دانشگاه صنعتی سیرجان

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

دانشگاه صنعتی سیرجان

بازديد: 177

دانشگاه صنعتی سیرجان

دانشگاه صنعتی سیرجان 

دانشگاه صنعتی سیرجان در یک نگاه: 
تأسیس ۱۳۸۸ 
نوع سراسری (دولتی) 
رئیس دکتر محمدباقر رهنما 
معاون آموزشی دکتر محمدرضا مفیدی 
هیأت علمی ۷۵ 
دانشجویان ۱۸۰۰ 
مکان سیرجان 
وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 
وب‌گاه www.sirjantech.ac.ir 



تاریخچه دانشگاه صنعتی سیرجان 

دانشگاه صنعتی سیرجان دانشگاهی است که در شهر سیرجان استان کرمان واقع شده‌است. اولین ساختمان دانشگاه صنعتی سیرجان در سال ۱۳۷۱ تاسیس شد و در سال ۱۳۷۲ با ورود رشته مهندسی مکانیک گرایش جامدات روزانه تحت نظر دانشگاه شهید باهنر کرمان شروع به کار کرد. 

همچنین در سال ۱۳۷۶ دورهٔ روزانهٔ رشتهٔ عمران به این دانشکده افزوده شد. در سال ۱۳۷۸ دوره شبانه این رشته‌ها نیز در دانشکده گشایش یافت و در سال ۱۳۸۲ رشتهٔ کاردانی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار در هر دو دورهٔ روزانه و شبانه به این دانشکده افزوده شد. 

در طی سفر اول محمود احمدی نژاد به سیرجان تصمیم گرفته شد که این دانشکده از دانشگاه شهید باهنر کرمان جدا شده و بطور مستقل با عنوان دانشگاه صنعتی به کار خود ادامه دهد. 

بعد از این مصوبات به دلیل عدم تلاش مسئولان این اتفاق نیفتاد و مدتی هم زمزمه شد که دانشجویان ورودی سالهای قبل این دانشکده هم بایستی مدرک مجتمع آموزش عالی سیرجان بگیرند و حتماً بایستی یک سال این دانشکده به عنوان مجتمع آموزش عالی فعالیت کند، در این راستا عده‌ای از دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان دست به تحصن زده و از حضور سر کلاسهای درس خودداری کردند. 

البته تحصن دانشجویان سرانجام پس از اعزام هیأتی از مرکز به کرمان پایان یافت.در طی جلسه‌ای که برگزار شد دکتر لطفی معاون آموزشی وزارت علوم و نمایندگان دانشجویان دانشکده تکنولوژی در دانشگاه باهنر ابهاماتی که در این رابطه وجود داشت برطرف و دانشجویان به اعتراض خود پایان دادند. 

دکتر صاحب الزمانی معاونت دانشجویی دانشگاه باهنر نیز با سفر به سیرجان و با دانشجویان به مذاکره پرداخت و دانشجویان با قبول شرایط بر سر کلاس‌های درس حاضرشدند. 

در سال ۸۸ دانشجویان ورودی ۸۸ این دانشکده با اصلاحیه‌ای که قبل از انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش قرار گرفته بود با عنوان قبولی مجتمع آموزش عالی سیرجان وارد این مرکز شدند. در بهمن ماه سال ۱۳۸۸ بدنبال موافقت شورای گسترش آموزش عالی مجتمع آموزش عالی سیرجان به دانشگاه صنعتی سیرجان ارتقا یافت. 

دانشگاه صنعتی سیرجان هم اکنون با اضافه کردن رشته‌های مهندسی کامپیوتر و مهندسی شیمی با 2600 نفر دانشجو فعالیت خود را ادامه می‌دهد. تا این زمان ساختمان ۳ دانشکده با زیر بنای ۱۰ هزار متر مربع ساخته شده‌اند. این دانشگاه دارای مجموعا ۴ ساختمان در محدوده دانشگاه است که قدیمی‌ترین آنها ساختمان دانشکده مکانیک و بعد از آن دانشکده عمران و کتابخانه و سالن ورزشی می‌باشد. همچنین ۳ ساختمان خوابگاهی نیز برای دانشجویان دختر و پسر فراهم شده‌است. در سال ۸۸ نیز ساختمان خوابگاه قائم و سلف سرویس دانشگاه صنعتی سیرجان با زیر بنای ۵۵۰۰ متر افتتاح شد. 

در سال ۱۳۸۹ با موافقت مرکز گسترش آموزش عالی، ایجاد رشته کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک - طراحی کاربردی در این دانشگاه به تصویب رسید و دانشگاه صنعتی سیرجان از مهر ماه سال ۱۳۹۰ در این رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می گیرد.



دانشکده های دانشگاه صنعتی سیرجان 

دانشکده علوم کامپیوتر و ریاضی 
دانشکده مهندسی عمران 
دانشکده مهندسی مکانیک 
دانشکده مهندسی شیمی 
دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت: 11:18 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس