايشان به Caere بپيوندد، ايشان رييس شركت FirstPerson بود. كه اين شركت يكى از شركتهاى Sun Microsystems است. در زمان كار در FirstPerson، ايشان مسيول اصلى تيم به عهده گيرنده Java بود. كه اين موفقيت قبل از تاسيس لابراتورهاى Sun Microsystems بود.

علاقه مندى او به فضا است كه به همين دليل ايشان تلسكوپى روباتيك را طراحى و ساخت كرده است.

سيندى مك كفرى، معاون رييس ارتباطات

cindy mccaffreyسيندى مك كفرى داراى 20 سال تجربه در رابط عمومى، روابط سرمايهگذارى، ارتباط بازاريابى، ارتباطات كارمندان و مشتريان و گزارش و ويراّ آن قبل از ملحق شدن آن به گوگل است. ايشان در شركتهاى Apple Computer، E*TRADE، The 3DO Company، و SmartForce (CBT Systemsسابق( سوابق كارى دارد.

مك كفرى داراى ليسانس هنر از دانشگاه Nebraska است، ايشان همچنين در زشته اد ىات نيز در دانشگاه Missouri State تحيل كرده. وى كار خود را با گزارشگرى و ويرايش خبار در روزنامه ها كه ميتوان از آنها به روزنامه هاى The Omaha World-Herald; the Springfield (Mo.) Leader & Press; the Kansas City Business JournalThe Contra Costa Times; و روزنامه هاى تجارى مانندMacintosh Today. اشاره كرد آغاز كرد. ايشان همچنين در جمع آورى موضوع The Elements of Style نقش مهمى داشت.

جون برادي ،نايب رييس قسمت سرويسهاي جستجو

joan braddiجوان بردى داراى بيش از 12 سال تجربه در فروش و بازاريابى تكنولوژى سطح بالا است. قبل از ملحق شدن او به گوگل، وى مسيوليت كل بخش توسعه تجارى و اعانت فروش را در شركت Netscape به عهده گرفته بود. با خويشى وى با eBay, Network Solutions و ساير شركتهاى عظيم ديگر، خانم بردى، سود 2 ميليون دلارى هر فصل را 12 ميليون هر فصل در يكسال تبديل كرد. وىب همچنين مسيول توسعه تجارى به همراه تجارت، محاسبه و كانلهاى اينترنتى را در Netcenter شركت Netscape داشت. اشان زمانى كه نقش دار و مسيول فروش OEM شركت Netscape بود مشاركتهايى را با شركتهايى مثل Hewlett Packard, Oracle, Computer Associates, SGI, and Informix راه اندازى كرده بود.

قبل از ملحق شدن به گوگل، خانم بردى به عنوان بازارياب شركت Silicon Graphics بود. مدرك تحصيلى او ديپلم اجرايى تجارى از دانشگاه San Jose State است.

تيم آرمسترونگ، معاون رييس فروش تبليغات

tim armstrongتيم آرمسترونگ از Snowball.com به گوگل آمد. تيم در آن شركت معاون ريسس فروش و برنامه ريزى بود، او مديريت گروهى شامل از 100 كادركن را در حدود 16 ماه به عهده داشت. ايشان همچنين مسيول بخش برنامهريزى و خويشاوندى و بازاريابى بود كه شكتهاى خويشاوند آنرا ميتوان New Line Cinema و ليگ هاى NFL ناميد.

قبل از Snowball.com، آرمسترونگ در شركت IDG مْىوليت مدير فروش ملى را به عهده گرفته بود.

آرمسترونگ داراى مدارك تخصصى اجتماعى و اقتصادى است. ايشان همچنين يكى از قهدمانا دو ماراتن است.

اورس هلتزل

urs holzleاورس از دانشگاه California به گوگل پيوست. ايشان يكى از اساتيد علوم كامپيوتر آن دانشگاه بودند. ايشان مدرك كامپيوتر خود را در سال 1988 از دانشگاه زوريخ دريافت كرد. در سال 1994، ايشان دكتراى كامپيوتر خود را از دانشگاه Stanford دريافت كرد.

اورس يكى از پيشگامان علم Java نيز ميباشد. قبل از ملحق شدن به گوگل، ايشان يكى از بنيانگذاران Animorphic Systems بود كه اين سيستم كامپايلر Smalltalk و Java را فراهم آورد. بعد از Animorphic Systems در سال 1997، ايشان به Hostpro براى كامپايلر Hostpro Java كمك چشمگيرى را كرد.

در سال 1996، ايشان جايزه CAREER را از National Science Foundation براى تخصص آند در زبان object-oriented دريافت كرد.

ايشان "شخص گوگل" ناميد شد بعد از اينكه اولين شخص VP شد.

كريگ سيلوراذشتاين، مدير تكنولوژى

craig silversteinسيلوراشتاين همكنون جدا از دانشگاه Stanford جايى كه دكتراى كامپيوتر خود را دريافت كرده ميباشد. سيلوراشتاين يكى از اعضايى بود كه در ااگوريتم تحقيقاتى گوگل در دانشگاه Stanford حضور داشت. پيشه آكادميك ايشان در مديريت ساختارى است. ايشان همچنين با Xerox PARC همكارى داشته است.

سيلواشتاين داراى ليسانس كامپيوتر از كالج Harvard است. ايشان خمچنين يكى از موسسان گوگل است.

ايشان نيز نان روزانه گوگل را فراهم آورده است كه توسط سيستم عامل Linux كار ميكند.


 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت: 10:56 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1652

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس