اقدام پژوهی | سایت علمی و پژوهشی آسمان - 15

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

467 - اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتدایی با موضوع تقویت سواد خواندن در دانش آموزان

بازديد: 425
467 - اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتدایی با موضوع تقویت سواد خواندن در دانش آموزان

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتدایی :

معرفی :

 اقدام پژوهی  چگونه توانستم سواد خواندن را دردانش آموزان سوم ابتدایی تقویت کنم ؟ -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  یازده صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان-

ابتدا فهرست مطالب ، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید :

 

فهرست مطالب

چکیده پژوهش :3

نکات کلیدی :4

توصیف وضعیت موجود وبیان مساله :5

گرد آوری اطلاعات ( 1)5

تجزیه وتحلیل اطلاعات :6

انتخاب راه جدید ونظارت بر آن :6

بازبيني وكنترل :7

گرد آوری اطلاعات ( شواهد 2)8

ارزشيابي تأثير اقدام جديد وتعيين اعتبار آن :8

نتايج  : با اجرای اين روش :8

نتيجه گيری :9

پیشنهادات.. 10

منابع :11

چکیده پژوهش :  

امروزه همه می دانند که کودکان قبل از دبستان علاقه ی زیادی برای خواندن ازخودنشان می دهند وازورق زدن ومشاهده کردن کتا ب ها ومجله ها وبه ویژه ازتصاویرآنها لذت می برند وازاین که بزرگترها برایشان کتاب بخوانند خوشحال می شوند ودرباره ی واژه ها ونوشته ها سوال هایی مطرح می کنند . این موارد وشبیه آن ها می تواند نشانه هایی ازآمادگی های کودک برای خواندن باشد که با تشویق وترغیب کودکان وپاسخگویی به سوالات آنان می توان آموزش خواندن راآغازکرد.

 بدیهی است آموزش نباید با اجباروفشارتوأم گردد ، چنان چه کودک آمادگی های لازم را ازخود نشان نداد باید آموزش را به تعویق انداخت ، درغیراین صورت به شکست ونا کامی کودک منجر خواهد شد ومیل به خواندن را دراوکم خواهد کرد یا از بین خواهد برد ؛ چنین کودکی احساس سرخوردگی می کند درزمان مناسب هم پیشرفت لازم را نخواهد داشت .

خواندن ومطالعه درتعلیم وتربیت مقوله ی سا ده ای نیست . به هرکس که بتواند حروف را با هم درست ترکیب کند وکلمه بخواند نمی توان گفت خواندن می داند . بارها برای خود شما پیش آمده است که کودک قصه ای ازکتاب درسی راروان وخوب وبا صدای بلند خوانده است ولی وقتی ازاو سوال کرده اند .(ازآن چه خواندی ، چه فهمیدی؟) قادر به جواب دادن نبوده است . این به معنای عدم درک خواندن ومطالعه ی صحیح است .

اگرخواهان تربیت دانش آموزانی خلاق ، متفکر، مستقل وکنجکاوهستیم واگردرپی کشف علل کاهش افت تحصیلی وارتقای انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دردانش آموزان ، باید جهت گیری برنامه ریزی درسی را ازنظرمحتوای درسی وشیوه های تدریس به سمت آموزش خلاق سوق دهیم وبا استفاده ازروش های فعال نحوی تد ریس راازشیوه ی معلم محوری  به سمت دانش آموزمحوری هدایت نمائیم . تا بدین وسیله اعتماد به نفس وایجاد خود باوری دردانش آموزان بالا رود وافزون برآن ، شیوه ی ارزشیابی ازیادگیری وپیشرفت تحصیلیدانش آموزان راازپاسخ مداری به سوال مداری وازحافظه پروری به اندیشه سازی تغییر دهیم . برای این  منظورمعلم باید وظایفی به شرح ذیل انجام دهد :

الف تبدیل محیط آموزشی به محیطی صمیمانه تا کودک احساس امنیت نماید .

ب ایجاد شرایط لازم برای به کار گیری توانایی های جسمی و روانی کودک .

ت فراهم کردن شرایطی مناسب برای سخن گفتن وگوش دادن .

پ استفاده از محسوسات وملموسات با توجه به وضعیت هوشی وذهنی کودک .

ج -  تحریک حس کنجکاوی کودک برای خواندن کتاب های درسی وغیر درسی .

نکات کلیدی :

سواد خواندن دانش آموزان - تقویت

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتداییرا فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی  سوم ابتدایی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی  آموزگارسوم ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :


http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های آموزگار سوم ابتدایی بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


لیست اقدام پژوهی آموزگار سوم

 

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: جمعه 18 آبان 1397 ساعت: 10:59 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

466 - اقدام پژوهی چگونه توانستیم خود مراقبتی رادر بین دانش آموزان دبیرستان افزایش دهیم ؟

بازديد: 383
466 - اقدام پژوهی چگونه توانستیم خود مراقبتی رادر بین دانش آموزان دبیرستان افزایش دهیم  ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی مشاور مدرسه

معرفی :

اقدام پژوهی مشاور مدرسه با موضوع : چچگونه توانستیم خود مراقبتی رادر بین دانش آموزان دبیرستان افزایش دهیم  ؟ .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و پنج -  قیمت فقط  دو هزار تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

فهرست مطالب

چکیده :8

مقدمه. 9

بيان مسئله‏. 10

توصیف وضع موجود. 11

ارائه اطلاعات( شواهد يك):11

راه حل هاي پيشنهادي:13

انتخاب راه جدید به طور موقت:14

اجراي راه حل ها:15

گرد آوری اطلاعات( شواهد دو):18

بحث و نتیجه گیری.. 18

اصول پیشگیری از رفتارهای پرخطر. 21

عوامل به وجود آورنده رفتار پرخطر. 26

منابع.. 31

چکیده :

دانش آموزان در ایران نقش به سزایی دارند و از قبل نیز داشتند چرا که از این  افراد به عنوان سرمايه كشور یاد می شود. و این نیز امری مسلّم است که یک دانش آموز می تواند در افکار جامعه و اهداف آن تأثیر گذار مثبت یا منفی باشد. تأثیر گذار مثبت این است که وی بدون این که تحت تأثیر عوامل داخلی یا خارجی باشد، با افکار مثبت خود در جهت بهبود اوضاع مملکت از لحاظ های  مختلف مثل سیاسی اجتماعی اقتصادی- فرهنگی و... گام بردارد و نتایج خوبی نیز بگیرد. ولی تأثیر گذار منفی آن است که وی تحت تأثیر عوامل یا احزاب  داخلی و خارجی باشد و از افکار منفی و مخرب خویش در جهت سوء استفاده از فرصت  به نفع خویش یا آن  حزب و گروه قدم بردارد .  رفتارهاي پر خطر مهمترين عامل به خطر افتادن سلامت جامعه و به خصوص دانش آموزان هستند. امروزه شيوع رفتارهاي پرخطر بخصوص در دانش آموزان به يكي از مهمترين و گسترده ترين دل نگرانيهاي جوامع بشري تبديل شده است. عليرغم فعاليتهاي پيگيرانه سه دهه گذشته رفتارهاي مخاطره آميز در سطح جهان داراي رشد تصاعدي بوده است. هزينه پزشكي و مراقبتي آن رو به افزايش است. حال آنكه پيشگيري، تنها راه مقابله تشخيص داده شده است. تغيير رفتارهاي مردم مستلزم اطلاع و آگاهي آنهاست.

اگر با دید دقیق تمام مراحل زندگی هر انسان را بررسی کنیم، می بینیم که نوجوانی یکی از سخت ترین، پر تلاطم ترین و پر فشارترین و در عین حال یکی از مراحل شیرین زندگی هر انسانی است، چرا که در این مرحله است که فرد برای اولین بار با مسائل و رفتارها و فرضیه هایی در ذهن، آشنا می شود که شاید در هیچ یک از مراحل قبل و بعد از این دوره با آنها آشنا نبوده است..(احدي، جمهري ؛1378).

.در این اقدام پژوهی به کمک راهکار های جذاب و دانش آموز محور توانستیم ابتدا دانش آموزان  را با انواع رفتارهای پر خطر آشنا سازم و سپس به تفهیم و اقدام در رابطه با راهکار های ممکن در جهت بهبود شرایط و از بین بردن رفتارهای پر خطر   بکوشم.

کلید واژه : رفتارهای پر خطر،دانش آموزان،دانش آموز،اعتیاد

بيان مسئله‏

رفتارهای پر خطر ، رفتارهای مخاطره آمیزی هستند که می توانند در حال  یا آینده سبب بروز مشکلات و بیماریهای جسمی و روانی و آسیبهای اجتماعی در افراد گردند نظیر :

1 - استعمال دخانیات ،                

2 - مصرف الکل ،

3 - سوء مصرف مواد مخدر و داروهای غیر مجاز ( داروهای نشاط آور ، آرام بخشها و داروهای نیرو زا ) ،

4 - اعمال خشونت و رفتارهائی که منتج به بروز آسیب و صدمه به خود و دیگران شوند ،

5 - رفتارهای جنسی پر خطر ( زود هنگام و حفاظت نشده ) ،

 6 - خودکشی ،    

7 - فرار از خانه یا مدرسه و غیره


برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این اقدام پژوهی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط سه هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  مشاوررا از لینک خرید زیر و به قیمت فقط سه هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

سایر اقدام پژوهی های مشاور مدرسه را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید :

اقدام پژوهی مخصوص مشاور مدرسه  :

 

شماره 55 :  اقدام پژوهی چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمای

شماره 63 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم .

شماره 111 :  اقدام پژوهی چگونه می توانم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم؟

شماره 125 :  چگونه توانستم باور های مذهبی را در دانش آموزان شکوفا ساخته و از رخنه کردن تهاجم فرهنگی در دانش اموزان جلوگیری کنم؟

شماره 158 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم نگرش نادرست دانش آموزان دبیرستان را نسبت به فرهنگ مد گرایی

شماره 189 :  اقدام پژوهی چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري (يكتا) دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم؟

شماره 195 :  اقدام پژوهی چگونه با برگزاری کلاس های مهارت های زندگی سلامت روانی دانش آموزان رابالا ببرم

شماره 202 :  اقدام پژوهی چگونه به کمک آموزش فرایض دینیدانش آموزان زمینه انحراف آنها از بین بردم؟

شماره 209 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به پوشیدن چادر تشویق و ترغیب کنم ؟

شماره 243 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم نقش والدین را در موفقیت تحصیلی فرزندانشان بیشتر کنم ؟

شماره 248 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را با آسيب هاي اجتماعي و راهكار هاي مقابله با آن آشنا كنم

شماره 250 : اقدام پژوهی چگونه توانستم با ایجاد فرهنگ آبرو داری در بین دانش آموزان مهارت های زندگی را در آنها تقویت نمایم

شماره 255 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را با آسيب هاي اجتماعي و راهكار هاي مقابله با آن آشنا كنم؟

شماره 258 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم بوسیله آموزش روابط آسیب زای دختران مدرسه را کاهش دهم

شماره 296 : اقدام پژوهی چگونه توانستم سلامت و بهداشت روانی دانش آموزان را ارتقاء دهم

شماره 300 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب یکی از دانش آموزان را با روش های تلفیقی کاهش و آن را برطرف سازم

شماره 313 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاسم را از آسیب های فضای مجازی ایمن کنم

شماره 329 :  اقدام پژوهی حل اختلال یادگیری ( اختلال در خواندن و نوشتن ) یکی از دانش آموزان

شماره 339 : اقدام پژوهی چگونه توانستم سختی جدایی از والدین را در یکی از دانش آموزان دور کنم ؟

شماره 346 :  اقدام پژوهی چگونه توانستم روابط آسیب زایی که بین دختران وپسران هست را کاهش دهم؟

شماره 354 : اقدام پژوهی چگونه توانستم آسیب های اجتماعی را به دانش آموزان معرفی و آنها را از آسیب ها دور نمایم.

شماره 376 : چگونه می توانم اضطراب امتحان را در برخي ازدانش آموزان دخترانه كلاس كاهش دهم

387- اقدام پژوهی: چگونه توانستم با پیام ارتباط برقرارکنم باوجود بیماری اوتیسم با درجه پایین

389- اقدام پژوهی: چگونه توانستم در تربیت جنسی کودکان ونوجوانان موثر باشم ؟

392- اقدام پژوهی: چگونه توانستم با راهکارهای مناسب مشکل وسواس فکری را در دانش آموز کلاس دوم آرزو کاهش دهم

411-اقدام پژوهی با موضوع:چگونه توانستم تاثیرات منفی شبکه های ماهواره ای و دنیای مجازی را در بین دانش آموزان دختر متوسطه اول کاهش دهم؟

445- اقدام پژوهی مشاور مدرسه با موضوع: چگونه توانستم مشکل خشونت و عصبانیت دانش آموزم برطرف سازم ؟

 

لیست بروز شده  اقدام پژوهی مشاور مدرسه از لینک پائین :

 

لیست اقدام پژوهی مشاور مدرسه

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 


منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 15 آبان 1397 ساعت: 17:57 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

465 - اقدام پژوهی آموزگار پنجم ابتدایی بهبود خط نوشتاری دانش آموز پایه پنجم ابتدایی

بازديد: 883
465 - اقدام پژوهی آموزگار پنجم ابتدایی بهبود خط نوشتاری دانش آموز پایه پنجم ابتدایی

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار پنجم  :

معرفی :

اقدام پژوهی چگونه توانستم خط نوشتاری یکی از دانش اموزان پایه پنجم ابتدایی را بهتر کنم ؟ ، مخصوص پایه پنجم ابتدایی .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات نوزده صفحه - قیمت فقط  دو هزار تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر ببینید:

 

فهرست مطالب

چکیده3

واژه های کلیدی:3

مقدمه. 4

شرایط موثر بر بدخطی دانش اموزان :5

الف ) عوامل مربوط به خانواده :5

ب ) عوامل مربوط به معلمان :6

ادبیات و پیشینه ی تحقیق.. 8

آموزش درست نویسی:11

گردآوری اطلاعات( شواهد 1 ):11

تجزیه و تحلیل داده ها12

ارائه ی راهکارهای عملی برای برطرف کردن مشکل بدخطی دانش آموز13

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. 15

گردآوری اطلاعات(شواهد دو)16

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن. 17

پیشنهادات.. 18

منابع:19

 

چکیده

اینجانب ،.............. ( لیسانس آموزش ابتدایی و .............. سابقه خدمت ) آموزگار پایه ی پنجم در اوایل سال تحصیلی با دیدن مشق و املای  " فاطمه "  متوجه مشکل بدخطی او که گاهی تا حد نارسا نویسی نیز می رسید ، شدم. با شواهدی که من از این مشکل فاطمه داشتم با همکارانم تصمیم گرفتیم در جهت بهبود خط نوشتاری اش به او کمک نماییم ما در این اقدام پژوهی سعی کردیم دانش آموز روش صحیح نوشتن ، مداد در دست گرفتن ، شکل صحیح حروف ، اندازه ی بیاض و سواد حروف ، ابتدا و انتهای نگارش حروف و ... را یاد بگیرد. و همچنین برای تقویت عضلات ماهیچه ای دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بیشتر چشم و دست او هنگام نوشتن،  فعالیت هایی را در زنگ های هنر و ورزش با همکاری و مساعدت های مدیر و مربی تربیت بدنی انجام دادیم.و همچنین برای رفع موانع فیزیکی،جسمی و نگارشی تا رسیدن به وضع مطلوب تلاش کردیم.

