مديريت عمر توربين هاي احتراقي كلاسF

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

مديريت عمر توربين هاي احتراقي كلاسF

بازديد: 175

مديريت عمر توربين هاي احتراقي كلاسF




 


 

 

مديريت عمر توربين هاي احتراقي كلاس

F
 

اين گزارش شامل تجزيه و تحليل مكانيكي، حرارتي و صدمات خزشي پره هاي طبقه اول توربين كلاس

F شركت GE است كه شامل مقايسه نتايج حاصل از pyrometer (دما سنج نوري حرارت بالاو توزيع تركهاي ناشي از درجه حرارت و خستگي مكانيكي حرارتي نيز مي شود.

پيش زمينه

هدف مؤسسه

 EPRI ، رسيدن به يك توربين احتراقي (CT) با مد نظر قرار دادن هزينه هاي تعمير و نگهداري و بهره برداري(O&M) قطعات كليدي داغ آن مي باشدمديريت عمر توربين احتراقي( Life Management Platform ) LMPمهندسيني را كه در تهيه، تعمير و نگهداري سيستم هاي نمايش (Monitoring) داده هاي اين قطعات بحراني از داخل موتور فعاليت دارند، حمايت ميكند.

هدف

تهيه سيستمي كه توسط آن اطلاعات مستقلي درباره ميزان گذشت عمر قطعات داغ توربين و از بين رفتن پوشش اين قطعات، قابل دسترس براي بهره بردار توربين

(CT) باشد تا قادر به تصميم گيري درباره بهره برداري و نگهداري اين نوع توربينها بصورت پيشرفته گردد.

رسيدن به هدف

تيم پروژه دست به تلفيق تحليلهاي سازه اي و حرارت

جرياني (aero- thermal) بجهت تهيه جزئيات بحراني درجه حرارت و تنشهاي پروفيل هاي عمل كننده در طبقه اول توربين 7FA زدنداين تيم يك نوع ارتباط همبستگي بين نتايج پيش بيني شده از اندازه گيري درجه حرارت محل كار قطعات در توربين و نتايج متالورژيكي اكسيداسيون و خستگي برقرار كردندآنها اين رويه را روي قطعات اين ناحيه از توربين آزمايش كردند و دستور العملي را براي آزمايش ساير نواحي داغ آماده نمودند.

نتايج

برنامه

LMP براي طبقه اول7 FA با ملاحظات خستگي مكانيكي حرارتي و تحليل خزش كامل شدتحليل شرايط پايدار و گذرا براي نوك پره، مقطع مياني، لبه هاي ورود و خروج فرار پره به انضمام سوراخهاي خنك كاري مستعد براي ترك خوردن در پره، انجام شدتجزيه و تحليل هاي انجام شده نقاط قوت طرح اصلاح شده را مشخص كرد و موجب كاهش صدمات ناشي از سيكلهاي كاركرد مثل خستگي و كاركرد در شرايط تمام بار(Full Load) گرديدبردارهاي سرعت، توزيع فشار استاتيك، درجه حرارت فلز و توزيع تنش بصورت خطوط همسان(Contour) رنگي آماده گشتسيستم LMP در كنارتشخيص اكسيد شدن پوشش قطعات، همچنين براي كنترل كيفيت تهيه و جايگزيني قطعات و ارزيابي تعميرات و تشخيص ارتباط بين اطلاعات بهره برداري و ميزان صدمات بصورتon line مجموعه اطلاعات مهندسي(data base) دقيقي را ارائه ميدهد.

چشم انداز

EPRI

توربين هاي احتراقي و سيكل هاي تركيبي خصوصا

\" ماشين هاي پيشرفته راندمان بالا، جايگاه نويني را در بازار به خود اختصاص ميدهنداين ماشينها وابسته به فوق آلياژهاي ريخته گري حفاظت شده با پوشش و مسيرهاي خنك كاري پيچيده مي باشندپره طبقه اول عموما\" پر تنش ترين بخش بوده و اغلب بازه هاي تعمير و نگهداري را اين قسمت تعيين مي كنددوام و عمر اين قطعات عاملي است كه زمينه تجربه اوليه را در EPRI ، با توجه به مدل تنش حرارتجرياني(aero - thermal) توسعه مي دهد. 24000 ساعت عمر خزشي براي مرحله سوم توربين احتراقي در سال 2001 مورد بررسي قرار گرفت.

 

منبع : EPRI

آدرس

http://www.epri.com 
منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: سه شنبه 17 فروردین 1395 ساعت: 9:33 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس