اقدام پژوهی آموزگار چهارم ابتدایی اقدام پژوهی معلم چهارم ابتدایی اقدام پژوهی کلاس چهارم ابتدایی - 3

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

471 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات استاندارد امتحانی وضعیت یادگیری را در دانش اموزان بهبود دهم ؟

بازديد: 1235
471 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات استاندارد امتحانی وضعیت یادگیری را در دانش اموزان بهبود دهم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی برای همه آموزگاران و دبیران و هنر آموزان

معرفی :

 اقدام پژوهی   چگونه توانستم با طرح سوالات استاندارد امتحانی وضعیت یادگیری را در دانش اموزان بهبود دهم ؟ -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  سی صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

 

 

فهرست مطالب

چکیده4

مقدمه. 5

تعریف برخی از واژه ها و مفاهیم. 6

گرد آوری اطلاعات شواهد(1)7

مصاحبه:7

آزمون. 8

پیشینه تحقیق.. 8

یافته های علمی.. 8

اصول ارزشیابی.. 10

الف) سطوح مختلف هدف‌هاي آموزشي در حيطه شناختي.. 14

ج- سطوح يادگيري در حیطه روانی و حرکتی ( مهارتی )20

تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 21

نتایج و عواقب.. 22

طرح ریزی امتحان. 22

ارائه راه حل. 23

اجرای راه حل. 24

گرد آوری اطلاعات شواهد(2)25

تفسیر فرم نظر خواهی دانش آموزان. 25

مزایای طرح. 26

پیشنهادات :27

فهرست منابع. 29

 

چکیده

رضایت خاطری که از انجام یک کار نیک به انسان دست می دهد، به خصوص وقتی که آن کار برای خدا و رضای او صورت می گیرد، بالاترین اجر و پاداش معنوی است. معلم نیز آنگاه به پاداش خود می رسد که نتیجه کار خود را مطلوب و مناسب یابد و این مهم میسر نمی شود مگر آنکه روی یافته های خود با اطمینان کافی در باره شاگردانش قضاوت کند.

در گذشته این تصور وجود داشت که هرگاه فردی در یک موضوع دانش وتخصص لازم را دارا باشد می تواند آموزش آن را موضوع را نیز بر عهده بگیرد.

امروزه داشتن دانش وتخصص در یک موضوع برای اشتغال در شغل خطیر معلمی در آن زمینه اگرچه شرط لازم به شمار می رود اما کافی نیست. کسی که به کار آموزش و پرورش اشتغال می ورزد علاوه بر دانش و تخصص در موضوع مورد تدریس می باید به دانش و مهارت عملی در اصول و روش های تعلیم و تربیت نیز مجهز باشد.

از جمله فنون تعلیم و تربیت که هیچ معلمی از آن بی نیاز نیست، آشنایی با شیوه های نوین ارزشیابی است. ارزشیابی از یک طرف به عنوان عامل کنترل کننده تمامی عناصر تعلیم و تربیت مانند هدف، برنامه، روش و وسایل آموزشی و از طرف دیگر به عنوان روشی برای شناخت و هدایت فعالیت های تحصیلی دانش آموزان به شمار می رود. سنجش و ارزشیابی به عنوان یکی از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر آموزش و پرورش است. بنابراین یکی از صلاحیت های فردی برای احراز شغل معلمی داشتن دانش نظری ومهارت عملی در زمینه ارزشیابی است.

تحقیق حاضر به بررسی یکی از عوامل مهم ارزشیابی یعنی امتحان پرداخته و سعی شده است با ارائه تاثیرات طراحی یک نمونه سوال جذاب و استاندارد برافزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان، همکاران محترم را به طراحی سوالات جذاب ودر برگیرنده تمامی سطوح یادگیری ترغیب نماید. امید است همکاران محترم با مطالعه این فعالیت مختصر به ادامه راه و ارائه روش های بهتر بپردازند.