واژه های کلیدی:

دانش اموز ،نارسانویسی،خط نوشتاری،

مقدمه

در پژوهش حاضر ، با توجه به این اصل که کودک بیشتر به بازی علاقه مند است ، بد خطی دانش آموز اصلاح شده است . همچنین به صورت ریشه ای به مشکل پرداخته شده است ، نه این که متوسل به رو نویسی هایبی هدف و خسته کننده شود که در مواردی به تشدید مشکل منجر می شود .

این نوشتار شامل چندین بخش است که پس از بیان مسئله و ارائه ی شواهد و تحلیل داده ها ، راه حلهایی را بطور موقّت در نظر گرفته و سر انجام پس از گزینش روش مؤثّر با نظارت بر آن شواهدی دال بربهبود مشکل ارائه کرده و پس از تأیید وضع مطلوب از جانب چند مرجع ، توصیه هایی شده است.

برای اطمینان شما

عزیزان فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار پنجم ابتدایی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط(2000) دو هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :

 

 http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

 

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی  و درس قرآن را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت دو هزار تومان بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

سایر اقدام پژوهی های پایه پنجم را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست اقدام پژوهی ها پایه پنجم ابتدایی

 

( همچنین)

سایر اقدام پژوهی های پایه های ابتدایی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست اقدام پژوهی ها دوره ابتدایی براساس پایه

 

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 430 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:

( روی لینک زیر کلیک کنید)


 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 20:12 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

464 - اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی : چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس ادبیات فارسی علاقمند نمایم.

بازديد: 365
464 - اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی : چگونه توانستم  دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس ادبیات فارسی علاقمند نمایم.

نمونه کامل اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی

معرفی :

اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی باموضوع:  چچگونه توانستم  دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس ادبیات فارسی علاقمند نمایم. تعداد صفحات بیست و هفت صفحه -  بصورت ورد و قابل ویرایش - قیمت 2000   تومان -

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده5

نکات کلیدی :5

مقدمه. 6

توصيف وضع موجود. 6

بيان مسئله. 6

شواهد 1 (گرد اوري اطلاعات)7

1.تعريف واژگان :7

2- ابزار هاي اطلاعاتي :8

3- يافته هاي علمي.. 9

اهميت تحقيق :9

روش علمي چيست؟. 11

انگيزه:12

نقش انگیزه ورغبت در پژوهش دانش آموزی:13

4- پيشينه تحقيق :19

6-هدف پژوهش:21

يافته ها:22

تحليل و تفسير داده ها:23

ارائه راه حل موقتي :23

اجراي طرح و نظارت بر آن:24

جمع آوري اطلاعات (شواهد 2) :25

ابزار گرد آوري اطلاعات :25

ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار:25

راهكار ها و پيشنهادات:26

راهكارها :27

منابع :29

 

چکیده

انسان از سرآغاز زندگي ،يعني از زماني كه چشم به جهان مي گشايدبا سؤالات فراو اني رو به رو ميشود و تا زماني كه چشم از جهان فرو مي بندد ، در جست و جوي يافتن پاسخ آنهاست. پژوهش ،زمينه ساز رشد و توسعه پايدار جامعه است . يكي از زير بنا ترين فعاليتها در امر پويايي وپيشرفت هرجامعه ،پرداختن به فعاليت هاي پژوهشي ، به ويژه در مراكز علمي و فرهنگي است (رشد معلم،آذر 82)در طول تاريخ، انسان همواره كوشيده است تجارب و يافته هاي خود را به فرزندان و نسل آينده منتقل كند . اين نياز به آموزش و يادگيري ، سبب بقاي جوامع بشري شده و بدين سان، فرهنگ سازي وحفظ آن ، جزء لاينفك آرمان هاي انساني و شناسنامه انسان گرديده است. در جوامع نخستين ، ياددادن و ياد گرفتن به شيوه ي سنتي و از طريق باز سازي تجارب انجام مي شد و به صورت اطلاعات مورد نياز ، در عرصه ي زندگي حفظ مي گرديد و گسترش مي يافت . در نتيجه، مردم كمتر به فكرتوسعه بودند . در حالي كه در دهه هاي گذشته ، پيشرفت هاي مهمي صورت گرفته و تقريباً اكثر ابداعات، مربوط به يك صد سال گذشته است. توليد و گسترش سرسام آور اطلاعات ، دانش و كسب مهارت در علوم، وظايف نسل امروز را در مقايسه با نسل گذشته ، افزون تر ساخته است . تجارب بيش از هشتادوشش ميليارد انسان، دست آوردهاي ارزنده اي است كه بايد نسل آينده را براي كشف حقيقت و شناسايي خالق هستي ياري دهد .امروزه از آموزش به مثابه يك فرايند منظم ياد مي شود كه به موجب آن، اطلاعات، مهارتها و نگرشها ي دانش آموزان تقويت مي گرددو گسترش مي يابد . دراين فرايند، انباشت اطلاعات مورد نظر نيست .و به توليد و گسترش اطلاعات و مهارت ها توجه ميشود.(منوچهر فضلي خاني،راهنماي علمی روش هاي مشاركتي و فعال در فرايند تدريس)تحقیق و پژوهش در تعلیم و تربیت، به مجموعه فعالیتهایی اطلاق میشود که از طریق آن و با عنایت به اصول و روشهای علمی، پدیده آموزشی وتربیتی، مورد پژوهش قرار میگیرد و هدف آن کشف اصول کلی یا تفسیر رفتاری است که از آن برای تبیین، کنترل و پیشبینی رویدادهای آموزشی استفاده میشود.در این اقدام پژوهی تصمیم گرفتم به عنوان دبیر ادبیات فارسی روش صحیح تحقیق و پژوهش را به دانش اموزان آموزش و در آنها تقویت نمایم .

نکات کلیدی :

دانش اموزان تحقیق و پژوهش علاقمند کردن

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط دو هزار تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت دو هزار تومان بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر اقدام پژوهی های دبیر ادبیات فارسی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست اقدام پژوهی ها دبیر ادبیات فارسی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده بیش از 370 اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:

( روی لین ک زیر کلیک کنید)


 

لیست کلیه اقدام پژوهی ها

 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: شنبه 05 آبان 1397 ساعت: 8:34 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

463 - اقدام پژوهی دبیر علوم تجربی : تشویق دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس علوم تجربی

بازديد: 361
463 - اقدام پژوهی دبیر علوم تجربی : تشویق دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس علوم تجربی

 دانلود کاملترین اقدام پژوهی دبیر علوم تجربی

معرفی :

اقدام پژوهی چگونه توانستم  دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس علوم تجربی تشويق كنم؟ .بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات  بیست وهفت صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب و چکیده و فایل کامل پی دی اف در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده5

مقدمه. 6

توصيف وضع موجود. 6

بيان مسئله. 6

شواهد 1 (گرد اوري اطلاعات)7

1.تعريف واژگان :7

2- ابزار هاي اطلاعاتي :8

3- يافته هاي علمي.. 9

اهميت تحقيق :9

روش علمي چيست؟. 11

انگيزه:12

نقش انگیزه ورغبت در پژوهش دانش آموزی:13

4- پيشينه تحقيق :19

6-هدف پژوهش:21

يافته ها:22

تحليل و تفسير داده ها:23

ارائه راه حل موقتي :23

اجراي طرح و نظارت بر آن:24

جمع آوري اطلاعات (شواهد 2) :25

ابزار گرد آوري اطلاعات :25

ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار:25

راهكار ها و پيشنهادات:26

راهكارها :27

منابع :29

 

چکیده

انسان از سرآغاز زندگي ،يعني از زماني كه چشم به جهان مي گشايدبا سؤالات فراو اني رو به رو ميشود و تا زماني كه چشم از جهان فرو مي بندد ، در جست و جوي يافتن پاسخ آنهاست. پژوهش ،زمينه ساز رشد و توسعه پايدار جامعه است . يكي از زير بنا ترين فعاليتها در امر پويايي وپيشرفت هرجامعه ،پرداختن به فعاليت هاي پژوهشي ، به ويژه در مراكز علمي و فرهنگي است (رشد معلم،آذر 82)در طول تاريخ، انسان همواره كوشيده است تجارب و يافته هاي خود را به فرزندان و نسل آينده منتقل كند . اين نياز به آموزش و يادگيري ، سبب بقاي جوامع بشري شده و بدين سان، فرهنگ سازي وحفظ آن ، جزء لاينفك آرمان هاي انساني و شناسنامه انسان گرديده است. در جوامع نخستين ، ياددادن و ياد گرفتن به شيوه ي سنتي و از طريق باز سازي تجارب انجام مي شد و به صورت اطلاعات مورد نياز ، در عرصه ي زندگي حفظ مي گرديد و گسترش مي يافت . در نتيجه، مردم كمتر به فكرتوسعه بودند . در حالي كه در دهه هاي گذشته ، پيشرفت هاي مهمي صورت گرفته و تقريباً اكثر ابداعات، مربوط به يك صد سال گذشته است. توليد و گسترش سرسام آور اطلاعات ، دانش و كسب مهارت در علوم، وظايف نسل امروز را در مقايسه با نسل گذشته ، افزون تر ساخته است . تجارب بيش از هشتادوشش ميليارد انسان، دست آوردهاي ارزنده اي است كه بايد نسل آينده را براي كشف حقيقت و شناسايي خالق هستي ياري دهد .امروزه از آموزش به مثابه يك فرايند منظم ياد مي شود كه به موجب آن، اطلاعات، مهارتها و نگرشها ي دانش آموزان تقويت مي گرددو گسترش مي يابد . دراين فرايند، انباشت اطلاعات مورد نظر نيست .و به توليد و گسترش اطلاعات و مهارت ها توجه ميشود.(منوچهر فضلي خاني،راهنماي علمی روش هاي مشاركتي و فعال در فرايند تدريس)تحقیق و پژوهش در تعلیم و تربیت، به مجموعه فعالیتهایی اطلاق میشود که از طریق آن و با عنایت به اصول و روشهای علمی، پدیده آموزشی وتربیتی، مورد پژوهش قرار میگیرد و هدف آن کشف اصول کلی یا تفسیر رفتاری است که از آن برای تبیین، کنترل و پیشبینی رویدادهای آموزشی استفاده میشود.( دلاور ، علی (1375)روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی)

 مقدمه

توصيف وضع موجود

اينجانب …..، دارای لیسانس رشته علوم تجربی ، مدت 20 سال و 4 ماه است که در خدمت آموزش و پرورش هستم . در سال 97-96 بعنوان دبیر علوم تجربی در مدرسه ………………مشغول به خدمت بودم .

بيان مسئله

  امروزه بيش از هر زمان ديگر دانش آموزان نياز دارند كه علم بياموزند و بر آن ارج نهند . كشفيات علمي كه بر زندگي و آينده آنان اثر مي گذارند هر روز روي مي دهند .باتوجه به موضوع تحقيق مسأله اي كه به دنبال آن هستم اين است كه - چگونه مي توانم سبب ايجاد رغبت و انگيزه در دانش آموزان براي انجام فعاليتهاي پژوهشي وتحقيقي بشوم؟ -  چگونه مي توانم باعث افزايش مشاركت دانش آموزان در انجام امر تحقيق و پژوهش بشوم؟-  چگونه مي توانم در امر تدريسم از شيوه هاي مشاركتي كه باعث گسترش تحقيق و پژوهش دربين دانش آموزان مي شود استفاده كنم؟

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط3000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی علوم  را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 3000تومان (سه هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

( توجه)

برای مشاهده سایر اقدام پژوهی های دبیر علوم تجربی و درس علوم بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست اقدام پژوهی دبیر علوم

 

( توجه)

همچنین می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از430  اقدام پژوهی  دسته بندی شده برای  دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان--صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: جمعه 04 آبان 1397 ساعت: 19:03 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

ليست صفحات

تعداد صفحات : 109

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس