دانشگاه رایانه‌ای تهران

راهنمای سایت

سایت اقدام پژوهی -  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و واتساپ: 09159886819  -  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل http://up.asemankafinet.ir/view/2488784/email.png  را بنویسید.

http://up.asemankafinet.ir/view/2518890/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpghttp://up.asemankafinet.ir/view/2518891/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA.jpg

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

پشتیبانی سایت

در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در شاد ، تلگرام و یا نرم افزار ایتا  پیام بدهید
آیدی ما در نرم افزار شاد : @asemankafinet

دانشگاه رایانه‌ای تهران

بازديد: 137

دانشگاه رایانه‌ای تهران

دانشگاه رایانه‌ای تهران 

موسسه آموزش عالی رایانه‌ای تهران در یک نگاه: 

تأسیس ۱۳۸۵ 
نوع غیرانتفاعی (مجازی) 
رئیس دکتر علی‌اصغر فرامرزیان 
معاون آموزشی نرگس باقری لنکرانی 
هیأت علمی ۷ 
مکان تهران، شهرک غرب 
وب‌گاه http://www.rayanee.ac.ir 



تاریخچه دانشگاه رایانه‌ای تهران 

موسسه غیرانتفاعی رایانه‌ای تهران در سال ۱۳۸۶ در موسسه نورالصالحین واقع در شهرک والفجر تهران افتتاح شد. این دانشگاه از ابتدا تنها در رشته فناوری از طریق کنکور سراسری دانشجو می‌گیرد . این موسسه غیر انتفاعی این دوره را به صورت مجازی برای دانشجویان فراهم کرده‌است که دانشجویان در هر نقطه‌ای از ایران و جهان بتوانند دروس خود را بگذرانند. در سال ۱۳۸۸ دفتر موسسه غیرانتفاعی رایانه‌ای تهران به سعادت آباد، میدان کاج، مجتمع سروستان، طبقه دوم، واحد ۲۰۳ قسمت اداری انتقال یافت و سپس در سال ۱۳۹۰ به محیطی با امکانات بیشتر به شهرک غرب، بلوار دادمان، ساختمان دانشگاه رایانه‌ای تهران نقل مکان کرد. موسسه غیرانتفاعی رایانه‌ای تهران، پذیرش دانشجو را از ترم دوم سال ۸۶ شروع کرد. 




پذیرش دانشجو در دانشگاه رایانه‌ای تهران 

پذیرش دانشجو در این دانشگاه تنها از طریق برگزاری کنکور سراسری امکان‌پذیر است. دانشجویان پس از قبولی در آزمون سراسری با انتخاب رشته‌ی مرحله‌ی دوم می‌توانند این مؤسسه را برگزینند. گفتنی‌ست دانشگاه رایانه‌ای تهران در ترم نخست هر سال تحصیلی امکان ارایه‌ی ۱۷ واحد درسی مبتنی بر دروس مصوب وزارت علوم را فراهم آورده است؛ این در حالیست که بیشتر دانشگاه‌های ایران در ترم ابتدایی٬ ۱۴ واحد را به دانشجویان اختصاص می‌دهند. همچنین تمامی قواعد انتخاب واحد، مشروطی، گذراندن دروس مشابه با دانشگاه‌های دولتی می‌باشد. 




شیوه یادگیری و آموزش در دانشگاه رایانه‌ای تهران 

بر خلاف دانشگاه‌های معمولی که تنها راه آموزش درس را به دانشجویان، کلاس حضوری می‌دانند، دانشگاه رایانه‌ای تهران علاوه بر کلاس‌های رفع اشکال (حضوری یا آنلاین)، دارای اسلایدهای آموزش تحت وب و مقاله‌های قابل دریافت در سایت است. همچنین سایت دانشگاه دارای کتابخانه ی تخصصی IT و کامپیوتر است. دانشجویان هم چنین در طول ترم می توانند سوال‌های خود را با استاد آن درس به صورت E-mail یا به صورت سیستم اختصاصی Ticket به اشتراک گذاشته و مشکلات خود را رفع کنند. دانشگاه رایانه‌ای تهران در ترم دوم سال ۱۳۸۹ (بهار ۱۳۹۰) با هدف کاهش مشکلات سیستم‌های E-mail اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ی جدیدی برای برقراری ارتباط دانشجویان با اساتید دانشگاه کرد. در طول ترم‌های تحصیلی مسائل، تمرین‌ها و پروژه‌هایی از سوی اساتید پشتیبان به دانشجوهای دانشگاه رایانه‌ای تهران ارایه می‌شود که دانشجویان موظفند با توجه به اطلاعاتی که دانشگاه در قالب اسلایدهای آموزشی برای ایشان تهیه کرده است و نیز بهره‌گیری از دیگر منابع، به آن‌ها پاسخ بگویند و پس از پاسخ‌گویی، درصد موفقیت دانشجوها در ارایه‌ی پاسخ درست، به ایشان اعلام خواهد شد. 



مدرک دانشگاه رایانه‌ای تهران 

دانشجویان دانشگاه رایانه‌ای تهران به مانند دانشجوهای دیگر دانشگاه‌هایی که رشته‌ی مهندسی فناوری اطلاعات را ارایه می‌دهند، پس از گذراندن ۱۴۰ واحد درسی (بدون احتساب دروس ۹ واحدی پیش‌نیاز) مجاز به دریافت مدرک مهندسی فناوری اطلاعات می‌شوند. مدرک این مؤسسه از سوی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری صادر می‌گردد و دو عبارت «مجازی» و «غیرانتفاعی» بر روی آن درج می‌گردد. دانش‌آموختگان دانشگاه رایانه‌ای تهران، همانند سایر دانشجویان دانشگاه‌های دیگر می‌تواننند در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنند. 

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان -- صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید
اين مطلب در تاريخ: چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت: 10:24 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

شبکه اجتماعی ما

   
     

موضوعات

پيوندهاي روزانه

تبلیغات در سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

فرم های  ارزشیابی معلمان ۱۴۰۲

با اطمینان خرید کنید

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام فایل را به شماره همراه   09159886819  در تلگرام ، شاد ، ایتا و یا واتساپ ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل برای شما  فرستاده می شود .

درباره ما

آدرس خراسان شمالی - اسفراین - سایت علمی و پژوهشی آسمان -کافی نت آسمان - هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات مناسب علمی و پژوهشی و با قیمت های مناسب به فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد .این سایت دارای بیشتر از 12000 تحقیق رایگان نیز می باشد .که براحتی مورد استفاده قرار می گیرد .پشتیبانی سایت : 09159886819-09338737025 - صارمی سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی, گزارش تخصصی درس پژوهی , تحقیق تجربیات دبیران , پروژه آماری و spss , طرح درس