 

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی   را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :


http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


لیست اقدام پژوهی مشترک

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

 

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 07 آذر 1397 ساعت: 10:45 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(1)

457 -چگونه توانستم با بالا بردن روحیه همکاری در بین دانش آموزان کلاسی با نشاط داشته باشم

بازديد: 801
457 -چگونه توانستم با بالا بردن روحیه همکاری در بین دانش آموزان کلاسی با نشاط داشته باشم

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی :

معرفی :

 اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی با موضوع:  چگونه توانستم با بالا بردن روحیه همکاری در بین دانش آموزان کلاسی با نشاط داشته باشم -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات سی و دو صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

 

فهرست مطالب

چکیده1

نکات کلیدی :1

مقدمه:2

اهمیت موضوع :5

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مساله:6

اهداف پژوهش :6

هدف اصلی :6

اهداف جزئی :7

سوالات پژوهش :7

گردآوری اطلاعات (شواهد):7

الف مشاهده :8

ب-  گرفتن آزمون عملکردی :8

نمودار نمرات دانش آموزان :9

ج مصاحبه با مربی پرورشی :9

د پرسشنامه به دانش آموازن. 10

ه) مطالعات کتابخانه ای و پیشینه پژوهش... 10

- روش تدریس به شیوه بحث گروهی:14

روش تدریس  مشارکتی و روشهای اجرای آن:15

تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها:16

انتخاب راه جدید به صورت موقت:17

اجرای طرح راه جدید و نظارت بر آن:18

روش تدریس بحث گروهی.. 18

مرحله اول: آمادگی و برنامه ریزی.. 18

1- انتخاب موضوع :18

2- فراهم کردن زمینه های مشترک:18

3- تعیین نحوه آرایش شبکه های ارتباطی:18

مرحله دوم: روش اجرای بحث گروهی.. 18

1- وظایف معلم در روش بحث گروهی.. 18

2- وظایف شاگردان در جریان بحث گروه19

استفاده از روش تدریس مشارکتی :19

مراحل اجرای تدریس مشارکتی :20

گرد آوری اطلاعات شواهد (2):20

الف مشاهده :20

ب-  گرفتن آزمون عملکردی :21

نمودار نمرات بعد از اجرای طرح :22

ج مصاحبه با مربی پرورشی بعد اجرای طرح :22

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن:22

مزایای اجرای طرح :23

خلاصه نقاط قوت اجرای طرح :24

محدودیت ها :25

نتيجه‏ گيري.. 25

پیشنهادها:26

فهرست منابع:27

 


چکیده

   امروز می بینیم که بیشتر فعالیت های یادگیری از طریق همیاری ترغیب می شود. زمینه ی دانشی و عاطفی و اجتماعی به هم پیوند می خورند و جنبه های گوناگون شخصیت فراگیرندگان مورد تایید قرار می گیرند.

 یادگیری و آموزش در محیط شاد بهتر از محیط های خشک و سرد است پس دانش آموز در یک محیط با نشاط بهتر می تواند یاد بگیرد تا در محیطی سرد و بی روح.

آشکار است که دانش آموزان بدون مشارکت و فعالیت نمی توانند در جریان فرایند یادگیری قرار بگیرند و بهره ای از آموزش نمی برند.در مدتی که از سال تحصیلی می گذشت مشاهده می کردم که دانش آموزانم در کلاس درس علوم کاملا خشک و بی نشاط هستند . آنها مشارکتی از خودشان در کلاس نشان نمی دادند.آنها به تنهایی هرکدام تکالیف خود را انجام می دادند . بنابراین به عنوان یک آموزگار تصمیم گرفتم تا شیوه هایی را در مدرسه به کار گیرم تا از طریق آن بتوانم روحیه همکاری را بین دانش آموزان در سرکلاس درس علوم افزایش دهم . و بدینوسیله کلاس را بانشاط ویادگیری را در آنها تقویت نمایم . پس از مطالعه و بررسی اسناد و مدارک موجود و گردآوری اطلاعات از دانش آموزان و همکاران بر آن شدم تا با استفاده از روشهای تدریس گروهی و مشارکتی روحیه همکاری آنها را افزایش و کلاس را بانشاط سازم . با اجرای این طرح و نتایج حاصل از ارزشیابی اقدام جدید و تعیین اعتبار آن روند خوبی در بانشاط سازی دانش آموزان در درس علوم و در نتیجه افزایش روحیه همکاری و تقویت یادگیری علوم داشتم .

نکات کلیدی :

دانش آموزان روحیه همکاری بانشاط سازی تقویت یادگیری - راهکارها

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط دو هزار تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت دو هزار تومان بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 18:43 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

453 - اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم به تدبر در قرآن علاقمند نمایم .

بازديد: 1087
453 - اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم به تدبر در قرآن علاقمند نمایم .

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی و دبیر دینی و عربی و قرآن :

معرفی :

 اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی و دبیر دینی و عربی و قرآن  با موضوع:   چگونه توانستم دانش آموزانم به تدبر در قرآن علاقمند نمایم .-  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  بیست و هفت صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

 

فهرست مطالب

چکیده5

واژگان کلیدی :5

مقدمه. 6

بیان مسأله. 7

توصیف وضع موجود. 8

گرد آوری شواهد یک.... 9

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و اطلاعات... 10

راه حل های پیشنهادی.. 11

انتخاب راه حل ها14

اعتبار بخشی به راه حل ها15

نظارت بر اجراي راه حل ها21

گردآوری شواهد 2:26

نتیجه گیری و پیشنهاد ها و راهکارها26

فهرست منابع و مآخذ. 27

 

تیترهایی که در این -کلیدواژه کانونی- وجود دارد شامل موارد زیر است:

  • موضوع درمورد  پژوهش وتدبیردرقرآن
  • چکیده درمورد پژوهش وتدبیردرقرآن
  • مقدمه درمورد پژوهش وتدبیردرقرآن
  • بیان مسئله درمورد پژوهش وتدبیردرقرآن
  • توصیف وضعیت موجود
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) درمورد پژوهش وتدبیردرقرآن
  • تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها درمورد پژوهش وتدبیردرقرآن
  • انتخاب راه جدید موقتی درمورد پژوهش وتدبیردرقرآن
  • اجرای طرح جدید و نظارت بر آن درمورد پژوهش وتدبیردرقرآن
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) درمورد پژوهش وتدبیردرقرآن
  • ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن درمورد پژوهش وتدبیردرقرآن
  • تجدید نظر و دادن گزارش نهایی یا اطلاع رسانی درمورد پژوهش وتدبیردرقرآن
  • نتیجه گیری درمورد پژوهش وتدبیردرقرآن
  • پیشنهادات
  • منابع و ماخذ

چکیده

     عنوان اقدام پژوهي حاضر اين است که ، چگونه توانستم دانش آموزانم را به تحقیق و پژوهش و تدبر در قرآن علاقه مند کنم ؟ و هدف اصلي آن نيز افزايش ميزان علاقه مندي دانش‌آموزان ياد شده به درس قرآن و فعاليت هاي مربوط به آن مي باشد. اما نکته اي که اشاره به آن خالي از لطف نمي باشد ، آن است که اگر چه موضوع و عنوان اقدام پژوهي حاضر، تکراري به نظر مي رسد ، اما بايد اذعان نمود که گاهي از اوقات ، تکرار نه تنها زيبا و ضروري ست ، که بسيار حياتي نيز مي باشد ! از آن جمله مي توان به تکرار شب و روز، تکرار نمازهاي پنج گانه در هر روز وغیره اشاره نمود. علاوه بر اين ، آشنا نمودن دانش آموزان با اصول و مباني دين اسلام، به ويژه قرآن کريم   همواره نيازمند تکرار است. زيرا عامل « تکرار » در فرايند تدريس ، امري اجتناب ناپذير مي باشد. بدون شک ، انجام این تحقیق ، از ابعاد گوناگون دارای اهمیت و ضرورت بسیار بوده است. زیرا از یک سو، علاوه بر ایجاد علاقه مندی در دانش‌آموزان به درس قرآن ، میزان فعالیت و مهارت آنان در روخوانی ، روان خوانی ، قرائت و حفظ آیات ، پیام ها و داستان های قرآنی را افزایش می داد و از دیگر سو، موفقیت دانش‌آموزان در یادگیری دیگر دروس  ) را نیز امکان پذیر می ساخت.و همچنین دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش و تدبر در قرآن علاقه مند می ساخت.

واژگان کلیدی :

دانش آموزان تحقیق و پژوهش -  قرآن علاقه مندی

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی  و درس قرآن را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط دو هزار تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی  و درس قرآن را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت دو هزار تومان بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

 

 

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg


 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: جمعه 06 مهر 1397 ساعت: 10:59 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

452 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با برگزاری جلسات آموزش خانواده (مبتنی بر آیات و روایات) رفتارهای دانش

بازديد: 675
452 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با برگزاری جلسات آموزش خانواده (مبتنی بر آیات و روایات) رفتارهای دانش

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار و دبیر دانش اموز طلاق  : 

معرفی :

اقدام پژوهی  چگونه توانستم با برگزاری جلسات آموزش خانواده (مبتنی بر آیات و روایات) رفتارهای دانش آموز طلاق را کاهش دهم . .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و چهار صفحه -  قیمت فقط دو هزار تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

فهرست مطالب

چكيده :3

مقدمه :4

بيان  مسأله :5

توصيف وضع موجود :6

شناسايي علّت :7

گردآوري اطلاعات ( شواهد 1 )8

گرد آوري راه حل ها :9

انتخاب راه حل :9

چگونگي كاربرد راه حل :10

گرد آوری شواهد دو11

پيشنهادات... 14

تاثیر مشکلات خانوادگی بر روی دانش آموزان.. 15

مشکلات خانوادگی.. 16

خانواده و نقش آن بر افت تحصیلی دانش آموزان.. 17

توصیه به والدین.. 20

فهرست منابع:25

چكيده :

بدون شك دانش آموزي كه در يك خانواده از هم گسيخته به سر مي برد و اختلاف و مشاجرات والدين امنيت خاطر و سلامت عاطفي او را به هم مي زند ، افت تحصيلي و كاهش علاقه به درس و مطالعه خواهد داشت .تجربه  نشان داده است كه معلمان در آگاه كردن والدين وكنترل رفتار آنان ، نقش تعيين كننده اي ايفا مي كند‌ و معلّم حافظ اسرار دانش آموز است . درگيري هاي خانوادگي و مشاجره هاي پدر و مادر در حضور فرزندان، تأثيرات روحي شديدي بر كودكان و نوجوانان ناظر بر صحنه مي گذارند و در رفتارهاي پرخاشگرانه كودكان و نوجوانان اثر مزمن بر جاي خواهد گذاشت. به طور كلي كودكان و نوجوانان مرگ پدر و مادر خود را راحت تر از طلاق آنان پذيرا هستند، در فوت پدر و مادر پيوندهاي عاطفي، شخصيتي و احساسي و رشته هاي ارتباط رواني گسسته نمي شود يا كمتر سست مي شود و افسردگي و ملال، كوتاه مدت و زودگذر است. در حالي كه آثار طويل المدت طلاق در پسران و دختران بيشتر است و مشكلات ناسازگاري در تشكيل خانواده را به وجود مي آورد.

اینجانب چند سالی است كه در آموزش و پرورش مشغول به خدمت هستم  . متأسفانه در اين مدّت  با شاگردان مشكل دار بسياري  مواجه بودم و هر سال با تجربه بيش از قبل سعي در رفع يا كاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بين دانش آموزم که .... نفر بودند تعدادی دانش آموزی مشکل دار وجود داشت. آنها به علت مشکلات خانوادگی مصل طلاق دانش آموزانی بي نظم و پرخاشگری بودند كه با انجام حركات ناشي باعث اذيّت و آزار ديگران و زور گویی به آنها شده بود  . آنها به درس و مدرسه علاقه ای نداشتند و از انجام تکالیفشان به بهانه های مختلف سر باز می زدند.و دچار افت تحصیلی شده بودند  من پس از مشاهده و مصاحبه با ديگران متوجّه از هم گسيختگي خانواده و محيط زندگي آنها شدم و با صحبت با مادر آنها و ديگران در پي رفع ناامني و ترس و اختلالات رفتاري و اخلاقي آنان بر آمدم . پس از مطالعه و بررسي  و همفكري باهمكاران و ديگران و درپيش گرفتن روش هاي مناسب موفّق به كاهش اختلالات رفتاري و اخلاق آنها  شدم . 

 

برای اطمینان

شما عزیزان فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار و دبیر بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  آموزگار و دبیر را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های مشترک و قابل استفاده برای همه دبیران و آموزگاران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی های مشترک

لیست اقدام پژوهی های مشترک مشکلات روحی عاطفی

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 450 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: جمعه 06 مهر 1397 ساعت: 9:34 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

447-اقدام پژوهی: چگونه توانستم پرسش مهر هجدهم رئیس جمهور را به صورت عملی در کلاسم پیاده سازی کنم ؟

بازديد: 431
447-اقدام پژوهی: چگونه توانستم پرسش مهر هجدهم رئیس جمهور را به صورت عملی در کلاسم پیاده سازی کنم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی :

معرفی :

 اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی با موضوع:  چگونه توانستم پرسش مهر هجدهم رئیس جمهور را به صورت عملی در کلاسم پیاده سازی کنم ؟-  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  بیست و پنج صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

چکیده

اختلاف نظر چه در جامعه و چه در مدرسه  در بين گروه‌هایی مثل دانش آموزان يكي از عوامل مهم تغييرات اجتماعي گروهي و فردي محسوب مي‌شود و يك امر مورد نیاز در جامعه و مدرسه  به شمار مي‌آيد. زيرا نمي‌توان گفت همه دانش آموزان يك مدرسه یک شکل و با یک طرز فکر هستند  و يك خط فكري را دنبال مي‌كنند و عقايد و نظرات مشتركي دارند. وجود  اختلاف نظر و تفاوت افکار و طرز فکر در یک مدرسه يك امر طبيعي است. اگر اين امر در درون مدرسه و مشکلات ناشی از آن در آن تأثيرات زيادي بر جاي گذارد خشونت، قهر و بسياري از اين رفتارها بيشتر مي‌شود در مقابل شادي و نشاط كاهش پيدا مي‌كند.  و این برای محیط هایی چون مدرسه ناخوش آیند است.هنگامي كه دانش آموزی تك بعدي به مسئله نگاه می کند و حرف خود را مبنا قرار مي‌دهد و ديگران را سركوب مي‌كند او توانايي پذيرش عقايد مخالف را ندارد و اين موضوع مربوط به شخصيت پرورش يافته وي مي‌شود.بنابراين تضاد بين دانش آموزان مدرسه تا حد زيادي ايجاد شكاف خواهد كرد. ريشه بسياري از اختلافات عميق در اين مسئله وجود دارد و در موارد حادتر اگر از حد معين تجاوز كند به مشکلات بیشتری می انجامد.تحمل اين مسئله که به پرسش مهر 97-1396 رئیس جمهور انجامید به عقايد و مخالفت‌هاي ديگران، تربيت افراد، سطح تحصيلات، ميزان اعتقادات و باورهاي ديني بستگي دارد. اينكه شخصيت فرد در چه خانواده‌اي پرورش يافته از اهميت برخوردار است.  با توجه به آنچه گفته شد در سال تحصیلی اخیر بنده به عنوان آموزگار پایه چهارم ابتدایی تصمیم گرفتم بر روی این مهم به صورت اقدام پژوهی کار کنم و موضوع اقدام پژوهی خود را این گونه انتخاب نمایم: چگونه توانستم پرسش مهر هجدهم رئیس جمهور را به صورت عملی در کلاسم پیاده سازی کنم ؟

فهرست مطالب

چکیده5

مقدمه. 6

بیان مسئله. 7

توصیف وضعیت موجود9

شواهد1( گردآوری اطلاعات )9

مصاحبه با مدیریت مدرسه. 10

مصاحبه بامعاونت مدرسه. 10

معلمان. 10

دانش آموزان. 11

یافته های تحقیق. 11

احترام به افكار و فرهنگ یكدیگر11

احترام گذاشتن در سيره و روايات. 12

فواید احترام به افکار دیگران. 13

مهارت های لازم برای احترام به افکار دیگران. 13

تقویت مذاکره13

مهارت تحمل در شنیدن افکار و نظرات دیگران. 13

مهارت گوش کردن موثر14

مهارت انتقادپذیری و انتقاد کردن صحیح. 14

آزادى فكر و اندیشه و انتخاب راه:14

احترام به عقايد و مقدسات ديگران در قران. 16

تجزیه وتحلیل داده ها17

راه‌حل‌هاي پيشنهادي. 17

انتخاب راه جدید به طور موقت:18

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن:19

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2) :20

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :21

نتیجه گیری:22

منابع. 24

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط دو هزار تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت دو هزار تومان بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

 

( همچنین می توانید)

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنید وبه سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت: 9:25 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 16

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس