اقدام پژوهی آموزگار دبیر هنر آموز معاون مدیر - 2

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

لیست اقدام پژوهی مدیریت و معاونت

بازديد: 17943
لیست اقدام پژوهی مدیریت و معاونت

لیست اقدام پژوهی های مخصوص مدیران و معاونان مدرسه


توضیح : برای دیدن فایل پی دی اف کامل قبل از خرید آنلاین و خرید آنلاین  فایل ورد و قابل ویرایش هرکدام با قیمت های بعضی ها 2 هزار تومان ، بعضی ها 3 هزار تومان ، بعضی 4 هزار تومان و بعضی 5هزار تومان بر روی آنها کلیک نمائید.

 

اقدام پژوهی مخصوص مدیران و معاونان مدرسه :

شماره 3 :  چگونه توانستم علل مدرسه گریزی حسین را کاهش دهم.

شماره 4 :  چگونه مي توانم پرخاشگري را در محمد برطرف سازم ؟

شماره 5 :  چگونه افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دادم.

 شماره 25 : اقدام پژوهی بررسي نقش مشاركتي دانش آموزان در اداره امور مدرسه از طريق شوراي دانش آموزي

شماره 30 :  اقدام پژوهی چگونه می توانم اخلاق ورفتار اسلامی رادردانش آموزانم پرورش دهم؟

شماره 49 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم نشاط را دردانش آموزان مدرسه راهنمایی درهنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهم

شماره 50 :  اقدام پژوهی چگونه مي توانم رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف كنم؟

شماره 56 :  بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

شماره 64 :  چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟

شماره 68 :   چگونه تعامل خوبی با دانش آموزان و همکاران در مدرسه داشته باشم؟

شماره 78 : چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشیدم .

شماره 81 :  اقدام پژوهی راه حل ها و راهکارهای اصلاح رفتارهای غیرمتعـارف و نابهــنجار دانش آمــوزان

شماره 90 :   چگونه بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

شماره 92 : چگونه توانستم مشکلات رفتاری در سرویس مدارس را بهبود بخشم ؟

شماره 102 :  چگونه توانستم در کودک بازمانده از تحصیل ایجاد انگیزه کنم .

شماره 106 :  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان و راهکارهای برطـــرف نمودن آنها

شماره 109 :  چگونه می توانم علاقه ی دانش آموزان مدرسه ی را جهت شرکت در نماز جماعت مدرسه افزایش دهم ؟

شماره 112 :  چگونه توانستم به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها کمک کنم.

شماره 115 :   چگونه توانستم مشكل ناخن جويدن دانش آموز كلاس چهارم را درمان نمايم.

 شماره 117 :  چگونه توانستم معلمين مجتمع را به استفاده از كامپيوترواينترنت در امر تدريس ترغيب نمایم

شماره 118 :   چگونه توانستم دانش آموزانم را به استفاده صحیح از اینترنت ترغیب نمایم ؟

  شماره 120 :  چگونه توانستم دانش آموزان مدرسه را به شرکت در مراسم صبحگاه تشویق و ترغیب نمایم ؟

شماره 121 :  چگونه توانستم فرهنگ حجاب و عفاف را در يكي از دانش آموزانم به نام سميرا نهادينه سازم؟

شماره 122 :  چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاهم را به شرکت در نماز جماعت علاقمند سازم ؟

 شماره 125 :  چگونه توانستم باور های مذهبی را در دانش آموزان شکوفا ساخته و از رخنه کردن تهاجم فرهنگی در دانش اموزان جلوگیری کنم؟

شماره 126 :   چگونه توانستم فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط را در آموزشگاهم نهادینه سازم؟

شماره 127 :   چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاهم را به خوردن صبحانه ترغيب نمايم ؟

شماره 129 :   چگونه توانستم زنگ تفریح را برای فرگیران شاد و مفرح؛ همراه بازی و سرگرمی ایجاد نمایم

شماره 131 :  چگونه توانستم بي انظباطي نگين را ساماندهي کردم .

شماره 132 :  اقدام پژوهی توسعه و تقویت چگونه توانستم تفکر پژوهشی را در دانش آموزان دبیرستانتوسعه و تقویت نموده فرهنگ پژوهش را در آنها نهادینه سازم؟

شماره 137 :  چگونه توانستم مشارکت اولیاء را در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه افزایش دهم؟

شماره 140 : چگونه توانستم دبيران آموزشگاه را به شركت در شوراي دبيران ترغيب نمايم؟

شماره 158 :   چگونه توانستم نگرش نادرست دانش آموزان دبیرستان را نسبت به فرهنگ مد گرایی

شماره  181: چگونه توانستم فرهنگ مصرف شیر را در دانش آموزان و خانواده ها افزایش دهم

شماره 183 :   چگونه توانستم مشکل دزدی وسایل دیگران توسط یکی از دانش آموزان را کاهش دهم

شماره 184 :   چگونه توانستم تعداد غائبین مدرسه را به کمک ایجاد مدرسه شاد و بانشاط و تدوین آیین نامه انضباطی کاهش دهم

شماره 185 :  چگونه توانستم همکاران مدرسه را به درس پژوهی علاقه مند سازم ؟

شماره 188 :   چگونه توانستم به کمک راهکار های جذاب و مدرسه محور فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی را در دانش آموزانم نهادینه سازم.

شماره 193 :   چگونه توانستم بوسیله رویکرد پژوهش محور مطالعه صحیح و پیشرفت تحصیلی

شماره 198 :  چگونه توانستم نمره مستمر و پایانی هنر جویان هنرستان خود را افزایش دهم ؟

شماره 202 :   چگونه به کمک آموزش فرایض دینیدانش آموزان زمینه انحراف آنها از بین بردم؟

شماره 204 :   چگونه به کمک مدیریت تماشای تلویزیون کیفیت آموزشی دانش آموزان را بالا بردم
شماره 205 : چگونه توانستم انجمن اولیاء و مربیان را پربار ساخته و سطح آگاهی اولیاء را درباره انجمن بالا ببرم ؟

شماره 209 :   چگونه توانستم دانش آموزانم را به پوشیدن چادر تشویق و ترغیب کنم ؟

شماره 219 :  اقدام پژوهی چگونه نقش مدرسه را در بالا بردن سطح سلامت روان در دانش آموزان پر رنگ تر و پر بار تر نمایم

شماره 223 : چگونه توانستم دانش آموزان مخصوصا دانش آموز معلولم را به شرکت در نماز جماعت علاقه مند کنم

شماره 224 :  چگونه رفتار های نامتعارف و استفاده از الفاظ ناشایست را در دانش آموزانم بهبود بخشم

شماره 231 :   چگونه توانستم با با نشاط سازی برنامه صبحگاهی مدرسه ، دانش آموزان را به درس و مدرسه علاقمند کنم

شماره 233 :چگونه توانستم شرکت دانش آموزان را در مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت رونق بخشم

شماره 236 :   چگونه توانستم جلوی معضل تعطیلات زود هنگام را در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی ) را بگیرم

شماره 243 :   چگونه توانستم نقش والدین را در موفقیت تحصیلی فرزندانشان بیشتر کنم ؟

شماره 248 :   چگونه توانستم دانش آموزان را با آسيب هاي اجتماعي و راهكار هاي مقابله با آن آشنا كنم

شماره 249 :  چگونه توانستم همکاران دبیرستان را نسبت به صرف صبحانه در مدرسه علاقه مند سازم ؟

شماره 250 :  چگونه توانستم با ایجاد فرهنگ آبرو داری در بین دانش آموزان مهارت های زندگی را در آنها تقویت نمایم

شماره 255 :  چگونه توانستم دانش آموزان را با آسيب هاي اجتماعي و راهكار هاي مقابله با آن آشنا كنم؟

شماره 256 :  چگونه توانستم شرکت دبیران را در جلسات شورای دبیران منظم نمایم.

شماره 257 :  چگونه توانستم معلمان مدرسه را به استفاده از محتوای الکترونیکی در امر تدريس علاقمند نمایم

شماره 258 :   چگونه توانستم بوسیله آموزش روابط آسیب زای دختران مدرسه را کاهش دهم

شماره 259 :   چگونه توانستم استفاده از فضای مجازی را در دانش اموزان به سمت درست و مناسب هدایت کنم

شماره 264 :   چگونه توانستم دانش آموزانم را به شرکت در فعالیت ها و کلاس های مکمل و فوق برنامه علاقمند کنم

شماره 280 :  چگونه توانستم هماهنگی متقابل و دوستانه ای را در میان اعضای ستاد پروژه مهر و کادر آموزشگاه با مدیریت ایجاد نمایم ؟

شماره 286 :  چگونه می توان دانش آموزان رابه داشتن محیط آموزشی تمیز ترغیب کرد؟

شماره 290 -   چگونه توانستم دانش آموزان را به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه ترغیب نمایم .

شماره 294 :  چگونه توانستم نظم و انضباط را در مراسم صبحگاه مدرسه بوجود آورم

شماره 295 :  چگونه توانستم با بکارگیری اصول مدیریتی S5 همکاران مدرسه را توانمند تر کنم .

شماره 296 :  چگونه توانستم سلامت و بهداشت روانی دانش آموزان را ارتقاء دهم

شماره 303 :   چگونه توانستم یکی از دانش آموزادن مدرسه را که از دیگران دزدی می کرد شناسایی و رفتار ناپسند او را درمان نمایم

ماره 318 : چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتمادبه نفس دانش آموز طلاق را افزیش دهم

شماره 327 : چگونه توانستم جلو خصلت دروغگویی یکی از دانش آموزان را گرفته و آن را برطرف سازم .

شماره 336 :  چگونه توانستیم دانش آموزان متوسطه اول را به رعایت حجاب اسلامی تشویق کنیم؟

شماره 338 :  چگونه توانستم در دانش آموزان پایه نهم رغبت بیشتری برای شرکت در نماز جماعت ایجاد کنم ؟

شماره 339 :  چگونه توانستم سختی جدایی از والدین را در یکی از دانش آموزان دور کنم ؟

شماره 340 :  چگونه توانستم رفتار های ناپسند دانش آموز را از روش های جدید کاهش دهم؟

شماره 342 :  چگونه توانستم استفاده از لوازم التحریر ایرانی را در دانش آموزانم نهادینه سازم ؟

شماره 341 :  چگونه توانستم مفاهیم جنگ نرم وجنگ سرد را به دانش آموزان آموزش دهم ؟

شماره 346 :  چگونه توانستم روابط آسیب زایی که بین دختران وپسران هست را کاهش دهم؟

شماره 354 :  چگونه توانستم آسیب های اجتماعی را به دانش آموزان معرفی و آنها را از آسیب ها دور نمایم.

شماره 363 :  چگونه توانستم شعارمفهوم اقتصادمقاومتی وتولیدواشتغال رادرمدرسه عملیاتی کنم؟

شماره 377 :  چگونه توانستم دانش آموزان را به اجرای طرح مدیریت بازیافتها علاقمند نمایم ؟

385-اقدام پژوهی : چگونه توانستم اسراف نکردن و صرفه جویی در دانش آموزان نهادینه سازم ؟

388- اقدام پژوهی: چگونه توانستم برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی را با افزایش سطح تفکر  معنوی در خوابگاه اجرا کنم  ؟

389- اقدام پژوهی: چگونه توانستم در تربیت جنسی کودکان ونوجوانان موثر باشم

399- اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی با موضوع: چگونه توانستم صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی را در دانش آموزان نهادینه سازم

411- اقدام پژوهی با موضوع:چگونه توانستم تاثیرات منفی شبکه های ماهواره ای و دنیای مجازی را در بین دانش آموزان دختر متوسطه اول کاهش دهم؟

421-اقدام پژوهی مدیر و معاون با موضوع: چگونه توانستم مزایا و معایب فضای مجازی رابه والدین دانش آموزان

431- اقدام پژوهی مدیر مدرسه : بالا بردن کیفیت آموزشی با اخلاق حرفه ایی

434-اقدام پژوهی مدیر مدرسه :بهبود روابط انسانی بین اولیا و معلمان

 

436-اقدام پژوهی معاون آموزشی در مورد نگهداری اموال مدرسه

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت: 9:35 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(1)

96 - اقدام پژوهی چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم ؟

بازديد: 3809
96 - اقدام پژوهی چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول  را پرورش دادم ؟

معرفی :

 اقدام پژوهی چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول  را پرورش دادم ؟.فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات پنجاه و دو صفحه -  قیمت فقط  ده هزار تومان

 

چکیده :

در جوامع پیشرفته امروزی پرورش خلاقیت از مهمترین اصول است با بررسی کشورهایی که از نظر صنعتی فرهنگی و اجتماعی رشد چشمگیری داشته اند متوجه می شویم که این کشورها در زمینه ی پرورش خلاقیت رشد و تلاش بیشتری داشته اند .در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته شکوفایی خلاقیت یکی از عالی ترین و محکم ترین اهداف آموزش و پرورش است . در شرط حساس کنونی و با توجه به تحولات بسیار سریع و اجتناب ناپذیر دنیا ، اگر خواهان پرورش استعدادها و شکوفایی خلاقیت و نوآوری در افراد هستیم باید نظام آموزش و پرورش را متحول کرد . برای این منظور لازم است هماهنگی و برنامه ریزی دقیق و کاملی در عرصه ی آموزش و پرورش داشته باشیم .در این فرایند معلم نقش اصلی را ایفا می کند . تنها معلم خلاق است که می تواند دانش آموزان خلاق و نوآور پرورش دهد . اما نکته ی قابل تامل آن است که هر آموزش و پرورش و هر معلمی نمی تواند این بار سنگین رابه مقصد برساند . تنها آموزش و پرورش پویا ، خلاق ، متحول می تواند در تحقق این رسالت تاریخی خویش موفق باشد و این دقیقاً همان نیازی است که در سال گذشته رهبر اندیشمندانه انقلاب اسلامی تحت عنوان « تحول بنیادین آموزش و پرورش » از آن یاد شده است . هسته اصلی تحول در نظام آموزشی ، هم چنان که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند « خلاقیت است » بنابراین داشتن افرادی که توانایی پرورش پویایی و خلاقیت را دارند از اهمیت خاصی برخوردار است .

با توجه به این که سرنوشت جامعه به دست افراد خلاق رقم می خورد با خود تصمیم گرفتم در سال تحصیلی حاضر اقداماتی را در جهت پرورش خلاقیت دانش آموزان انجام دهم و مساله را برای خود این طور عنوان نمودم که :

چکیده :3

چه اقداماتی انجام دهم تا خلاقیت دانش آموزانم را افزایش دهم.. 3

مقدمه :5

توصیف وضعیت موجود و بیان مساله :7

گردآوری اطلاعات و شواهد 1:9

تجزیه و تحلیل اطلاعات :13

با توجه به مطالب بیان شده می توان به روشهای ذیل عمل کرد :16

در زمینه خانواده :16

در زمینه مدرسه روش های تدریس فعال چون. 16

ارائه راه حل موقتی و اجرای آن. 18

گام اول : خانواده و اولیا ء. 18

گام دوم : مدرسه. 20

گام سوم : معلم.. 23

نمونه ای از این تمرینات و فعالیت ها به شرح ذیل بود :26

زنگ دایره یا حلقه تفاهم.. 29

اجرای راه حل جدید و نظارت بر آن. 32

گردآوری اطلاعات شواهد 2  :34

ارزشیابی  تاثیر راه حل جدید و تعیین اعتبار آن :36

بررسی وضعیت نمرات نوبت اول و دوم دانش آموزان کلاس اول. 39

تجدید نظر و تصمیم گیری نهایی :39

نتایج :41

نتیجه گیری :42

پیشنهادات کلی برای پرورش خلاقیت در معلمان و دانش آموزان. 43

(پیوست شماره1)45

سناریوی تدریس خلاق.. 45

منابع و ماخذ. 49

منابع اینترنتی

 

برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این اقدام پژوهی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط ده هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید:


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت  ده هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: پنجشنبه 16 فروردین 1403 ساعت: 18:15 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

اقدام پژوهی افزایش یادگیری علوم با شادی و نشاط در کلاس درس

بازديد: 263

چگونه می توانم ، با شادی و نشاط در کلاس درس علوم تجربی سطح یادگیری را ارتقاء دهم

بیان مسئله :

یکی از واقعیتهایی که سبب شده است پرورش مهارت ها در درس علوم تجربی مورد توجه فراوان قرار گیرد این است که می دانیم بسیاری از مفاهیمی که در کتاب های درسی به دانش آموزان یاد داده می شود . پس از مدتی فراموش می گردد . در واقع ، اگر حاصل دوره تحصیلات مدرسه ای ، تنها انتقال پاره ای از مفاهیم به ذهن دانش آموزان باشد ، با فراموش شدن آن مفاهیم ، حاصل کلیه سال های تحصیل نیز از دست می رود . به همین سبب ، باید سعی کنیم علاوه بر مفاهیم پایه ، راهی به دانش آموزان نشان دهیم که خودشان بتوانند به دنبال معرفت و دانش مورد نیاز خود بگردند لذا در شیوه های نوین آموزش علوم تجربی سعی می شود که یادگیری ، تا حد امکان ، از قطب آموزش و یادگیری انفعالی دور و به قطب آموزش و یادگیری فعال نزدیک شود .

ارائه اطلاعات ( شواهد یک )

1 . گفتگو با همکاران خصوصاً همکاران هم رشته در مورد وضعیت شادابی و تحرک دانش آموزان

2 . گفتگو با دانش آموزان کلاس در مورد میزان علاقه آنها نسبت به تحصیل و مشاهده وضعیت ظاهری آنها در کلاس درس

3 . گفتگو با اولیاء دانش آموزان و بررسی دلایل بی انگیزگی دانش آموزان

4 . بررسی وضعیت نمرات دانش آموزان در پایه پنجم و تهیه نمودار

5 . بررسی وضعیت نمرات دانش آموزان سال دوم راهنمایی البته نمرات مربوط به پایه پنجم و اول راهنمایی و مقایسه نمرات با نمرات دانش آموزان مورد پژوهش

6 . اختلاف نمرات درس علوم تجربی پایه پنجم و اول راهنمایی در گروه شاهد

راه حل های پیشنهادی

1 . حمایت از دانش آموزان 2 . توأم ساختن درس با شعر و موسیقی

3 . فعالیتهای گروهی 4 . بیان درس بصورت داستان 5 . ایجاد شادی و هیجان در محیط مدرسه 6 . تغییر و تحول در مکان یادگیری

7 . نقش معلم 8 . گردش علمی 9 . بازیهای تربیتی

اجرای راه حل ها

1 . حمایت از دانش آموزان : خصوصاً در مورد دانش آموزان مضطرب ، خجالتی ، کم رو و یا ضعیف از نظر درسی که نیاز بیشتری به حمایت از طرف معلم دارند ، بیشتر مورد توجه بودند .

2 . فعالیتهای گروهی : گروه بندی دانش آموزان بصورت ناهمگن شامل خوب ، متوسط و ضعیف ، تا دانش آموزانی که کم رو ، مضطرب و خجالتی هستند . احساس راحتتری برای بیان نظرات خود همراه گروه داشته باشند .

3 . بیان درس بصورت داستان : در بعضی از دروس که امکان بیان مطالب درسی بصورت داستان بود از این روش استفاده می شد که اثرات مثبت و سازنده فراوانی چون درک و فهم آسان درس و جذب بچه ها به سوی گوش دادن و یادگیری را دارد .

4 . ایجاد شادی و هیجان در محیط مدرسه لازم است بدانیم که از عوامل مؤثر در ایجاد محیط آموزشی شاد عبارتند از     1 . مدیر و معاون        2 . وضعیت فیزیکی مدرسه       3 . معلم

5 . تغییر و تحول در مکان یادگیری : برای انجام فعالیتهای گروهی کتاب مانند بحث کنید و غیره ، نیمکت ها دو به دو مقابل هم قرار داده می شد تا اعضا گروه بتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند و یا هنگام دوره دروس نیمکتها در چهار طرف کلاس چیده می شد .

6 . معلم : وضعیت ظاهری معلم      - برقراری رابطه ای دوستانه و صمیمی

استفاده از کلمات با جملات طنز یا شوخی با رعایت حرمت دانش آموزان

تشویق دانش آموزان با استفاده از کارت تشویق ، داشتن شور و اشتیاق هنگام تدریس مطالب درسی و استفاده از مثالهای مناسب

7 . گردش علمی : چون بیرون بردن دانش آموزان از مدرسه مشکلات بسیاری دارد لذا فعالیت خود را محدود به محیط مدرسه و خارج از کلاس کردم مثلاً تدریس دنیای گیاهان در کنار باغچه در حیاط مدرسه

8 . بازیهای تربیتی : روش نمایشی مثلاً برای نمایش ویژگیهای مواد ، هر کدام از دانش آموزان به عنوان یک اتم می باشند و یا پرسش درس بصورت مسابقه برای دوره های درسها

9 . توأم ساختن درس با شعر و موسیقی : در این زمینه چون طبع شعری نداشتم کار خاصی انجام ندادم

ارائه اطلاعات ( شواهد 2 )

نمرات پایه پنجم و اول راهنمایی دانش آموزانی که اکنون کلاس دوم راهنمایی بودند طبق تصمیم اتخاذ شد . در جلسه آبان ماه از پرونده دانش آموزان ، تهیه شده و نموداری برای آن رسم نموده بودم نکته ای که توجهم را جلب کرد پراکندگی نمرات بود که در پایه پنجم طبق نمودار بین 15 تا 20 و اما نمودار مربوط به اول راهنمایی پراکندگی نمرات بین 10 تا 20 می باشد . اما آنچه در طول مدت پژوهش توانستم به آن برسم کم کردن اختلاف میانگین نمرات کلاس پنجم و اول راهنمایی بود که این اختلاف در مورد گروه اول شاهد 56/3 و گروه دوم 28/2 بود که در مورد گروه مورد پژوهش این اختلاف به 1 و 66/1 رسید که به نظر من یک موفقیت برای این پژوهش محسوب می شد .

 

توجه :

برای سفارش و دریافت کامل این اقدام پژوهی به شماره 09159886819 در تلگرام یا واتساپ پیام دهید .

همچنین می توانید از لینک های زیر اقدام پژوهی های آماده و کامل سایت را ببینید و دریافت نمائید :

روی لیست هر پست که خواستید در زیر کلیک کنید یا می توانید در همین صفحه همه موضوعات را مشاهده نمایید :

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت: 23:05 منتشر شده است
نظرات(0)

کتابشناسی اقدام پژوهی و معلم پژوهنده

بازديد: 201
کتابشناسی اقدام پژوهی و معلم پژوهنده

کتابشناسی اقدام پژوهی و معلم پژوهنده

-کتابشناسی مربوط به اقدام پزوهی (تحقیق علمی)

-اقبال قاسمی پویا (1382) . راهنمای معلمان پژوهنده . تهران پژوهشکده تعلیم و تربیت.

- وجه االله سیف اللهی (1381). راهنمایی اقدام پژوهی آموزش و پرورش . رشت: انتشارات گیلان

- اقبال قاسمی پویا(1382). راهنمای معلمان پژوهنده : معلم پژوهنده کیست؟ پژوهش در عمل چیست؟ ، تهران : انتشارات لوح زرین چاپ اول 1382، چاپ دوم نشر اشاره 1382.

-نسرین حقگو (1384). گزیده ای از آثار معلمان پژوهنده ،تک نگاشت 45 . تهران: پژوهشگاه آموزش و پرورش ، دبیر خانه معلم پژوهنده .

- پژوهشکده کاربردی تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی (1383). معلم و اقدام پژوهی . مجموعه  طرح های برگزیده معلمان پژوهنده سال 82. جلد اول . به کوشش یوسف نجفی و سهراب یزدانی و محمدرضا پورصالحی

- پژوهشکده کاربردی تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی(1383). معلم و اقدام پژوهی. مجموعه طرح های برگزیده معلمان پژوهنده سال 82. جلد دوم . به کوشش یوسف نجفی و سهراب یزدانی و محمدرضا پورصالحی

- سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی(1381). مجموعه مقالات همایش معلمان پژوهنده. تبریز: مرکز تربیت معلم شهید باهنر و سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

کتابشناسی مقالات اقدام پژوهی(تحقیق علمی)

-سیدمهدی الوانی و حسن دانایی(بهار1381). ((اقدام پژوهی و کاربرد آن از تحقیقات سازمان و مدیریت )). مجله مدیریت توسعه. ش 12:صص 21-8 .

- عباس بازرگان (پائیز و زمستان 1372) . ((اقدام پژوهی و کاربرد آن در تعلیم و تربیت )). فصلنامه تعلیم و تربیت. شماره 35و36:صص52-41.

-زهرا گویا(1377). پژوهش در آموزش : مجموعه مقاله ها. ((تحقیق  عمل آموزشی و اهمیت نقش معلم به عنوان محقق)) . تک نگاشت 17: صص136-131.

- اسماعیل پاکیزه (اسفند ماه 1379). ((اقدام پژوهی چرا و چگونه؟)). ویژه نامه سومین همایش برنامه معلم پژوهنده . همدان:صص4-3.

-اسماعیل پاکیزه و حسین محققی(آذر 1381). ((اقدام پژوهی چرا و چگونه ؟)). رشد تکنولوژی آموزشی. ش3: صص43-42.

-پژوهشکده تعلیم و تربیت (بهمن1379). پژوهش نامه آموزشی]اولین[ویژه نامه معلم پژوهنده . شماره 24. تهران: پژوهشکده تعلیم و تربیت.

- پژوهشکده تعلیم و تربیت (آذر 1382). پژوهش نامه آموزشی ،دومین ویژه نامه معلم پژوهنده. تهران : پژوهشکده تعلیم و تربیت . شماره 13.

- پژوهشکده تعلیم و تربیت (آذر1383). پژوهش نامه آموزشی . سومین ویژه نامه معلم پژوهنده . شماره 32:78 صفحه.

-مهدی فراهانی (آذر1379). ((چیستی و چرایی پژوهش : اقدام پژوهی)). پژوهش نامه آموزشی. ش30. تهران : پژوهشکده تعلیم و تربیت. ص7.

-زهرا گویا (مرداد و شهریور 1375).((تحقیق عمل آموزش : معلم به عنوان محقق)).مجله علوم پایه گنجینه . ش 33:صص 57-55.

- علی اکبر مرعشی (مهر 79-1378 ). ((روش تحقیق عمل پژوهی)). رشد تکنولوژی آموزشی . ش؟:صص43-40.

-غلام رضا یادگارزاده (1379). ((اقدام پژوهی ضرورت اولیه تحقیق آموزشی در کلاس)). نشریه آوای پژوهش . همدان :شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش . سال سوم . ش8و9:صص.

-غلام رضا یادگار زاده (مهر1381) اقدام پژوهی : روش تحقیق در کلاس درس . نشریه تکنولوژی آموزشی. تهران : سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

-زهرا بازرگان (). ((پژوهش ضمن عمل روش کارا برای تحقیق در علوم انسانی)).نشریه علوم تربیتی ،دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه تهران

-محمدرضا سرکار آرانی (پائیز 1378). ((پژوهش مشارکتی در کلاس درس تجربه ژاپن در پژوهش حرفه ای معلمان در مدرسه)). فصلنامه تعلیم و تربیت . ش59 ویژه نامه آموزش و پرورش تطبیقی. صص:76-61.

-زهرا گویا (1372). ((تاریخچه تحقق عمل و کاربرد آن در آموزش )). فصلنامه تعلیم و تربیت. شماره 35و36: صص 39-33.

- زهرا گویا(1377). ((تحقق عمل آموزشی و اهمیت و نقش معلم به عنوان محقق)). پژوهش در آموزش و پرورش مقالات. تک نگاشت 17. تهران پژوهشکده تعلیم و تربیت :صص136-131.

-محمدرضا سرکار آرانی (پائیزه 1378).((پژوهش مشارکتی معلمان در کلاس درس . تجربه ژاپن در پرورش حرفه ای معلمان در مدرسه )) فصلنامه تعلیم و تربیت. ش59:صص:76-61.

- محمود مهر محمدی (خرداد 1377) ((تحقیقات آموزشی و مهارت های حرفه ای معلمان )). (در مقاله) پژوهش در آموزش: مجموعه مقالات . تک نگاشت 17. تهران : پژوهشکده تعلیم و تربیت: صص161-170.

- سیامک زند رضوی (خرداد 1377).((موفقیت آموزش درون مدرسه در گرو پژوهش در پیرامون مدرسه است)). پژوهش در آموزش:مجموعه مقاله ها تک نگاشت 17. تهران: پژوهشکده تعلیم و تربیت:صص182-177.

- رضا ساکی (خرداد1377). ((تحلیلی بر روند پژوهش در اموزش و پرورش)). پژوهش در آموزش :مجموعه مقاله ها . تک نگاشت 17 . تهران :پژوهشکده تعلیم و تربیت:صص 204-101.

-محمدرضا امام جمعه و محمود سعیدی . رضوانی(زمستان 81 و بهار 82).((پژوهش حین عمل رویکردی نو در آموزش ضمن خدمت معلمان )). فصلنامه تعلیم و تربیت . ویژه نامه تربیت معلم،سال 18و19 . شماره 4و1 :صص 132-101.

کتب ترجمه شده در زمینه اقدام پژوهی- تحقیق عملی

-دیویدها پکینز(2002). پژوهش در کلاس درس: راهنمای معلمان . ترجمه مسعود وفایی و علی اکبر وفایی. تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی 1384.

- ارنست تی . استرنیگو (1996). تحقیق عملی. ترجمه محمد اعرابی و داوود ایزدی . تهران : دفتر پژوهش های فرهنگی 1378.

- جین مک نیف و پاملا ماکس و جک وایتهد (1382). اقدام پژوهی : طراحی و اجرا و ارزشیابی. ترجمه محمدرضا آهنچیان. تهران:رشد.

-محمود مهر محمدی (1379) . جستارهای در پژوهش در قلمرو آموزش و پرورش . تهران : پژوهشکده تعلیم و تربیت .

_ ولیام فوت وایت (گردآورنده1991). پژوهش عملی مشارکتی . ترجمه علی حمید رفیعی . تهران :دفتر پژوهش های فرهنگی 1378.

-رابرت. ک. ین (1376). تحقیق موردی. ترجمه علی پارسائیان و محمد اعرابی . تهران :دفترپژوهش های فرهنگی.

- کاترین مارشال و راس من . گرچن. (1377). روش تحقیق کیفی. ترجمه علی پارسیائیان و محمد اعرابی. تهران:دفتر پژوهش های فرهنگی.

-تری. ای . هدریک و دیگران (1378) تحقیق کاربردی:راهنمای عمل . ترجمه محمد اعرابی و داوود ایزدی. تهران دفتر پژوهش های فرهنگی.

کتبی که یک بخش ،یک فصل یا قسمتی درباره اقدام پژوهی(تحقیق عملی) دارند.

-سرمد ،زهره ،بازرگان ،عباس و حجازی ، الهه(1381). روشهای تحقیق در علوم رفتاری . تهران : آگه چاپ ششم: صص.

- حسن پاشا شریفی و نسترن شریفی (1382). روشهای تحقیق در علوم رفتاری . تهران :نشر سخن،چاپ دوم: صص.

- علی دلاور(1382). روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی . ویرایش 3. تهران : نشر ویرایش ،چاپ سیزدهم،فصل دهم((پژوهش در عمل)): صص191-202.   

- رضا ساکی (گرد آورنده ))1383). اقدام پژوهشی :راهبردی برای بهبود آموزش و تدریس . مجموعه مقالات از گروهی از نویسندگان با مقالاتی از محمدرضا آهنچیان – دکتر عباس بازرگان – دکتر رمضان حسن زاده- منیژه رضایی – رضا ساکی- دکتر اقبال قاسمی پویا- مسعود کبیری- دکتر زهرا گویا- دکتر محمود مهر محمدی- احد نویدی. تهران،پژوهشکده تعلیم و تربیت ،چاپ اول.

- محمود مهر محمدی (1379). جستار هایی در پژوهش در زمینه آموزش و پرورش. تهران :پژوهشکده تعلیم و تربیت . چاپ دوم.

-محمود مهر محمدی(زمستان 1370). ((تحقیقات آموزشی و مهارت های حرفه ای معلمان)). پژوهشنامه آموزشی. فصلنامه خبری،ارگان شورای تحقیقان و وزارت آموزش و پرورش.

- محمود مهر محمدی(1376). ((پژوهش در آموزش و پرورش : ضرورت ها بیم ها و امید ها)). فصلنامه تعلیم و تربیت . ش50:صص.

-قربانعلی سلیمی(1376).مقدمه ای بر روش تحقیق در وزارت آموزش و پرورش اصفهان:انتشارات گویا، چاپ اول. ص28 تحقیق عملی(Action research) در آموزش و پرورش است.

-عزت الله نادری و مریم سیف نراقی(1383). روشهای تحقیق و چگونگی ارزشیابی آن در علوم انسانی با تاکید بر علوم تربیتی. ویرایش4. تهران: بدر ،صص96،95،94،93،66،63. درباره تحقیق عملی(Action research) است.

- استفان ایزاک(1380). راهنمای تحقیق و ارزشیابی در روان شناسی و علوم تربیتی. ترجمه علی دلاور. تهران :ارسباران. چاپ دوم: صص47-44. درباره اقدام پژوهی(Action research) است.

- علی دلاور(1380). روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی . ویرایش 3 . تهران ،نشر ویرایش ،چاپ یازدهم. 1381: صص202-191 فصل دهم درباره ((پژوهش در عمل))( Action research) است.

-زهره سرمد و عباس بازرگان و الهه حجازی(1381). روش های تحقیق در علوم رفتاری . تهران : آگه، چاپ ششم: صص 88-84: درباره اقدام پژوهی(Action research) است.

-حسن پاشا شریفی و نسترن شریفی(1382). روش های تحقیق در علوم رفتاری. چاپ دوم: تهران :نشر سخن . صص90-89. درباره ((اقدام پژوهی)) (Action research) است.

- رمضان حسن زاده (1382). روش های تحقیق در علوم رفتاری. چاپ اول: صص175-165. فصل دهم تحقیق عمل نگر (Action research) می باشد.

-لورن باکستر و همکاران (20001). چگونه تحقیق کنیم. ترجمه عیس ابراهیم زاده و ابوالفضل فراهانی و محمد رضا سرمدی. تهران : پیام نور. صفحات 82،88،93. تحقیق در عملیات (Action research) است.

-دیوید ری(1382). پژوهش در کلاس درس. ترجمه محمد رضا سرکار آرانی با همکاری علی رضا مقدم . تهران :منادی تربیت ،چاپ دوم.

- نیک ور (1374). چگونه پژوهش کنیم؟. فاطمه رها دوست . تهران :سازمان مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی. چاپ دوم. صص62-59. درباره پژوهش ضمن عمل (Action research) است.

- منصور علی حمیدی (مرداد1376). پژوهش بینش علمی در آموزش و پرورش. جنگ مقاله ها. تک نگاشت 8 تهران : پژهشکده تعلیم و تربیت.

فهرست سایتهای پژوهش در عمل:

1-این سایت وابسته به دانشکده تعلیم وتربیت  دانشگاه  کلرادودنور می باشد. در این سایت مفهوم و عرصه های مختلف پژوهش در عمل مورد بحث قرار می گیرد و مقالات ،مجلات و سایر سایتهای معرفی می شود . مسئول این سایت دکتر مارتین رایدر می باشد که آدرس پست الکترونی وی به شرح زیر می باشد:

http://carcbon.cudenver.edu/~

mryder/martin. Html

mryder@carbon.cudenver. Edu

2-سایت پژوهش عمل نگر و ارزشیابی دارای مقالات ،جدول زمان بندی دروس این حوزه در چهارده هفته می باشد . این سایت وابسته به دانشگاه کراس جنوبی و موسسه پژهشی این دانشگاه در حوزه تحقیقات عمل نگراست.

www.actionresearch.net.au

www.scu.edu.ac

http://www.scu.edu.au/schools/gcm/areol/areolhome.html

3-این سایت شبکه مشارکتی پژوهش در عمل دانشگاه کرنل است و دارای منابع ارزنده ای در حوزه پژوهش در عمل در امریکای شمالی است.

http://www.parnet.org/    PARnet  

4-این سایت یکی از مهمترین سایتهای پژوهش در عمل در کشور انگلستان است و دارای منابع متعددی در این حوزه می باشد. این سایت با سایر سایتهای مرتبط در ارتباط بوده لذا یافتن اطلاعات در آن آسان می باشد.

ARE http://www.uea.ac.uk/care/

5-این سایت مجموعه ای از شبکه های تحقیق عمل نگر است که در دانشگاه انجلیای شرقی قرار دارد. افرادی که عضو این شبکه می گردند می توانند در خصوص مطالب مطرح، اطلاعات کافی دریافت دارند.

CARN

http://www.cchs.usyd.edu.au/arow/

7-این سایت به صورت یک مرکز تخصصی در حوزه پژوهش در عمل،اطلاعاتی را عرضه می دارد. این مرکز در دانشگاه بث شرقی قرار دارد و منابع متعددی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

CARPP

http://www.bath.ac.uk/carpp/

8-این سایت د رحوزه آموزش و پژوهش عمل نگر اقدام می کند و آن را به صورت جستجوگری وطرح می سازد. در این سایت مقالات جودیت نیومن و سایر معلمان وجود دارد.

http://users.andara. Com/~jnewman

9-این سایت فهرست عناوین پژوهش در عمل را دارا می باشد و افراد می توانند در این سایت برای دریافت اطلاعات عضو شوند.

http://www.ael.org/

majordomo@aelliot.ael.org

10-در این سایت اطلاعات جامعی در حوزه پژوهش در عمل ارایه می شود:

http://www.uq.net.au/action-research/arhome.html

11-همچنین می توانید منابعی بیشتری را از طریق مجلاتی که در این سایت موجود است را بیابید.

http://www.uq.net.au/action/research/ari/arihome.html

12-برای دستیابی به دروس پژوهش در عمل می توانید به سایت زیر مراجعه فرمایید.

htmlhttp://www.uq.net.au/action-research/arp/arphome

13-برای دستیابی به مقالات پژوهش در عمل می توانید به سایت زیر مراجعه فرمایید.

htmlhttp://www.uq.net.au/action-research/arp/arphome

14-در این سایت می توانید به پایان نامه ها و رساله هایی که در این حوزه مطرح است دست یابید.

Tion-research/art/arthome.html

http://www.uq.net.au/ac

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت: 23:02 منتشر شده است
نظرات(0)

الگوی گزارش اقدام پژوهی

بازديد: 1005
الگوی گزارش اقدام پژوهی

الگوی گزارش اقدام پژوهی

1. عنوان پژوهش(موضوع)(صفحه عنوان)

 

 2. تشکر و قدردانی

 

3.چکیده

 

4.فهرست محتوا

 

5. مقدمه

 

6.بیان مسأله

 

7.گردآوری داده ها برای شناخت بهتر وضع موجود(شواهد 1)

 

8 . پیشینه پژوهش(نظری ـ عملی)

 

     الف) مبانی نظری:

 

     ب) پیشینه‌ی عملی:

 

9. تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها(اطلاعات)

 

10. اهداف

 

     الف: هدف کلّی

 

     ب: اهداف اختصاصی

 

11. ارایه‌ی راه‌حل‌های پیشنهادی

 

12.انتخاب بهترین راه حل یا راه‌حل‌ها

 

13. اجرای راه‌حل‌ها ی انتخابی

 

14. جمع آوری داده پس از اجرای راه حل ها (شواهد 2)

 

15. ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن (ارزیابی و اعتبار بخشی)در این مرحله دلایل محکم خود را مبنی بر ایجاد تغییر بیان کنیم و برای ادعای خود از شواهد 2 استفاده می کنیم. نظر همکاران منتقد خود را که مبنی بر تأیید تغییر باشد؛ قید می نماییم.

 

16.فهرست منابع

 

17.پیوست‌ها

 

محققان عزیز دقت بفرمایید که شماره صفحات گزارش شما از بخش «مقدمه» تا بخش نهایی«ارزشیابی اقدام و تأثیر آن» تا جایی که امکان دارد از 20 صفحه بیشتر نشود.جهت مطالعه راهنمای نگارش اقدام پژوهی به مطلب مربوط به راهنمای اقدام پژوهی در همین وبلاگ مراجعه بفرمایید.

همچنین می توانید از لینک های زیر اقدام پژوهی های آماده و کامل سایت را ببینید و دریافت نمائید :

روی لیست هر پست که خواستید در زیر کلیک کنید یا می توانید در همین صفحه همه موضوعات را مشاهده نمایید :

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: یکشنبه 17 فروردین 1399 ساعت: 18:47 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 105

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس